Hij heeft het altijd gedaan, je moet alleen de link kopieren vanuit het plaatje en hem dan forcen om te refreshe. (CTRL-F5)quote:
Same herequote:Op maandag 25 september 2006 11:29 schreef muhahaha het volgende:
Vanavond gaan we verder in MC, hopelijk tot aan domo.
Oja exalted met de Warsong Riders en de Darkspear Trolls, Thunderbluff+The Defilers here I come
.
We zitten in Rise and Shine op Twisting Nether.quote:Op maandag 25 september 2006 11:32 schreef Zosk het volgende:
ik wil nu eigenlijk wel is weten in welke guild DjNivek zit, want volgensmij zijn jullie al best ver!![]()
Gelukkig is MC tot aan ragnaros niet zo ontzettend gear dependant en kun je al ver komen als de raidleader de kennis heeftquote:Op maandag 25 september 2006 12:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Same here
Tot nu toe is het verst in MC voor ons t/m Shazzrah.
Vervang Shazzrah maar door Golemagquote:Op maandag 25 september 2006 12:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Same here
Tot nu toe is het verst in MC voor ons t/m Shazzrah.
Ja, daar zijn wij nu ook. Die mobs er net voor zijn trouwens ook niet echt fijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:56 schreef Mister_T het volgende:
Tering die twin emperors in aq40 zijn lastig
Maar wel leuk
die mobs erna zijn nog irritanterquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:13 schreef Takje het volgende:
[..]
Ja, daar zijn wij nu ook. Die mobs er net voor zijn trouwens ook niet echt fijn.
twin is juist nu super easyquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:56 schreef Mister_T het volgende:
Tering die twin emperors in aq40 zijn lastig
Maar wel leuk
Probleem met de emps is... dat het zo teerriiing saaaaaai is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
twin is juist nu super easysinds ze de blizzard aoe gefixt hebben, vroeger werd je nog geraakt als je even in de blizzard stond en je ging er snel uit, kreeg je nog steeds de aoe ticks. Nu wordt je alleen door de blizzard geraakt als je erin staat zodra je eruit bent heb je ook geen aoe meer op je
Dat is toch echt een Working As Intended nu... Zou wat zijn in PvP als mijn Flamestrike een hidden radius had die 1.5x de normale radius is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
twin is juist nu super easysinds ze de blizzard aoe gefixt hebben, vroeger werd je nog geraakt als je even in de blizzard stond en je ging er snel uit, kreeg je nog steeds de aoe ticks. Nu wordt je alleen door de blizzard geraakt als je erin staat zodra je eruit bent heb je ook geen aoe meer op je
Alleen ik ben die druid niet die je op het plaatje zie, ik ben maar een priestertjequote:Op dinsdag 26 september 2006 14:59 schreef Zosk het volgende:
Nealz, ik hou van die druid set, zo mooi![]()
*kuch 2/9 + Rejuv op rogues*quote:
Sommige servers hebben 24 uur extended maintenancequote:Op woensdag 27 september 2006 12:46 schreef Atreidez het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat de server weer nog steeds down zijn?Twee weken terug ook al tot 23.00 niet op Executus kunnen komen ...
10 maar je hebt wel een creditcard nodig om te kunnen spelen.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
ben nu die free trial download aan het downloaden via de blizzard downloader, hopelijk snel klaar. hoeveel dagen is dat gratis spelen ?
Bij het aanmaken van je account moet je ook een CC nummer invoeren.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:12 schreef jorienvdherik het volgende:
moet je daarmee doen dan ?heb erwel 1 nog
Sorry had per ongeluk de downloader online gezet. Nu vervangen door de patch: http://www.wyrihaximus.ne(...)-enGB-downloader.exequote:Op woensdag 27 september 2006 14:08 schreef WyriHaximus het volgende:
1.12.0 to 1.12.1 enGB: http://www.wyrihaximus.ne(...)-enGB-downloader.exe
2 spells en een ability of 3:quote:Op woensdag 27 september 2006 10:33 schreef Fratz het volgende:
okay.
hoe kun je die Anusibath Defenders na Huhuran het beste aanpakken?
ik vind het nogal shit dat we gister de halve avond besteed hebben aan wipen op die dingen.
Lache, kan je op level 40 je mount nauwelijks meer halenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Paar fixes + wat leuks met de mounts.
Epic mount cost nu 80g en normale 8g maar je betaald veel meer voor de riding skill. Ze hebben het omgedraait denk ik.
Is dit serieus? Epic mount maar 80G en normale 8???quote:Op woensdag 27 september 2006 19:09 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Lache, kan je op level 40 je mount nauwelijks meer halen
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=35293788&sid=1quote:Op woensdag 27 september 2006 19:14 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Is dit serieus? Epic mount maar 80G en normale 8???
Heb gvd net paard gekocht voor 72 GOLD :S
Link naar een pagina???
Zou kunnen, ik ben nu waarschijnlijk 800g kwijt omdat ik mijn epic mount al heb gekocht en nu lvl 57 ben. Mag dus zo Riding Skill 2 gaan lerenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef muhahaha het volgende:
Wel om die te kopen Tain tenzij je rank11 bent.
heej bedanktquote:Op woensdag 27 september 2006 19:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
2 spells en een ability of 3:
Plague/Meteor + Shadowstorm/Thunderclap. Plague is spreiden, is nature dmg met AoE inc. (5 yds om je heen ofzo.) Makkelijk om op dood te gaan, maar een beetje vriendelijk zijn bij de healers doet genoeg meestal.Meteor is clumpen, is een AoE ability die x totaal schade doet gedeeld door y targets. (10k schade op 2 targets, 5k op 4 targets en 1k op 20 targets, bijvoorbeeld.)
Shadow Storm moet je binnen 20 yds blijven van de mob, anders krijg je een 3k Shadowbolt op je kop en Thunderclap is AoE nature dmg en dan moet je dus wegblijven. Range is zo'n 10 yds, maar lijkt wel meer. (Zou van buitenkant hitbox kunnen zijn ipv binnenkant.)
Wij starten in 2 groepen, warrior/rogue/paladin. (Shaman?) in de ene groep en de rest in de ander. Hunter petpull, andere hunter gaat mee voor ability check. Je komt er snel genoeg achter wat ze zijn. Wij doen het zo:
Shadow / Meteor: Een van de makkelijkste combinaties IMO. Clumpen op de MT en gaan met die banaan.
Shadow / Plague: Spreiden binnen 20 yds, is niet moeilijk, wel erg irritant ivm dat je altijd mensen hebt die verkeerd staan. Let op je hp bij deze combo als je weinig vertrouwen hebt in je mede raiders.
Thunder / Meteor: Warrior / Rogue bij de MT, rest in een andere groep op 25 yds ofzo. Snel burnen, is redelijk healing intensief.
Thunder / Plague: Allout spreiden basically, zolang je maar buiten 15 yds staat. MT en OT only binnen range, rest van de warriors/rogues gaat maar adds killen. (Wij fearen die normaal tho.) Niet moeilijk, wel lang.
Summon Swarmguards --> Die Sartura like adds, geen idee wat ze doen.
Summon Warrior: Warrior met AoE Trample voor ~ 400 op Cloth.
Arcane / Fire reflect: Detect Magic zal reflected worden. /point /laugh op magi die een PoM pyro terugkrijgen.
Shadow / Frost reflect: In mijn geval: <x warlock is afflicted by Curse of y>.
Enrage: op 10 % enrage, harder nuken.
Explode: op 10 % explode, hard wegrennen, je hebt zo'n 8 sec ofzo. Mage blink FTW.
dats verboden tegenwoordigquote:Op donderdag 28 september 2006 00:16 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
hoi, weet iemand waar ik de addon kan vinden die de aanvallen enzo er anders uit laten zien? zoals in dit filmpje: http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=27821
vind het er wel vet uit zien, maar kan het nergens vinden
Hoe krijgen ze die grote doodshoofd boven Hogger?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Patch days zijn soms nog wel leuk..
http://www.youtube.com/watch?v=Erts8g6d_lk
Als je leider in een groep bent dan kan je ook mobs een icoontje boven het hoofd geven (handig om te markeren welke de mage moet sheepen)quote:Op donderdag 28 september 2006 02:53 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze die grote doodshoofd boven Hogger?
-nvm- dat zei je al, maar goed.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Plus je moet nog steeds rank commander zijn
Denk dat je er zelf weinig aan kan doen als je zelfs windows en WoW al compleet geuninstalled hebt, dat zou geeneens hoeven om client side problemen op te lossenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Bah! ik heb sinds de nieuwste patch alleen maar problemen gehad.
Nadat gisteren de update gedaan is kon ik wel inloggen maar mijn chars zijn invisible voor mij, mijn inv is pleite al kan ik mijn bags wel klikken maar dan is alles een vraagteken, mijn quetslog compleet leeg.. Veel contacten gehad met de GM's en telkens de reply ja de WDB wtf en interface maps deleten.. Nou het maakt allemala geen kloot uit. Wow uninstalled opnieuw geinstalleerd, dus geen addons niets.. nog de problemen.. heb zelfs windows opnieuw geinstalleerd en weer nieuwe wow install , nog steeds problemen.
Ja ga maar naar de technical support.. Daar wordt ik ook niets wijzer van![]()
Iemand van jullie een idee?
intussen ben ik dus mooi genaaid, want een GM heeft even mijn 2 main chars geleend en hij had daar geen problemenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk dat je er zelf weinig aan kan doen als je zelfs windows en WoW al compleet geuninstalled hebt, dat zou geeneens hoeven om client side problemen op te lossen
Ik krijg helemaal geen refund voor die epic mount die ik prepatch heb gekocht, ieder geval nog steeds geen antwoord hierover van Blizzquote:Op donderdag 28 september 2006 11:32 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
intussen ben ik dus mooi genaaid, want een GM heeft even mijn 2 main chars geleend en hij had daar geen problemenkrijg waarschijnlijk wel een refund op me gc , maar bah dag ubrs.. dag onyxia vandaag
![]()
ik moet dus straks die riding skill halen voor 720g terwijl ik al 800g heb betaald voor mijn epic mountquote:Op donderdag 28 september 2006 11:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Gewone epic mount kost nu 80 g maar wel 720 voor 150 riding skill, dus technisch gezien zou je hetzelfde bedrag kwijt zijn..
Hoe het zit met commander mount.. tja.. kweetniet wel lullig..
Nopquote:Op donderdag 28 september 2006 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
ik moet dus straks die riding skill halen voor 720g terwijl ik al 800g heb betaald voor mijn epic mount
Als Blizzard de volgende keer gewoon doet wat ze zeggen was er geen probleem geweest. Er zijn meerdere posts geweest van ze waarin ze zeggen dat mensen die de mount nog niet konden gebruiken automatisch de goede riding skill zou krijgen na de patchquote:Op donderdag 28 september 2006 11:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Nasty.. das inderdaad knap lullig.. volgende keer maar niet iets halen wat je nog niet gebruiken kan ?
Ik ben nog geen 60 met dit character, heb dus geen Riding Skill 2 en die moet ik nog gaan trainen straks als Blizzard echt niets doetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |