Bij Gothik...misschien, maar wie healt er nou bij Razorgore? Da's 10 minuten gratis AFK'en right there!quote:Op maandag 18 september 2006 08:58 schreef Nealz het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik heb heel wat encounters gedaan, en fade heeft heel vaak mn leven redt, om maar een simpel voorbeeld te noemen Razorgore.. staan er een paar dragons op je te hakken, hupa fade en we kunnen weer verder.
Gisteren zelfde verhaal bij Gothik ... Fade ftw
Soms ben je gewoon zo hard aan het healen + meerdere mobs in een encounter dat fade onmisbaar is....
En over grote heals gesproken.. ik gebruik ze niet vaak .. wat heb ik eraan dat ik 2.5 sec aan het casten... deze healt voor 3200 en kan critten voor 5000.. maar in de tussentijd heeft iemand met een snelle heal de tank al vol zitten.. hup overhealing.... meestal een lage rank gebruiken werkte veel beter voor mij en houdt me mana maar op
Ik weet niet echt veel van druids ook al heb ik er zelf één lvl 60, die heb ik niet helemaal zelf geleveltquote:Op maandag 18 september 2006 11:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Waarom rank 9? *confused* Ik zou echt regrowth spamen, das 1,5 sec sneller, en met die regen maakt de mana kost echt niet uit..................
Ik als rogue heb na elke mob een heal nodig, kun je zeggen "l2p" maar solo slaan ze best hardquote:Op maandag 18 september 2006 12:05 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Bij Gothik...misschien, maar wie healt er nou bij Razorgore?
Ik ga ff rekenen, hoeveel regen heeft ie?quote:Op maandag 18 september 2006 12:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet niet echt veel van druids ook al heb ik er zelf één lvl 60, die heb ik niet helemaal zelf gelevelt
Maar zou ook goed regrowth kunnen zijn, ik geloof het meteen![]()
Oke mischien was razorgore wel een beetje een fout voorbeeld, maar uit voorzorg gebruik ik gewoon af en toe fade, geen zin om dood te gaan terwijl ik er een handig knopje voor heb om het tegen te gaan.quote:Op maandag 18 september 2006 12:05 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Bij Gothik...misschien, maar wie healt er nou bij Razorgore? Da's 10 minuten gratis AFK'en right there!
Overigens komen die dragons na 8 seconden gewoon weer snoeihard terug als je tanks er niets aan doen, en daarom vind ik het een beetje een loze spell. Je gebruikt 'm pas als je al merkt dat je aggro hebt, of situationeel als je keihard gaat healrammen (Hazz'Rah's Charm + ZHC + PI = <3).
Die grote heals worden steeds belangrijker, zie bijvoorbeeld Patchwerk. Straks in TBC wordt de puntencost voor Stamina verlaagd en ga je dus tanks met 12k HP base stamina healen, dan kan je niet meer aan komen zetten met je 1k flash heals :/.
1 healer in je groep en zeggen dat ie niet zo lui moeten zijnquote:Op maandag 18 september 2006 12:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik als rogue heb na elke mob een heal nodig, kun je zeggen "l2p" maar solo slaan ze best hard![]()
....quote:Op maandag 18 september 2006 12:35 schreef DjNivek het volgende:
en de Blood Elf mount
http://img90.imageshack.us/img90/4761/nemountwu9.jpg
Ik begin mijn lock meer en meer zat te worden juist, onder de tanks staan qua threat, maar op de 17e plek qua dmg is niet leuk.quote:Op maandag 18 september 2006 12:35 schreef DjNivek het volgende:
Mmm, m'n zin om Warlock te blijven spelen in Burning Crusade is weer toegenomen na het zien van de tier 4. Mijn god, wat een zieke set
Ik vind hem mooi,quote:
Daar zit ik idd ook mee, iedere lock nu wel. Begint echt flink irritant te worden, zeker in Naxx. Daarom zat ik toch wel aan Shaman te denken (als Alliance dan), maar dat is ook weer zonde van de legendary. Heb nu ook de base ervan, dus moet alleen Kel'Thuzad nog even vermoorden.quote:Op maandag 18 september 2006 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik begin mijn lock meer en meer zat te worden juist, onder de tanks staan qua threat, maar op de 17e plek qua dmg is niet leuk.
‘’but you bring health- and soulstones and summons so you’re important’’
Nou leuk joh…
Tsja, was er maar een Blizzard service waarbij je je char kon inruilen voor een andere, maar nee, het moet via de niet-zo-legale manier en dat durf ik niet aan.quote:Op maandag 18 september 2006 13:34 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Daar zit ik idd ook mee, iedere lock nu wel. Begint echt flink irritant te worden, zeker in Naxx. Daarom zat ik toch wel aan Shaman te denken (als Alliance dan), maar dat is ook weer zonde van de legendary. Heb nu ook de base ervan, dus moet alleen Kel'Thuzad nog even vermoorden.
Hehe nee dank je. (heet jouw warrior trouwens ook Platina ? Want dan heb ik die weleens in een BG gezien geloof ik..)quote:Op maandag 18 september 2006 13:47 schreef Platina het volgende:
Je kunt een warrior of druid van me kopen Pbateman1978. Allebei goed equipped
+/- 143 per 5secquote:Op maandag 18 september 2006 12:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ga ff rekenen, hoeveel regen heeft ie?
Nog een innervate opzichzelf als ie OOM is... waarom mages voor water vragenquote:Op maandag 18 september 2006 13:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
+/- 143 per 5sec
en hij spamde healing touch rank 4 en 6, soms 10.
tonks! nu kunnen we niet meer van je horen welk lvl je atm bentquote:Op maandag 18 september 2006 13:17 schreef shmoopy het volgende:
tonks, persoonlijke aanvallen, geflame, the works, tijdje weg.
Niet zeuren! Je hebt iig nog 3 dingen die handig zijn!quote:Op maandag 18 september 2006 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik begin mijn lock meer en meer zat te worden juist, onder de tanks staan qua threat, maar op de 17e plek qua dmg is niet leuk.
‘’but you bring health- and soulstones and summons so you’re important’’
Nou leuk joh…
Hehe.quote:Op maandag 18 september 2006 14:16 schreef Nealz het volgende:
[..]
Nog een innervate opzichzelf als ie OOM is... waarom mages voor water vragen
Nope, en waarom typte ik druid ik bedoelde rogue hehe.quote:Op maandag 18 september 2006 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hehe nee dank je. (heet jouw warrior trouwens ook Platina ? Want dan heb ik die weleens in een BG gezien geloof ik..)
Ik vraag altijd om Innervates.quote:Op maandag 18 september 2006 16:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Ik vraag wel eens om Innervate als we een tekort aan magi hebben.(Wat zeldzaam is tegenwoordig, elke actieve mage van de guild staat voor vanavond ingeschreven.)
KUTpally's!quote:Op maandag 18 september 2006 16:26 schreef laggeman het volgende:
# of als stream...
http://www.youtube.com/watch?v=UBAoFIBrqbU
Okay, dat gaat me echt te ver........quote:
Dat is nice voor een eerste char jaquote:Op woensdag 20 september 2006 10:19 schreef Pritt het volgende:
Zooo ik ben nog nieuw in WoW.
Ben nu 150k weg van 60 met 13 days played-time, is dat ok voor eerste char?
Waarom juist nadat je een 2e hebt?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:17 schreef viezerdt het volgende:
Hmmmz heb paar dagen terug me 2e character op 60 gekregen... word denk ik maar eens tijd om een pauze te nemen of te stoppen ofzo. als het lukt :p
Pfft, noob gear.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:44 schreef _evenstar_ het volgende:deze vind ik wel mooi gedaan
[afbeelding]
tis een warrior, probeer op mijn server maar eens in een guild te komen met een warrior. en beetje dat hypocriete gedoe zat in me guild. ben zelf rogue leader, ieder1 mag zijn rogue alts meenemen naar mc terwijl der dan normale rogues nog gear nodig hebben uit mc... wil ik me warrior meenemen naar mc zeggen ze we need all warriors pimped for bwl.. so you cant take your alt.. net alsof de rogues geen goede gear voor bwl nodig hebben Y_Y, rogues in butt gear met 3k hp in BWL werkt ook niet, dus moeten ze nie tegen mij gaan zeuren over de rogues die te snel dood gaan :p. en ben het een beetje zat, kom wellicht terug bij bc of reroll allience ofzo.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom juist nadat je een 2e hebt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |