abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74243622
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:34 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee, ik ga je topic verzieken net zoals jij alle andere topics verziekt met je achterlijkheid.
wees beetje aardig tegen elkaaar!
pi_74243724
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gebruik je gezonde verstand.
G, doe gewoon mee!
pi_74243814
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:39 schreef quatara het volgende:

[..]

G, laat ook maar.

Waarom mag je nooit aanbellen bij mocro's en niet voor de deur staan?
Dit is echt serieus, als ik mijn mocro vriendin ga bezoeken dan moet ik eerst aankloppen en dan paar stappen achteruit zetten. Ik doe het altijd omdat iedereen dat doet maar snap niet wrommmm
pi_74243828
Is het nooit in je opgekomen om dat eens aan je Marokkaanse vriendin te vragen?
pi_74243849
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:52 schreef zarGon het volgende:
Is het nooit in je opgekomen om dat eens aan je Marokkaanse vriendin te vragen?
Ja maar die vriendin was van vroeger en spreek haar nu niet meer!
pi_74244446
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:40 schreef Pavement het volgende:

[..]

dat het mensen zijn. Hoe denk jij over de linkshandige bruin harige gemeenschap ?
Wisselend
pi_74244734
Ik ben nu gewoon helemaal klaar met die Marokkanen. Dat baseer ik niet alleen op statistieken maar ook op nieuwsberichten die ik lees, verhalen die ik hoor en dingen die ik aan den lijve ervaar. Iets dat ik vandaag wederom heb ervaren. Ik wil dit verhaal gewoon even hier kwijt en jullie mogen er op reageren.

Ik ga even terug in de tijd. Ik ben 16 jaar geleden geboren. Kort daarna samen met mijn ouders verhuisd naar een Blanke wijk. Ik kan me niet herinneren ooit lastig te zijn gevallen in mijn wijk, behalve aan de rand met een (zwartere) wijk een keer, wat ook tot aangifte bij de politie leidde (en waar ik (vanzelfsprekend) niks meer van hoorde), hier was ook een zwarte in betrokken. Ik was toen (volgensmij) 11 jaar oud). Daarna ben ik jaren lang vrij links geweest. In die zin dat ik mijn mening vooral weerspiegeld zag worden in de PvdA. Maar echt 'rechtse' standpunten (lees: logische, gezonde standpunten) als: 'gooi die criminelen allochtonen eruit' heb ik altijd al gehad.

De eerste gebeurtenis rondom de Marokkaan zag ik na de moord op Theo van Gogh. Dit was de eerste keer dat ik Geert Wilders zag (op TV). Ik was het volkomen eens met zijn uitspraken. Hij reageerde het fanatiekst op deze gebeurtenis. Ik was toen 12 jaar oud.

Rond mijn 14e, kreeg ik veel meer bewustzijn van de situatie in Nederland. De 'trekjes' die buitenlanders over het algemeen kenden wekten bij mij een afkeer tegen buitenlandse invloeden in onze mooie Nederlandse samenleving en cultuur op. Ik kon dat voor mijzelf toen nog niet op die manier formuleren. Maar dit stond in ieder geval voor het moment waarop ik in korte tijd een stuk rechtser werd. Ik (en vrienden) hadden in die periode ook problemen met een groepje op school. Nadat ik iemand uit dat groepje (fysiek) op zijn donder had gegeven ben ik zomaar door een Arabier aangevallen, waar de schoolleiding niks tegen deed, waar mijn ouders me niet in steunden omdat ik 'weer eens gevochten had' en wat de rest van de school maar al te leuk vond. Op dat moment had ik echt zoiets van: 'alle allochtonen het land uit' en ik meende dat toen ook. Al kon/kan het absoluut niet door de beugel wat ik toen (en in die periode) allemaal gezegd en gedacht heb, ik heb er totaal geen spijt van.

Toen ik 15 was kreeg ik nog meer last met buitenlanders en vooral Marokkanen. Bijvoorbeeld een bedreiging in een turkenwijk bij mij in de stad. De Marokkanen/Turken lopen over de stoep en terwijl ik langs fiets lopen zij de straat op en bedreigen mij en voorzien me weer van het 'je moeder' commentaar. Hier vraag je je natuurlijk af waarom ze zo reageerden: laat ik allereerst vaststellen dat ik werd bedreigd en lastig gevallen terwijl ik daar gewoon fietste en niks bijzonders deed. Wat blijft er dan over? Wellicht hadden ze een soortgenoot niet op die manier lastig gevallen? Maar mij dan wel, want ik ben blank en ik fietste in 'hun' wijk.

Een maand of 4 geleden fietste ik naar huis vanuit school. Ik fietste een stel Marokkanen te gemoet waarop zij duidelijk maakte dat zij mijn fiets wilde hebben. Van een afstand gingen ze al midden op straat staan schelden: 'geef je fiets kankerleijer' etc. Ik rij op het laatste moment op ze heen terwijl ik 'laat me met rust' zeg, ze schreeuwen me na: 'kom kanker hard vechten dan, kanker sukkel, etc.' ik schreeuw terug: 'je kanker moeder'. Toen ik thuis was gelijk 112 gebeld en (vanzelfsprekend) niks meer van gehoord.

Voor de personen die het opviel dat de tussensprong tussen de afgelopen twee gebeurtenissen een beetje groot was: in de tussentijd was mijn moeder al aangevallen in de supermarkt door een Antilliaanse vrouw en was een ander familielid ook al voor niks aangevallen door een neger.

Inmiddels, op mijn 16e, kom ik openlijk uit voor mijn rechts-nationalistische, conservatieve denkbeelden.

Vandaag de doorslag - wat mij aanzette deze draad te maken - toen ik naar huis fietste. Misschien is het niet enorm bijzonder maar ik ben gewoon echt klaar met die Marokkanen. Ik fiets gewoon door een tunneltje (heuvel omhoog) en vanaf de andere kant komen twee Marokkanen op de fiets aan (heuvel omlaag). Een van de Marokkanen gaat midden op rijden en maakt een soort 'zigzag' beweging (jullie weten wat ik bedoel). Het eerste wat ik dacht was: 'moet je nou weer m'n fiets hebben?' maar, net als 4 maanden geleden, heb ik geen moment er aan gedacht hem af te geven, het tweede wat ik dacht was: 'van zijn fiets trappen dan maar?' maar achteraf was het maar beter dat ik dat niet deed zij waren met twee en op de stoep stond nog een stel negers van in de 20. En ik ben ook niet echt agressief of zo. Dus die Marokkaan die gaat door met zigzaggen tot ik vlak bij hem ben en maakt een beweging alsof hij me een klap wilde geven terwijl hij een of andere Marokkaanse kreet uitkraamde, maar hij sloeg niet raak, wat misschien anders had geweest als ik hem niet ontweken had. Ik zeg: 'kanker mongool'. Ik schat dat ze tussen de 14 en 16 waren. Toch ga ik niet eens meer de moeite doen hiervoor naar de politie te gaan aangezien ze toch nooit gepakt worden.

Achteraf zit ik nog wel te denken wat er nou gebeurd was als ik hem van zijn fiets getrapt had. Ik heb een zeer sterk geweten, maar ik had zeker weten in mijn vuistje gelachen als hij met z'n hoofd op de stoeprand gevallen had en invalide geraakt had. Weer een ******crimineel minder. Waarschijnlijk heeft hij een kilometer verderop hetzelfde bij iemand anders gedaan.
  † In Memoriam † zaterdag 31 oktober 2009 @ 02:36:15 #284
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_74244954
quote:
oorbeer....hoe kom je in vredesnaam op die nick??
pi_74245265
Soms heb je jeuk in je oor, dat wordt veroorzaakt door oorbeertjes. Oorsmeer? Fapsel van oorbeertjes
pi_74245275
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 03:39 schreef Oorbeer het volgende:
Soms heb je jeuk in je oor, dat wordt veroorzaakt door oorbeertjes. Oorsmeer? Fapsel van oorbeertjes
Hoe zit 't met oorwurmen? Kruipen die echt in je oor?
pi_74245289
Oorwurmen zijn gewoon gezellige drinkmaatjes die af en toe langskomen.

Groetjes van Bob de Oorwurm trouwens, misschien komt hij vannacht in jouw oortjes

pi_74245308
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 03:45 schreef Oorbeer het volgende:

Ok, daar is niets mis mee.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 03:53:02 #289
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_74245318
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 03:45 schreef Oorbeer het volgende:

Groetjes van Bob de Oorwurm trouwens, misschien komt hij vannacht in jouw oortjes

[ afbeelding ]
pi_74245342
Amazigh
pi_74245603
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:34 schreef Meki het volgende:
Hopelijk wordt dit een goede reeks..
Zonder mocro's misschien wel.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:36:32 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74245913
waarom wordt er stilzwijgend geen antwoord op mijn vraag gegeven? welke 'mocro' hier is een kind van ouders die neef en nicht zijn? 'meki' hoeft hier overigens geen antwoord op te geven.

gezien de statistieken moet hier toch een redelijk antwoord gegeven kunnen worden?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:41:27 #293
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_74245938
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 08:36 schreef zoalshetis het volgende:
waarom wordt er stilzwijgend geen antwoord op mijn vraag gegeven? welke 'mocro' hier is een kind van ouders die neef en nicht zijn? 'meki' hoeft hier overigens geen antwoord op te geven.

gezien de statistieken moet hier toch een redelijk antwoord gegeven kunnen worden?
Ik iig niet:).
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:04:52 #294
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74246082
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 08:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Jij ziet er ook niet bepaald uit als een neukfout.
No bad soldiers under a good leader
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:06:42 #295
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74246092
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 08:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

weet je dat zeker? dat jij geen inteeltproduct bent?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:09:50 #296
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_74246117
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:04 schreef Rbhp het volgende:

[..]

Jij ziet er ook niet bepaald uit als een neukfout.
Wat lief?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:10:27 #297
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_74246121
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

weet je dat zeker? dat jij geen inteeltproduct bent?
Ja .
pi_74246170
Wist niet dat er Zinas hier op fok zijn
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:18:38 #299
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74246196
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ja .
wat schattig. en ik zie dat je nog 18 bent ook.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:20:55 #300
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_74246219
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat schattig. en ik zie dat je nog 18 bent ook.
Schattig dat ik geen product ben van een nicht-neefhuwelijk?
Ja super schattig . En daarnaast ook heeeeeul uitzonderlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')