lekkahquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:
MOK koffie?
Ik ben voor jou, Jij bent voor mijquote:Op zondag 16 september 2007 16:40 schreef Burakius het volgende:
Heey ashabi's. Wat betekent dit
Ena liekkkkkkk oenti lia
En ja het is een msn nickname van iemand
dat het mensen zijn. Hoe denk jij over de linkshandige bruin harige gemeenschap ?quote:Op maandag 3 september 2007 06:54 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een vraag: Hoe denken jullie over de Turkse gemeenschap?
Eerlijk is eerlijkquote:Op donderdag 20 september 2007 15:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat het mensen zijn. Hoe denk jij over de linkshandige bruin harige gemeenschap ?
jij vieze racist!! eh... isj discriminazi!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:21 schreef Burakius het volgende:
Had toch reacties verwacht.. hm.. toch niet het gewenste effect.
Iek ben niet bang van de scotoe mangquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:43 schreef compier het volgende:
[..]
jij vieze racist!! eh... isj discriminazi!!
is is ? is dat dialectquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Geert Wilders zou op fok! moeten komen, krijgt hij een hartverzakking van de broederliefde tussen de mocros en de kaaskoppen, is is die deaud.
Instinct bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2008 03:31 schreef PastorOfMuppets het volgende:
maar ik denk dat het stiekem ook iets te maken heeft met genetische aanleg om naar buit te zoeken.
narcistquote:Op maandag 21 januari 2008 03:31 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Ik kijk ook altijd in alle autoruiten om mijn reflectie te bewonderen.. maar ik denk dat het stiekem ook iets te maken heeft met genetische aanleg om naar buit te zoeken.
Wordt tijd om hier een mooie reeks van te maken idd. FOK! moet mee in de tsunami.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Meld me en vanaf nu fanatiek aanwezig hier
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:12 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wordt tijd om hier een mooie reeks van te maken idd. FOK! moet mee in de tsunami.
Turken zijn nationalistischer en willen graag urenlang over Turkije praten. Het is zo..ik heb een Turkse vriendin en ik zei laatst dat ik de Turkse vlag lelijk vindt ( de Marokkaanse overigens ook hoor) en dat werd niet op prijs gesteld..toen kreeg ik een lesje geschiedenis..het ging over bloed maanlicht oorlog en blablaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:18 schreef zarGon het volgende:
Er zijn genoeg Marokkanen op FOK!. Raar dat deze reeks niet echt succesvol te noemen is. Hetzelfde geldt voor de reeks van de Surinamers. De Turken-reeks loopt daarentegen wel.
Ja dat geldt ook. Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoi mocros.Ik word vaak voor een mocro aangezien, geldt dat ook?
Er zijn niet zoveel Marokkanen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat geldt ook. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Die hebben het te druk met studie, baan, familie en vriendenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel Marokkanen.
Kijken wat voor reacties hierop komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die hebben het te druk met studie, baan, familie en vrienden
Ligt eraan door wie hè? Was het een Marokkaan of Turk dan scoor je bonuspunten... Was het een Nederlander dan telt het nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoi mocros.Ik word vaak voor een mocro aangezien, geldt dat ook?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Turken zijn nationalistischer en willen graag urenlang over Turkije praten. Het is zo..ik heb een Turkse vriendin en ik zei laatst dat ik de Turkse vlag lelijk vindt
Hehe. Ja, dat is één van de verhalen.quote:de Marokkaanse overigens ook hoor) en dat werd niet op prijs gesteld..toen kreeg ik een lesje geschiedenis..het ging over bloed maanlicht oorlog en blabla![]()
Jij bent toch Turks?
Ik weet niet hoe dat heeft kunnen gebeuren. Oh wacht ik weet het al ! Ik probeerde te multitasken..ik probeerde net een gesprek te voeren met mn zusje terwijl ik aan het typen wasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..]
Hehe. Ja, dat is één van de verhalen.
Volbloed Turk, alhier.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:52 schreef zarGon het volgende:
Het is nooit netjes om naar de leeftijd van een dame te vragen, maar ben je nou 18 of heeft die 18 een andere betekenis?
Dat wordt een flink feestje!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Achttien staat voor het aantal schapen in mijn achtertuin.
Dat je het met zo'n instelling nog 18 bent geworden...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
lol.
Schapenvlees is echt gooooooor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |