Honden zijn helemaal niet weggestuurd. Ze zijn echter wel weer hun reguliere diensten gaan draaien, in plaats van de verhoogde staat van paraatheid die ze tot ongeveer een week voor de aanslag hadden. Met andere woorden, de beveiliging ging weer naar het gewone niveau, niet naar een verlaagd niveau.quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom stuurden ze de honden een week vantevoren weg ??
Explosievenexperts zeggen dat het springklaar maken van die wtc gebouwen pakweg een jaar zou duren, en jij wil beweren dat ze dat in die paar dagen tijd konden doen?quote:Op zondag 17 september 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
ik denk dat mijnheer Bush de broer dus alle beveiligers en honden naar huis heeft gestuurd om die explosieven te plaatsen
en dat is waar gebeurd en daar komen we evenmin achter
Meki, dat zegt Loose Change. En verassing: LOOSE CHANGE LIEGT.quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarbij opgemerkt moet worden dat Marvin Bush sinds 2000 al geen aandeelhouder meer was.quote:Op zondag 17 september 2006 23:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Lekker de feiten verdraaien ja, Marvin Bush was een grote aandeelhouder van het bedrijf dat onder andere betrokken was bij de beveiliging van het WTC. Hij had persoonlijk niets te maken met dat werk.
oeh wat zielig...quote:Op zondag 17 september 2006 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
nou kan je langer wachten tot morgenavond wegens je woorden tegen mij
Nee, dat vind ik te weinig credit voor 3 jongens die met een fictieve docu wilden beginnen en nu half Amerika achter zich hebben. Ik vind dat ronduit knap dat je dus met onzin en slecht gefundeerde meningen de massa al achter je krijgt. Je moet toch toegeven dat dat niet veel mensen lukt alhoewel veel mensen dat wel graag zouden willenquote:Op zondag 17 september 2006 23:01 schreef Apropos het volgende:
De makers van Loose Change zijn drie onfatsoenlijke fantastendie niets van behoorlijk onderzoek weten.
De extra honden zijn weggestuurd omdat de dreiging geweken was. De eigen bomhond van het WTC was er nog gewoon en is helaas omgekomen toen de torens instortten.quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
is het in Nederlands verkrijgbaar ?quote:Op maandag 18 september 2006 09:58 schreef Thrilled het volgende:
oja meki, alsjeblieft:
Screw Loose Change - Not Freakin' Again Edition
bekijk en lees deze docu maar eens helemaal door en kijk dan nog of je commentaar hebt
Daar hebt je toch niet veel aan.quote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
is het in Nederlands verkrijgbaar ?
nee maar dat is niet nodig, kom op meki.. je vergissen is menselijk, ik was ook kortzichtig te denken dat loose change waar was, maar het is niet waar.quote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Pffff, alsof je er serieus naar zou kijken...quote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Om explosieven te plaatsen natuurlijk, dat is in een weekje wel gedaan.quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Ten eerste, waarom geloof je dit meteen als een vast staand feit?quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
Ten eerste, waarom geloof je dit meteen als een vast staand feit?
Ten tweede, als je hiermee wilt suggereren dat er in een week tijd dus bommen zijn geplaatst, kan ik je uit de droom helpen. Experts hebben bevestigd dat je ongeveer 1 jaar nodig hebt om alle explosieven te plaatsen als je het WTC wilt opblazen.
eruit knallende boutenquote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik geloof dit omdat ik het op TV de beelden heb gezien waar de explosies te zien zijn
Ik stel voor dat je eens screw loose change gaat kijken... Genoeg bewijs om te weten dat de torens niet middels een controlled demolition zijn neer gehaald. Ik heb een vliegtuig in de toren zien vliegen en de instorting zien veroorzaken.... een instorting die boven in begon en niet onderaan zoals dat gebeurd zou zijn wanneer het middels explosieven was veroorzaakt.quote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik geloof dit omdat ik het op TV de beelden heb gezien waar de explosies te zien zijn
En het feit dan explosievenexperts zeggen dat er een jaar voor nodig is om het gebouw springklaar te maken besluit je dan maar gewoon te negeren?quote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Die zitten ook in het complot!quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
En het feit dan explosievenexperts zeggen dat er een jaar voor nodig is om het gebouw springklaar te maken besluit je dan maar gewoon te negeren?
en de toren Madrid dan ??quote:Op maandag 18 september 2006 21:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
eruit knallende bouten
gecompreseerde lucht die naar buiten knalt vanwege de druk
op-elkaar-vallende vloerdelen
electrische onderdelen in het wtc die ontploffen door brand o.i.d.
next?![]()
Andere constructie.....quote:Op maandag 18 september 2006 21:54 schreef Meki het volgende:
[..]
en de toren Madrid dan ??
hetzlefde verhaal maar het gebouw Madrid staat nog steeds
Aha gepaktquote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
En het feit dan explosievenexperts zeggen dat er een jaar voor nodig is om het gebouw springklaar te maken besluit je dan maar gewoon te negeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |