Homdeck +2quote:Op donderdag 14 september 2006 23:11 schreef Homdeck het volgende:
2-5
Huntelaar
Rosenberg
Sneijder
roger
Huntelaar
Neequote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Zie jij het bovenste plaatje (de banner)?
het was voor jullie eigen bestwilquote:Op donderdag 14 september 2006 23:13 schreef Homdeck het volgende:
Geen slowchat meer aub. dan kan ik nog een dubbele punten vraag stellen..
Helaasquote:Op donderdag 14 september 2006 23:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het was voor jullie eigen bestwil![]()
Even dit laten lezen, het komt van Snopes.com, de grote ontmasker site:quote:
Martin Luther Kingquote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef Homdeck het volgende:
Over wie gaat Pride van U2?
Spuit 11quote:Op donderdag 14 september 2006 23:33 schreef NoSigar het volgende:
Even dit laten lezen, het komt van Snopes.com, de grote ontmasker site:
The airplane, chartered through Dwyer's Flying Service in Clear Lake, Iowa, had no name. Its only designation was its wing registration number, N3794N. How the rumor that its name was American Pie (thus providing Don McLean the title for his song) started circulating is unknown, but it is undeniably false. As Don McLean himself said in 1999:
The growing urban legend that "American Pie" was the name of Buddy Holly’s plane the night it crashed, killing him, Ritchie Valens and the Big Boppper, is equally untrue. I created the term.
Toch weer een leuk weetje.
dat was al gemeld, maar ik hoop niet de je met "de grote ontmasker" site wilt beweren dat ik gegoogled zou hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:33 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Even dit laten lezen, het komt van Snopes.com, de grote ontmasker site:
The airplane, chartered through Dwyer's Flying Service in Clear Lake, Iowa, had no name. Its only designation was its wing registration number, N3794N. How the rumor that its name was American Pie (thus providing Don McLean the title for his song) started circulating is unknown, but it is undeniably false. As Don McLean himself said in 1999:
The growing urban legend that "American Pie" was the name of Buddy Holly’s plane the night it crashed, killing him, Ritchie Valens and the Big Boppper, is equally untrue. I created the term.
Toch weer een leuk weetje.
Isabeau +1quote:
quote:Early morning, April 4
Shot rings out in the Memphis sky
Free at last, they took your life
They could not take your pride
Dat had ik nog niet gelezen, en je hoeft niet paranoide te worden, of misplaats beledigd te reageren want ik heb geen seconde aan jou gedacht, nooit gedaan ookquote:Op donderdag 14 september 2006 23:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat was al gemeld, maar ik hoop niet de je met "de grote ontmasker" site wilt beweren dat ik gegoogled zou hebben.
ok. ik reageer ook niet beledigd hoor en ben zeker niet paranoide.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:36 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gelezen, en je hoeft niet paranoide te worden, of misplaats beledigd te reageren want ik heb geen seconde aan jou gedacht, nooit gedaan ook.
Het ontmaskeren van mythen, bedoel ik daarmee, niks meer.
Moeilijk. Wist jij dat?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Wat was de naam van de moordenaar van Yitzhak Rabin
Vandaag net gelezenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:38 schreef NoSigar het volgende:
Moeilijk. Wist jij dat?
Maar wat?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:39 schreef Homdeck het volgende:
Asmodian weet het, maar ja...
maar ja, die is er nietquote:
Reken ik goedquote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef dartfanaat het volgende:
Amir
Zijn internet is stukquote:Op donderdag 14 september 2006 23:42 schreef NoSigar het volgende:
OK, ik dacht dat hij niet meer mee deed of zo.
Met foto:quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef NoSigar het volgende:
Yigal Amir, Yigal Amir, Yigal Amir. Onthouden voor de Quiznight.
Nee, niet van oorlog.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:46 schreef Neleos het volgende:
Oorlog?
Minister van genocide?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:45 schreef dartfanaat het volgende:
Naast premier was Rabin ook minister. Van welk departement?
Isabeau +1quote:
Wat in israelische begrippen tegenwoordig hetzelfde is als genocide?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Het heet toch nooit oorlog, hoeveel oorlog ze ook voeren
Het heet altijd defensie
Ik dacht dat het in Israel misschien nog oorlog heette.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Het heet toch nooit oorlog, hoeveel oorlog ze ook voeren
Het heet altijd defensie
zuchtquote:Op donderdag 14 september 2006 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat in israelische begrippen tegenwoordig hetzelfde is als genocide?
Ja, klopt, is ook zo.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:50 schreef NoSigar het volgende:
Vroeger heette het hier wel zo. Minister van Oorlog. Zelfs toen we neutraal waren.
Kofi Annan moest nog even wachten tot 2001quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef Neleos het volgende:
Arafat en Koffi Annan?
Mocht-ie willen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:54 schreef wyccie het volgende:
En Clinton toch?
Shimon Peres iddquote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef dartfanaat het volgende:
Arafat en Simon Perez
Neleos +1quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef Neleos het volgende:
Mandela en De Clerck?
Ik kon niet op z'n naam komenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:00 schreef Neleos het volgende:
Het is in ieder geval niet, 'die andere knakker'![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet, 'die andere knakker'![]()
Nee, Lesotho!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:03 schreef wyccie het volgende:
Nee, Swaziland!
Dat zou een goeie vraag geweest zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:06 schreef Neleos het volgende:
En het volkslied van Swaziland heet Nkulunkulu Mnikati wetibusiso temaSwati
Je hebt je toch niet verslikt hè?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:06 schreef Neleos het volgende:
En het volkslied van Swaziland heet Nkulunkulu Mnikati wetibusiso temaSwati
Inderdaad. Ik denk dat ik die binnenkort maar eens ga vragen. Dus ik zou 't maar onthoudenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:09 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dat zou een goeie vraag geweest zijn.
Nee, ik heb het nog niet hardop uitgesproken of gezongenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:10 schreef Supersheep het volgende:
![]()
[..]
Je hebt je toch niet verslikt hè?
In 1 keer!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:13 schreef dartfanaat het volgende:
Vrouw Holle?
2 zijn er juist, de derde komt in de buurtquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef Supersheep het volgende:
Chinese nachtegaal
De klerezooi van de keizer
Lelijke eendje
Hoewel deze goed zijn, zij die van Wyccie goed.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:22 schreef Supersheep het volgende:
Chinese nachtegaal
De klerezooi van de keizer
Lelijke eendje
En dat wicht met haar zwavelstokjes
Ik twijfel over "rode schoentjes"quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef Supersheep het volgende:
welke van wyccie is dan fout?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg schaap... Ik heb nog iets voor je....
Klik.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg schaap... Ik heb nog iets voor je....
Klik.
Die kende ik al, maar hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
En anders:
[[url=http://www.ikbeneenschaapendoe.be/schaapzwaai.gif]afbeelding][/url].
Ik ben een schaap en doe...
![]()
(klik op het schaap om te kijken wat allemaal...)
geiten gaan naar de helquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan zal ik die van die geit maar niet posten?
Ik heb m'n schaap-posting aangepast, nu begint-ie bij de oude versie en gaat dan door langs index52
Maar inderdaad, waar is wyccie?![]()
trusten dart!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:42 schreef dartfanaat het volgende:
Geen idee.
Welterusten allemaal en tot morgen
ben maar even zo vrij geweest om het op te zoeken en het is goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:49 schreef doeka het volgende:
Dostojewski
Hmpf.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ben maar even zo vrij geweest om het op te zoeken en het is goed
doeka +1
quote:
was het niet goed?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Reken je m niet goed? (dan trek ik het punt wel in als je wilt)
Na zo'n 10 minuten heb ik namelijk toch maar besloten om de gang er nog een beetje in te houden.
Jawel, sorry, was een grapje wat niet overkwam...:)quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Reken je m niet goed? (dan trek ik het punt wel in als je wilt)
Na zo'n 10 minuten heb ik namelijk toch maar besloten om de gang er nog een beetje in te houden.
Zijn dit zijn bekendste titels?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:04 schreef doeka het volgende:
ja, hier ben ik; welke Vlaamse schrijver schreef oa de boeken
het huis der onbekenden- 1963
observatorium-1988
de croton-1962
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:17 schreef NoSigar het volgende:
Ik ken zijn naam wel trouwens.
oooooooooooooooooh; ik snap het; is er verder niemand die enig idee heeft; jullie zijn zoooooo slim; dit weten jullie vast wel; misschien Daf wel; die is tenslotte een halve Belg.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:22 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Opgezocht aangezien de spanning me teveel werd.
tuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:29 schreef Supersheep het volgende:
WIA
juist!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef NoSigar het volgende:
De ramp met de Hercules op Welschap?
Jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:05 schreef Supersheep het volgende:
simpel vraagje?
Gelukkig! ziet er dus vrij goed uit verder? Hoe gaat het met m?quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
Ik heb trouwens goed nieuws, papsie is vandaag wakker geworden
Dat is nog afwachten, hij is erg zwak omdat hij twee weken buiten bewustzijn is geweest. Praten wil ook nog niet echt maar als alles goed gaat moet dat wel goedkomen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gelukkig! ziet er dus vrij goed uit verder? Hoe gaat het met m?
fijn om te horenquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is nog afwachten, hij is erg zwak omdat hij twee weken buiten bewustzijn is geweest. Praten wil ook nog niet echt maar als alles goed gaat moet dat wel goedkomen.
Stel jij een vraag of ik?
wanneer jij een hond hoort ssssssssssssssssssssssssssss'en reken ik het goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:17 schreef MaJo het volgende:
Een hond?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:25 schreef Supersheep het volgende:
Franz Ferdinand? Ken alleen Robert en Alexander daar uit
de gok is goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:31 schreef MaJo het volgende:
Art Brut toch? Ken het eigenlijk niet zo goedWeet niet eens welk land
Maar laten we eens gokken op London
hmm, je stelt wel moeilijke vragen zeg...quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:35 schreef MaJo het volgende:
Serieus?![]()
Welke band heeft een hitje met het nummer Here it goes again, waarin ze in de videoclip een briljante choreographie hebben op loopbanden?![]()
Ja hequote:Op vrijdag 15 september 2006 04:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
hmm, je stelt wel moeilijke vragen zeg...
laat ik maar een wilde gok doen
OK Go?
wat een onverwacht punt!quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja he![]()
Maar je hebt goed gegokt
Schapie + 1
Ik bedoel Christopher Walken gewoonquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:43 schreef MaJo het volgende:
Bedoel je Christopher Walken? Of bedoel je wie hij in de normale clip voor moet stellen, de president?
Bijna goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:48 schreef Supersheep het volgende:
longkanker toch?
specifieker kan ik niet zijn iig
keel?quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijna goedHet heeft wel veel met elkaar te maken (vooral als je kijkt naar wat beide kankers veroorzaakt)
Yep, George Harrisson overleed veel te jong op 58-jarige leeftijd aan keelkankerquote:
zonde inderdaad, alleen altijd gedacht dat het longkanker wasquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, George Harrisson overleed veel te jong op 58-jarige leeftijd aan keelkanker
Little Sheep + 1
Nee, das zeker geen drummer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:55 schreef MaJo het volgende:
Sean Lennon, zoon van John?
ow, das mijn fout. Was moet gewoon is zijn inderdaad. Ringo Starr is inderdaad goed, maar ik denk niet dat je het antwoord gaat raden dmv tipsquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:59 schreef MaJo het volgende:
Aangezien je over de vader in de verleden tijd praat kan ik alleen maar kiezen tussen John en GeorgeIk ken alleen Sean en Julian, van George weet ik niet eens of hij kinderen heeft
Ringo is het meest voor de hand liggend maar ook van hem weet ik niet of hij kinderen heeftVan Paul ken ik alleen Stella en voor zover ik weet drumt zij niet
MaJootje +1!quote:Op vrijdag 15 september 2006 05:06 schreef MaJo het volgende:
Dirty Pretty Things zit hij nu in, hij zat in The Libertines
Lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:
Welk nummer van wie?quote:Get in between all the
good and the wrong ways
You make the floor move
in all of my hallways
We got it sweet now,
ain't nothing calling
I'm at your feet now but girl
I'm still falling at ya
quote:
ja, hoe was t?quote:Op vrijdag 15 september 2006 05:16 schreef MaJo het volgende:
[..]En ik heb ze vandaag voor de
4e
keer gezien
Schapie + 1
Welk nummer van wie?quote:If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world
Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life
JoMaJo +1quote:Op vrijdag 15 september 2006 05:21 schreef MaJo het volgende:
Chasing Cars van Snow Patrol?
Ja het was superZal morgen een uitgebreid verslag posten in het Infadels topic. Heb je ze wel eens live gezien?
slaap ze!quote:Op vrijdag 15 september 2006 05:32 schreef MaJo het volgende:
JoecheiWas eigenlijk een gokje, heb toevallig gister de clip gezien en dacht te herrinneren dat hij dat zong. Goed onthouden dus
ken het nummer eigenlijk niet
En Infadels moet je maar eens gaan zien dan, ze zijn echt cool! Zaterdag staan ze in Paradiso.
Maarre ik ga maar eensWas een lang dagje, ben echt gaar
![]()
![]()
Jos Vandelooquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:14 schreef doeka het volgende:
* Het gevaar (roman, 1960)
bijna goed!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:15 schreef Atrimar het volgende:
De capaciteit was 4 MB als ik me niet vergis?
quote:
quote:In augustus 2006 kondigde Hitachi aan dat zelfde jaar 3,5 inch harde schijven met een capaciteit van 1 terabyte te gaan produceren.
Nee, niet verboden te importeren, soms kan je hem wel vinden in bijv. Amsterdam.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zou niet weten hoe ie heet maar voor de bonus vraag: het is verboden om hem te experteren/importeren?
De vrucht(boom/plant) groeit alleen maar op een bepaalde plek dus moeilijk om te krijgen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, niet verboden te importeren, soms kan je hem wel vinden in bijv. Amsterdam.
Nee, ook niet. Het is een rare reden waarvoor een soort hint al in de vraag zit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:30 schreef Yurithemaster het volgende:
De vrucht(boom/plant) groeit alleen maar op een bepaalde plek dus moeilijk om te krijgen?
Omdat ie stinkt wil niemand hem verkopen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Het is een rare reden waarvoor een soort hint al in de vraag zit.
Bijna goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Omdat ie stinkt wil niemand hem verkopen?
Ik denk dat we dan maar die fokkers uit CUL moeten roepen want we komen niet echt verderquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Het is een vrucht uit Indonesië met als bijnaam 'stinkvrucht'. Volgens de site waar ik nu even naar kijk is de smaak zacht en aromatisch, volgens de fokkers in CUL die de vrucht gegeten hebben moet je al bijna overgeven van de geur en de meeste mensen komen niet zo ver om hem te proeven. Die paar dappere fokkers die de vrucht hebben geproefd is de smaak/structuur die van franse schimmelkaas.
Er is inderdaad niet echt een stromloop hierquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof ook niet dat er veel spelers zijn op het moment
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:23 schreef DSanka het volgende:
Misschien wel een aardig idee, want anders zitten we morgen nog naar deze vraag te staren.
Morguh trouwens
Maar normaal zijn hier ook wat meer mensenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Nou, zo moeilijk was het toch ook niet
Dan maar een andere vraagMoment.
Het leek me niet zo moeilijk: Johnny Depp & zwartwitfilmquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef Berkery het volgende:
Ik ken die film geeneens, maar had een 'verhip-dat-is-Johnny-Depp'-erlebnis
Jee, hoe leg je dat uit. Een rationeel getal is de uitkomst van een breuk van hele getallen. Een irrationeel getal is elk getal wat buiten de boot van de verzameling van rationele getallen valt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:00 schreef Berkery het volgende:
Wat is een irrationaal getal?
Goed genoeg, vind ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Jee, hoe leg je dat uit. Een rationeel getal is de uitkomst van een breuk van hele getallen. Een irrationeel getal is elk getal wat buiten de boot van de verzameling van rationele getallen valt.
quote:"Een irrationaal getal is een reëel getal dat niet te schrijven is als het quotiënt van twee gehele getallen."
quote:
jeetje wat goed van jequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik had al een miniem vermoeden dat dat fout zou zijn
quote:Afrikaans is die taal wat vir Wes-Europa en Afrika verbind... Dit vorm 'n brug tussen die groot helder Weste en die magiese Afrika... En wat daar groots aan hulle vereniging kan ontspruit – dit is miskien wat vir Afrikaans voorlê om te ontdek. Maar wat ons nooit moet vergeet nie, is dat hierdie verandering van land en landskap as't ware aan die nuwe wordende taal geslyp, geknee, gebrei het... En so het Afrikaans in staat geword om hierdie nuwe land uit te sê... Ons taak lê in die gebruik wat ons maak en sal maak van hierdie glansende werktuig...
niet helemaal, maar ik reken het goed (anders wordt dit zo'n urenlang openstaande vraag, heb ik een hekel aan)quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef Neleos het volgende:
Het monument voor het de Afrikaanse taal?
+1 voor NoSigarquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:01 schreef NoSigar het volgende:
[quote]Op vrijdag 15 september 2006 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Hoe heet deze vrucht, bekend om haar geur
[/qoute]
Ach, de doerian, kijk eens aan. Nog nooit een geroken.
Zin in een gokje?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:58 schreef Isabeau het volgende:
(de huidige vraag is trouwens die van de rockopera van de kinks, dus je hoeft geen vraag te verzinnen)
Nee, wel een Engelse leider, alleen veel langer geleden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:23 schreef NoSigar het volgende:
CHurchill?
Ik zoek een voornaam. Een koning.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:41 schreef NoSigar het volgende:
Cromwell?
Hehe. Ik dacht dat het bekender was.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:26 schreef Etcetera het volgende:
Arthur? naar Koning Arthur?
ik wist het alleen door die hint van de koningenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hehe. Ik dacht dat het bekender was.
Etcetera + 1
Gerrit Komrij?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wist het alleen door die hint van de koningensorry
Wie was de eerste dichter des vaderlands?
ik ben ff etentot zo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |