dan moet het groenlo haast wel zijn...quote:Op donderdag 14 september 2006 19:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
En Rio ook al niet. Ik drink nu een lekker koud glas van het spul wat er vandaan komt; althans z'n hoofdzetel heeft.
Atlanta? (of drink je geen Coca Cola?)quote:Op donderdag 14 september 2006 19:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
LA
Frankfurt
en Groenlo? Nah. Ander lekker vocht. Andere kleur ook.
Jawel!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Atlanta? (of drink je geen Coca Cola?)
En die nieuwszender is CNN? zie het al, ja dusquote:Op donderdag 14 september 2006 19:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jawel!
Atlanta heeft Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport, dat is met 75 miljoen binnenlandse en vijf miljoen internationale passagiers per jaar de drukste ter wereld.
Supersheep +1
En als Fok! het me toelaat ga ik even tellen.
juistquote:Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef doeka het volgende:
personal digital assistant
nee, dan was je nog te laat geweest zag ikquote:Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef slaveloos het volgende:
ooops te laat door t vraagteken?
gelukkigquote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
nee, dan was je nog te laat geweest zag ik
leuk al die Nederlandse liedjes!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
En "Een zwoele nacht in Krimpen aan den IJssel" van Wim Sonneveld. Of "Aan de Amsterdamse grachten"
Er zijn er zoveel; ik hed er wel 30 kunnen vragen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Liefs uit londen (blof)
New York New York (frank Sinatra)
Paris Canaille (Wende Snijders)
Chicago (Sufjan Stevens)
San José (Dione Warwick)
Maar aangezien er al een volledig antwoord is gegeven, houd ik maar op met denken.
Sinatra - New Yorkquote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef doeka het volgende:
![]()
Noem 10 titels van liedjes met een stad erin.
De autobom is al juist.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
... met een auto(busje)bom en hij kreeg de doodstraf
Da's al een stukje meer. Ramzi Yousef had vele aliassen, maar Youssouf is fonetisch al goed genoeg wegens achtermaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:22 schreef Supersheep het volgende:
Youssouf met een bestelbusje waarin explosieven zaten
Nee, hij heeft dat busje in de ondergrondse parkeergarage tegen de fundering van de North Tower geparkeerd. De bestelwagen bevatte 682 kg (1.500 pond) aan explosieven. Daarna is hij weggereden en heeft met een tijdklok de bom laten ontploffen.quote:
Niet allemaal. Sommigen kregen "maar" 240 jaar celstrafquote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef vipergts het volgende:
levenslang kregen ze
Waarom kom de doodstraf dan niet?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet allemaal. Sommigen kregen "maar" 240 jaar celstraf
Ramzi Yousef kreeg wel levenslang; de rechter zei tegen Yousef dat hij helaas geen doodstraf kon opleggen.
vipergts +2
Waarschijnlijk afgeschaft.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom kom de doodstraf dan niet?
mag je dat wel zeggen als rechter zijnde?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet allemaal. Sommigen kregen "maar" 240 jaar celstraf
Ramzi Yousef kreeg wel levenslang; de rechter zei tegen Yousef dat hij helaas geen doodstraf kon opleggen.
vipergts +2
Ik zie niet in waarom niet. Zolang je de wet maar toepast.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
mag je dat wel zeggen als rechter zijnde?
waar staat diequote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef vipergts het volgende:
Wie zat er gevangen in La Catedral
Misdadigers!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef vipergts het volgende:
welke bedoel je?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef vipergts het volgende:
Die was toch doodgeschoten bij een arrestatie poging of haal ik nu 2 verschillende mensen door elkaarquote:Op donderdag 14 september 2006 20:42 schreef Supersheep het volgende:
Escobar?
dank!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef vipergts het volgende:
La catedral is de "gevangenis" die hij zelf liet bouwen. zo machtig was hij toen nog hij werd bewaakt door zijn eigen mensen om moordaanslagen te voorkomen. nadat de regering hen over wilde brengen naar een echte gevangenis ontsnapte hij op 22 juli 1992. hij was op de vlucht tot zijn dood op 2 dec 1993. Op het toppunt verdiende hij 1 miljoen per dag.
nee, kloptquote:Op donderdag 14 september 2006 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die was toch doodgeschoten bij een arrestatie poging of haal ik nu 2 verschillende mensen door elkaar![]()
dat is 1quote:
En dat zijn er 6quote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
What's the frequency Kenneth
Everybody's Hurt
Losing My Religion
Happy Shining People
Lotus
Femme Fatale
ik keek er ook al raar tegen aanquote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef NanKing het volgende:
Niet om te mierenneuken ofzo hoor.
Maar is het niet shiny happy people, ipv happy shining people.
ja, maar TSE bedoelde Shiny Happy People, dat lijkt me duidelijk. En dan is het de vraagsteller die beslist of het goed wordt gerekend of niet, en ik doe daar niet zo moeilijk overquote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef NanKing het volgende:
Niet om te mierenneuken ofzo hoor.
Maar is het niet shiny happy people, ipv happy shining people.
Uit welk landquote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bij dezen dan Around the Sun als nummer 6.
NOEM 3 VAN DE 5 DRAGONS UIT DRAGONS' DEN
zal wel weer uit amerika zijnquote:
quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef Homdeck het volgende:
Ik weet niet eens wat het zijn
Hier hoor jij niet thuis, dat weet je best.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:10 schreef Jayhawk het volgende:
new balls please
Waterweg +1 Nog van gisternacht!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:28 schreef Waterweg het volgende:
bovine spongieuze encepalopathie
Wolters Kluwen doet naar mijn weten in woordenboeken, niet in schoolboeken. Meulenhoff doet ook niet in schoolboeken.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Wolters Kluwen
Wolters Noordhoff
Meulenhoff
toch knap dat ik boeken van de laatste heb voor schoolquote:Op donderdag 14 september 2006 21:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wolters Kluwen doet naar mijn weten in woordenboeken, niet in schoolboeken. Meulenhoff doet ook niet in schoolboeken.
Nijgh en van Ditmar is ook geen schoolboekenuitgever.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:36 schreef Homdeck het volgende:
Wolters-Noordhoff
Nijgh en van Ditmar
???
Van Meulenhoff? Niet Thieme-Meulenhoff?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
toch knap dat ik boeken van de laatste heb voor school
my badquote:Op donderdag 14 september 2006 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Van Meulenhoff? Niet Thieme-Meulenhoff?
Omdat dit de eerste complete juiste lijst is, krijgt Wyccie het punt.quote:
Niet enkel dat, maar is het misschien mogelijk om punten aan het begin van een verse regel te schrijven? Dat scheelt een hoop gelees en gezoek in een topic bij het tellen.quote:
quote:
algemene kennis????quote:
ja ik ook. ik weet dat juffrouw jannie meedoetquote:Op donderdag 14 september 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
(Ik kan nog net 2 'echte' namen noemen)
Nee joh. Het is gewoon pech dat de aanwezigen het allemaal niet weten.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef doeka het volgende:
Niet leuk? Sollykan ook wel een andere vraag stellen.
Sorry, dat ik niet op de hoogte ben van een of andere Talpaseriequote:
Ach.. had gekund hoor. De namen van de personages in Cold Feet, Friends, Six Feet Under etc worden zo opgelepeld..quote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef doeka het volgende:
Niet leuk? Sollykan ook wel een andere vraag stellen.
Ik ben niet zo van de vrouwenseriesquote:Op donderdag 14 september 2006 22:11 schreef doeka het volgende:
Cheer up! Het is vrouwenavond op Talpa.
quote:
Het is al veranderd.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:14 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand al doorgegeven dat de topictitel niet klopt?
Dit is #270.
Wou 't net zeggenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:16 schreef Homdeck het volgende:
handig, meespelende modjes
Solly hoor. Al zo lang niets meer geopend.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:14 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand al doorgegeven dat de topictitel niet klopt?
Dit is #270.
Okquote:Op donderdag 14 september 2006 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Komt door mijn gebruik van het snelle invoerscherm waar de oude titel nog gewoon boven stond
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
Tom Jones - Sexbomb?
Ik kan niks zinnigs verzinnen
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:22 schreef Neleos het volgende:
John Denver - Leaving On A Jet Plane
Midnight Oil - Beds Are Burning
Cat Stevens - Morning Has Broken
Bruce Springsteen - Fire
R. Kelly - I Believe I Can Fly
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:22 schreef Homdeck het volgende:
Steve Miller Band - Fly Like An Eagle
Bloodhound Gang - Fire Water Burn
Pointer Sisters - Fire
Bruce Springsteen - I'm On Fire
John Denver - I'm Leaving On A Jetplane
Geen idee eigenlijk
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:23 schreef macondo het volgende:
The Doors - The end?
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:24 schreef macondo het volgende:
Rolling Stones - Satisfaction?
Marvin Gaye - Sexual Healing?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Albert Hammond - I don't wanna die in an air disaster?
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:25 schreef doeka het volgende:
The Final Countdown- Europe
Knocking on heavens door- Bob Dylan
Stairway to heaven- Led Zeppelin
New York New York- Frank Sinatra
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:25 schreef wyccie het volgende:
Soundgarden - Black Hole sun?
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
The Bloodhound Gang - Burn Motherfucker, burn
Ik heb nog niemand 5 nummers zien noemen. Max. 3.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:30 schreef Homdeck het volgende:
We hebben nu wel 5 toch?
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:29 schreef macondo het volgende:
Guns' Roses - Mr Brownstone
Guns 'n Roses - Sweet child of mine
Guns 'n Roses - Live and let Die
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:31 schreef Homdeck het volgende:
Sam Cooke - Wonderful world
Kun je niet beter het punt geven aan degene die het compleet maakte, anders wordt het copy paste werk.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand 5 nummers zien noemen. Max. 3.
Dan heeft doeka de puntenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:31 schreef macondo het volgende:
Isabau... vijfde nummer wint de punten, ik ga echt niet andermans nummers kopieren..
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:32 schreef NanKing het volgende:
Knocking on heavens door- Bob Dylan
Stairway to heaven- Led Zeppelin
New York New York- Frank Sinatra
Stones - Sympathy for the Devil
Sam Cooke - Wonderful world
eigenlijk een beetje pikkedieverij![]()
Ik had een punt ook niet geaccepteerd hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ach ja, zo wordt het in de Movie trivia ook wel gedaan.
Maar hier staat het wel in de OP.
0–9quote:Op donderdag 14 september 2006 22:34 schreef Neleos het volgende:
Heb je de hele lijst nog ergens trouwens?
Ik heb een keer eerder een vraag gezien waarbij iedereen antwoorden gaf en niemand alle antwoorden combineerde en dat iemand die het gewoon meelas en kopieerde de punten kreegquote:
Ja, zit 'm net door te kijken; niet te geloven.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:36 schreef Homdeck het volgende:
Wat een overdreven maatregel trouwens...
Als ik de suggesties voor nummers hier lees dan had die lijst nog veel langer kunnen zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 22:36 schreef Homdeck het volgende:
Volslagen belachelijk zelfs..quote:Op donderdag 14 september 2006 22:36 schreef Homdeck het volgende:
Is misschien ook afhankelijk van wat de vragensteller wil. In FMT wordt soms expliciet om complete lijstjes gevraagd, en dan worden er wel eens wat losse antwoorden gekopieerd. Maar wij hebben het hier wat makkelijker gemaakt.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een keer eerder een vraag gezien waarbij iedereen antwoorden gaf en niemand alle antwoorden combineerde en dat iemand die het gewoon meelas en kopieerde de punten kreeg![]()
Terecht. Communistische propaganda.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam die lijst trouwens tegen omdat ik in een stuk over de Beatles las dat Imagine van John Lennon op die lijst was terecht gekomen![]()
Dit is idd wat handigerquote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
Is misschien ook afhankelijk van wat de vragensteller wil. In FMT wordt soms expliciet om complete lijstjes gevraagd, en dan worden er wel eens wat losse antwoorden gekopieerd. Maar wij hebben het hier wat makkelijker gemaakt.
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:41 schreef Homdeck het volgende:
hij heette vast niet the big bopper
ik zag hem ook pas na een tijdjequote:Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
Tss...ik dacht al dat ik over de vraag heen gekeken had, omdat ik opeens gekke reacties zie staan
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:42 schreef Homdeck het volgende:
american pie
Was dat in hetzelfde vliegtuig?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:47 schreef Neleos het volgende:
Ritchie Valens
The day the music died.... the father, son and holy ghost.....quote:Op donderdag 14 september 2006 22:48 schreef Isabeau het volgende:
Was dat in hetzelfde vliegtuig?Wist ik niet!
ja en hij was nog maar 17 jaarquote:Op donderdag 14 september 2006 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat in hetzelfde vliegtuig?Wist ik niet!
ja kloptquote:Op donderdag 14 september 2006 22:52 schreef macondo het volgende:
Zambia, Kalusha
Juist.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:52 schreef macondo het volgende:
Zambia, Kalusha
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:36 schreef doeka het volgende:
Welk een hartverwarmende reacties allemaal.
Hoe heette het vliegtuig dat in 1959 neerstortte en waarbij Buddy Holly om het leven kwam?
Weet je dat ook weerquote:Basic errors in American Pie interpretations have been carried forward and sometimes get reported as being fact. One of the most tedious theories of recent times is that the plane that crashed killing Buddy Holly, Ritchie Valens and the Big Bopper was called 'American Pie'. This is wholly untrue and Don McLean released a press statement in 1999 to confirm this:
"the growing urban legend that "American Pie" was the name of Buddy Holly’s plane the night it crashed, killing him, Ritchie Valens and the Big Boppper, is untrue. I created the term." - Don McLean, 1999
nee vliegtuigongelukvragenquote:
Jojoortje +2quote:Op donderdag 14 september 2006 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Castelen
Oh, dan weet ik er opeens alles vanquote:
Ach ja, we hebben het wel begrepen. Met de meeste feitjes is vaak later wel gebleken dat het niet helemaal klopt.quote:
Geen voetbal, geen televisie series, geen vliegrampen... wat weet je eigenlijk wel?quote:
Ik dacht, laat ik eens lezen waar American Pie nou precies over gaat, kom ik dat tegenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ach ja, we hebben het wel begrepen. Met de meeste feitjes is vaak later wel gebleken dat het niet helemaal klopt.
Niet zo heel veel.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Geen voetbal, geen televisie series, geen vliegrampen... wat weet je eigenlijk wel?![]()
De hele tekst wordt ook ergens uitgelegd, echt geweldig! Ik zal even zoeken.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht, laat ik eens lezen waar American Pie nou precies over gaat, kom ik dat tegen![]()
Zoiets zocht ik juistquote:Op donderdag 14 september 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
De hele tekst wordt ook ergens uitgelegd, echt geweldig! Ik zal even zoeken.
quote:
en je volgorde is onjuistquote:Op donderdag 14 september 2006 23:08 schreef Homdeck het volgende:
fuck ik kon niet op molhoek komen..
er staat nergens dat die juist moet zijnquote:
De teveelste als je 't mij vraagt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:11 schreef k_man het volgende:
De hoeveelste voetbalvraag is dit nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |