Ik geloof om 18.15.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd?
Babs![]()
Ja ze is bijna cultquote:Op donderdag 14 september 2006 17:16 schreef koningdavid het volgende:
Barbara
(begin het steeds leuker te vinden om naar haar te kijken, juist door de fouten en slechte grappen)
Dan ga je toch gewoon niet. Lekker boeiend zo'n afspraakje.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:20 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Conditietest @ Sportschool .. had afspraak gemaakt.. helemaal vergeten
Dat zijn de echte fansquote:Op donderdag 14 september 2006 17:20 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Conditietest @ Sportschool .. had afspraak gemaakt.. helemaal vergeten
Tegen zo'n verdedigende kutploeg kun je bijna alleen maar slecht spelen helaas.. Ik denk daarom niet dat het een goede wedstrijd wordt, misschien een 0-2 ofzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:31 schreef Kanogor het volgende:
Ik ben benieuwd of ze de goede lijn van de afgelopen wedstrijd door kunnen zetten. Ik teken voor een wedstrijd zoals de eerste helft thuis tegen Kopenhagen. Alleen MET goals :p
Fakker de fuck, wat een nare fotoquote:Op donderdag 14 september 2006 17:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over cult gesproken
[afbeelding]
idd brrrrr............ rilquote:Op donderdag 14 september 2006 17:37 schreef Robocock het volgende:
[..]
Fakker de fuck, wat een nare foto![]()
alles behalve geil.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:37 schreef Robocock het volgende:
[..]
Fakker de fuck, wat een nare foto![]()
Eten voor de tv zit er niet inquote:Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef Againzender het volgende:
Breekt mij weer op dat ik geen TV in de keuken heb
Maar ik ga toch echt gelijk met mijn zoontje eten. Eens kijken of er een radioverslag is.
Rotatiesysteemquote:Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef S-Two het volgende:
Ik had liever Ogararu gezien op de rechtsback. En ook Babel eigenlijk. (op linksbuiten dan he) Maar eens kijken hoet Markus het doet nu.
Baby???quote:Op donderdag 14 september 2006 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Rosenberg? Is Baby geblesseerd?
Maar goed, mijn pizza zit in de oven. Nou hopen op een leuke pot voetbal. Het schijnt dat die Noren wel echt willen ballen, dus dat zou dan nog wat kunnen worden.
Hoe noem je hem?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Rosenberg? Is Baby geblesseerd?
Maar goed, mijn pizza zit in de oven. Nou hopen op een leuke pot voetbal. Het schijnt dat die Noren wel echt willen ballen, dus dat zou dan nog wat kunnen worden.
Whahaha, sorry. Deze was op het randje, I know.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:57 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Baby???. Kap eens met die onzin!
.
Precies, als het nou AC Milan, Chelsea of Barca was, dan had je kunnen zeggen: "Kom, we rollen ze op met 0-3."quote:Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef slaapkamermug het volgende:
Ik denk 1-0, ik bedoel we hebben het hier wel over IK start!![]()
![]()
als je enigszins onbesmeurd uit het eten wilt komen is dat geen goed idee nee, teveel afleidingquote:
Agh, in nederland is KJH ook kut dus dat zegt niets. Denk dat Ajax meer 3-4-3 zal spelen vandaag.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:58 schreef BigFire het volgende:
Heitinga wéér rechtsback? ik dacht dat dat wel over was onderhand. niet dus![]()
ach, dat houdt het forum ten minste interactief.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Whahaha, sorry. Deze was op het randje, I know.
Maar het blijft leuk om mensen te zien happen.![]()
waar is het appeltje gebleven dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:01 schreef editor2 het volgende:
Johan Derken en van Hanegem zeggen het al: EITJE
Dat was Kopenhagen ook, toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:01 schreef editor2 het volgende:
Johan Derken en van Hanegem zeggen het al: EITJE
Yups.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:07 schreef Thieske het volgende:
Hoe laat beginnen we? Kwart over?
We STARTen inderdaad kwart over 6quote:Op donderdag 14 september 2006 18:07 schreef Thieske het volgende:
Hoe laat beginnen we? Kwart over?
typfoutje van de Noorse tvquote:
heheh nu snap ik hemquote:
Dat is de enige mogelijkheid.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:20 schreef denthemen het volgende:
volg het via ons zou ik zeggen
Ajax duidelijk de betere ploeg, maar geen grote kansenquote:
wéér een club om op te geilen..quote:Op donderdag 14 september 2006 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
start is beter hoor
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
start is beter hoor
nee is geen club, maar een cafe teamquote:Op donderdag 14 september 2006 18:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
wéér een club om op te geilen..
Jeleleleleel SOFIAAAAAAAquote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
kut topic, slotje
kut user, banquote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
kut topic, slotje
Emanuelson ?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik schakel net in, op moment van de 1-1.
Wie staat daar linksachter bij Ajax?![]()
Eensch.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie goal
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:44 schreef Erwtensoep het volgende:
waarom hebben die kut scando's altijd zoveel geluk tegen ons.
Waarom ben ik niet verrast.quote:
Phoe phoe door een toevallig tegen goaltje.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:47 schreef Joeriii het volgende:
Ik schaam me diep voor het Nederlands voetbal
Zo'n slechte grap, dat 'ie eigenlijk ook wel weer leuk isquote:Op donderdag 14 september 2006 18:46 schreef jorienvdherik het volgende:
terug bij start
NOU DIE SPEELT GOED ZEGquote:Op donderdag 14 september 2006 18:50 schreef denthemen het volgende:
gvd zeg, haalt hij mauro eruit!
Mauro gaf zelf aan niet verder te kunnen.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:50 schreef denthemen het volgende:
gvd zeg, haalt hij mauro eruit!
In de heksenketel van Krisitansandquote:Op donderdag 14 september 2006 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, IK Start heeft wel thuisvoordeel he
Idd, Rosenberg heeft met de ballen die hij kreeg goede dingen gedaan maar dat ziet die kneus niet en die vond Rosales wel goed ofzoquote:Op donderdag 14 september 2006 18:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Echt Driessen is zooooooooooooooooooooooo slecht he...
Past perfect bij het niveau van de wedstrijdquote:Op donderdag 14 september 2006 18:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Echt Driessen is zooooooooooooooooooooooo slecht he...
Dat was Rosales hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
ze hebben wel lekkere wijven daar
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Chicks (of spelersvrouwen) op de tribune![]()
Jij viel toch op de buschauffeur?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
ze hebben wel lekkere wijven daar
buschaufeusequote:Op donderdag 14 september 2006 18:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij viel toch op de buschauffeur?
idd niks aan het handje. maar het spel en een tegengoal zijn schandalig te noemen.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
Echt Leo Ajax zit zooooooooooooo in de problemen phoe phoe.
U capslock staat aanquote:Op donderdag 14 september 2006 18:55 schreef denthemen het volgende:
GODVERDOMME, WAKKER WORDEN!
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:55 schreef denthemen het volgende:
GODVERDOMME, WAKKER WORDEN!
Niks aan het handje? Start krijgt mogelijkheden en het staat 1-1. Ajax had op papier al met 3 of 4 - 0 moeten voorstaan!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
idd niks aan het handje. maar het spel en een tegengoal zijn schandalig te noemen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:57 schreef denthemen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En nu zal het wel weer wat rustiger wordenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is wel druk ineens na de 1-1
1-5 is ook een aardig resultaat en dat kan nog best prima. Ik maak me meer zorgen over het spel, dat is gewoon om te huilen. Roger speelt bagger, die lijkt een paar dagen na z'n briljante passes in de competitie ineens geen balletje breed over 5 meter meer te kunnen geven. Sneijder onzichtbaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Niks aan het handje? Start krijgt mogelijkheden en het staat 1-1. Ajax had op papier al met 3 of 4 - 0 moeten voorstaan!
Dat is geen vraagjequote:Op donderdag 14 september 2006 18:58 schreef Pulu het volgende:
Ff een serieus vraagje aan jullie ajacieden.....Heitinga is toch gewoon drama...
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:58 schreef Pulu het volgende:
Ff een serieus vraagje aan jullie ajacieden.....Emanuelson en Maduro zijn toch gewoon drama...
Een woord, onderschattingquote:Op donderdag 14 september 2006 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
1-5 is ook een aardig resultaat en dat kan nog best prima. Ik maak me meer zorgen over het spel, dat is gewoon om te huilen. Roger speelt bagger, die lijkt een paar dagen na z'n briljante passes in de competitie ineens geen balletje breed over 5 meter meer te kunnen geven. Sneijder onzichtbaar.
niet te snel oordelen gozert. Perez komt nog wel boven. bovendien haalden we dankzij zijn goal al een prijs.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
En Perez was ook al zo'n goeie aankoop, alsof je een knakworst over datum aanschaft
Tja wat wil je zonder een goeie linksback, een controlerende middenvelder en een goeie rechtsbuiten.quote:
Neuh, Henk "ze-voetballen-beter-dan-kopenhagen" ten Cate heeft dat wel eruit gekregen. Als het onderschatting was, kwamen zulke passjes wel aan maar werd er met de bal verder niks gedaan. Hoe de bal echter voortdurent slap wordt gegeven duidt meer op...Ja, wat eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
hmm, jammer van die goal net voor rust
Gemakzucht, wat een gevolg is van.... onderschatting.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Neuh, Henk "ze-voetballen-beter-dan-kopenhagen" ten Cate heeft dat wel eruit gekregen. Als het onderschatting was, kwamen zulke passjes wel aan maar werd er met de bal verder niks gedaan. Hoe de bal echter voortdurent slap wordt gegeven duidt meer op...Ja, wat eigenlijk?
JAAJOH?????????!!!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:02 schreef zjroentje het volgende:
Sneijder neemt goede corners!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Normaal zijn ze belabberd hoor.quote:
Mwa, de ballen die hij krijgt doet hij wel iets goeds mee. Paar mooie balletjes terugkoppen enzo, hij krijgt alleen weinig de balquote:Op donderdag 14 september 2006 19:05 schreef zjroentje het volgende:
Rosenberg speelt trouwens ook echt dra-ma-tisch.
Lol, dit is te lachwekkend hoor. Rosales deed werkelijk geen moer goedquote:Op donderdag 14 september 2006 19:07 schreef stefmans het volgende:
Ik vond Rosales trouwens best redelijk, en ik hoopte dat hij Rosenberg eruit haalde
Rosenberg ook niet, behalve die goal dan. Rosales KAN teminste een voorzet geven van de zijkantquote:Op donderdag 14 september 2006 19:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol, dit is te lachwekkend hoor. Rosales deed werkelijk geen moer goed![]()
Er stonden 6 Nederlanders in de basis, en ook nog een Belg.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het is nog geen hecht team, teveel nationalteiten. Jaap Stam die verdedigend wel de leiding kan geven, maar ze missen zo'n persoon op het middenveld en voorin.
Zullen we ff opvragen:quote:Op donderdag 14 september 2006 19:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Rosenberg ook niet, behalve die goal dan. Rosales KAN teminste een voorzet geven van de zijkant
jaloers?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
sport 1 kut reclame
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:11 schreef Acathla het volgende:
Rosenberg moet voorlopig blijven, deed wel wat met de bal. Liep ook genoeg vrij, maar werd niet aangespeeld.
Doet me denken aan die Snickers-reclame van een aantal jaar terug ("Googoogooogoogoogoogooooooooooooaaaaaaaaaalllll")quote:
Ik kijk verder dan de basiself, naar de selectie die samen elke dag op het trainingsveld staan.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Er stonden 6 Nederlanders in de basis, en ook nog een Belg.
Jij lult echt vierkant in het rond.
Ja, hij gaat van de 10 keer 9 keer naar binnen en geeft 1 keer een voorzet ik mag dan voor hem hopen dat die ene keer dat hij dat doet dat hij het dan ook goed doetquote:Op donderdag 14 september 2006 19:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zullen we ff opvragen:
Goede Balcontacten
Kijken wie de beter heeft ja![]()
Rosales kan een voorzet geven maar dat deed ie niet, Rosenberg kan dat trouwens ook uitstekend dus zeik niet zeg.
zeik er dan ook niet over.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
nee op zo betaal zender nooit
Ja en ik een Rosenberg fanquote:Op donderdag 14 september 2006 19:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, hij gaat van de 10 keer 9 keer naar binnen en geeft 1 keer een voorzet ik mag dan voor hem hopen dat die ene keer dat hij dat doet dat hij het dan ook goed doet![]()
ben ook wel een beetje een Rosales-fan
Ja met de akoustiek van de Arena hoor je die anders nooit he.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:17 schreef BigFire het volgende:
het Ajax uitvak klinkt nog harder dan het legioen in de Kuip![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:17 schreef BigFire het volgende:
het Ajax uitvak klinkt nog harder dan het legioen in de Kuip![]()
het Noorderlichtquote:Op donderdag 14 september 2006 19:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen kunstlicht? Hebben ze daar fakkels of zo...
de zon gaat nooit onder daarquote:Op donderdag 14 september 2006 19:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen kunstlicht? Hebben ze daar fakkels of zo...
ssstquote:Op donderdag 14 september 2006 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
wel lachen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |