hooguit een derde tot de helft zal ook echt meedoen scheelt weerquote:Op donderdag 14 september 2006 16:47 schreef tontorico het volgende:
Zijn er echt zo f#cking veel partijen?
Nog even en we hebben 1 partij per inwoner.
dat is al vele jaren het gevalquote:Op donderdag 14 september 2006 16:50 schreef teamlead het volgende:
ik heb werkelijk nog geen flauw idee. Tot nu toe heb ik altijd VVD gestemd, maar de manier waarop liberale beginselen steeds meer door die partij verkwanseld worden staat me totaal niet aan. Ik neig naar D66, maarja... stemmen op splinterpartijtjes heeft niet echt mijn voorkeur![]()
Nog nooit zo lastig geweest als dit jaar
valt nu wat meer op, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef Fatality het volgende:
[..]
dat is al vele jaren het geval
Het maakt voor sommigen niet zo veel uit op wie ze stemmen, als de allochtonen maar dood gaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:54 schreef du_ke het volgende:
Maar het beeld is weer zoals meestal op fok. De anti allochtonen partijen staan voorop.
true, maar in deze periode lijken ze definitief afscheid genomen te hebben van hun grondslagquote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef Fatality het volgende:
[..]
dat is al vele jaren het geval
Klopt soms zit er nog een dun laagje liberale verf omheen maar dat is vaak maar sier.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:57 schreef Doekes het volgende:
[..]
Het maakt voor sommigen niet zo veel uit op wie ze stemmen, als de allochtonen maar dood gaan.![]()
Dat zou ik inderdaad ook voor het eerst kunnen overwegen. Maar echt groot is die kans niet ga ondanks hun onhebbelijkheden voor GL denk ik.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef dVTB het volgende:
Mochten peilingen er echter aanleiding toe geven (zeer klein verschil tussen PvdA en CDA), dan zal ik voor het eerst in m'n leven tactisch gaan stemmen en op de PvdA stemmen.
Nee, D66 heeft indruk gemaakt met hun statements en achterlijke personen daar aan de top.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:50 schreef teamlead het volgende:
ik heb werkelijk nog geen flauw idee. Tot nu toe heb ik altijd VVD gestemd, maar de manier waarop liberale beginselen steeds meer door die partij verkwanseld worden staat me totaal niet aan. Ik neig naar D66, maarja... stemmen op splinterpartijtjes heeft niet echt mijn voorkeur![]()
Nog nooit zo lastig geweest als dit jaar
Fok komen veel jongeren en daar zijn de extremen altijd populair. Daarnaast is Fok ook gewoon vrij rechts.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:43 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
pol loopt lekker, maar als dit representatief is voor Fok dan vrees ik het ergste voor onze allochtoonse medemens hier.
Op tegen het bolsjewisme!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:43 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
pol loopt lekker, maar als dit representatief is voor Fok dan vrees ik het ergste voor onze allochtoonse medemens hier.
ja, je kan ook zien dat er een hoop uit limburg komen of brabant, SP is almachtig daar.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Fok komen veel jongeren en daar zijn de extremen altijd populair. Daarnaast is Fok ook gewoon vrij rechts.
niet in groningen danquote:Op donderdag 14 september 2006 17:49 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[..]
ja, je kan ook zien dat er een hoop uit limburg komen of brabant, SP is almachtig daar.
maakt dat nou uit, kiesdrempels zijn voor democraten.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:49 schreef NewOrder het volgende:
Alsof al die partijen meedoen aan de verkiezingen.
tja, tis ook niet echt wat ik er van verwacht had....arme informateur dalijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef LXIV het volgende:
Partij voor de dieren 9 stemmen, D-66 0 stemmen.![]()
Ach, wanneer ík tussen enkel die twee moest kiezen zou het waarschijnlijk óók PVDD worden.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:53 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[..]
tja, tis ook niet echt wat ik er van verwacht had....arme informateur dalijk.![]()
Dat mag ik inderdaad hopen van niet nee...13% voor de ex-communisten van de SP...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo, Fok! blijkt niet echt representatief voor kiezend Nederland. Vandaar zoveel tegenstand hier.
Er is altijd een partij waar je het meest mee eens bent. Je hebt die partij dan toch liever aan de macht dan een partij met bijna geen standpunten waar je achter staat?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:14 schreef rebel6 het volgende:
Ik ga niet stemmen, want geen een partij sta ik voor 80% of meer achter.
Altijd wel een paar dingen waar ik m'n stem niet aan wil geven.![]()
SP heeft een goed partijprogramma. Moet je eens lezen, partijprogramma's.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:47 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat mag ik inderdaad hopen van niet nee...13% voor de ex-communisten van de SP...
ik denk dat Stem Niet (ook al is het een partij) dat maar even moet opvangenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:20 schreef Isegrim het volgende:
Kan de optie 'blanco' er niet bij...?
Ik weet waarover ik mij zorgen maak...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Moet je eens lezen, partijprogramma's.
Eens, maar weet jij een partij met gevoel voor rechtvaardigheid en een streng vreemdelingenstandpunt?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Er is altijd een partij waar je het meest mee eens bent. Je hebt die partij dan toch liever aan de macht dan een partij met bijna geen standpunten waar je achter staat?
wat bedoel je met rechtvaardigheid?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:08 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Eens, maar weet jij een partij met gevoel voor rechtvaardigheid en een streng vreemdelingenstandpunt?
Fok nóg rechtserquote:Op donderdag 14 september 2006 23:34 schreef Fir3fly het volgende:
Nederland mag ook wel wat rechtser, net als Fok!
Sorry, maar daar weet ik echt geen goede definitie voor.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:32 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
wat bedoel je met rechtvaardigheid?
We zijn het op dit punt eens........quote:Op donderdag 14 september 2006 20:47 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat mag ik inderdaad hopen van niet nee...
......al is het om een ander reden. Moet er niet aan denken dat wilders en vvd hier de grootste worden. brrrrrrr..quote:13% voor de ex-communisten van de SP...
tja heel Nederlands als Fok! lijkt me geen strak plan inderdaadquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]......al is het om een ander reden. Moet er niet aan denken dat wilders en vvd hier de grootste worden. brrrrrrr..
Volgens mij hadden we dan allang een burgeroorlog gehad. En niet omdat er extremistische bomenknuffelaars in opstand zouden komen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
tja heel Nederlands als Fok! lijkt me geen strak plan inderdaad.
Idd. Het is eigenlijk niet zo goed voor mijn beeldvorming. Maar aan de andere kant: de werkelijkheid valt dan weer alles mee. Het heeft dus twee kanten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
tja heel Nederlands als Fok! lijkt me geen strak plan inderdaad.
Gelukkig is Fok! geen realistische afspiegeling van de samenleving.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef Newb het volgende:
Hoewhoee, we staan voor.
vooruit, omdat jij het benquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben nog een zwevende kiezer, ik wacht voorlopig nog even de debatten en dergelijke af.
Dank uquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[..]
vooruit, omdat jij het ben![]()
Het lijkt de Donald Duck wel man met die afkortingenquote:In de PERVOTEST, een afkorting van PERsoonlijke Voor Of TEgen STandpuntenlijst, heeft de XyZyX 4U2 politicus een strikt persoonlijk standpunt ingenomen inzake meer dan 1.000 gewone agendapunten. De PERVOTEST wordt door de (kandidaat) politicus voor zijn kandidaatstelling gedetailleerd ingevuld en blijft geldig tot zijn volgende kandidaatstelling of herijking in januari van elk EVEN jaar. Leden en donateurs kunnen de XyZyX 4U2 politicus voordragen voor een BLOGARP als hij of zij een ander stemgedrag in een politiek college heeft vertoont dan op basis van zijn of haar PERVOTEST vooraf te verwachten was.
Via een BLOGARP, een afkorting van BLijf Of GA Raadplegings Procedure, kan een XyZyX 4U2 politicus dwingend uit een college verwijdert worden als hij of zij zich niet aan hun PERVOTEST gehouden hebben.
En ze komen waarschijnlijk nog in de Kamer ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:10 schreef Emu het volgende:
Jullie Nederlanders hebben een partij voor de dieren
![]()
![]()
die staat er wel inquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom staat de PNVD niet in de lijst?
Waar baseer je dat op? Peilingen laten een ander beeld zien van de VVD.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:41 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
ik neem aan dat de VVD, ook al is deze poll dan wel niet helemaal trouw aan het beeld dat je landelijk zou zien, echt wel hoge ogen gaat gooien. Zelfs hier kan het niet alleen liggen aan het rechtse karakter van Fokkers.
Van het ene naar het andere uiterstequote:Op vrijdag 15 september 2006 18:30 schreef Toryu het volgende:
Ik heb op Wilders gestemd, maar het kan zijn dat ik me laat overhalen door SP of VVD (waar ik vorige op had gestemd). IK heb me nog niet echt goed verdiept in de programma's.
gut feelingquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:51 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Peilingen laten een ander beeld zien van de VVD.
Populistische oneliners zijn veel makkelijker!!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef DionysuZ het volgende:
SP heeft een goed partijprogramma. Moet je eens lezen, partijprogramma's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |