nietusquote:
Mt.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:07 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Sjaloomquote:Op donderdag 14 september 2006 16:07 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Ik weet waar ik staquote:Op donderdag 14 september 2006 16:08 schreef Misstique het volgende:
En de rest natuurlijk.
Ik had jou eerder vandaag al hartelijk begroet.quote:
Ik heb even nagedacht. Maar ik kan er niet op komen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:08 schreef Litso het volgende:
FiSlo
Oh jee, iemand ten goede doen is iemand ten slechte doen. Quelle misère.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Mt. Ik ben geeneens één van je favo fok-meisjes
. Wat heb ik je misdaan?
.
First Slotje.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb even nagedacht. Maar ik kan er niet op komen.
Ik vind het zo flauw BeF weer dicht te gooien.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:19 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah. Dat kwam nog in mij op. Maar ik zag hem niet.
"kkhard bale gek!"quote:Op donderdag 14 september 2006 16:25 schreef Pheno het volgende:
GV, ik heb mijn palindroompostaantal gemist
Grutjes! Hoe heb ik jou kunnen vergeten?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Mt. Ik ben geeneens één van je favo fok-meisjes
. Wat heb ik je misdaan?
.
Nee, eigenlijk nietquote:
Darn!quote:
Ik heb soms wel even een momentje dat m'n benen zich gaan aanpassen aan de bewegingen van het schip, dus dan zwalk ik heel eventjesquote:Op donderdag 14 september 2006 16:02 schreef ehqo het volgende:
Je loopt dus niet al balancerend door de kamer te zwalken, terwijl je roept: "WOW NIETS BEWEEGT, WOW!"?
Dat is wel een voordeel.
Ik bedoelde meer dat je dus niet jezelf hoeft aan te passen om te zorgen dat je benen zich niet aanpassen op bewegingen die er niet zijn, waardoor je zwalkt voor niets, op het vaste.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb soms wel even een momentje dat m'n benen zich gaan aanpassen aan de bewegingen van het schip, dus dan zwalk ik heel eventjes
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je dus niet jezelf hoeft aan te passen om te zorgen dat je benen zich niet aanpassen op bewegingen die er niet zijn, waardoor je zwalkt voor niets, op het vaste.
Zand erover?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:52 schreef Neenetje het volgende:
Zo, ik ben dood.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zand erover?
Ik kom denk ik zaterdag niet trouwens. Het is kermis hierMaar dat is wel iets wat ik niet wil missen, eigenlijk. Maar ik denk er nog even over na.
En, hoe heb je het gedaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:52 schreef Neenetje het volgende:
Zo, ik ben dood.
En de kermis duurt in Voorhout maar 1 dag? lijkt me sterkquote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zand erover?
Ik kom denk ik zaterdag niet trouwens. Het is kermis hierMaar dat is wel iets wat ik niet wil missen, eigenlijk. Maar ik denk er nog even over na.
Zes en een half uur is geen dodelijke onderdosis, lijkt me?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Half drie.
Tot een uur of 10 ofzo.
Dan heb je best lang geslapen hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Half drie.
Tot een uur of 10 ofzo.
Ja godver, verkeerde quote..quote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zes en een half uur is geen dodelijke onderdosis, lijkt me?
Hoi trouwens.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En de kermis duurt in Voorhout maar 1 dag? lijkt me sterk.
Nee, maar dat is zaterdag is logischerwijs wel de tofste dag. En m'n vader gaat meedoen aan de wielerronde, dat wil ik wel zienquote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En de kermis duurt in Voorhout maar 1 dag? lijkt me sterk.
Het was al een beetje frapant.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:04 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja godver, verkeerde quote..
Die meet duurt zo lang..
Hou vol, dan test ik zaterdag je oog-hand-coördinatie.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:05 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb afgelopen nacht 3,5 uur geslapen, die ervoor ook zo lang.
Die nacht daarvoor heb ik overgeslagen.. en ik ben zo duf als de tering en maak rare fouten.
Met bier zeker?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hou vol, dan test ik zaterdag je oog-hand-coördinatie.
Nouja dan is de keuze snel gemaakt toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, maar dat is zaterdag is logischerwijs wel de tofste dag. En m'n vader gaat meedoen aan de wielerronde, dat wil ik wel zien
Eerst bier, en dan of, en hoe hard je me kan slaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Met bier zeker?
Of hoe hard ik je kan slaan?
Okidokie.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Eerst bier, en dan of, en hoe hard je me kan slaan.
An sich. Maar ik denk er nog even over.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nouja dan is de keuze snel gemaakt toch?.
Als je de mannen nou gewoon geil aankijkt betalen zij je drankjes tochquote:Op donderdag 14 september 2006 17:10 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Okidokie.
Dat gaan we even proberen.
't moet overigens wel een low budget meet worden, dus ik drink niet veel.
David.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als je de mannen nou gewoon geil aankijkt betalen zij je drankjes toch.
Nee.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als je de mannen nou gewoon geil aankijkt betalen zij je drankjes toch.
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:17 schreef Bizznitch het volgende:
Ohja voor de mensen die me al kennen schrik niet zaterdag!
Het kan schokkend zijn.
quote:
Oooh. Nouja, ik heb toch al geen referentiekader.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
! Ik bedoel dat ik een nogal andere stijl heb dan eerst
.
Hihi, overigens ik heb een nieuwe coupe. zien?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oooh. Nouja, ik heb toch al geen referentiekader.
Onmiddelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hihi, overigens ik heb een nieuwe coupe. zien?
Dan kom ik zéker niet!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:26 schreef Neenetje het volgende:
Mensen die mij al kennen schrikken vast ook.
Ik heb zwart haar.
Dan weet je het vast.
moeilijk moeilijk.... ik had een macdonalds op 200 meter afstand van mijn schoolquote:Op donderdag 14 september 2006 17:43 schreef Litso het volgende:
Ik zit tot 8 uur op school, ik heb honger, en ik wil niet van het schoolvoeder eten. Wat nu?
Pizza bestellen op school.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:43 schreef Litso het volgende:
Ik zit tot 8 uur op school, ik heb honger, en ik wil niet van het schoolvoeder eten. Wat nu?
Goede keus.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:50 schreef Litso het volgende:
Ik lijd nog wel even honger, thuis gaat de frituur aan.
Ach ja LL..quote:Op donderdag 14 september 2006 18:08 schreef Litso het volgende:
Goeie kill.
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:23 schreef Misstique het volgende:
Dufheid.
Hopen dat hij mag.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:24 schreef Litso het volgende:
Toffe kloon.
hier, tof topic voor je!quote:
Dan doe je het beter dan ik.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
Mijn dag is weer goed.
Nu de mijne nog, al gaat het al weer wat beter, ik kan weer voedsel binnenhoudenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
Mijn dag is weer goed.
Ziek zijn is eng.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
Nu de mijne nog, al gaat het al weer wat beter, ik kan weer voedsel binnenhouden
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:49 schreef Dr.Mengele het volgende:
Ik heb ook aardig wat gezweet vandaag.
Ik ook. Door het fietsen.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:49 schreef Dr.Mengele het volgende:
Ik heb ook aardig wat gezweet vandaag.
Doe es niet zo stom.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:57 schreef Dr.Mengele het volgende:
[..]
Ja, dat gaat jou niets aan!
Ik ben omgeven door emo's chow!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
Hij bedoelt het vast niet zo.
*kras* *kras* *kras*quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef Dr.Mengele het volgende:
[..]
Ik ben omgeven door emo's chow!
Welnee.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef Dr.Mengele het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef Dr.Mengele het volgende:
[..]
nog 21 uur er van uit gaande dat je morgen tot 5 uur moet werkenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef Q. het volgende:
Is het al weekend ?
Het is MSN niet. Het is de verbinding. En niemand hier die er iets aan wil doen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
en absoluut niet leuk![]()
je msn nog steeds kaduuk btw?
Ja blonde god?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Dr. M?
zeg maar waneer je tijd hebt, dan kom ik wel ff langsquote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is MSN niet. Het is de verbinding. En niemand hier die er iets aan wil doen.
NOU, ZELF WEET IK TOEVALLIG GEEN FUCK VAN COMPUTERS, DUS. DUS.
Nog vijf lesuren. Slechts.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef Q. het volgende:
Is het al weekend ?
Voorlopig niet. En geen geld, ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeg maar waneer je tijd hebt, dan kom ik wel ff langs
Hier is uw toekomst. HIER IS UW TOEKOMST! Ziedaar.quote:
Half vijf. Jeej.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
nog 21 uur er van uit gaande dat je morgen tot 5 uur moet werken
Nog even geduld.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef Q. het volgende:
Is het al weekend ?
Janet. Ik vind je lief.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb broodjes met kruidenpathé.
Mijn dank, ik ben net door m'n verleden heen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Hier is uw toekomst. HIER IS UW TOEKOMST! Ziedaar.
Het was op het randje.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:14 schreef Dr.Mengele het volgende:
[..]
Mijn dank, ik ben net door m'n verleden heen.
Na alles wat we samen hebben doorgemaakt, flik je me dít?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Lil, lieverd.
Get your own damn pathé.
Vertel het me!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb twéé boeken gekocht vandaag.
welkequote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb twéé boeken gekocht vandaag.
Het gaat vast regenen. Dat is altijd als je er niet op rekent.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:16 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Ga het regenen vannacht? Zo nee, dan ga ik in maatpak op een bankje naast de gracht slapen.
Wel vernolle. Nouja, komt goed uit, ik heb toch geen maatpak.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat vast regenen. Dat is altijd als je er niet op rekent.
In de US of A krijg je vaak een free refill.quote:
"No future, no pay!"quote:Op donderdag 14 september 2006 20:17 schreef Dr.Mengele het volgende:
[..]
Een 2e toekomst voor de halve prijs.
Lekker! Ik heb straks franse frietjes écht voedsel voor een kutbui.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb broodjes met kruidenpathé.
Ik vond het al zo moeilijk om een beeld te vormen van jou in een maatpak.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:17 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Wel vernolle. Nouja, komt goed uit, ik heb toch geen maatpak.
Vanwaar de kutbui, sugarlips?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb straks franse frietjes écht voedsel voor een kutbui.
Niet goed, geld weg.quote:
Och, het zou me niet misstaan. Het is alleen zo'n gedoe, hm.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vond het al zo moeilijk om een beeld te vormen van jou in een maatpak.
Waarom zo schreeuwerig, het doet af aan de boodschapquote:Op donderdag 14 september 2006 20:22 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
I DONT WANT TO WIPE A PILLAR OF SALT
Wat is er overleden?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:26 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Nou zeg.
Mijn baan gaat inene niet door. Nu ben ik net weg bij mijn andere werkquote:
Men heeft in der minne geschikt.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef Dr.Mengele het volgende:
[..]
Wat is er overleden?
Een raamkozijn of toch een veiligheidspal?
Zulke beestjes durf ik nooit in huis te nemen. Ik ben altijd bang dat ie uit z'n kooi komt en dat ik er dan op ga staan ofzo.quote:
Sjah, gelukkig had ik nog wat statiegeld flessen, anders had ik hem idd gelijk op moeten eten!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Tof, als er een nieuwe hongersnood uitbreekt weet ik waar ik vlees moet halen.
ongetwijveld erg lekker met een dille room sausjequote:Op donderdag 14 september 2006 20:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sjah, gelukkig had ik nog wat statiegeld flessen, anders had ik hem idd gelijk op moeten eten!
f.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
ongetwijveld erg lekker met een dille room sausje
Kopen? Waarom kopen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:35 schreef Chowi het volgende:
Komen Janet en David eigenlijk allebei op die meet? Zo ja, J. heb je al een zweep gekocht?
Dat is hier ook ver te zoeken.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:31 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Coherentie, dat mis ik.
Oh. Ik wist niet dat je zo wild was, hihi.quote:
Heb je haar zwepen collectie nog niet mogen aanschouwen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:35 schreef Chowi het volgende:
Komen Janet en David eigenlijk allebei op die meet? Zo ja, J. heb je al een zweep gekocht?
Ze bedoelt ongetwij'f'eld..quote:Op donderdag 14 september 2006 20:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
zijn de laatste rel daar al te boven dan
chaos geeft rustquote:Op donderdag 14 september 2006 20:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is hier ook ver te zoeken.
Doet u mede? Dat ene? [handbewegingen richting de hemel].quote:Op donderdag 14 september 2006 20:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is hier ook ver te zoeken.
Ik vind dat we een KS-versie van het groene boekje moeten maken. Dan hoeft niemand zich nog langer te irriteren, danwel corrigerend opstellen aan/over zijn manier van spellen.quote:
*doetquote:Op donderdag 14 september 2006 20:39 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Doet u mede? Dat ene? [handbewegingen richting de hemel].
hoeft niet hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind dat we een KS-versie van het groene boekje moeten maken. Dan hoeft niemand zich nog langer te irriteren, danwel corrigerend opstellen aan/over zijn manier van spellen.
"Ergeren".quote:Op donderdag 14 september 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind dat we een KS-versie van het groene boekje moeten maken. Dan hoeft niemand zich nog langer te irriteren, danwel corrigerend op te stellen aan/over zijn manier van spellen.
Grutjes.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoeft niet hoor
als jullie me blijven corrigeren, zie ik mijn eigen fouten tenminste en kan ik er van leren
Okahay.quote:
Die was toch hopelijk expres hmm?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
Je zou me er serieus een groot plezier mee doen, ik erger mezelf er nammelijk ook best aan.
Namelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
Je zou me er serieus een groot plezier mee doen, ik erger mezelf er nammelijk ook best aan.
Nee dat was even niet oplettenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Die was toch hopelijk expres hmm?
Les 1.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
94% kans.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:35 schreef Chowi het volgende:
Je krijgt het er warm van, hè?quote:
Ik. Ik lust namelijk geen bier meer.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er al afmeldingen?
Met een beetje verse mint zal het zeker beter smakenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:53 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Thee van het laatste gruis van de theebladeren is toch altijd minder lekker.
Zo ben ik!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
En daarom vind ik je dus lief
RPP volgens mij toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er al afmeldingen?
Dan gaat er dus gewoon een trechter mee.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik. Ik lust namelijk geen bier meer.
Mint? Tussen mijn dure theebladeren zeker.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
Met een beetje verse mint zal het zeker beter smaken
Zaterdag vast wel weerquote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik. Ik lust namelijk geen bier meer.
Weet ik veel wat voor theebladeren jij gebruikt.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Mint? Tussen mijn dure theebladeren zeker.
Jammer genoeg welquote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef Chowi het volgende:
Oh ja, ik hoop dat mijn afmelding doorgekomen is?.
Orange pekoe, orange pekoe, orange pekoe.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Mint? Tussen mijn dure theebladeren zeker.
Half 3 tot een uurtje of 10 ofzoquote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat gedoe eigenlijk?
Dat niet mijn telefoon ineens roodgloeiend staat van, "waar ben je", terwijl ik gewoon op de bank hang, thuis. Ofzo.quote:
Lapsang Souchong. Pai Mu Tan.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Orange pekoe, orange pekoe, orange pekoe.
Die thee van jou toen, wat was dat? Het verkleurde.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Lapsang Souchong. Pai Mu Tan.
Ik zal je hoogstens een sms-je sturen, dat we je heel erg missenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat niet mijn telefoon ineens roodgloeiend staat van, "waar ben je", terwijl ik gewoon op de bank hang, thuis. Ofzo.
Eh. Weet ik niet meer. Was het groen of zwart? En wat verkleurde? De thee of het water?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die thee van jou toen, wat was dat? Het verkleurde.
Oh ja. Ik moet eerst nog shoppen met mijn moeder. In Utrecht.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
Half 3 tot een uurtje of 10 ofzo
Uh-huh.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik zal je hoogstens een sms-je sturen, dat we je heel erg missen
Lichtgroenig, en een keer toen ik de thee liet staan en er later naar keek, had het een bruinige kleur.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Eh. Weet ik niet meer. Was het groen of zwart? En wat verkleurde? De thee of het water?
Een beetje roze-achtig? Lichtrood-bruin-roze?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lichtgroenig, en een keer toen ik de thee liet staan en er later naar keek, had het een bruinige kleur.
Ik geloof het niet. De naam stond er wel op, maar die ben ik kwijt. Maar het was geen Misty Green Sencha.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:03 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Sencha, vermoed ik. Misty Green Sencha.
Ehm. Iets met "special"?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. De naam stond er wel op, maar die ben ik kwijt. Maar het was geen Misty Green Sencha.
Mogelijkerwijs. Ik geloof van wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Ehm. Iets met "special"?
Dan weet ik welke je bedoelt maar kan niet op de naam komen. Het is groene thee in ieder geval.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs. Ik geloof van wel.
Hij smaakte apart. Maar erg lekker.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:07 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Dan weet ik welke je bedoelt maar kan niet op de naam komen. Het is groene thee in ieder geval.
de planning is tot nu toe om naar de stairway te gaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet eerst nog shoppen met mijn moeder. In Utrecht.Ik kom later. Ofzo. Enzo. Mits bier. En locatie.
Ik heb dan ook een voortreffelijke smaak.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij smaakte apart. Maar erg lekker..
Hierzo!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er al afmeldingen?
Huuu, daar hebben ze bier.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
de planning is tot nu toe om naar de stairway te gaan.
Wat, in hémelsnaam, moet iedereen toch in de Stairway?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
Meeten.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat, in hémelsnaam, moet iedereen toch in de Stairway?
geen idee maar het schijnt gezellig te zijn en ze blijken er goede muzak te draaien volgens c_c, en heb ook gehoord dat je er tof kunt etenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lijkt me tof.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
Hou op hou op.quote:
Als iemand met een beter plan komt hoor ik het graag hoor. Maar het is er redelijk ruim, de ok muziek staat niet al te hard en het is niet bloedduur.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
iets met kermis en zen pa die rondjes ging rijden op 2 wielenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Wrom komt Rpp niet?
Waarom moet het ruim zijn? Zóveel mensen komen er toch niet?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als iemand met een beter plan komt hoor ik het graag hoor. Maar het is er redelijk ruim, de ok muziek staat niet al te hard en het is niet bloedduur.
Wat is er nou zo spannend aan een vader op een fiets!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
iets met kermis en zen pa die rondjes ging rijden op 2 wielen
Vertel me waar dat is.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Stairway. *ril
Als je dan érgens heen gaat, neem dan het Kafé.
Aan de oudegracht. Vanaf Broerse de oudegracht zuidwaards volgen, aan je linkerhand zit het Kafé ergens.quote:
Mij boeit het eigenlijk geen ruk waar we heen gaan zolang het maar gezellig wordquote:Op donderdag 14 september 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom moet het ruim zijn? Zóveel mensen komen er toch niet?.
Het enige andere leuke café wat ik echt weet te vinden in Utrecht is ongeveer 5 bij 5 geloof ik. Ik kén er gewoon niets anders en niemand lijkt met andere opties te willen komen. Sja, dan houdt het op hè.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom moet het ruim zijn? Zóveel mensen komen er toch niet?.
De kans dat ik kom, is er alleen als al mijn bier gesponsord gaat worden. Wat jullie niet gaan doen, en wat ik ook niet van jullie ga vragen, want zo ben ik niet.quote:
Precies. En dan is de stairway lekker dicht bij het station, draaien ze muziek die iedereen wel aanspreekt, en is de ambiance best sfeervol en goed geschikt voor een meet!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
Mij boeit het eigenlijk geen ruk waar we heen gaan zolang het maar gezellig word
Ja puick, daarom kom ik zaterdag niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:13 schreef Chowi het volgende:
Hoe'istnou met je sociale leven, JD?
Helaas, helaas! Zó veel statiegeld flessen heb ik niet meer!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
De kans dat ik kom, is er alleen als al mijn bier gesponsord gaat worden. Wat jullie niet gaan doen, en wat ik ook niet van jullie ga vragen, want zo ben ik niet.
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:18 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Aan de oudegracht. Vanaf Broerse de oudegracht zuidwaards volgen, aan je linkerhand zit het Kafé ergens.
Vergeleken met een woonwagen zeker.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[...] en is de ambiance best sfeervol [...]
JUIST!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Q. het volgende:
De Stairway is trouwens ultiem stom. Vind ik, als rasechte import-Utrechter.
Whehe, ik zat ook net op die site.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:20 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
http://www.theagenda.nl/index.php?a=1&et=0&mID=458&d=0&vID=50130&t=Caf%E9+Belgi%EB
Ja, je komt dus vanaf de andere kant aangelopen, als je vanaf Broerse komt.quote:
Of een kerkhof.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Vergeleken met een woonwagen zeker.
Hó. Was jij niet degene die het "best" vond om erheen te gaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Q. het volgende:
De Stairway is trouwens ultiem stom. Vind ik, als rasechte import-Utrechter.
Tenzij je eerst de wereld rondloopt, uiteraard.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:22 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Ja, je komt dus vanaf de andere kant aangelopen, als je vanaf Broerse komt.
Nee. Ik heb namelijk nooit een mening.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hó. Was jij niet degene die het "best" vond om erheen te gaan?
Ja, of vanaf de Broerse in Eindhoven komt.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Tenzij je eerst de wereld rondloopt, uiteraard.
Tegenwoordig wel over bier. Duidelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Ik heb namelijk nooit een mening.
Ja. "Bier moet." Behalve Bavaria, uiteraard.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel over bier. Duidelijk.
Want tof.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef Chowi het volgende:
Tegenwoordig wel over bier. Duidelijk.
Of Guinness. Ik heb mijn Guinness wel eens naar JD geschoven.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. "Bier moet." Behalve Bavaria, uiteraard.
Uiteraard, die ene maal heeft een onuitdrukbare indruk op mij gemaakt.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:27 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Zou je me nog herkennen, Q?
ik, bizznitch, janet, c_c, ehqo, dago en Mtquote:Op donderdag 14 september 2006 21:27 schreef Q. het volgende:
Maar komen er ook nog mensen die ik kan herkennen? Wie komen er eigk?
Ik moet echt hoognodig gaan slapen.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard, die ene maal heeft een onuitdrukbare indruk op mij gemaakt.
"Achja, natuurlijk."quote:Op donderdag 14 september 2006 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard, die ene maal heeft een onuitdrukbare indruk op mij gemaakt.
Dago herken ik wel. De rest pik ik er wel tussen uit. Na 400+ FOK!kers ontmoet te hebben lukt me dat wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik, bizznitch, janet, c_c, ehqo, dago en Mt
meer kan ik me er ff niet herrineren
das dan ook geen bier, ga dan voor een kilkenny's ofzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of Guinness. Ik heb mijn Guinness wel eens naar JD geschoven.
Dat vond ik niet zo erg.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:28 schreef Chowi het volgende:
Of Guinness. Ik heb mijn Guinness wel eens naar JD geschoven.
en ik ben denk ik de enige die met een behoorlijk twentsch accent praat, moet ook niet al te moeilijk te vinden zijn voor een ex twentquote:Op donderdag 14 september 2006 21:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dago herken ik wel. De rest pik ik er wel tussen uit. Na 400+ FOK!kers ontmoet te hebben lukt me dat wel..
Ik ga morgen even in Enschede kijken hoe dat ook alweer klinkt.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
en ik ben denk ik de enige die met een behoorlijk twentsch accent praat, moet ook niet al te moeilijk te vinden zijn voor een ex twent
Ik kreeg er HJ voor in de plaats, dus ik ook niet.quote:
Luisteren.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga morgen even in Enschede kijken hoe dat ook alweer klinkt.
Coooola.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
en ik ben denk ik de enige die met een behoorlijk twentsch accent praat, moet ook niet al te moeilijk te vinden zijn voor een ex twent
Kom een biertje doen bij atak, ik zet je wel op de gastenlijst, moet toch werkenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga morgen even in Enschede kijken hoe dat ook alweer klinkt.
Ik kom van nog hoger, heur.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, kijken. In Twente is alles anders.
Grote kans dat ik op Stroinkslanden blijf.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
Kom een biertje doen bij atak, ik zet je wel op de gastenlijst, moet toch werken
van naam, hij werkt er niet meerquote:Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Grote kans dat ik op Stroinkslanden blijf.
Oh, als jij bij Atak werkt ken je Bas Ros vast wel.
ach er werken ook wel vrijwilligers van 35 ofzo dus waarom te oud, enne damn 300quote:Op donderdag 14 september 2006 21:39 schreef Q. het volgende:
Nee, dacht ik al. Daar is ie te oud voor inmiddels volgens mij. Atak, daar kwam ik vroeger echt vaak, dat mis ik hier wel.. Ik heb er ook nog 300 munten van.
Ik iets van 90quote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef Chowi het volgende:
Ik ken twee mensen die bij Atak werken.
*pimpt.
Die uit de oorlog. Of er voor.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach er werken ook wel vrijwilligers van 35 ofzo dus waarom te oud, enne damn 300, groene of gele munten?
kramp in je linker kleine teen?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:46 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Nggg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |