nietusquote:
Mt.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:07 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Sjaloomquote:Op donderdag 14 september 2006 16:07 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Ik weet waar ik staquote:Op donderdag 14 september 2006 16:08 schreef Misstique het volgende:
En de rest natuurlijk.
Ik had jou eerder vandaag al hartelijk begroet.quote:
Ik heb even nagedacht. Maar ik kan er niet op komen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:08 schreef Litso het volgende:
FiSlo
Oh jee, iemand ten goede doen is iemand ten slechte doen. Quelle misère.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Mt. Ik ben geeneens één van je favo fok-meisjes
. Wat heb ik je misdaan?
.
First Slotje.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb even nagedacht. Maar ik kan er niet op komen.
Ik vind het zo flauw BeF weer dicht te gooien.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:19 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah. Dat kwam nog in mij op. Maar ik zag hem niet.
"kkhard bale gek!"quote:Op donderdag 14 september 2006 16:25 schreef Pheno het volgende:
GV, ik heb mijn palindroompostaantal gemist
Grutjes! Hoe heb ik jou kunnen vergeten?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Mt. Ik ben geeneens één van je favo fok-meisjes
. Wat heb ik je misdaan?
.
Nee, eigenlijk nietquote:
Darn!quote:
Ik heb soms wel even een momentje dat m'n benen zich gaan aanpassen aan de bewegingen van het schip, dus dan zwalk ik heel eventjesquote:Op donderdag 14 september 2006 16:02 schreef ehqo het volgende:
Je loopt dus niet al balancerend door de kamer te zwalken, terwijl je roept: "WOW NIETS BEWEEGT, WOW!"?
Dat is wel een voordeel.
Ik bedoelde meer dat je dus niet jezelf hoeft aan te passen om te zorgen dat je benen zich niet aanpassen op bewegingen die er niet zijn, waardoor je zwalkt voor niets, op het vaste.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb soms wel even een momentje dat m'n benen zich gaan aanpassen aan de bewegingen van het schip, dus dan zwalk ik heel eventjes
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je dus niet jezelf hoeft aan te passen om te zorgen dat je benen zich niet aanpassen op bewegingen die er niet zijn, waardoor je zwalkt voor niets, op het vaste.
Zand erover?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:52 schreef Neenetje het volgende:
Zo, ik ben dood.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zand erover?
Ik kom denk ik zaterdag niet trouwens. Het is kermis hierMaar dat is wel iets wat ik niet wil missen, eigenlijk. Maar ik denk er nog even over na.
En, hoe heb je het gedaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:52 schreef Neenetje het volgende:
Zo, ik ben dood.
En de kermis duurt in Voorhout maar 1 dag? lijkt me sterkquote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zand erover?
Ik kom denk ik zaterdag niet trouwens. Het is kermis hierMaar dat is wel iets wat ik niet wil missen, eigenlijk. Maar ik denk er nog even over na.
Zes en een half uur is geen dodelijke onderdosis, lijkt me?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Half drie.
Tot een uur of 10 ofzo.
Dan heb je best lang geslapen hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Half drie.
Tot een uur of 10 ofzo.
Ja godver, verkeerde quote..quote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zes en een half uur is geen dodelijke onderdosis, lijkt me?
Hoi trouwens.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En de kermis duurt in Voorhout maar 1 dag? lijkt me sterk.
Nee, maar dat is zaterdag is logischerwijs wel de tofste dag. En m'n vader gaat meedoen aan de wielerronde, dat wil ik wel zienquote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En de kermis duurt in Voorhout maar 1 dag? lijkt me sterk.
Het was al een beetje frapant.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:04 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja godver, verkeerde quote..
Die meet duurt zo lang..
Hou vol, dan test ik zaterdag je oog-hand-coördinatie.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:05 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb afgelopen nacht 3,5 uur geslapen, die ervoor ook zo lang.
Die nacht daarvoor heb ik overgeslagen.. en ik ben zo duf als de tering en maak rare fouten.
Met bier zeker?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hou vol, dan test ik zaterdag je oog-hand-coördinatie.
Nouja dan is de keuze snel gemaakt toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, maar dat is zaterdag is logischerwijs wel de tofste dag. En m'n vader gaat meedoen aan de wielerronde, dat wil ik wel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |