als je dat maar weet !!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:37 schreef demins het volgende:
[..]
OMG! Utregse Boys uit! Altijd lastig!![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
En heb ik dan een kind en heb ik dan een relatie?
ben feyenoorderquote:
Dat zeer zeker jaquote:Op donderdag 14 september 2006 15:36 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Het is dat er camera's hangen anders was ze allang nat gegaan.
Hey Demins, Sabinas is stom he?quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:44 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Voor als ze wat over het hek gooien... Zo'n molenkof tok.... Hoe heet dat ook alweer?"
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Demins, Sabinas is stom he?
Die vraag stel je echt aan de verkeerde persoonquote:Op donderdag 14 september 2006 15:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ga je een voorbeeld geven van een soortgelijke situatie: stel je zit op een bruiloft aan tafel en plots voel je de hand van die eigenlijk totaal onbekende maar zeker niet onaardige chick die naast je zit langs je been richting je kruis gaan.
zeg je er wat van of laat je het maar gebeuren omdat je bekeken word?
Nou en of!!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Demins, Sabinas is stom he?
Waarschijnlijk denkt ze ook nog dat dat een drankje is.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:44 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Voor als ze wat over het hek gooien... Zo'n molenkof tok.... Hoe heet dat ook alweer?"
blijkbaar aan de goeie dusquote:Op donderdag 14 september 2006 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die vraag stel je echt aan de verkeerde persoon
jij trekt volle zalenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:46 schreef demins het volgende:
[..]
Nou en of!!![]()
Maar ook een beetje zielig, toch?
Maar om eventuele onduidelijkheden uit de weg te ruimen... Ik zou haar lekker laten gaanquote:Op donderdag 14 september 2006 15:46 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
blijkbaar aan de goeie dus![]()
met je charisteascomplex!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij trekt volle zalen![]()
same here....!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar om eventuele onduidelijkheden uit de weg te ruimen... Ik zou haar lekker laten gaan
Niet nodig! De volledige gemeente is uiterst gelukkig met het laatste woord van Jeroen!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:51 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
Wij gedenken hier, Jeroen, een lieve jongen, die nooit een eigen mening had.
Zijn motto was, jaaaaaaaajajajaa. Nu nemen wij afscheid, is er nog iemand die
een laatste woord kwijt wil.
Pastoor Wolferl.
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:21 schreef intoyou het volgende:
[..]
Wat doet tie dan? Hij is gewoon lief voor der. Als tie haar nou zou afsnauwen en slaan zou ik zeggen alé
Waarschijnlijk wel ja.... bij Talpa.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:51 schreef wolferl het volgende:
Ps: Scanman ik heb je plaatje even gejat geleend.
Er zit toch geen Copyright op he?
Heb het niet gezien en kan het dus niet beoordelen, maar aan die kop van Etienne te zien was het gewoon maar een geintje.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:56 schreef LeonII het volgende:
[..]
[afbeelding]
En daar achteraan dat ze gewoon haar bek moet houden.
Ik had ook niets anders verwachtquote:Op donderdag 14 september 2006 16:01 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor.... de dbk locked-streams gaan weer aan.
misschien ook wel nieuws van het thuisfront, 1 van ze holmaatjes die m uitlegt waar die jeuk vandaan komtquote:Op donderdag 14 september 2006 16:01 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor.... de dbk locked-streams gaan weer aan.
Vorige jaren was het altijd zo dat het geluid wegviel als iemand de dbk in moest. Dat duurde dan vrij lang. Dit jaar gaan er telkens twee streams op slot. Ze blijven problemen houden met die dbk bezoekjes blijkbaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had ook niets anders verwacht
hahahah...waar zijn lullie mee bezig???quote:Op donderdag 14 september 2006 15:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij trekt volle zalen![]()
die feyenooiter afzeiken?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahahah...waar zijn lullie mee bezig???
ze zitten me te plagenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahahah...waar zijn lullie mee bezig???
Dat hoeven wij toch niet te doen dat doet de voorzitter van zijn geliefde cluppie wel voor ons.quote:
oei dit moet ff naar de sc...:)quote:Op donderdag 14 september 2006 16:15 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Dat hoeven wij toch niet te doen dat doet de voorzitter van zijn geliefde cluppie wel voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |