na aldat gezeik met haar zus zou ik verwachten dat ze wat meer afstand zouden nemen; maar dat is hun keusquote:Op donderdag 14 september 2006 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Als je Sabrina over Etienne hebt horen praten, dan is er geen sprake meer van een bord voor z'n kop. Zo heeft Etienne nog nooit over Sabrina gesproken.
ik heb gewoon respect voor vrouwen, en zoals de teringetter met haar omgaat is gewoon vrouwonwaardigquote:Op donderdag 14 september 2006 15:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha hier weerspiegelde een typisch utregse tongval LOL
nee ik doelde op de zinssnede "in dat nest van d'r"quote:Op donderdag 14 september 2006 15:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik heb gewoon respect voor vrouwen, en zoals de teringetter met haar omgaat is gewoon vrouwonwaardig![]()
ik wou dat dat fotoshop was, maar die dommequote:
Ik hoor haar er anders niet over klagen.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik heb gewoon respect voor vrouwen, en zoals de teringetter met haar omgaat is gewoon vrouwonwaardig![]()
Dan ligt het vast aan mij dat ik dat heel erg vind meevallen. Sabrina vind al die aandacht zelf ook enorm prettig, dus wat er dan vrouwonvriendelijk aan is, is mij eigenlijk een beetje een raadsel. Sorry, maar ik ben het dus niet met je eens.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Wat doet tie dan? Hij is gewoon lief voor der. Als tie haar nou zou afsnauwen en slaan zou ik zeggen aléquote:Op donderdag 14 september 2006 15:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
mhm, okquote:Op donderdag 14 september 2006 15:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik doelde op de zinssnede "in dat nest van d'r"
hahah veelgehoord in m'n jeugd LOL
ontopic: Marcia is eigenlijk gewoon bagger lelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 15:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
mhm, ok
ontopic: Marcia is eigenlijk best mollig
ik zou niet weten waarquote:Op donderdag 14 september 2006 15:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
mhm, ok
hij zit te pas en te onpas overal maar te graaien bij dr, een knuffel af en toe ok, maar dan glij je niet ook ff dr slip in met je handquote:Op donderdag 14 september 2006 15:21 schreef intoyou het volgende:
[..]
Wat doet tie dan? Hij is gewoon lief voor der. Als tie haar nou zou afsnauwen en slaan zou ik zeggen alé
zou dat babyvet er best af willen ...euh...laat ik het maar weer eens beschaafd houden, anders krijg ik de naam dat ik grof ben enzo ...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
mhm, ok
Dat ze steeds vroegen "ben je nou nog niet in dat nest van haat geweest?"quote:Op donderdag 14 september 2006 15:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik doelde op de zinssnede "in dat nest van d'r"
hahah veelgehoord in m'n jeugd LOL
ze is niet knap, maar ze ziet er zo onschuldig uit, dat ik het er best op zou kunnen ...echt van die hele ruige ranzige sex zeg maar hahaha en dan een buskaartje geven ofzo !quote:Op donderdag 14 september 2006 15:23 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
ontopic: Marcia is eigenlijk gewoon bagger lelijk
psies!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Dat ze steeds vroegen "ben je nou nog niet in dat nest van haat geweest?"![]()
of "je zal wel nooit in dat nest van dr belanden"quote:Op donderdag 14 september 2006 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Dat ze steeds vroegen "ben je nou nog niet in dat nest van haat geweest?"![]()
stomme boer!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
of "je zal wel nooit in dat nest van dr belanden"![]()
![]()
Wat te onpas voor jou is, geldt naar alle waarschijnkijkheid niet voor Sabje. Als ze het niet wilt dan zegt ze dat heus wel. Vrouwen zijn gek op aandacht, vooral zij. ze vind het gewoon leuk en als ze even geen aandacht kijgt dan gaat ze zelf op zoek naar hem.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij zit te pas en te onpas overal maar te graaien bij dr, een knuffel af en toe ok, maar dan glij je niet ook ff dr slip in met je hand![]()
geintje man, maak jij ook wel is tochquote:
Volledig mee eens, ze is erg high maintenance.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:26 schreef intoyou het volgende:
[..]
Wat te onpas voor jou is, geldt naar alle waarschijnkijkheid niet voor Sabje. Als ze het niet wilt dan zegt ze dat heus wel. Vrouwen zijn gek op aandacht, vooral zij. ze vind het gewoon leuk en als ze even geen aandacht kijgt dan gaat ze zelf op zoek naar hem.
ze zegt het alleen niet denk ik omdat ze nooit echt alleen met hem is, zelfs als ze met zn 2en zijn dan zitten er altijd nog mensen thuis te kijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:26 schreef intoyou het volgende:
[..]
Wat te onpas voor jou is, geldt naar alle waarschijnkijkheid niet voor Sabje. Als ze het niet wilt dan zegt ze dat heus wel. Vrouwen zijn gek op aandacht, vooral zij. ze vind het gewoon leuk en als ze even geen aandacht kijgt dan gaat ze zelf op zoek naar hem.
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:29 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zie dat je het gelukkig al begrepen hebt!
en je ziet e10 gewoon in zichzelf giechelen van "hihihihhi, een kutje,hihihihihhihi"quote:Op donderdag 14 september 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "M'n broek zakt steeds af. Ik zit in m'n blote poes. Dat ding is zo zwaar. Ik zag ineens me kutje"
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:31 schreef intoyou het volgende:
Special voor SabinasPuppiesRule:
[afbeelding]
ja johquote:Op donderdag 14 september 2006 15:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
geintje man, maak jij ook wel is toch![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:32 schreef scanman01 het volgende:
Etienne zojuist teruggefloten. Hij ging op haar borsten liggen.
Sabrina: "Hé joh... het zijn geen kussens"
Sabrina is niet op haar mondje gevallen en anders heb je altijd nog Monique. Die zegt er zeker te weten wel wat van.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ze zegt het alleen niet denk ik omdat ze nooit echt alleen met hem is, zelfs als ze met zn 2en zijn dan zitten er altijd nog mensen thuis te kijken
JAquote:Op donderdag 14 september 2006 15:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja joh![]()
hey Demins is stom he?
Anders prikt ze gewoon een oog uit zoals net.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef intoyou het volgende:
[..]
Sabrina is niet op haar mondje gevallen en anders heb je altijd nog Monique. Die zegt er zeker te weten wel wat van.
Toen hij zijn hand in haar broekje had lagen ze alleen in de slaapkamer. Ze leek het wel heel prima te vinden.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ze zegt het alleen niet denk ik omdat ze nooit echt alleen met hem is, zelfs als ze met zn 2en zijn dan zitten er altijd nog mensen thuis te kijken
wij gaan het nooit eens worden denk ikquote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef intoyou het volgende:
[..]
Sabrina is niet op haar mondje gevallen en anders heb je altijd nog Monique. Die zegt er zeker te weten wel wat van.
Het is dat er camera's hangen anders was ze allang nat gegaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen hij zijn hand in haar broekje had lagen ze alleen in de slaapkamer. Ze leek het wel heel prima te vinden.
hoef ook nietquote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wij gaan het nooit eens worden denk ik![]()
ik ga je een voorbeeld geven van een soortgelijke situatie: stel je zit op een bruiloft aan tafel en plots voel je de hand van die eigenlijk totaal onbekende maar zeker niet onaardige chick die naast je zit langs je been richting je kruis gaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen hij zijn hand in haar broekje had lagen ze alleen in de slaapkamer. Ze leek het wel heel prima te vinden.
En heb ik dan een kind en heb ik dan een relatie?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ga je een voorbeeld geven van een soortgelijke situatie: stel je zit op een bruiloft aan tafel en plots voel je de hand van die eigenlijk totaal onbekende maar zeker niet onaardige chick die naast je zit langs je been richting je kruis gaan.
zeg je er wat van of laat je het maar gebeuren omdat je bekeken word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |