Richting van de bloemenveiling. Uithoorn is datquote:Op donderdag 14 september 2006 14:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....welke kant woon je op dan......over het water? of de richting van bloemenveiling?
...aaa...uithoorn...leuk dorp....ik zat al te denken aan de kwakelquote:Op donderdag 14 september 2006 14:36 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Richting van de bloemenveiling. Uithoorn is dat
Haha nee maar je zat er niet ver naastquote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...aaa...uithoorn...leuk dorp....ik zat al te denken aan de kwakel
...jeps....welk gedeelte van uithoorn zit je...als ik vragen magquote:Op donderdag 14 september 2006 14:39 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Haha nee maar je zat er niet ver naast![]()
Dan kom jij ook vast uit de buurt
jezus fucking christ...wat ziet ze eruit jeuh!quote:
Begin bij de oude legmeervogels. Maar waar woon jij dan???quote:Op donderdag 14 september 2006 14:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...jeps....welk gedeelte van uithoorn zit je...als ik vragen mag
E10 mag wel oppassen anders zit ie over 10 jaar ook met zo'n uitgezakte waloog opgezadeld. Die Tijn moet wel heel wanhopig zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
jezus fucking christ...wat ziet ze eruit jeuh!
Wissel ff msn uit en ga daar verderquote:Op donderdag 14 september 2006 14:45 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Begin bij de oude legmeervogels. Maar waar woon jij dan???
Lekker offtopic![]()
Zo ziet ze er echt vanaf dag 1 al uit hoor. Dat zie je alleen in die close ups. Normaal had ze daar een flinke laag plamuur overheen, maar dat schijnt ze opeens niet meer te doen. Ik vond haar vanaf dag 1 na zo'n close up wel 45 lijken en dat is niet veranderd.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
jezus fucking christ...wat ziet ze eruit jeuh!
Voor de affaire zag ze er nog redelijk uit heur...2 nachten janken en je krijgt dit hehehequote:Op donderdag 14 september 2006 14:46 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
E10 mag wel oppassen anders zit ie over 10 jaar ook met zo'n uitgezakte waloog opgezadeld. Die Tijn moet wel heel wanhopig zijn.
is me toen niet eens opgevallen !quote:Op donderdag 14 september 2006 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo ziet ze er echt vanaf dag 1 al uit hoor. Dat zie je alleen in die close ups. Normaal had ze daar een flinke laag plamuur overheen, maar dat schijnt ze opeens niet meer te doen. Ik vond haar vanaf dag 1 na zo'n close up wel 45 lijken en dat is niet veranderd.
Backuppie van 10 jaar terug zit al in het huis.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor de affaire zag ze er nog redelijk uit heur...2 nachten janken en je krijgt dit hehehe
heju zullen we ff een backuppie terugzetten?
zo lopen er ook in tilburg rond hehehequote:Op donderdag 14 september 2006 14:49 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Backuppie van 10 jaar terug zit al in het huis.
europareiquote:Op donderdag 14 september 2006 14:45 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Begin bij de oude legmeervogels. Maar waar woon jij dan???
Lekker offtopic![]()
EN wat heb jij met uithoorn!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:50 schreef jellyrose het volgende:
De AH in Aalsmeer zelf is de kleinste uit de regio hoor, het is maar een 3 geloof ik. Er zit wel een XL in Hoofddorp en verder 2 redelijk grote filialen in Uithoorn![]()
Monique in Augustusquote:Op donderdag 14 september 2006 14:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
is me toen niet eens opgevallen !
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Monique in Augustus
[afbeelding]
Monique un begin September
[afbeelding]
Kijk goed wat 12 jaar miserabel huwelijk met je doet. Als je Sab er even naast wil plakken voor me kun je een voor en na plaatje laten zien.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Daar wonen paps & mamsquote:Op donderdag 14 september 2006 14:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
EN wat heb jij met uithoorn!!!!
Je had gelijk hoor scanman en dan had ze idd zelfs nog make-up op!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Monique in Augustus
[afbeelding]
Monique in begin September
[afbeelding]
Of veel te veel en fanatiek fitness en veel te lang in de zon liggen.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:57 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Kijk goed wat 12 jaar miserabel huwelijk met je doet. Als je Sab er even naast wil plakken voor me kun je een voor en na plaatje laten zien.
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:57 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Kijk goed wat 12 jaar miserabel huwelijk met je doet. Als je Sab er even naast wil plakken voor me kun je een voor en na plaatje laten zien.
ik ben ook zo druk bezig....10 dingen tegelijk..hihiquote:Op donderdag 14 september 2006 14:57 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Daar wonen paps & mams![]()
Ik zei het in het begin ook al een keer, maar wat zien die zussen er toch ongelooflijk afgeleefd uit![]()
Veel janken en rare bekken trekken tijdens het dom kletsen....quote:Op donderdag 14 september 2006 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of veel te veel en fanatiek fitness en veel te lang in de zon liggen.
Het is ook vrij grauw en benauwd hier jaquote:Op donderdag 14 september 2006 15:02 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt daar niet echt zonnig
[afbeelding]
...geef toe....je zou wel met hem willen ruilen...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
e10 ligt er weer naast hoor, ik begin echt langzaam respect te krijgen voor zijn doorzettingsvermogen(NOT), maar je moet t m toch nageven, toch![]()
nee joh, zij heb Barry tochquote:Op donderdag 14 september 2006 15:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...geef toe....je zou wel met hem willen ruilen...![]()
of een bord voor je kop hebbenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
e10 ligt er weer naast hoor, ik begin echt langzaam respect te krijgen voor zijn doorzettingsvermogen(NOT), maar je moet t m toch nageven, toch![]()
100 euro dat ie dr vanavond weer niet inkomt bij drquote:Op donderdag 14 september 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Het verliefde stel heeft elkaar weer gevonden
[afbeelding]
Hoezo? Als je Sabrina over Etienne hebt horen praten, dan is er geen sprake meer van een bord voor z'n kop. Zo heeft Etienne nog nooit over Sabrina gesproken.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:12 schreef neferhone het volgende:
[..]
of een bord voor je kop hebben
Waar in? In haar broekje is hij al geweest. Of bedoel je nog een stap verder?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
100 euro dat ie dr vanavond weer niet inkomt bij dr![]()
Dat zou wel verklaren dat hij zegt er al 25 te hebben gehad.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:12 schreef T-lex het volgende:
Volhouden doet hij zeker, maarja misschien verstaat hij dit wel onder "sex".
Er is iets goed mis met Sabrina - of misschien heeft ze ook wel 15k van Marcel gekregen om z'n zoon een beetje op te blijven geilen?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Als je Sabrina over Etienne hebt horen praten, dan is er geen sprake meer van een bord voor z'n kop. Zo heeft Etienne nog nooit over Sabrina gesproken.
in dat nest van drquote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar in? In haar broekje is hij al geweest. Of bedoel je nog een stap verder?
hahaha hier weerspiegelde een typisch utregse tongval LOLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |