Waarschijnlijk wel ja.... bij Talpa.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:51 schreef wolferl het volgende:
Ps: Scanman ik heb je plaatje even gejat geleend.
Er zit toch geen Copyright op he?
Heb het niet gezien en kan het dus niet beoordelen, maar aan die kop van Etienne te zien was het gewoon maar een geintje.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:56 schreef LeonII het volgende:
[..]
[afbeelding]
En daar achteraan dat ze gewoon haar bek moet houden.
Ik had ook niets anders verwachtquote:Op donderdag 14 september 2006 16:01 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor.... de dbk locked-streams gaan weer aan.
misschien ook wel nieuws van het thuisfront, 1 van ze holmaatjes die m uitlegt waar die jeuk vandaan komtquote:Op donderdag 14 september 2006 16:01 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor.... de dbk locked-streams gaan weer aan.
Vorige jaren was het altijd zo dat het geluid wegviel als iemand de dbk in moest. Dat duurde dan vrij lang. Dit jaar gaan er telkens twee streams op slot. Ze blijven problemen houden met die dbk bezoekjes blijkbaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had ook niets anders verwacht
hahahah...waar zijn lullie mee bezig???quote:Op donderdag 14 september 2006 15:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij trekt volle zalen![]()
die feyenooiter afzeiken?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahahah...waar zijn lullie mee bezig???
ze zitten me te plagenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahahah...waar zijn lullie mee bezig???
Dat hoeven wij toch niet te doen dat doet de voorzitter van zijn geliefde cluppie wel voor ons.quote:
oei dit moet ff naar de sc...:)quote:Op donderdag 14 september 2006 16:15 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Dat hoeven wij toch niet te doen dat doet de voorzitter van zijn geliefde cluppie wel voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |