Ach, voetbaltechnisch heeft Tijn wel een beetje gelijk ;Pquote:
Ja, kunnen ze Egbert en Marcia er eerst niet uitknallen. Die twee zijn zooooo saaaai.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef Inca het volgende:
Dump eerst eens ff Egbert Marcia en Marlies![]()
nouja ik heb een beetje een zwak voor Marcia...ze ziet er zo onschuldig uit dat ik d'r kei.....euh nee laat ik me nu ook eens gedragen op dit forum ;Pquote:Op donderdag 14 september 2006 00:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze Egbert en Marcia er eerst niet uitknallen. Die twee zijn zooooo saaaai.
Bommie volgt je slaafs scan dat weet je tochquote:Op donderdag 14 september 2006 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal mijn fout. Het was niet Tijn die dat zei over Milaan, maar zijn broertje...
Zeker revenge voor ons geklaag.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
De badkamer wordt maar weer weggezapt. Geen douchende meiden meer op de streams.
Hummie treedt hard op.
Ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja ik heb een beetje een zwak voor Marcia...
Neuh...zat niet zo op de streams te letten...ik ben overigens gekapt met verslagen al een tijdje...tis echt onnavolgbaar saaiquote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Bommie volgt je slaafs scan dat weet je toch![]()
Zo, is je ban weer afgelopen?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het was Rik en dit moet #243 zijn ....
Ze is neukelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ookhoewel ik haar alles behalve mooi vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |