Als het mij treft krijg ik een WIA uitkering. Als ik die niet krijg heeft het mij niet getroffen. Je doet net alsof de WIA iets onhaalbaars is. Terwijl duizenden arbeidsongeschikten per jaar instromen. Dat het strenger is als vroeger zal best, maar dat werd hoog tijd.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als het jou treft en naast de WIA uitkering pist. Als het spreken niet lukt, ben je vast toegelaten tot de wia. Als het spreken wel lukt heb je dubbel pech.
Dat kun je op die manier niet omdat de huidige daling veroorzaakt wordt doordat meer mensen zijn gaan werken of aan het werk zijn gebleven.quote:Dat succes kan ik minstens verbeteren. Als ik als politicus besluit om morgen de sociale zekerheid af te schaffen, heeft er niemand meer een uitkering. Dit zou mijn niemand kunnen verbeteren. Succes
We spreken elkaar nog wel. Mensen met een huidige WAO worden veel strenger herkeurd en worden de arbeidsmarkt opgedumpt, zonder dat ze een kans op een baan hebben. Een maandje terug nog ruim in het nieuws..Gewoon kansloos. Geen baas die ze wil. De WIA is dan nog VEEL VEEL VEEL VEEL strenger... Daar kom je echt niet meer in. Tenzij je minstens een half lijk bent...quote:Op donderdag 14 september 2006 14:21 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Als het mij treft krijg ik een WIA uitkering. Als ik die niet krijg heeft het mij niet getroffen. Je doet net alsof de WIA iets onhaalbaars is. Terwijl duizenden arbeidsongeschikten per jaar instromen. Dat het strenger is als vroeger zal best, maar dat werd hoog tijd.
Waar blijven die ex/WAOers ex WW/ers......jawel in de bijstand en die is-wordt door de VVD ook gesloopt.....quote:Dat kun je op die manier niet omdat de huidige daling veroorzaakt wordt doordat meer mensen zijn gaan werken of aan het werk zijn gebleven.
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als het jou treft en naast de WIA uitkering pist. Als het spreken niet lukt, ben je vast toegelaten tot de wia. Als het spreken wel lukt heb je dubbel pech.
[..]
Dat succes kan ik minstens verbeteren. Als ik als politicus besluit om morgen de sociale zekerheid af te schaffen, heeft er niemand meer een uitkering. Dit zou mijn niemand kunnen verbeteren. Succes![]()
Overigens het aantal uitkeringen daalt ook door het aantrekken van de economie. Wat arbeidsongeschiktheid betreft komt vooral ook deels door de Wet Verbeterde Poortwachter (jawel, paars). Dit is een maatregels dat het probleem bij de bron bestrijd, ipv het repressieve gedoe door Balk. Dat is het verschil...
Nee, op zn best heb jij verkeerd geformuleerd.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee , jij moet mijn post goed lezen: te veel op het (ONDERWERP) loonmatiging. Er moest ook worden geinvesteerd. Dat is het punt. Ik heb het dus niet op de hoogte van de loonmatiging, maar het ONDERWERP.
EG: teveel, Rabobank: onvoldoendequote:Op donderdag 14 september 2006 10:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit echt niet de visie van de Rabobank hoor. ze stellen alleen dat er teveel nadruk op loonmatiging is gelegd. En bovendien vergaten te investeren...
Dat ligt niet zozeer aan dit kabinet als wel aan de gehele NL-politiek. Hier kiezen we voor de slechtste leerlingen en niet voor de beste. Dit uit een soort gelijke kansen gelijke resultaten-ideaal. Een soort omgekeerde 80-20 regel..quote:Op donderdag 14 september 2006 13:25 schreef EchtGaaf het volgende:
De grote fout van dit kabinet is dat ze veel te weinig in de kenniseconomie hebben geinvesteerd, ondanks veel lullen. Maar niets te weinig doen op dit onderwerp...
Het lijkt erop dat nu alles mooi samenkomt. Ook Stichting Kennis Nederland meldt dit.....
Dat gaat ons odd opbreken. Zeker weten...
Een totaal ongefundeerde opmerking. Dankzij de verbeterde economie hebben ze meer kans op een baan dan ooit te voren.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mensen met een huidige WAO worden veel strenger herkeurd en worden de arbeidsmarkt opgedumpt, zonder dat ze een kans op een baan hebben.
Ga toch weg. Het verschil is dat je tegenwoordig echt arbeidsongeschikt moet zijn. Dat je met een lichte depressie best wat arbeid kan verrichten is voor sommigen inderdaad nieuw, maar het is toch echt zo.quote:Ik vrees dat je niet goed weet hoe streng de criteria vandaag de dag zijn...Het moet tegenwoordig echt heeeeeeeeeeellll erg met je zijn om nog aanspraak te kunnen maken op een arbeidsongeschiktheidsuitkering.....
Op de arbeidsmarkt bedoel je. Het aantal bijstandtrekkers is sterk aan het dalen.quote:Waar blijven die ex/WAOers ex WW/ers......jawel in de bijstand en die is-wordt door de VVD ook gesloopt.....
De staatsschuld omhoog natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 14:43 schreef Napalm het volgende:
Voor de rest is de kennis-kritiek dat er niet genoeg geld naartoe gaat. Maar waar moest Balk dat geld vandaan halen dan? Het was immers recessie! De uitkeringen omlaag? Dan gaat iedereen hier janken over de koopkracht. De belasting omhoog? Zelfde gevolg..
oh ja, anekdotisch bewijsquote:Op donderdag 14 september 2006 14:10 schreef slaveloos het volgende:
[..]
lager dan het gemiddelde in de eurozone zegt me helemaal niks, ik constateer dat ik minder kan uitgeven nu.
Maar wat ik vooral constateer tegenwoordig is dat ik sinds ik kinderen heb en veel in aanraking kom met andere mensen met kinderen, ze me vertellen dat ze allemaal beduidend minder te besteden hebben sinds een paar jaar.
dus eerst ben ik een domme burger en nu een leugenaar. ik kom die mensen inderdaad niet tegen, dat verzin ik, mensen hebben het in de armere wijken dankzij Balkenende allemaal veel beter gekregen. ik ben op een persoonlijke kruistocht tegen balkenende.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:49 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
oh ja, anekdotisch bewijs![]()
het is een leugen, je kunt het niet hard maken, het is gewoon ONZIN.
ik geloof ook best wel dat er mensen zijn die het kut voor elkaar hebben, maar diezelfde mensen daar de overheid de schuld van geven dan moet ik altijd meewarig lachen.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:53 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dus eerst ben ik een domme burger en nu een leugenaar. ik kom die mensen inderdaad niet tegen, dat verzin ik, mensen hebben het in de armere wijken dankzij Balkenende allemaal veel beter gekregen. ik ben op een persoonlijke kruistocht tegen balkenende.
Als je bewijs wilt, ga dan eens om je heen kijken in amsterdam zuid-oost, ga eens sfeerproeven in de schilderswijk in Den-Haag.
Praat eens met die mensen, ipv statistieken te lezen en je krijgt een ander beeld. In een ivoren toren is iedereen klein. Is iedereen een mier die meewerkt aan het grote geheel.![]()
even voor mijn beeld:quote:Op donderdag 14 september 2006 15:03 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik geloof ook best wel dat er mensen zijn die het kut voor elkaar hebben, maar diezelfde mensen daar de overheid de schuld van geven dan moet ik altijd meewarig lachen.
in Adam zuid-oost gaat het al decenia kut, de schilderswijk is zeer vooruit gegaan toevallig de afgelopen jaren.
en als jij claimt dat de prijzen hard stijgen omdat de bezine een beetje duurder is (die overigens nu weer goedkoper word) dan heb je uberhaupt niet begrepen wat inflatie inhoud. je kunt effecten van beleid niet meten met anekdotes, dat kun je alleen meten door naar iedereen te kijken.
Innovatiesubsidies zijn er reeds in ruime mate. Verder wordt er middels overheidsinitiatieven als Syntens (www.syntens.nl) werk gemaakt van deze zaak. Hou er trouwens rekening mee dat het eindeloze staatssteun aan bedrijven die aan r&d doen niet toegestaan is. Zeker niet vanuit Europese wetgeving.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
bovenaan op de politieke agenda
Onderwijs, onderwijs en nog eens onderwijs, veel meer geld daarheen.
subsidie voor bedrijven die alles doen op het gebied van R&D, innovatie, kenniseconomie
drie super universiteiten, waarvan 1 super TU (EHV, wat mij betreft)
driekwart minder (kut) voetbal op TV. In plaats hiervan meer techische docu´s op TV. mensen voor techniek laten interesseren. Meer inhoudelijk TV dan het hap snap TV wat er nu is. Intellect stimuleren
Ambitie om tot de top drie van de wereld te horen
Bezieling moet weer terug komen.
Herwaardering, Beta gebeuren
Vestigingsklimaat verbeteren industrie
en zo meer..
Verder
Jij hebt er wel hands on ervaring mee? http://www.werkennaarvermogen.nl Misschien moet je maar eens op deze site kijken, want je opmerking over lijken en toegang tot de sociale zekerheid is te a-sociaal voor woorden.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
jij spreekt als iemand die geen ervaring hebt met het onderwerp. Ik zou je graag willen spreken als je zelf arbeidsongeschikt wordt en niet in aanmerking komt voor een WIA uitkering. (je moet bijna hiervoor een LIJK zijn). Ik denk dat je dan zwaar op de koffie komt, en dat je dan wel anders lult.
LANG LEVE ONWETEND NEDERLAND. DE ULTIMITIET ALS HET GAAT OM KORTZICHTICHHEID......Dus Nederland ga lekker zo door met het slopen van de sociale zekerheid. Als je er zelf maar geen last van hebt....
ps ik hoop het niet voor je dat je arbeidsongschikt wordt, dit voor de duidelijkheid.
Ik zeg ook niet dat dat pas sinds Balkenende bestaat. Ik zeg alleen dat er al jaren beleid op wordt gevoerd. Het is nu eenmaal zo dat Nederland innoveren in een relatief korte periode onmogelijk is. Deze ommezwaai moet komen vanuit het bedrijfsleven en startende ondernemers. Het enige dat de overheid kan doen is facaliteren.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef du_ke het volgende:
Syntens is trouwens niet iets nieuws dat soort zaken bestonden al lang voor Balkenende natuurlijk.
Wat heeft NL daaraan? Dat begrijp ik al jaren niet. De universiteiten zijn voor want elke student = subsidie maar in hoeverre kan NL daar nu van profiteren?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:30 schreef du_ke het volgende:
Maar de mond vol over innovatie maar ondertussen het buitenlandse (top)studenten het erg moeilijk maken om hier te komen. Vandaag weer een stuk in de universiteitskrant van de rug over een aantal studenten die niet aan de top researchmasters mee konden doen omdat ze geen visum kregen om hier te komen voor een sollicitatie.
Tja die gaan dan lekker naar de VS of Engeland ofzo.
Het punt is gewoon helder. Het gaat om: en loonmatiging EN investeren. Dat betekent een multidiciplinair beleid. En niet eenzijdig dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:43 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, op zn best heb jij verkeerd geformuleerd.
Het punt is mij wel helder hoor.quote:EG: teveel, Rabobank: onvoldoende
en bovendien.. in een zinnetje achteraf
Nee hoor. Het huidig onderwijs filtert de beste in grote lijnen er best uit. Je komt niet zomaar op een gymnasium hoor. Alleen pleit ik wel voor selectie aan de poorten van het universitair en hoger onderwijs...En ik wil drie super universiteiten.quote:Dat ligt niet zozeer aan dit kabinet als wel aan de gehele NL-politiek. Hier kiezen we voor de slechtste leerlingen en niet voor de beste. Dit uit een soort gelijke kansen gelijke resultaten-ideaal. Een soort omgekeerde 80-20 regel..
Dat is de nekslag voor onze innovatie en kennis.
Kosten gaan voor de baat. Investeren is vaak ook lenen. Dat vraagt de overheid ook van ons studenten. Dus overheid mag best het voorbeeld geven. Dan schiet je maar tijdelijk door die 3% heen. Daar moet je maar even doorheen prikken. andere landen schieten ook ff door die 3 %.....Als je niet investeerd, dan bloeit de zaak uiteindelijk gewoon dood en komen we ons vanazelf ook weer tegen. niet te benauwd en te bekrompen doen dus.quote:Voor de rest is de kennis-kritiek dat er niet genoeg geld naartoe gaat. Maar waar moest Balk dat geld vandaan halen dan? Het was immers recessie!
Nee, antwoord heb ik al gegeven.quote:De uitkeringen omlaag? Dan gaat iedereen hier janken over de koopkracht. De belasting omhoog? Zelfde gevolg..
Op die maakbare wereld??? Jij vind dat het een reactie verdient?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wacht nog steeds op een reactie.
Tja, deze teneur wordt ook bevestigd door de Stichting Nederland kennis land. Ze ouwehoeren veel over kenniseconomie maar poetsen ho maar.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:30 schreef du_ke het volgende:
Maar de mond vol over innovatie maar ondertussen het buitenlandse (top)studenten het erg moeilijk maken om hier te komen. Vandaag weer een stuk in de universiteitskrant van de rug over een aantal studenten die niet aan de top researchmasters mee konden doen omdat ze geen visum kregen om hier te komen voor een sollicitatie.
Tja die gaan dan lekker naar de VS of Engeland ofzo.
Het is de taak van Nederland Kennisland om continue te klagen en herrie te maken. Dat is niet echt gekoppeld aan de mate waarin er beleid op innovatie wordt gevoerd. Als ze daar mee stoppen dan is hun bestaansrecht weg.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, deze teneur wordt ook bevestigd door de Stichting Nederland kennis land. Ze ouwehoeren veel over kenniseconomie maar poetsen ho maar.
Jij wilt gaan bepalen wat mensen op de buis moeten loeren. Hij heeft wel degelijk een punt.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op die maakbare wereld??? Jij vind dat het een reactie verdient?
Dan, als het echt zo werkt, moeten we dus specifieke regels gaan stellen voor studenten in die vakgebieden. Nu hebben we globale regels waarbij het ook prima is als je kunstgeschiedenis, antropologie of een andere werkloosheidsstudie komt doen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:25 schreef du_ke het volgende:
Dit gaat om de research topmasters deel daarvan is het doen van geavanceerd onderzoek. Het lijkt mij voor een universiteit van groot belang om goede mensen aan te trekken voor het doen van onderzoek. Zeker omdat een aanzienlijk deel van de promovendi uit deze masters moet komen. Een universiteit die geen baanbrekend onderzoek meer doet en nog maar weinig publiceert is volgens mij ten dode opgeschreven.
promovendi zijn zeer belangrijk voor het academisch niveau van een universiteit en dus ook voor de visitaties en internationale ranglijsten. RM studenten zijn bij ons erg belangrijk hiervoor, het niveau wordt ook steeds hoger (ook van de buitenlanders).quote:Op donderdag 14 september 2006 17:22 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan, als het echt zo werkt, moeten we dus specifieke regels gaan stellen voor studenten in die vakgebieden. Nu hebben we globale regels waarbij het ook prima is als je kunstgeschiedenis, antropologie of een andere werkloosheidsstudie komt doen.
Overigens weet ik nog zo net niet of het onderzoek door promovendi al zo batenrijk is..
Jawel. Er is simpelweg meer aandacht voor de leerlingen die het net niet redden dan degenen die het te makkelijk hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee hoor. Het huidig onderwijs filtert de beste in grote lijnen er best uit.
Hmm, ik zie meer wat één topmaster (oid) waar men alleen opkomt met een 8 of hoger. Dit icm de beste docenten en ondersteuning en een studielast van 100 ECTS ofzo in één jaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef EchtGaaf het volgende:
En ik wil drie super universiteiten.
Mag niet van de EU. Afspraken gemaakt door je held Wim Kok..quote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Kosten gaan voor de baat. Investeren is vaak ook lenen. Dat vraagt de overheid ook van ons studenten. Dus overheid mag best het voorbeeld geven. Dan schiet je maar tijdelijk door die 3% heen.
Een uni heeft m.i. als primiar doel: Het onderwijzen van de studenten. Dit in het kader van de bijdrage die zij als toekomstig werknemer gaan leveren aan de NL economie.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:32 schreef pmb_rug het volgende:
promovendi zijn zeer belangrijk voor het academisch niveau van een universiteit en dus ook voor de visitaties en internationale ranglijsten. RM studenten zijn bij ons erg belangrijk hiervoor, het niveau wordt ook steeds hoger (ook van de buitenlanders).
dat klopt en moet dus anders. Veel meer ondersteuning voor mensen met HB.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:46 schreef Napalm het volgende:
Jawel. Er is simpelweg meer aandacht voor de leerlingen die het net niet redden dan degenen die het te makkelijk hebben.
ook prima. Ik gaf met die 3 topuniversiteiten een voorbeeld. Er zijn ook andere manieren.quote:Hmm, ik zie meer wat één topmaster (oid) waar men alleen opkomt met een 8 of hoger. Dit icm de beste docenten en ondersteuning en een studielast van 100 ECTS ofzo in één jaar.
Soms moet je niet aan de afspraken houden. Duitsland en Italie doen dat ook. Maar wij willen hier gewoon te braaf zijn. Daar redt je het niet mee...quote:Mag niet van de EU. Afspraken gemaakt door je held Wim Kok..
Ik ken het met een collega, die er nu gedeeltelijk inzit, en herkeurd moest worden. Hij werkt nu drie dagen. Hij komt bij de keuringsarts, en die zegt "ik moet beoordelen of je twee dagen kunt werken, en dat kun je''. Collega: "maar ik werk nu drie dagen, en vijf dagen werken, dat kan ik niet". Keuringsarts: "ja, daar ben ik het mee eens, maar ik moet beoordelen of je twee dagen kunt werken, dat staat los van de drie dagen die je al werkt."quote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
We spreken elkaar nog wel. Mensen met een huidige WAO worden veel strenger herkeurd en worden de arbeidsmarkt opgedumpt, zonder dat ze een kans op een baan hebben. Een maandje terug nog ruim in het nieuws..Gewoon kansloos. Geen baas die ze wil. De WIA is dan nog VEEL VEEL VEEL VEEL strenger... Daar kom je echt niet meer in. Tenzij je minstens een half lijk bent...
Er wordt wel veel met geld gestrooid, maar dat geld wordt niet doelmatig gebruikt. Bijvoorbeeld, als ik een gesprek heb met de afdeling personeelszaken, dan krijgt mijn baas daarvoor innovatiesubsidie onder het mom van 'coaching'. En dat Syntens van jou is ook een mooi voorbeeld. Dat subsidieert dus vooral 'innovatieadviseurs'.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:22 schreef Sickie het volgende:
[..]
Innovatiesubsidies zijn er reeds in ruime mate. Verder wordt er middels overheidsinitiatieven als Syntens (www.syntens.nl) werk gemaakt van deze zaak. Hou er trouwens rekening mee dat het eindeloze staatssteun aan bedrijven die aan r&d doen niet toegestaan is. Zeker niet vanuit Europese wetgeving.
Nee, dat je mij verwijtte dat ik inconsistent zou zijn. Je weet dat dat niet zo is, maar goed de waarheid staat bij jou dan ook niet al te vaak voorop.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op die maakbare wereld??? Jij vind dat het een reactie verdient?
Dan doen die studenten toch echt iets verkeerd. Het is geen enkel probleem om op die gronden een visum te krijgen. Of degene bewandeld de verkeerde weg of er is een gegronde reden om het visum te weigeren. Maar normaalgesproken kan elke buitenlandse student hier prima aan de slag.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:25 schreef du_ke het volgende:
Dit gaat om de research topmasters deel daarvan is het doen van geavanceerd onderzoek. Het lijkt mij voor een universiteit van groot belang om goede mensen aan te trekken voor het doen van onderzoek. Zeker omdat een aanzienlijk deel van de promovendi uit deze masters moet komen. Een universiteit die geen baanbrekend onderzoek meer doet en nog maar weinig publiceert is volgens mij ten dode opgeschreven.
Zie http://www.uk.rug.nl/archief/jaargang36/03/01a.php het gaat hier om studenten die aanbiedingen krijgen van verschillende universiteiten en die dus wel bepaalde kwaliteiten hebben maar nu dus naar een buitenlandse universiteit gaan...quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:52 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Dan doen die studenten toch echt iets verkeerd. Het is geen enkel probleem om op die gronden een visum te krijgen. Of degene bewandeld de verkeerde weg of er is een gegronde reden om het visum te weigeren. Maar normaalgesproken kan elke buitenlandse student hier prima aan de slag.
Kennelijk ben je niet geinteresseerd in de post van iemand anders. Ik heb het namelijk allang uitgelegd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:50 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Nee, dat je mij verwijtte dat ik inconsistent zou zijn. Je weet dat dat niet zo is, maar goed de waarheid staat bij jou dan ook niet al te vaak voorop.
Ik heb daar ook weer op gereageerd. Met het tweede gedeelte bedoel je dus jezelf. Aangezien je dus zelf vind dat je hier niet thuis hoort, tot ziens!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kennelijk ben je niet geinteresserd in de post van iemand anders. Ik heb het namelijk allang uitgelegd.
Ik ga dit niet herhalen, ik ben immers de publieke omroep niet die graag aan tijdvulling doet. Verder: mensen die niet bereid zijn andermans post te lezen horen hier gewoon niet thuis. Ik heb een hekel aan overlast en nagatieve energie. En verder heb ik geen zin om mensen terwille te zijn die steeds maar weer op de persoon spelen. ( anders dan je zelf beweerde, doe je dat met herhaling).
Waar ik het verder bij laat.
Voor de helft van de studenten duurde de procedure te lang om een visum te krijgen. Dat is natuurlijk een ander verhaal, maar zeker een kwalijke zaak. Wordt tijd dat de ambassades eens wat harder gaan werken of meer personeel in dienst nemen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zie http://www.uk.rug.nl/archief/jaargang36/03/01a.php het gaat hier om studenten die aanbiedingen krijgen van verschillende universiteiten en die dus wel bepaalde kwaliteiten hebben maar nu dus naar een buitenlandse universiteit gaan...
Nou het is indrukwekkend.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:07 schreef mr.vulcano het volgende:
Ik heb daar ook weer op gereageerd. Met het tweede gedeelte bedoel je dus jezelf. Aangezien je dus zelf vind dat je hier niet thuis hoort, tot ziens!![]()
Realiteitszin bij je is geen sterk punt. Denk je werkelijk dat zo'n grote organisatie met naam en faam zo hun naam te grabbel zullen gooien, door hun aanwezige kennis NIET te gebruikenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:29 schreef mr.vulcano het volgende:
Of je merkt dat ze kennis, die ze misschien dus wel hebben, niet gebruiken.![]()
consistent = vrij van innerlijke tegenspraakquote:Maar bedoel je nu dat ik mijn uitspraken niet goed onderbouw? Zolang jij dat aangeeft, is er niks aan de hand.![]()
![]()
![]()
Inderdaad. En zeker als je tot drie keer toe iets duidelijk wil maken, dan is het eigenlijk zonde dat ik hier m'n leven vergooi.....Hou jij het nog vol DU_KE?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:43 schreef du_ke het volgende:
Heb nog altijd meer vertrouwen in de Rabobank dan in 99% van de fokkers als het gaat over economie.
Maar erg fijn dat jullie er zo van overtuigd zijn dat jullie het beter weten.
Wie is die 1%?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:43 schreef du_ke het volgende:
Heb nog altijd meer vertrouwen in de Rabobank dan in 99% van de fokkers als het gaat over economie.
Maar erg fijn dat jullie er zo van overtuigd zijn dat jullie het beter weten.
Je hebt helemaal gelijk. Ik ervaar het hier af en toe en soms te vaak als het spugen in een bodemloze beerput.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:02 schreef du_ke het volgende:
Ach ik loop hier al wat langer rond en weet dat iedereen erg stevig in z'n eigen positie zit en weigert een stap verder te kijken. Daarom zit ik vaak ook liever in het SC topic dan hier nutteloze discussies te voeren
.
Napalm toch.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:07 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wie is die 1%?
Je hebt mij maar met 10.000 fokkers moeten er nog 99 zijn..
Ik denk dat de Rabo het ook beter weet dan jijquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:07 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wie is die 1%?
Je hebt mij maar met 10.000 fokkers moeten er nog 99 zijn..
tja...quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik denk dat de Rabo het ook beter weet dan jij. Er zullen best enkele fokkers rondlopen die het echt beter weten en er meer verstand van hebben. Ben ze alleen nog niet tegengekomen. Misschien was 99.95% dan beter.
Je speculeert wat op basis van je gevoel. Lekker betrouwbaar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik denk dat de Rabo het ook beter weet dan jij. Er zullen best enkele fokkers rondlopen die het echt beter weten en er meer verstand van hebben. Ben ze alleen nog niet tegengekomen. Misschien was 99.95% dan beter.
Op gevoel maar ook op basis van het feit dat de rabobank een grote, betrouwbare, gerespecteerde bank is. Daarin heb ik wat meer vertrouwen dan in de gemiddelde fokkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:02 schreef Sickie het volgende:
[..]
Je speculeert wat op basis van je gevoel. Lekker betrouwbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |