Telt half Turks ook mee?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:59 schreef IHVK het volgende:
Nederlanders met Turkse afkomst dus
Vraag ik me dus af:
Wat ik weet:
Ik,
Devrim,
muhammed_ali,
Kirmizi,
cikolata
Emel
verder?
Cikolata is ook halfquote:Op donderdag 14 september 2006 13:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Telt half Turks ook mee?![]()
Vroom en nobelquote:Op donderdag 14 september 2006 12:55 schreef stukovich het volgende:
[..]
Voornamelijk ter herinnering van alle gevallen slachtoffers...
Van wat ik ervan begrepen heb, was er een enorm wederzijds respect en nu nog.quote:
Hiero.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:59 schreef IHVK het volgende:
Nederlanders met Turkse afkomst dus
Vraag ik me dus af:
Wat ik weet:
Ik,
Devrim,
muhammed_ali,
Kirmizi,
cikolata
Emel
verder?
Mja, Turkije heeft dan ook nooit echt haatgevoelens gehad jegens Europa na de oorlog, Turkije voerde zelfs een koers om bevriend te raken met westerse staten. Omdat het "modernisering" zou voortbrengen, sommigen vinden het ongepast en anderen juist, maar zolang politiek niet bemoeit met buitenlandse vrienden en het volk vredelievend blijft is er geen probleem tochquote:Op donderdag 14 september 2006 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begrepen heb, was er een enorm wederzijds respect en nu nog.
Als Australiers de wereldreis maken om daar heen te gaan, ondervinden ze niets anders dan warmte en genegenheid.
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:49 schreef Mei_stiertje het volgende:
en telt kwart turks ook mee?![]()
heel lolligquote:Op donderdag 14 september 2006 14:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk t wel. Jij lijkt in ieder geval meer Turks dan ik.
![]()
![]()
Burak?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:12 schreef Burakius het volgende:
ikke ikke!
ja das mijn naamquote:
Hahahahahaha grappig zeg!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:15 schreef Henk-B het volgende:
Teveel!
wow huahuahuhahuaaquote:
een sporadisch lachje die ik niet meer kon inhouden en kwijt moest aan een mede-Turk?quote:
dank jequote:Op donderdag 14 september 2006 14:16 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Niet huil, mooie meid jij bent!![]()
![]()
heey ga je nou naar gelibolu door mijn post of?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, ik wil toch wel iets Turks spreken volgend jaar als ik naar Gelibolu ( Gallipoli ) ga.
Verder is user Burakius Turks
Super!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
een sporadisch lachje die ik niet meer kon inhouden en kwijt moest aan een mede-Turk?
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben wereldburger, en vind Turkije mooi, mag ik ook meedoen?
Nee, dat kan helaas niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:52 schreef tonks het volgende:
Kunnen jullie allemaal stoppen met sites hacken.
Nee hoor, ik wil er al jaren heen, ben enorm in WO1 geinteresseerd, en door jouw foto's heb ik inderdaad de knoop doorgehaktquote:Op donderdag 14 september 2006 16:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
heey ga je nou naar gelibolu door mijn post of?hahha vet : .. ik had em trouwens nog geupdate
Er zijn er nog veel meer hoor, maar ze hebben zich nog niet gemeld, ik voorzie een reeksquote:
Weet je wat erg is?Ik zou erheen gaan dit jaar, maar het is op het laatste moment gecanceld.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil er al jaren heen, ben enorm in WO1 geinteresseerd, en door jouw foto's heb ik inderdaad de knoop doorgehakt
Ik heb je post ook hier neergezet en het word erg gewaardeerd:
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=6404
1-0quote:Op donderdag 14 september 2006 18:57 schreef IHVK het volgende:
Ennuh, Kayserispor gaat vandaag winnen tegen AZ, mark my words!
Het liefste gaan we naar Istanbul, en dan met de busquote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet je wat erg is?Ik zou erheen gaan dit jaar, maar het is op het laatste moment gecanceld.
Lijkt me toch wel heel interessant.
Duizend, van Istanbul naar Gallipoli?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het liefste gaan we naar Istanbul, en dan met de busJaja, 1000 km, I know
Ik een Turkse moeder en een Turkse vader. Dus helemaal Turks.quote:Maar goed,
jullie zijn allemaal Turks?
Of een Hollandse moeder of vader?
Oh! M'n reispartner heeft me 1000 km wijsgemaakt!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Duizend, van Istanbul naar Gallipoli?
Nee joh.![]()
[..]
Ik een Turkse moeder en een Turkse vader. Dus helemaal Turks.
Mijn moeder was 4 toen ze naar NL kwam en mijn vader 18.
Dus van mijn moeder heb ik wel een NL opvoeding gekregen.
Ik vind de Hollandse pot niet te vretenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh! M'n reispartner heeft me 1000 km wijsgemaakt!
Hoeveel dan?
Maar eten jullie bv ook Hollands thuis?
Het is iets rond de 300 dacht ik.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh! M'n reispartner heeft me 1000 km wijsgemaakt!
Hoeveel dan?
Jewel.quote:Maar eten jullie bv ook Hollands thuis?
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:20 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
... elke week spagetti of nasi. ...
Wanouweer, de winter komt eraan, hollandse kosttijd!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:20 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Gatverdamme, Y, doe niet zo fortuynistisch. Wat is nou in godsnaam "hollands eten"? Elke gezonde Nederlander eet elke week spagetti of nasi. De boerenkooltijden zijn ver achter ons!
Ik vind stamppot er zo naar uitzien. Net dikke kots waar even de staafmixer op is gezet.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wanouweer, de winter komt eraan, hollandse kosttijd!
Jij bent ook Turks?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind de Hollandse pot niet te vreten. Indonesisch wordt hier daarentegen veel gegeten.
Whehe, je lijkt iteejer wel, die zegt hetzelfdequote:Op donderdag 14 september 2006 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind stamppot er zo naar uitzien. Net dikke kots waar even de staafmixer op is gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |