quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
ja man, ik ging vorige week naar de Ferrar-sjopi in Monza, kneiterduur man, waarom zijn auto's zo duur?
Duh, tuurlijk is 150 euro voor zo weinig stof en arbeid afzetterij. 90% korting zou nog winst geven op fabrikage kosten.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ik snap die klere-winkels ook niet hellemaal. een t-shirtje moet perse ¤150 kosten, maar als het uitverkoop is kan er makkellijk 50% korting op.... hoezo afzetterij :S
Accijns op kleding?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef Tism het volgende:
BTW's accijns en dat soort crap! En er zijn altijd wel mensen die het er voor over hebben! denk ik!
kledingwinkels gaan ook helemaal niet snel faillietquote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ik snap die klere-winkels ook niet hellemaal. een t-shirtje moet perse ¤150 kosten, maar als het uitverkoop is kan er makkellijk 50% korting op.... hoezo afzetterij :S
Nope, enkel woekerwinsten, nagenoeg geen kosten.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:57 schreef Emu het volgende:
Omdat topmodellen 600.000$ krijgen om een half uurtje die kleren van je te showen enzo, de ontwerpen wil natuurlijk ook zijn deel enzovoort
Dan zal 't dat niet zijn!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Accijns op kleding?
En BTW gaat niet hoger dan nog geen 20%.
Daar geef je zelf het antwoord op je eerste vraag.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:52 schreef Mikkie het volgende:
Was ik straks in de Sting... ff kijken voor mooie kleren. Zie ik een hele mooie blouse hangen, en een supergaaf jasje. Samen à 225 euro. Okay, laat maar, ik heb niet eens vijftig euro.
Mijn klacht: waarom heb ik zo weinig geld (ik werk 16 u/wk naast mn studie, dus meer kan niet), en waarom is kleding zo duur?
Verneuk je daar toch even je MyAT met deze post.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef toma het volgende:
wat een dom topic
Wat is een Ferrar-sjopi?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
ja man, ik ging vorige week naar de Ferrar-sjopi in Monza, kneiterduur man, waarom zijn auto's zo duur?
dat is een goeiequote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Verneuk je daar toch even je MyAT met deze post.
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef kanaiken het volgende:
Een broek bij de yankee, nog geen 25 euro. Een zeer degelijk winterjack bij de yankee, 70 euro. Een shirt bij de Large, nog geen 15 euro. Het hoeft allemaal niet zo veel te kosten.
En wat is dan een Ferrar?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
shop, ben een wannabee maikuuuul![]()
Als je graag voor lul wilt lopen, kun je inderdaad alle kanten op.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef kanaiken het volgende:
Een broek bij de yankee, nog geen 25 euro. Een zeer degelijk winterjack bij de yankee, 70 euro. Een shirt bij de Large, nog geen 15 euro. Het hoeft allemaal niet zo veel te kosten.
je vergeet je brommerTquote:Op woensdag 13 september 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:uberpwned
Ik ben ook 17, vul groenters bij, ga naar school, rofl op de Fok!
En kan toch 2 broeken van G-star kopen 100+ euro en dan ook nog 2 truis voor 50 knakkers per stuk en een De puta madre shirt voor 30
Owja en nog op mijn stageplek 0.60 euro voor een kopke soep
Tevens een "verkapt ik heb helemaal niet zoveel geld post maar iedereen gaat nu huilen dat ik opschep rofl rofl"
van de vrachtwagen afgevallen natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:uberpwned
En kan toch 2 broeken van G-star kopen 100+ euro en dan ook nog 2 truis voor 50 knakkers per stuk en een De puta madre shirt voor 30
Tevens een "verkapt ik heb helemaal niet zoveel geld post maar iedereen gaat nu huilen dat ik opschep rofl rofl"
dat het niet beschadigd is blijft een mysterie hèquote:Op woensdag 13 september 2006 17:07 schreef toma het volgende:
[..]
van de vrachtwagen afgevallen natuurlijk
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dat het niet beschadigd is blijft een mysterie hè![]()
Ik loop inderdaad ontzettend voor lul, maar dat zal eerder door mijn lange haar komen dan mijn sloeberige kleding. Helaas zijn mijn beide ouders werkloos sinds ik mij kan herinneren en zit er niet veel meer voor mij in. Gelukkig is de rest van het kamp wel heel aardig voor mij.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als je graag voor lul wilt lopen, kun je inderdaad alle kanten op.
Right, een G-star broek van de vrachtwagen af laten vallen en dan nog 100 euro betalen terwijl ze in de winkel ook 100 kostenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:07 schreef toma het volgende:
[..]
van de vrachtwagen afgevallen natuurlijk
gozer t was maar een grapjequote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Right, een G-star broek van de vrachtwagen af laten vallen en dan nog 100 euro betalen terwijl ze in de winkel ook 100 kostentotally n00b reactie.
Owja en ik moet benziners betalen ongeveer 4.50 per week !!
Ja, of je bent gewoon dom en laat je alsnog afzetten. Het zou allicht kunnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Right, een G-star broek van de vrachtwagen af laten vallen en dan nog 100 euro betalen terwijl ze in de winkel ook 100 kostentotally n00b reactie.
Amper een tank......quote:Owja en ik moet benziners betalen ongeveer 4.50 per week !!
www.opgelicht.nl en sue ze!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owja en ik moet benziners betalen ongeveer 4.50 per week !!
Dan loop je erbij als een pauper, maar dat neem je dan uiteraard maar voor lief!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef kanaiken het volgende:
Neejquote:Op woensdag 13 september 2006 17:10 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja, of je bent gewoon dom en laat je alsnog afzetten. Het zou allicht kunnen.
[..]
Amper een tank......
Zoek de PUB meet nummero 4 foto's en oordeel zelf maar.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:11 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dan loop je erbij als een pauper, maar dat neem je dan uiteraard maar voor lief!
Dat is nog best lang met een tank, de afstanden vallen mee?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neejik tank voor 6 euro meestal, en doe daar 1.5 week mee
daarom 4 euro ongeveers per week
Mwoa, 10 minuutjes rijden op en 10 minuutjes terug, dus pak 25 minuten per dagquote:Op woensdag 13 september 2006 17:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat is nog best lang met een tank, de afstanden vallen mee?
Geef maar een link...quote:Op woensdag 13 september 2006 17:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Zoek de PUB meet nummero 4 foto's en oordeel zelf maar.
aiiiiiiiiquote:Op woensdag 13 september 2006 17:15 schreef ANWB het volgende:
Omdat jullie eikels het toch wel kopen![]()
Whehehehe!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:uberpwned
Voeg me maar toe op msn, stuur ik het gewoon door.quote:
Tien plus tien is... euh... 20?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mwoa, 10 minuutjes rijden op en 10 minuutjes terug, dus pak 25 minuten per dagen dan nog 20 minuten naar me vriendin op en neer elke dag bijna dus
best lang
Geen idee. En het is nog een B-merk ookquote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
whehehehequote:Op woensdag 13 september 2006 17:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehehe!
Ik ben 17, whehehehe! Ik vul groenters bij de C1000 whehehehehe en mijn paps en mams betalen mijn studieërs hehehehe en ik hoef niets zelf te betalen dus wheheheheh die c1000 eurooërs kan ik in mijn gstarbroekzak (scrabbleword) stoppen whehehehe. Ik ben levenloos totally n00b dat ik 100euroërs uitgeef aan een broek terwijl ik later mijn centen hard genoeg nodig heb om te kunnen leven. Maar what the fuck, je leeft maar een keer, verder heb ik mijn imago zo dat ik alleen maar in principe "tjeh" te overhypede kleren kan dragen die te lelijk voor woorden zijn maar wel duur en merkig zijn.
Dus.
Daarom.
De enige juiste samenvatting.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:15 schreef ANWB het volgende:
michien omdat je in de verkeerde winkels loopt te zoeken naar kleding?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:52 schreef Mikkie het volgende:
Was ik straks in de Sting... ff kijken voor mooie kleren. Zie ik een hele mooie blouse hangen, en een supergaaf jasje. Samen à 225 euro. Okay, laat maar, ik heb niet eens vijftig euro.
Mijn klacht: waarom heb ik zo weinig geld (ik werk 16 u/wk naast mn studie, dus meer kan niet), en waarom is kleding zo duur?
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:19 schreef kanaiken het volgende:
Pfff, het is tijd voor bier met dit weer...
Ik ben er vol mee.quote:
dat vind ik dus ook. Alleen die nieuwe collectie van Pall Mall is soms wel duur. Verder heb je daar capsize en sunderland enzo dat is opzich niet eens zo duur vergeleken met bijv. G-star.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:20 schreef Isegrim het volgende:
Heb je wel goed gekeken? Ik vind de Sting meestal niet zo duur juist. Misschien heb je precies de allerduurste artikelen uitgezocht.
Sunderland heeft leuke shirtjes en bloesjes voor weinig geld. Laatst een stuk of vier t-shirtjes gekocht voor 9,95 per stuk.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:21 schreef toma het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook. Alleen die nieuwe collectie van Pall Mall is soms wel duur. Verder heb je daar capsize en sunderland enzo dat is opzich niet eens zo duur vergeleken met bijv. G-star.
je moet gewoon slim kopen. Niet meteen als er een nieuwe collectie is al je kleding willen kopen. Gewoon ff wachten dan is alles zo afgeprijst. Alhoewel ik ook G-star broeken koop van meer dan 100 euro. Maar dat is gewoon omdat het super fijne broeken zijn en ook nog s mooi zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sunderland heeft leuke shirtjes en bloesjes voor weinig geld. Laatst een stuk of vier t-shirtjes gekocht voor 9,95 per stuk.Ik ben verder niet merkenbewust, ik koop die dingen die ik redelijk geprijsd vind. Maar ze hebben daar idd ook dure merken. Die laat ik dan gewoon liggen.
Hehe. Ik geef max. 40 euro uit aan een broek. Ben een echte uitverkoopshopper.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:27 schreef toma het volgende:
[..]
je moet gewoon slim kopen. Niet meteen als er een nieuwe collectie is al je kleding willen kopen. Gewoon ff wachten dan is alles zo afgeprijst. Alhoewel ik ook G-star broeken koop van meer dan 100 euro. Maar dat is gewoon omdat het super fijne broeken zijn en ook nog s mooi zijn.
Kan je makkelijk slagen met 50 euro, het hoeft niet altijd merk te zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef Sjakie01 het volgende:
Dus jij gaat altijd op stap om kleding te kopen met 50 Euro?
Jeans-center is wel goedkoopquote:Op woensdag 13 september 2006 17:31 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Kan je makkelijk slagen met 50 euro, het hoeft niet altijd merk te zijn![]()
zoiets hou ik ook aan. Maar broeken mogen van mij best 100 euro kosten. Je kunt ze altijd aan en gaan lang mee. Dat mag best iets extra's kostenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:35 schreef JohanTop het volgende:
Hmm, ik vind de Sting vaak niet eens echt duur... Maar als ik iets te duur vind koop ik het gewoon niet.
Een spijkerbroek van >80euro die mogen ze lekker zelf houden. Gewoon bepaalde regels opstellen qua prijs
. En tot nu toe is t mij sinds ik studeer altijd gelukt eronder te blijven
.
Ik heb als regels:
Broek >80euro mogen ze zelf houden
Trui >60euro ook zelf houden
T-shirt >30euro ook...
Schoenen >100euro
Jas maximaal 100-150euro
Koop mijn spul meestal bij de J&J, Sting of Score..
Broeken moet ik wel bij J&J halen, omdat ik nergens anders maat 28/32 kan vinden
En nee @ renesite, ik betaal wel alles zelf incl school, verzekering etc
Die limieten komen aardig overeen bij die van mij.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:35 schreef JohanTop het volgende:
Hmm, ik vind de Sting vaak niet eens echt duur... Maar als ik iets te duur vind koop ik het gewoon niet.
Een spijkerbroek van >80euro die mogen ze lekker zelf houden. Gewoon bepaalde regels opstellen qua prijs
. En tot nu toe is t mij sinds ik studeer altijd gelukt eronder te blijven
.
Ik heb als regels:
Broek >80euro mogen ze zelf houden
Trui >60euro ook zelf houden
T-shirt >30euro ook...
Schoenen >100euro
Jas maximaal 100-150euro
Koop mijn spul meestal bij de J&J, Sting of Score..
Broeken moet ik wel bij J&J halen, omdat ik nergens anders maat 28/32 kan vinden
En nee @ renesite, ik betaal wel alles zelf incl school, verzekering etc
Niet ruig doen want zoals je weet verschilt de tijd, soms moet je voor een stoplicht staan en soms niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tien plus tien is... euh... 20?
Wheheh ja zo'n clownsbroekquote:Op woensdag 13 september 2006 17:41 schreef Isegrim het volgende:
En die lui die wel 200 euro aan een broek uitgeven, die kopen dan zo' superlelijke broek. Evisu ofzo.
190 euro voor een vestquote:Op woensdag 13 september 2006 17:54 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een Diesel-vest van 190 euro, Renesite, en er staat nergens aan de buitenkant "DIESEL", om mee te pimpen. Heb ik nu een miskoop gedaan?
Waarom zou je dan zoveel geld uitgeven?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:54 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een Diesel-vest van 190 euro, Renesite, en er staat nergens aan de buitenkant "DIESEL", om mee te pimpen. Heb ik nu een miskoop gedaan?
JIj wast je broeken in chloor?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Idd G-star broeken gaan uberlang mee en houden zich goed, Jeans Center :/ 1x een broek gekocht na 3 maanden was hij gans grauw geworde ( was een blauwe broek toen opeens lichtblauw)
Dus dan geef ik liever 50 knakkers meer voor iets fatsoendelijks
Met 50 euro de stad in gaan
Dan heb ik 1 truitje want ik ben zo stoer :/
Neej want kheb ook een paar broeken van Van Bree en die zijn nog best goed en heb ze al 1.5 jaarquote:Op woensdag 13 september 2006 17:58 schreef crossover het volgende:
[..]
JIj wast je broeken in chloor?
Niks mis met die broeken, alleen het merk is anders.
Ik moest enorm grinnikenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:59 schreef JoPiDo het volgende:
jammer dat je geen nieuw hoofd kunt kopen hè
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:59 schreef JoPiDo het volgende:
Je bent gewoon jaloers op mijn Polo Sports - Ralph Lauren zonnebril !! haha vuillakquote:Op woensdag 13 september 2006 17:59 schreef JoPiDo het volgende:
merkhoerquote:Op woensdag 13 september 2006 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn Polo Sports - Ralph Lauren zonnebril !! haha vuillak
En ja hijs echt
Omdat het een enorm mooi vest is. Je kunt zeiken op dure kleding wat je wilt, maar je ziet het er gewoon aan af, de kwaliteit is fenomenaal en de pasvorm is ook vele malen beter dan kleding van een paar tientjes.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom zou je dan zoveel geld uitgeven?
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:04 schreef toma het volgende:
koop s nieuwe schoene
ben je nu echt zo of speel je een personage? Ja serieuse vraag aangezien ik eerst dacht aan optie 2 maar langzaam maar zeker aan het eerste ga denkenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn Polo Sports - Ralph Lauren zonnebril !! haha vuillak
En ja hijs echt
zelfs een varken met een gouden ring, is en blijft een lelijk dingquote:Op woensdag 13 september 2006 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En ja hijs echt
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goeie ! die schoenen heb ik niet meer, dit waren mijn oude schoens die ik aandeed voor Frankrijk
Dit zijn de schoenen waar ik normaal in pwn
[afbeelding]
ik twijfel soms ookquote:Op woensdag 13 september 2006 18:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ben je nu echt zo of speel je een personage? Ja serieuse vraag aangezien ik eerst dacht aan optie 2 maar langzaam maar zeker aan het eerste ga denken![]()
Ik mag het niet zeggen voor me moeder.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ben je nu echt zo of speel je een personage? Ja serieuse vraag aangezien ik eerst dacht aan optie 2 maar langzaam maar zeker aan het eerste ga denken![]()
jij gaat zelf ook offtopic pwnde hendige sjieke mafkeesquote:Op woensdag 13 september 2006 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen voor me moeder.
Maar goed niet meer offtopic gaan jong
Al is je Fallus zo klein, met internet bashen doe je Maikel geen peinquote:Op woensdag 13 september 2006 18:07 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
zelfs een varken met een gouden ring, is en blijft een lelijk ding
dat gaat op aan reclame etc.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:03 schreef XiChico het volgende:
Op merkkleding zit 2.5x winst. (Voor de tjaps onder ons, stel iets kost ¤120,- / 2.5 = winst. Inkoopprijs is dus ¤48,-) Dat is in ieder geval zo bij de merkkleding.
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Al is je Fallus zo klein, met internet bashen doe je Maikel geen pein
bovendien is mijn Rayban Mirror met gemak 3 keer duurder dan dat stuk plastic van jouquote:Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Al is je Fallus zo klein, met internet bashen doe je Maikel geen pein
en ik maar denken dat dat alleen bij vrouwen het geval was.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:10 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat gaat op aan reclame etc.
ik vind het kopen van spullen niet het kopen van spullen zelf, maar de hele ervaring
dus als ik een prachtige winkel inloop, met normaal, charmant personeel, dat je rustig en goed helpt en een broek krijg die helemaal netjes is afgestikt, die een luxe uitstraling heeft door een mooi merkje, dan betaal ik daar graag dubbel voor
ipv onder tl-licht in een te krap pashokje een net-niet te moeten aanschaffen
Ik tel het ook elke neer omdat ik het kan betalen. Maar een redelijke prijs kan ik het niet vinden. Ik kan me niet herinneren dat dit soort broeken een jaar of 5 geleden 300 gulden kostten.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:57 schreef JoPiDo het volgende:
omdat je te weinig verdient
en ik vind 100 tot 150 euro voor een mooie, goede broek een behoorlijk redelijke prijs
ik ben dan ook gayquote:Op woensdag 13 september 2006 18:13 schreef toma het volgende:
[..]
en ik maar denken dat dat alleen bij vrouwen het geval was.
'Sutherland', dat was het. En jij kunt zeker niet wassen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het probleem met Sutherland is dat het bij mij haast altijd te kort is. Je koopt zo'n shirtje, dan zit het goed, maar zo gauw je het één of twee keer gewassen hebt, krimpt het een maat en is het te kort. En een maat groter kopen kan niet, omdat ik voor m'n lengte al XXL nodig heb
En ik koop wel regelmatig Pall Mall-stuff inderdaad. Ziet er netjes edoch casual uit. Daar waren dat jasje en bloesje dus ook van. Kut..
Dat is lang niet altijd het geval. Sommige merken zijn zelfs van inferieure kwaliteit en worden enkel gekocht om het labeltje. Als iets écht beter van kwaliteit en mooier is, dan wil ik er ook best meer voor neertellen. Maar dan niet omdat er een merk op staat (liever niet eigenlijk). En ik ga er al zeker niet vanuit dat iets wel beter zal zijn omdat er een merk op staat, want dat is gewoon onnozel.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:05 schreef Roellio het volgende:
[..]
Omdat het een enorm mooi vest is. Je kunt zeiken op dure kleding wat je wilt, maar je ziet het er gewoon aan af, de kwaliteit is fenomenaal en de pasvorm is ook vele malen beter dan kleding van een paar tientjes.
Nou ehh.. ik wil je niet uit je droom helpen.. maar..quote:Op woensdag 13 september 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:uberpwned
Meneer heeft liever een kekke ribbeltjesbroek die mooi past bij het Gaastra zeiljack?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:15 schreef Oosthoek het volgende:
Hallooo!! Spijkerbroek!! Arbeiderskleding!!
Kwestie van de juiste adressen hebben Hequote:Op woensdag 13 september 2006 20:21 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Nou ehh.. ik wil je niet uit je droom helpen.. maar..
G-Star is écht pauperdepaupper, net zoals De Puta Madre..
¤50,- per trui!!!?
Hoe doe je dat? Voor een Lacoste trui leg ik toch al gauw ¤150,- neer
.
![]()
Gaastraquote:Op woensdag 13 september 2006 20:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Meneer heeft liever een kekke ribbeltjesbroek die mooi past bij het Gaastra zeiljack?
Roermondquote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef Lief-visje het volgende:
In duitsland zitten veel outlet winkels van verschillende merken daar is het ook goedkoop !!
Een mooi hemd begint vanaf 120 euroquote:Op woensdag 13 september 2006 20:15 schreef Oosthoek het volgende:
Voor 120 euro koop ik bijna twee mooie hemden
Dat is de reden voor alles wat slecht is vandaag de dag.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:15 schreef ANWB het volgende:
Stijlvol wil niet altijd zeggen dat je diep in de buidel moet tasten.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef Nega het volgende:
Stijlvol zijn is niet gratis.
ik zou een maatje groter kopenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik was op 40 graden, en doe ze niet in de droger. Maar op de één of andere manier krimpen die krengen altijd, en kan ik vervolgens met een naveltruitje gaan rondlopen.
Bovendien zijn ze vaak aan de krappe kant. Ik heb vrij brede schouders, waardoor zo'n shirtje maar net aan past. Da's gewoon kut, maar niet specifiek Sutherland.
voor dat geld heb je nog niet eens een mouw van één van mijn overhemdenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:46 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Een mooi hemd begint vanaf 120 euro![]()
Largequote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef kanaiken het volgende:
Of 1 met gaten ofzo :Squote:Op woensdag 13 september 2006 17:41 schreef Isegrim het volgende:
En die lui die wel 200 euro aan een broek uitgeven, die kopen dan zo' superlelijke broek. Evisu ofzo.
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
voor dat geld heb je nog niet eens een mouw van één van mijn overhemden
Gaastra&Tenson is tenminsten warm in de winterquote:Op woensdag 13 september 2006 20:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
GaastraDe enige reden om Gaastra te dragen is als je werkelijk gaat zeilen.
150 euro voor een broek vind jij redelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 17:57 schreef JoPiDo het volgende:
omdat je te weinig verdient
en ik vind 100 tot 150 euro voor een mooie, goede broek een behoorlijk redelijke prijs
En op de drang om niet voor lul te willen lopen word je finacieel keihard gepaktquote:Op woensdag 13 september 2006 17:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als je graag voor lul wilt lopen, kun je inderdaad alle kanten op.
Tsja, koop dan maar gelijk een pistool erbij. Van die kleding krijg je gelijk zelfmoordneigingenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef kanaiken het volgende:
Fashion gay.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:03 schreef s0k het volgende:
[..]
Tsja, koop dan maar gelijk een pistool erbij. Van die kleding krijg je gelijk zelfmoordneigingen
Sinds wanneer heeft verzorgd eruit zien iets te maken met je seksuele geaardheid?quote:
Metromannenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:09 schreef s0k het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft verzorgd eruit zien iets te maken met je seksuele geaardheid?
Zijn al die grafkoppen van een alto's dan ook necrofiel?
Heb lekker schijt aan wat anderen aan trekken. Maar loop ook niet zo te koop met 'ik heb een Prada van 300 euro'.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:09 schreef s0k het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft verzorgd eruit zien iets te maken met je seksuele geaardheid?
Zijn al die grafkoppen van een alto's dan ook necrofiel?
ik kraakquote:Op donderdag 14 september 2006 13:46 schreef Emu het volgende:
[..]
150 euro voor een broek vind jij redelijk![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Dan ben jij vast ook het type mens dat zit te klagen dat de huizen zo duur zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |