quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
ja man, ik ging vorige week naar de Ferrar-sjopi in Monza, kneiterduur man, waarom zijn auto's zo duur?
Duh, tuurlijk is 150 euro voor zo weinig stof en arbeid afzetterij. 90% korting zou nog winst geven op fabrikage kosten.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ik snap die klere-winkels ook niet hellemaal. een t-shirtje moet perse ¤150 kosten, maar als het uitverkoop is kan er makkellijk 50% korting op.... hoezo afzetterij :S
Accijns op kleding?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef Tism het volgende:
BTW's accijns en dat soort crap! En er zijn altijd wel mensen die het er voor over hebben! denk ik!
kledingwinkels gaan ook helemaal niet snel faillietquote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ik snap die klere-winkels ook niet hellemaal. een t-shirtje moet perse ¤150 kosten, maar als het uitverkoop is kan er makkellijk 50% korting op.... hoezo afzetterij :S
Nope, enkel woekerwinsten, nagenoeg geen kosten.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:57 schreef Emu het volgende:
Omdat topmodellen 600.000$ krijgen om een half uurtje die kleren van je te showen enzo, de ontwerpen wil natuurlijk ook zijn deel enzovoort
Dan zal 't dat niet zijn!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Accijns op kleding?
En BTW gaat niet hoger dan nog geen 20%.
Daar geef je zelf het antwoord op je eerste vraag.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:52 schreef Mikkie het volgende:
Was ik straks in de Sting... ff kijken voor mooie kleren. Zie ik een hele mooie blouse hangen, en een supergaaf jasje. Samen à 225 euro. Okay, laat maar, ik heb niet eens vijftig euro.
Mijn klacht: waarom heb ik zo weinig geld (ik werk 16 u/wk naast mn studie, dus meer kan niet), en waarom is kleding zo duur?
Verneuk je daar toch even je MyAT met deze post.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef toma het volgende:
wat een dom topic
Wat is een Ferrar-sjopi?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
ja man, ik ging vorige week naar de Ferrar-sjopi in Monza, kneiterduur man, waarom zijn auto's zo duur?
dat is een goeiequote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Verneuk je daar toch even je MyAT met deze post.
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef kanaiken het volgende:
Een broek bij de yankee, nog geen 25 euro. Een zeer degelijk winterjack bij de yankee, 70 euro. Een shirt bij de Large, nog geen 15 euro. Het hoeft allemaal niet zo veel te kosten.
En wat is dan een Ferrar?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
shop, ben een wannabee maikuuuul![]()
Als je graag voor lul wilt lopen, kun je inderdaad alle kanten op.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef kanaiken het volgende:
Een broek bij de yankee, nog geen 25 euro. Een zeer degelijk winterjack bij de yankee, 70 euro. Een shirt bij de Large, nog geen 15 euro. Het hoeft allemaal niet zo veel te kosten.
je vergeet je brommerTquote:Op woensdag 13 september 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:uberpwned
Ik ben ook 17, vul groenters bij, ga naar school, rofl op de Fok!
En kan toch 2 broeken van G-star kopen 100+ euro en dan ook nog 2 truis voor 50 knakkers per stuk en een De puta madre shirt voor 30
Owja en nog op mijn stageplek 0.60 euro voor een kopke soep
Tevens een "verkapt ik heb helemaal niet zoveel geld post maar iedereen gaat nu huilen dat ik opschep rofl rofl"
van de vrachtwagen afgevallen natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:uberpwned
Ik ben ook 17, vul groenters bij, ga naar school, rofl op de Fok!
En kan toch 2 broeken van G-star kopen 100+ euro en dan ook nog 2 truis voor 50 knakkers per stuk en een De puta madre shirt voor 30
Owja en nog op mijn stageplek 0.60 euro voor een kopke soep
Tevens een "verkapt ik heb helemaal niet zoveel geld post maar iedereen gaat nu huilen dat ik opschep rofl rofl"
dat het niet beschadigd is blijft een mysterie hèquote:Op woensdag 13 september 2006 17:07 schreef toma het volgende:
[..]
van de vrachtwagen afgevallen natuurlijk
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dat het niet beschadigd is blijft een mysterie hè![]()
Ik loop inderdaad ontzettend voor lul, maar dat zal eerder door mijn lange haar komen dan mijn sloeberige kleding. Helaas zijn mijn beide ouders werkloos sinds ik mij kan herinneren en zit er niet veel meer voor mij in. Gelukkig is de rest van het kamp wel heel aardig voor mij.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als je graag voor lul wilt lopen, kun je inderdaad alle kanten op.
Right, een G-star broek van de vrachtwagen af laten vallen en dan nog 100 euro betalen terwijl ze in de winkel ook 100 kostenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:07 schreef toma het volgende:
[..]
van de vrachtwagen afgevallen natuurlijk
gozer t was maar een grapjequote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Right, een G-star broek van de vrachtwagen af laten vallen en dan nog 100 euro betalen terwijl ze in de winkel ook 100 kostentotally n00b reactie.
Owja en ik moet benziners betalen ongeveer 4.50 per week !!
Ja, of je bent gewoon dom en laat je alsnog afzetten. Het zou allicht kunnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Right, een G-star broek van de vrachtwagen af laten vallen en dan nog 100 euro betalen terwijl ze in de winkel ook 100 kostentotally n00b reactie.
Amper een tank......quote:Owja en ik moet benziners betalen ongeveer 4.50 per week !!
www.opgelicht.nl en sue ze!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owja en ik moet benziners betalen ongeveer 4.50 per week !!
Dan loop je erbij als een pauper, maar dat neem je dan uiteraard maar voor lief!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef kanaiken het volgende:
Neejquote:Op woensdag 13 september 2006 17:10 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja, of je bent gewoon dom en laat je alsnog afzetten. Het zou allicht kunnen.
[..]
Amper een tank......
Zoek de PUB meet nummero 4 foto's en oordeel zelf maar.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:11 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dan loop je erbij als een pauper, maar dat neem je dan uiteraard maar voor lief!
Dat is nog best lang met een tank, de afstanden vallen mee?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neejik tank voor 6 euro meestal, en doe daar 1.5 week mee
daarom 4 euro ongeveers per week
Mwoa, 10 minuutjes rijden op en 10 minuutjes terug, dus pak 25 minuten per dagquote:Op woensdag 13 september 2006 17:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat is nog best lang met een tank, de afstanden vallen mee?
Geef maar een link...quote:Op woensdag 13 september 2006 17:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Zoek de PUB meet nummero 4 foto's en oordeel zelf maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |