Wat was die vraag, ik zag de reactie wel maar verstond de vraag niet..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef Messenga het volgende:
Leuk, die voorbeschouwing gisteravond. Met name Strachan kwam al niet bij na de eerste vraag van Vriezema.
Same here,quote:Op woensdag 13 september 2006 16:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat was die vraag, ik zag de reactie wel maar verstond de vraag niet..
"is it really such an important match in britain?"quote:Op woensdag 13 september 2006 16:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat was die vraag, ik zag de reactie wel maar verstond de vraag niet..
Allemachtig...quote:Op woensdag 13 september 2006 16:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
"is it really such an important match in britain?"
Terwijl de kranten er vol van hebben gestaan
Toch moet united natuurlijk met 3-0 winnen en dat gaan ze dan ook doen.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:48 schreef Keano het volgende:
Mijn twee favorieten na PSV. tussen/na FC Twente
![]()
Ik hoop op een 3-3 met goals van VofH, Gravesen en Scholes
Celtic?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jammer dat Colina niet meer fluit, zou de ideale scheids zijn om deze pot in goede banen te leiden.
Ik hoef niet uit te leggen voor welke club ik ben neem ik aan?
Ik weet nog goed toen dat hele leger bij ons in het stadion zat, wat een publiek!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:07 schreef denthemen het volgende:
7000 celtic fans.. respect..
Idd, fantastische spits: Kopsterk, moeilijk van de bal te krijgen, vaak aanspeelbaar, bedient medespelers in de 16 met bruikbare ballen en werkt altijd hard.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef MrSASO het volgende:
Voor alle Vennegoor zeikerds, zie je nou wel dat hij het kan.
Zoiezo het voetbal daar is echt strijd en passie.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet nog goed toen dat hele leger bij ons in het stadion zat, wat een publiek!
en op z'n standbeen jaquote:Op woensdag 13 september 2006 21:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
wat 'n flutactie van die scheids, puur op de bal
Dat is nog es passievol spelen inderdaadquote:
beetje overdreven dit.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Idd, fantastische spits: Kopsterk, moeilijk van de bal te krijgen, vaak aanspeelbaar, bedient medespelers in de 16 met bruikbare ballen en werkt altijd hard.
idd. wel een beetje dom van die keeper. Raakt ie m niet aan is er niks aan de hand.quote:
met hun begroting zal het noet zoveel uiutmakenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:15 schreef twi het volgende:
Hoeveel zou z'n geintje Manchester nou gekost hebben?
saai is het in ieder geval niet nee!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heerlijk dat hoge tempo, wat 'n kijkplezier.. Er is gewoon de hele tijd wat te doen
een beetje?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Saha heeft een beetje vogelpoep op z'n hoofd?
Sinds het WK al niet meer. Daar floot ie ook zo wazig.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:15 schreef Messenga het volgende:
Bah
Terwijl ik normaal gesproken een hoge pet op heb van Michel.
Ik verrek ook altijd m'n poten als ik gemaakt ga liggenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef twi het volgende:
Mooi, Giggs eraf.
Vrij simpel, hij verrekte gewoon 'n hamstring en krijgt er een penalty voor.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik verrek ook altijd m'n poten als ik gemaakt ga liggen
Nee bloedstelpende poeder na een luchtduel waarbij ie een elleboog op z'n kop kreeg.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Saha heeft een beetje vogelpoep op z'n hoofd?
ik hoop gewoon dat ie ze poot verrekt heeft door die showduikquote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Vrij simpel, hij verrekte gewoon 'n hamstring en krijgt er een penalty voor.
Ga naar buiten joh, sociaal contactgestoorde moraalridder.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ben jij een calimero zeg, ongehoord
Zegt degene die al weken triest is dat z'n sollicitatie voor VBL-modje niet serieus werd genomenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga naar buiten joh, sociaal contactgestoorde moraalridder.
Zo kennen we jan weerquote:Op woensdag 13 september 2006 21:25 schreef dvdfreak het volgende:
venegoor had de 2-1 moeten mken
slecht gekeept zeg... bij de 1e zag ie er ook niet goed uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:27 schreef devv05 het volgende:
Wat stond vd Sar te doen?
De andere hoek dekken?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:27 schreef devv05 het volgende:
Wat stond vd Sar te doen?
Zekers.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke wedstrijd zeg!
Dat wordt weer rechtgetrokken door de te makkelijk gegeven strafschop, dus terecht inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2006 21:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Terechte tussenstand, met MU iets meer dominerend
Dan gaat er gewoon iemand van Celtic naast staan lijkt mequote:Op woensdag 13 september 2006 21:34 schreef Dos37 het volgende:
Verduld wat een wedstrijd. Alleen moet United het wel afmaken in de 2de helft. Al waren het mooie goals van Celtic. Sar had gewoon iemand bij de andere paal neer moeten zetten buitenspel is niet zo belangrijk volgens mij
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:36 schreef PaRaR het volgende:
Wat een verschil met die schijtpot van gister (psv - liverpool)
Sar stond zelf te veel in de hoek en daarbij kwam ook nog eens dat de muur niet meesprong, waardoor de bal er zonder al teveel moeite overheen ging.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan gaat er gewoon iemand van Celtic naast staan lijkt me
Idd zeg, uitgerekend bij degene waar de bal over het hoofd vliegt, die springt nietquote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef Dos37 het volgende:
Saha had natuurlijk ook moeten springen met zijn vogelpoep in zijn haar
Maarja hij maakt het de 2de helft wel goed.
2-2quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef Devrim_ het volgende:
Wat is de stand?
Dat beslist sla nergens op. Ze moeten nog ruim 40 minuten. Rare commentator.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
Snel doelpunt!
Beslist? Dat durf ik nog niet te zeggen.
snapte die opmerking ook al nietquote:
hij dacht dat dit de 3-1 wasquote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat beslist sla nergens op. Ze moeten nog ruim 40 minuten. Rare commentator.![]()
dachten zeker dat het de finale wasquote:Op woensdag 13 september 2006 21:51 schreef Messenga het volgende:
Stonden er nou 2 mensen te zoenen achter de goal?
It Ain't Over Until The Fat Lady Singsquote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat beslist sla nergens op. Ze moeten nog ruim 40 minuten. Rare commentator.![]()
Ik ben ook nog nooit erg onder de indruk geweest van hem.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Was Gravesen nou de kuitenbijter waar Real Madrid 'n vorig (?) seizoen zo voor viel? Ik vind 'm bijna de zwakste schakel van Celtic eigenlijk
Zo'n man moet toch eigenlijk 'n elftal als dit kunnen dragen zeg..
Voel je je dan wat, als je SCUM gebruikt?quote:
Leg eens uitquote:Op woensdag 13 september 2006 22:17 schreef zjroentje het volgende:
Saha speelt trouwens erg sterk, alleen moet hij niet teveel Boukhari spatjes gaan krijgen.
Te overmoedig gaan worden.quote:
Toen Porto op bezoek kwam herinner ik me opeens weerquote:Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zolang de 4-2 niet op 't scorebord staat, zit ik hier niet gerust. 't Is me in 't verleden inmiddels te vaak voorgekomen dat die late tegengoal tegen de netten ging en ze zich weer es lieten piepelen.
Sar staat in de goal nu, en dat is 'n wezenlijk verschil. Maar ook hem vind ik vandaag niet ijzersterk
Alsjeblieft hou op, ik krijg er nu nog kippenvel vanquote:Op woensdag 13 september 2006 22:23 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Toen Porto op bezoek kwam herinner ik me opeens weer
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:34 schreef zjroentje het volgende:
Kat in het bakkie.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef Eric_Cantona het volgende:GLORY GLORY MAN UNITED, GLORY GLORY MAN UNITED!
![]()
AND THE REDS GO MARCHIN' ON ON ON!
![]()
Man U was beter ja, maar vergeet niet die onterechte pingel.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef Fukjoeman het volgende:
Eerste helft was erg leuk! 2e wat minder, maar zeker een verdiende zege..
Ach, daarna had 'ie er wel één mogen geven, die gaf 'ie niet..quote:Op woensdag 13 september 2006 22:44 schreef StarGazer het volgende:
Jammer, maar manu terecht gewonnen. Al was die penalty ronduit schandalig.
Ja dat klopt wel denk dat ie nog moet wennen het is zeker nog geen Keanequote:Op donderdag 14 september 2006 00:05 schreef Grimm het volgende:
Wat viel Carrick me tegen zeg, of ben ik de enige daarin.
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:06 schreef pfaf het volgende:
Leuke pot, Celtic werd zoals verwacht overklast door ManU, en Celtic kon door werklust, Lange Jan, Boruc en Nakamura bijna bij blijven.
Gravesen was écht slecht! In balbezit kon Celtic beter met 10 mannen voetballen dan met Gravesen.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:52 schreef Erasmusch het volgende:
Ik heb alleen de 1e helft gezien, maar zo slecht was die Gravesen toch niet? Lekker schoffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |