Sar stond zelf te veel in de hoek en daarbij kwam ook nog eens dat de muur niet meesprong, waardoor de bal er zonder al teveel moeite overheen ging.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan gaat er gewoon iemand van Celtic naast staan lijkt me
Idd zeg, uitgerekend bij degene waar de bal over het hoofd vliegt, die springt nietquote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef Dos37 het volgende:
Saha had natuurlijk ook moeten springen met zijn vogelpoep in zijn haar
Maarja hij maakt het de 2de helft wel goed.
2-2quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef Devrim_ het volgende:
Wat is de stand?
Dat beslist sla nergens op. Ze moeten nog ruim 40 minuten. Rare commentator.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
Snel doelpunt!
Beslist? Dat durf ik nog niet te zeggen.
snapte die opmerking ook al nietquote:
hij dacht dat dit de 3-1 wasquote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat beslist sla nergens op. Ze moeten nog ruim 40 minuten. Rare commentator.![]()
dachten zeker dat het de finale wasquote:Op woensdag 13 september 2006 21:51 schreef Messenga het volgende:
Stonden er nou 2 mensen te zoenen achter de goal?
It Ain't Over Until The Fat Lady Singsquote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat beslist sla nergens op. Ze moeten nog ruim 40 minuten. Rare commentator.![]()
Ik ben ook nog nooit erg onder de indruk geweest van hem.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Was Gravesen nou de kuitenbijter waar Real Madrid 'n vorig (?) seizoen zo voor viel? Ik vind 'm bijna de zwakste schakel van Celtic eigenlijk
Zo'n man moet toch eigenlijk 'n elftal als dit kunnen dragen zeg..
Voel je je dan wat, als je SCUM gebruikt?quote:
Leg eens uitquote:Op woensdag 13 september 2006 22:17 schreef zjroentje het volgende:
Saha speelt trouwens erg sterk, alleen moet hij niet teveel Boukhari spatjes gaan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |