idd. wel een beetje dom van die keeper. Raakt ie m niet aan is er niks aan de hand.quote:
met hun begroting zal het noet zoveel uiutmakenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:15 schreef twi het volgende:
Hoeveel zou z'n geintje Manchester nou gekost hebben?
saai is het in ieder geval niet nee!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heerlijk dat hoge tempo, wat 'n kijkplezier.. Er is gewoon de hele tijd wat te doen
een beetje?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Saha heeft een beetje vogelpoep op z'n hoofd?
Sinds het WK al niet meer. Daar floot ie ook zo wazig.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:15 schreef Messenga het volgende:
Bah
Terwijl ik normaal gesproken een hoge pet op heb van Michel.
Ik verrek ook altijd m'n poten als ik gemaakt ga liggenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef twi het volgende:
Mooi, Giggs eraf.
Vrij simpel, hij verrekte gewoon 'n hamstring en krijgt er een penalty voor.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik verrek ook altijd m'n poten als ik gemaakt ga liggen
Nee bloedstelpende poeder na een luchtduel waarbij ie een elleboog op z'n kop kreeg.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Saha heeft een beetje vogelpoep op z'n hoofd?
ik hoop gewoon dat ie ze poot verrekt heeft door die showduikquote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Vrij simpel, hij verrekte gewoon 'n hamstring en krijgt er een penalty voor.
Ga naar buiten joh, sociaal contactgestoorde moraalridder.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ben jij een calimero zeg, ongehoord
Zegt degene die al weken triest is dat z'n sollicitatie voor VBL-modje niet serieus werd genomenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga naar buiten joh, sociaal contactgestoorde moraalridder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |