idd. wel een beetje dom van die keeper. Raakt ie m niet aan is er niks aan de hand.quote:
met hun begroting zal het noet zoveel uiutmakenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:15 schreef twi het volgende:
Hoeveel zou z'n geintje Manchester nou gekost hebben?
saai is het in ieder geval niet nee!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heerlijk dat hoge tempo, wat 'n kijkplezier.. Er is gewoon de hele tijd wat te doen
een beetje?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Saha heeft een beetje vogelpoep op z'n hoofd?
Sinds het WK al niet meer. Daar floot ie ook zo wazig.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:15 schreef Messenga het volgende:
Bah
Terwijl ik normaal gesproken een hoge pet op heb van Michel.
Ik verrek ook altijd m'n poten als ik gemaakt ga liggenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef twi het volgende:
Mooi, Giggs eraf.
Vrij simpel, hij verrekte gewoon 'n hamstring en krijgt er een penalty voor.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik verrek ook altijd m'n poten als ik gemaakt ga liggen
Nee bloedstelpende poeder na een luchtduel waarbij ie een elleboog op z'n kop kreeg.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Saha heeft een beetje vogelpoep op z'n hoofd?
ik hoop gewoon dat ie ze poot verrekt heeft door die showduikquote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Vrij simpel, hij verrekte gewoon 'n hamstring en krijgt er een penalty voor.
Ga naar buiten joh, sociaal contactgestoorde moraalridder.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ben jij een calimero zeg, ongehoord
Zegt degene die al weken triest is dat z'n sollicitatie voor VBL-modje niet serieus werd genomenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga naar buiten joh, sociaal contactgestoorde moraalridder.
Zo kennen we jan weerquote:Op woensdag 13 september 2006 21:25 schreef dvdfreak het volgende:
venegoor had de 2-1 moeten mken
slecht gekeept zeg... bij de 1e zag ie er ook niet goed uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:27 schreef devv05 het volgende:
Wat stond vd Sar te doen?
De andere hoek dekken?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:27 schreef devv05 het volgende:
Wat stond vd Sar te doen?
Zekers.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke wedstrijd zeg!
Dat wordt weer rechtgetrokken door de te makkelijk gegeven strafschop, dus terecht inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2006 21:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Terechte tussenstand, met MU iets meer dominerend
Dan gaat er gewoon iemand van Celtic naast staan lijkt mequote:Op woensdag 13 september 2006 21:34 schreef Dos37 het volgende:
Verduld wat een wedstrijd. Alleen moet United het wel afmaken in de 2de helft. Al waren het mooie goals van Celtic. Sar had gewoon iemand bij de andere paal neer moeten zetten buitenspel is niet zo belangrijk volgens mij
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:36 schreef PaRaR het volgende:
Wat een verschil met die schijtpot van gister (psv - liverpool)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |