Dat zijn geen ijstijdenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef MaJo het volgende:
Tertier en Quartier (spelling?)?
Wat zijn het danquote:
Tijdvakken geloof ik, die weer onderverdeeld zijn in subtijdvakken. Volgens mij zitten we nu in het quartair.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat zijn het danIs alweer een tijdje geleden dat ik eindexamen aardrijkskunde deed
Het AKQ logo op je photobucket account is blijkbaar verwijderd, probleem opgelostquote:Op woensdag 13 september 2006 15:28 schreef MaJo het volgende:
Wat zien jullie niet?
doei!quote:
Command & Conquer: Red Alert? Red Alert 3?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:44 schreef NrSiX het volgende:
Nieuwe vraag?
Hoe heet een van de bekende RTS game serie die op de pc is uitgekomen, en waar in 2007 een nieuwe game van op de markt komt?
Graag de volledige naam/namen
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:45 schreef macondo het volgende:
tvp
Ah ok, thanksquote:Op woensdag 13 september 2006 15:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het AKQ logo op je photobucket account is blijkbaar verwijderd, probleem opgelost
stand bijgewerkt, Gooitzen nog bedankt voor het tellen van topic 265![]()
Omdat ik niet wist of de vraag al gesteld kon worden, het ging met om C&C iddquote:Op woensdag 13 september 2006 15:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
doei!
[..]
Command & Conquer: Red Alert? Red Alert 3?
waarom haal je die vraag weg?
tuurlijk ken ik die, heb beide albumsquote:Op woensdag 13 september 2006 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, thanks
Ken jij trouwens OK Go ? Is echt superleuk
Laat maar zien waar je een punt hebt gehaald en ik douw je er inquote:Op woensdag 13 september 2006 15:56 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
volgens mij hoor ik ook in de ranglijst thuis
?!?!
Ecuadorquote:Op woensdag 13 september 2006 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
En Quito is de hoofdstad van... ?
Die is toch van Peru?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:59 schreef Jajong het volgende:
Hmm nee das Lima.
quote:
Cool dat je het kentquote:Op woensdag 13 september 2006 15:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
tuurlijk ken ik die, heb beide albumseerste is best aardig maar het nieuwe Oh No is echt een lekker plaatje
Meesterlijke videoclips deel 2
Wat is de hoofdstad van Kenia?
gewat?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het voltooid deelwoord van het werkwoord spelevaren
sjaak-ie +1quote:Op woensdag 13 september 2006 16:05 schreef sjaak-ie het volgende:
gespelevaard
spe·le·va·ren (onov.ww.)quote:
Kom niet verder dan Sarah en Gert Bettensquote:Op woensdag 13 september 2006 16:10 schreef sjaak-ie het volgende:
K's Choice is/was een band uit België die is opgericht door een broer en zus. Beide zijn enkele jaren geleden solo verder gegaan.
Ik wil graag beide namen weten en onder welke (band)naam ze solo verder zijn gegaan.
Toch sneller dan gedacht: Helemaal goed!!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:13 schreef
NanKing het volgende:
Gert en Sarah Bettens.
Sarah is gewoon zo solo volgens mij
Gert zn band heet woodface
Peaceman was eerderquote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Toch sneller dan gedacht: Helemaal goed!!
NanKing + 1
samengevoegt met dit.....quote:Op woensdag 13 september 2006 16:19 schreef sjaak-ie het volgende:
Het was eerst 'The Choice', maar er bestond al een gelijknamige band in Amerika, die hiertegen protesteerde (wilde het via de rechter uitvechten). Toen hebben ze besloten om de naam te wijzigen in K's Choice.
is het volledige antwoord wat ik wilde horen, derhalve NoSigar +1quote:Op woensdag 13 september 2006 16:20 schreef NoSigar het volgende:
K's choice komt uit Kafka's Der Prozess, Josef K.
Niet lullig bedoeld, maar ik weet bijna zeker dat de keuze voor de letter 'K' willekeurig is geweest. Ik ga het antwoord verder niet aanvechten ofzo, maar ik meen op de DVD 'Ten' van K's Choice te hebben gezien dat Sarah dit vertelt.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:23 schreef peaceman het volgende:
Dit.....
[..]
samengevoegt met dit.....
[..]
is het volledige antwoord wat ik wilde horen, derhalve NoSigar +1
Het volgende staat op Wikipedia:quote:Op woensdag 13 september 2006 16:25 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik weet bijna zeker dat de keuze voor de letter 'K' willekeurig is geweest. Ik ga het antwoord verder niet aanvechten ofzo, maar ik meen op de DVD 'Ten' van K's Choice te hebben gezien dat Sarah dit vertelt.
Dat het op Wikipedia staat betekend nog niet dat het ook 100% klopt. Maar ik ga vanavond de DVD bekijken en als ik gelijk heb kom ik er op terug bij je.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het volgende staat op Wikipedia:
Als ze in de VS aankomen worden ze door een andere groep, die ook The Choice heet, gedwongen hun naam te veranderen; ze besluiten dat K's Choice de geest van de band goed weergeeft. K is afkomstig van Jozef K. uit Kafka's het Proces. Jozef K. heeft geen keuzes, de naam is dus ironisch bedoeld, als een rare, onbegrijpelijke onmogelijkheid, wat terugkomt in een aantal van hun nummers
Volledig mee eens, maar dan nog.... wat moet ik dan? Vertel het me? Hoe kan iemand dan ooit een punt uitdelen, terwijl 95% gebaseerd is op informatie van internet....quote:Op woensdag 13 september 2006 16:29 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Dat het op Wikipedia staat betekentnog niet dat het ook 100% klopt. Maar ik ga vanavond de DVD bekijken en als ik gelijk heb kom ik er op terug bij je.
Op http://www.kschoice.com/ ongeveer 't zelfde verhaal.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:29 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Dat het op Wikipedia staat betekend nog niet dat het ook 100% klopt. Maar ik ga vanavond de DVD bekijken en als ik gelijk heb kom ik er op terug bij je.
quote:In the States too, where the band extended their support slot with the Indigo Girls, success was increasing; to such an extent that U.S. band The Choice claimed they had rights over the name The Choice, and wanted our Belgian songsmiths to change theirs!! So, to avoid confusion (and potential lawsuits!), Sarah and Gert decide to change from "The Choice" to " K's Choice ". The "K" is taken from Jozef K, the key protagonist in Kafka's " The Trial " who ironically, is continually confronted with situations where he has limited choices!
Moet je misschien even weghalen?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:28 schreef NrSiX het volgende:
Zal ik maar een nieuwe vraag stellen dan, tis maar een spel =] chill , ik ben voor:
NoSigar +1
sjaak-ie +1
Klaar?
Ja ik sta opeens heel hoog!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:36 schreef geenaam het volgende:
En trouwens de vraagsteller beslist dus dat is heel simpel.
Zie net dat ik hier een beetje te weinig ben.. Ik sta zo laag![]()
5de?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende vraag!:
Hoeveelste staat Nederland op de FIFA wereldranglijst?
![]()
damn ik wil 6 typen en ik typ 7quote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef peaceman het volgende:
dan is het toch 6
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef peaceman het volgende:
dan is het toch 6
Homdeck +1quote:Op woensdag 13 september 2006 16:59 schreef Homdeck het volgende:
brazilie
nee ik zoek een eilandjequote:Op woensdag 13 september 2006 17:06 schreef Jojoortje het volgende:
San Marino ofzo?
Geografisch zit je dicht in de buurt. Tuvalu is kleiner dan het land dat ik zoek, ware het niet dat Tuvalu als staatshoofd Elizabeth II heeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:08 schreef Supersheep het volgende:
Tuvalu?
Volgens mij is nog steeds Brits gebied.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:11 schreef MaJo het volgende:
Gibraltar?
Oh stomquote:Op woensdag 13 september 2006 17:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Volgens mij is nog steeds Brits gebied.
verre van, is omringd door landquote:Op woensdag 13 september 2006 17:17 schreef MaJo het volgende:
Andorra is geen eiland toch?
Ik heb er inderdaad nog nooit op het strand gelegen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
verre van, is omringd door land
Het is goed hoor Majo dus aangezien homdeck weg is geef ik je wel het punt.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:37 schreef MaJo het volgende:
Nauru
Klopt helemaalquote:Op woensdag 13 september 2006 17:45 schreef NanKing het volgende:
Susan
Jane
Sally
Jeff
Steve
Patrick
In het laatste seizoen is jeff 'vervangen' door een ander maar die zijn naam weet ik even niet meer.
Tja ik weet niet, het is niet echt een punt om trots op te zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 17:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is goed hoor Majo dus aangezien homdeck weg is geef ik je wel het punt.
+ jenny klopt ie helemaalquote:
ja!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:01 schreef macondo het volgende:
ik weet het! jenny
Wie was dat ook alweer.. niet de schoonmaakster van David en Karen toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ja!
En er zat ook nog een Jo in
Claire, David en Natequote:Op woensdag 13 september 2006 18:04 schreef macondo het volgende:
Hoe heten de twee broers en zus in Six Feet Under?
Nee, die Australische. Zat er niet de hele serie in volgens mij (heb niet alles gezien) Zit nu ook in Lost trouwensquote:Op woensdag 13 september 2006 18:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer.. niet de schoonmaakster van David en Karen toch?
Nog maar een stukje dan:quote:Op woensdag 13 september 2006 18:15 schreef macondo het volgende:
Geen idee - reken niet op mij...
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:13 schreef Supersheep het volgende:
Toch maar iets anders dan series nu
Vrij vertaald stukje songtekst:
Kwam mezelf onlangs tegen
In de achtertuin van een vriend
Ik dacht aan je
Denkend aan menigte waarin je zat
Wat je ging doen, waar je was geweest
Gewoon denkend...
Wie en welk nummer?
Dat maakt m afquote:Op woensdag 13 september 2006 18:22 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Van... de Amerikaanse tegenhanger van Jack Johnson, hoe heet-ie ook alweer... Pete Murray ofzo?
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hole - Doll Parts?
Ook niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:33 schreef Zap het volgende:
The Cure - Catch?
Ik heb ff gezocht en het is inderdaad Florence nightingale dus in afwezigheid van Isabeauquote:Op woensdag 13 september 2006 19:34 schreef Homdeck het volgende:
Florence nightingale?
Dan moet ze heel hard schreeuwen als ik haar wil horenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef macondo het volgende:
Homdeck's moeder heeft hem geroepen, hij moet beneden komen eten denk ik.
Producent van slaappillen denk ik, want Berkery is altijd traaaaaaaggg....quote:Op woensdag 13 september 2006 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Berkery wie is dat trouwens op je plaatje? , Hijt doet me steeds denken aan de baron van bassie en adriaan
Lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Producent van slaappillen denk ik, want Berkery is altijd traaaaaaaggg....![]()
Dat was snelquote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef macondo het volgende:
blockbusters
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:43 schreef macondo het volgende:
Heeft Agu in de eredivisie gespeeld?
Meer dan nu ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:44 schreef macondo het volgende:
Toen stelde MVV nog wat voor...
Neleos +1
Das de nr.4quote:Op woensdag 13 september 2006 20:47 schreef Homdeck het volgende:
pfff sergio mendes en BEP - mas que nada?
omg dat zal welquote:Op woensdag 13 september 2006 20:50 schreef Yurithemaster het volgende:
tropical denny en guilermero -Toppertje ?
Nee, die is ondertussen al gezakt naar nr. 21quote:Op woensdag 13 september 2006 20:49 schreef Homdeck het volgende:
oh shakira dan met haar niet liegende heupjes?
Die staan 5, gezakt van 2quote:Op woensdag 13 september 2006 20:50 schreef Yurithemaster het volgende:
tropical denny en guilermero -Toppertje ?
gelukkig maar. ik volg het totaal niet, ik heb een goede smaakquote:Op woensdag 13 september 2006 20:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, die is ondertussen al gezakt naar nr. 21![]()
Je loopt achter![]()
En die staat er al lang niet meer in.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:50 schreef Keios het volgende:
henkie- lief klein konijntje ???
Nou, gelukkig. Het kan je wel een punt opleveren.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:52 schreef Supersheep het volgende:
Jan Smit, nummer weet ik gelukkig niet
Ja, die TomTom reclame. Is dat van de C&A?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Jan smit dan met dat liedje uit de C&A reclame?
schaam je iddquote:Op woensdag 13 september 2006 20:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nou, gelukkig. Het kan je wel een punt opleveren.
Jan Smit is trouwens best oke, vind ik.![]()
Nou vooruit dan, ik bedoelde ook het nummer, maar dat vroeg ik niet nee.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
schaam je idd
Maar je vroeg alleen wie er op 1 stond... nummer weet ik echt niet
Ja, nu je het zegt... zegt het me nog niksquote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, ik bedoelde ook het nummer, maar dat vroeg ik niet nee.
Supersheep + 1
Het nummer is: Als de morgen is gekomen.
echt waar?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:00 schreef Keios het volgende:
manchester
goed zo, niet als een dom schaap met de rest meegaanquote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef Neleos het volgende:
Als iedereen Manchester zegt gok ik gewoon Birmingham.
Best een leuk liedje. Het gaat over katers en meisjesquote:Op woensdag 13 september 2006 20:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt... zegt het me nog niks
En de volgende keer ook vragen wat je wilt vragen dan
Uit welke stad komt de Britse band Editors?
Nee, die niet, hoewel die wel even genoemd worden aan het eind van de film door godquote:Op woensdag 13 september 2006 21:11 schreef gablentz het volgende:
the smiths
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 september 2006 21:13 schreef Homdeck het volgende:
ik ken de film niet...
Daar moet je echt wat aan doen. Geweldige film.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:13 schreef Homdeck het volgende:
ik ken de film niet...
Joy Division en Happy Mondays jaquote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef NoSigar het volgende:
Joy Division/NEw Order en Happy Mondays
Ga ik zeker doenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ha MaJo![]()
Ook jij zou die film zeker een keer moeten gaan kijken![]()
Maar de film gaat niet verder met New Order. Het wordt alleen even vermeld dat de band zo verder gaat.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef NoSigar het volgende:
Neu, je krijgt eerst nog de begrafenis.
Ach.. sommigen hebben de hele film gemist, dat is pas ernstig...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:20 schreef wyccie het volgende:
Aaaaaah, 24 Hour Party People vraag gemist
Ik werd even weggeroepen door m'n dochterquote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef macondo het volgende:
Producent van slaappillen denk ik, want Berkery is altijd traaaaaaaggg....![]()
Rowley Birkin Q.C. | Videoquote:Op woensdag 13 september 2006 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Berkery wie is dat trouwens op je plaatje? , Hijt doet me steeds denken aan de baron van bassie en adriaan
gablentz + 1quote:Op woensdag 13 september 2006 22:04 schreef gablentz het volgende:
gordon strachan
Gister was het ook al zo erg.. Die hitte..quote:Op woensdag 13 september 2006 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ben net terug van de zware training, ben helemaal verlept!
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
Wij deden warming up... Vloog er een mug in mijn oog... ZEER!![]()
Als Gablentz niks gaat zeggen... Ja!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:34 schreef wyccie het volgende:
Is dit nu het zwaai- en slowchattopic geworden?![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:27 schreef geenaam het volgende:
[..]
Gister was het ook al zo erg.. Die hitte..En toen moest ik ook nog 2 trainingen achter elkaar..
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:34 schreef wyccie het volgende:
Is dit nu het zwaai- en slowchattopic geworden?![]()
even opgezocht en het kloptquote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef doeka het volgende:
Renswoude!
Over hekjes springen natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 22:44 schreef geenaam het volgende:
Wat voor sport doe je Schaapje?
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:05 schreef Jojoortje het volgende:
Vliegtuigongeluk?
quote:Over hekjes springen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |