Leuk muziekje ook, wat is het?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:19 schreef MMach het volgende:
Een filmpje ook:
http://www.youtube.com/watch?v=iA-nAVxe0zI
Dat zou wel bagger zijn want dan moet ik veel meer betalen als ik het deel van mijn broer en zussen moet kopenquote:Op maandag 18 september 2006 01:01 schreef DaMook het volgende:
MmachDit huis is zodra jij klaar bent minstens het 5 a 6 voudig waard, van wat het is/was
.
dan moet je em inderdaad gewoon doorzagenquote:Op maandag 18 september 2006 08:36 schreef MMach het volgende:
Ja, dat rechterdeel moet ooit weg. Niet voor direct, maar in de toekomst dus. Vandaar dat ik ze liever nu scheidt. Mocht het rechterdeel instorten of zo dan wil ik niet dat dat het linkerdeel kan meesleuren.
als je pech heb zakt hooguit t rechter deel inquote:Op maandag 18 september 2006 09:14 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
dan moet je em inderdaad gewoon doorzagen
In je tekening zie ik inderdaad de balk al wat meegeven naar rechts. Om te zorgen dat links alles recht en stabiel blijft zou ik die balk inderdaad doorzagen.quote:Op maandag 18 september 2006 08:36 schreef MMach het volgende:
Ja, dat rechterdeel moet ooit weg. Niet voor direct, maar in de toekomst dus. Vandaar dat ik ze liever nu scheidt. Mocht het rechterdeel instorten of zo dan wil ik niet dat dat het linkerdeel kan meesleuren.
Hmmmm, nu weet ik niet waar wij als gemiddelde MMach-topic-volgers meer op zitten te hopen.... een leuk filmpje of een geslaagd project.....quote:Op maandag 18 september 2006 13:28 schreef MMach het volgende:
In het beste geval blijft alles overeind, het slechte geval levert nog altijd een tof filmpje op. Kzal vragen aan maat of ie efkes komt filmen. Straks ga ik de binnenkant van de bakstenen afwerken denk ik. In plaats van te stucen ga ik voor een dun voorzetwandje. Maar dat is voor binnen een paar uurtjes want ik moet nog naar school om mijn lessenrooster samen te stellen.
Kun je hem niet een stuk (maar niet helemaal) inzagen? Bijvoorbeeld 2/3, zodat hij het rechterdeel nog wat steunt, maar dat het linkerdeel stabiel blijft omdat die balk dan rechts meegeeft als het daar toch nog verder zakt?quote:Op maandag 18 september 2006 08:36 schreef MMach het volgende:
Mocht het rechterdeel instorten of zo dan wil ik niet dat dat het linkerdeel kan meesleuren.
En weer de twijfel...mooi voor het project, minder mooi voor de foto'squote:Op maandag 18 september 2006 16:22 schreef MMach het volgende:
Wel het antwoord op de vraag: stort het rechterdeel in als ik die balk doorzaag is: neen
[afbeelding]
[afbeelding]
Het deed niks. Gewoon met de speedboor gaten in geboord en twas vrij snel gedaan. Ik hoor dat er spanning zit op het balkenkader dat in het deurgat zit dus ook dat houdt zich goed. Er zitten onderaan ook X stutten maar die zie je niet op de foto.
Precies hetzelfde, een schraag, of schragen.quote:Op maandag 18 september 2006 19:43 schreef MMach het volgende:
[afbeelding]
Geen idee wat de nederlandse naam ervoor is
Zullen we de toren van pisa maar nemen danquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:48 schreef MMach het volgende:
Ik stond daar mooi met mijn waterpas mijn latjes tegen de muur te hangen, maar om een of andere reden vond ik het er maar gek uit zien. Ik zet dus even de waterpas tegen de deur en wat blijkt? Die deur staat zo scheef in het deurgat als een *plak hier de naam van een ding dat zeer scheef is*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |