quote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef welkominspace het volgende:
als ze in de muur sate hebben doe je zo'n ding open en pak je die sate en ga je erover koten en leg je hem weer terug en dan denkt iedereen dat er satesaus over zit

En in ieder vakje een tof happy-meal prullaria-dingsel!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:44 schreef M-I-L-F het volgende:
IK WEET HET![]()
!
Je gaat naar zo een FEBO..
En dan, doe je al die dingen open, en gooi je die frikandellen weg,
en dan
doe je allemaal mcDonalds meuk.. van in die kartonnen dinksels in die dingen..
DAT IEDEREEN MCDONALDS MOET ETEN..

vrind ik weet niet of jij het door hebt maar dat is helemaal geen sex... daarvoor met je met je plassertje in haar poesje zittenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:55 schreef zoalshetis het volgende:
voor 1,20 lekker even aan tieten zitten plus een kroket!!
ga naar een febo met een lekker wijf achter de toonbank. wacht tot ze kroketjes oid gaat verwisselen. doe een vakje op borsthoogte open en graai door het hokje heen naar haar tieten. bonus: een heerlijke kroket na de sex.
je kan dit, in geval van vrouwen of homo's, natuurlijk ook doen op penishoogte.

Gááádverdammequote:Op woensdag 13 september 2006 18:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vrind ik weet niet of jij het door hebt maar dat is helemaal geen sex... daarvoor met je met je plassertje in haar poesje zitten![]()

quote:Op woensdag 13 september 2006 18:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gááádverdamme, wat zit je nou toch weer voor smerige taal te verkopen!!
![]()

quote:Op woensdag 13 september 2006 18:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gááádverdamme, wat zit je nou toch weer voor smerige taal te verkopen!!
![]()

helaas...quote:Op woensdag 13 september 2006 18:55 schreef Angelotus het volgende:
JAAAAAAA IK HEB DE ULTIEME!!!!!!! ROFFL ENZO EN VOORTS!!!!
Kom je bij de febo. Pakt een euromuntje. Flippert 'm door de gleuf heen. Doet het bakje open. Kijkje je door het bakje heen. En roep je keihard: WILT HIER IEMAND NEEEEEUUUUUUKKKKKEEEEEEEEN???
Komp er zo een grilturk naar dat bakje. Kijkt er door heen en vraagt: "Wat jij wil?" en jij zegt: "IK WIL NEEEEEUUUUUKKKEEEEEEENNNN!!!" en grilturk zegt: "Ga weg smerige pijp!" En jij zegt: "Dat was de lokroep van een oester stomme grilturk!" En loopt boos weg, met burger!![]()
![]()
![]()
![]()

Techisch onmogelijk:quote:Op woensdag 13 september 2006 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leukere grap:
je gooit een euro in zon ding... haalt de kroket eruit... lokt een duif met je kroket... vang de duif... stop de duif in het hokkie... kastje dicht....

Whehehequote:Op woensdag 13 september 2006 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Goed topic.
Sta je zo lekker bij de FEBO en doet zo'n vent geld in die muur om er wat uit te halen
Trek je snel een leeg vakje open en ren je snel weg![]()
![]()
Die vent zo van "mijn geld, wat doe je"
Een keer in een zatte bui echt gedaan en het wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd

quote:Op woensdag 13 september 2006 18:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
ik heb het 8 jaar geleden geleerd uit een boekje wat ik van dirktator kreeg

quote:Op woensdag 13 september 2006 23:51 schreef doppelgänger het volgende:
Of vorige maand nog, sta ik bij de FEBO, iemand had een kroket gekocht. Dus ik zeg "volgens mij is die bedorven, ruik maar". Hij zo ruiken met zijn neus er vlak boven je voelt hem al aankomen natuurlijk spuit ik zo pepperspray recht in z'n ogen.Stapt hij van schrik achteruit, zo voor een bus, en wordt keihard frontaal geraakt.
![]()
![]()
męn, ik dacht dat ik erin blééf!

ik zag 'm niet aankomen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:14 schreef SiemeN het volgende:
Je gaat zo naar die man achter de toonbank, dus hij zegt zo van "Zegt u het maar, meneer"..
Waarop je dan natuurlijk vraagt "Heeft u ook kipburgers, meneer?".
Zegt die man terug.. "Jazeker, die hebben wij".. En roep jij snel "VIES HE?!!"![]()
![]()

Nee, dat is m niet echtquote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef DennisQ het volgende:
Bestellen: 8 grillburgers, 3 patat met, 2 zonder, 2 oorlog , 12 kipkrokantjes, 5 grote milkshakes, 2 kalfsvleeskroketten, en 2 kaassouflees. En dan als de bestelling klaar is zeggen, ow shit geen geld bij me, doei he.

quote:Op donderdag 14 september 2006 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Of je gaat met je bebrilde nerd vrienden naar de febo en jij stopt zo'n euro in die automaat en haalt een kroket er uit en voor dat je dat kleppie dicht flikkert leg je snel die bril van die nerd erinen die nerd van: pwnt
![]()
en dan moet die een euro betalen om z'n bril terug te krijgen ahah hihi huhiu![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:03 schreef Silentium het volgende:
JE KAN OOK! JE KAN OOK!! JE KAN OOK!!11![]()
![]()
![]()
een Euro in de gleuf (bwhahaha gleuf zei ik!11!1![]()
![]()
![]()
) doen en het vakje opentrekken!!> En dan de kroket o.i.d. eruit halen, rondkijken, EN NU KOMT HET::::
dan iemand z'n bril van z'n harses aftrekken (bij voorkeur een opa!) EN DIE BRIL IN HET VAKJE LEGGEN EN DAN HET DEURTJE DICHT!1!!
![]()
![]()
![]()
EN DAN HEEFT DIE MAN ZO GEEN EURO BIJ ZICH!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik had geen zin het hele topic door te lezenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
alleen is het wel leuker met bebrilde nerds natuurlijk!

Of een niet te hoog luikje open met de zatte kloten, over de kroket heenzeiken en luikje weer dicht.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:16 schreef SlaggY het volgende:
Of je pakt zo'n euro.. Wacht totdat die FEBO meneer een vakje bij gaat vullen. En dan snel trek je het vakje open en pis je over zn hand heen!![]()
Hij vet flippen natuurlijk.
![]()

is al geweestquote:Op donderdag 14 september 2006 09:01 schreef DennisQ het volgende:
Of haal een hamburger bij mcdonalds, trek een grillburger en doe de mac burger terug

quote:Op woensdag 13 september 2006 13:42 schreef BdR het volgende:
Of je pakt de opperfrietbakker bij z'n kladden en douwt hem zo met z'n porem in het frituurvet. Hij zo van "GODVERDOMME MIJN GEZICHT!! WAT DOE JE!?!!?" en jij zo van "nou nou, doe es niet zo aangebrand!"![]()
![]()
iedereen kraaien van plezier natuurlijk

Ik moest zelfs harder lachen dan de matige grap op de markt.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:42 schreef Rosbief het volgende:
Of als negroďde FEBO-medewerker achter zo'n vakje gaan staan en je lul erin leggen als er een lekker wijf aankomt.
Zij zo dat vakje openen en aan die frikandel trekken die er niet uit wil,
en dan vervolgens heerlijk in d'r gezicht ejaculeren!![]()
![]()
![]()
![]()

het is de bedoeling dat je iets grappigs verteldquote:Op donderdag 14 september 2006 11:38 schreef NT-T.BartMan het volgende:
'Verse' frituurhap bestellen (als in niet-luikjes-frituur, want de aandacht van de bediende is nodig) en dan met een doodserieus gezicht en een grafstem informeren wel dier er voor de betreffende snack is doodgemaakt. Vraag ook of de bediende geen morele bezwaren voelt bij de gedachte dat een onschuldig der gestorven is om het betalen van zijn magere salaris mogelijk te maken.

Ja, daar waar duiven levend op je bord worden gelegd.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:05 schreef Ezo1989 het volgende:
[..]
Techisch onmogelijk:
Hij vliegt er dan gewoon weer uit.. nooit bij zo'n ontbijt winkel geweest?

tip: editquote:Op donderdag 14 september 2006 12:01 schreef doppelgänger het volgende:
Ik sprak ook eens zo'n meisje aan die op het punt stond haar net aangeschafte vleesrol te verschalken, ontrolde zich de volgende dialoog..
ik: Hee jij, heidense freule! Zou je niet eens bidden voor het eten?
zij:watte?
ik: "Ik begin wel.. Onze Vader die in de hemel zijt.." (etc. enfin, iedereen kent het riedeltje wel)
zij:whatever, gestoorde!
ik: MWHAHAHA jij gaat naar de hel!![]()
![]()
R0FLLoLrOMFG!!1één!! stumpster!!1!

volgens mij snap je hem niet.. "de hel"quote:

Ah ik geloof.... zij wordt bang en dan zoekt ze bescherming bij jou...... en dan heb je anale sex met haar.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:05 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
volgens mij snap je hem niet.. "de hel"zij helemaal bang natuurlijk
lache toch?

Zo die pikanto in d'r poepertje rammen!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:08 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Ah ik geloof.... zij wordt bang en dan zoekt ze bescherming bij jou...... en dan heb je anale sex met haar.

HAHA, dat is ook een goeie ja!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef SiemeN het volgende:
Whehe, of je trekt zo'n luikje open en vult deze vervolgens tot de nok met kokend heet water!
Wanneer de eerste de beste klant het luikje enthousiast opentrekt loopt hij diverse 3e graads verbrandingen op!! Hilarisch!!![]()
![]()
!!

Dus JIJ was dat! Nog bedankt he!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef nonzz het volgende:
[..]
HAHA, dat is ook een goeie ja!!!!![]()
Of met anti-materie. Dan trekt hij het luikje open en dan verdwijnt de klant gewoon! HAHAAHAHA![]()

quote:Op donderdag 14 september 2006 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
zwerver in de winter: "meneer ik heb het zo koud en ik heb honger, mag ik een euro voor een frietje?"
dan sleur je die zwerver verontwaardigd mee naar de febo en zet hem voor het prijsbord. "jij stinkende klaploper, waar zie jij friet voor 1 euro staan?".
dan doe je een luikje open, stopt daar de zwerver in en roept: "zo charlatan! nu heb je het tenminste niet koud!!!"

ranzigquote:Op donderdag 14 september 2006 13:03 schreef doppelgänger het volgende:
Of je trekt zo willekeurige een paar hokjes open en smeer wat Ipecac siroop op kroketten en frikandellen.![]()
levert gegarandeerd kolderieke taferelen..
![]()

HUMOR!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:03 schreef doppelgänger het volgende:
Of je trekt zo willekeurige een paar hokjes open en smeer wat Ipecac siroop op kroketten en frikandellen.![]()
![]()

Ik dacht dat het wel vrij matig was.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat je iets grappigs verteld

Nou kunnen we ons natuurlijk afvragen of Ipecac wel verschil uitmaakt bij febo 'eten'. Sterker nog: een ieder die bij de FEBO iets ontluikt is wat mij betreft een emetofilie verdachte!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:03 schreef doppelgänger het volgende:
![]()

quote:Op woensdag 13 september 2006 12:35 schreef doppelgänger het volgende:
of van een bouwterrein zo'n sloopwagen "lenen" (;)) en dan met zo'n sloopkogel die hele snackmuur aan gort rammen. "ja, het deurtje wou niet open"![]()
![]()

quote:Op woensdag 13 september 2006 12:13 schreef SiemeN het volgende:
Je gaat dus na het stappen lekker naar de FEBO..
Om daar een euro in de muur te rammen, en er een lekker hard kroketje uit te halen.
Vervolgens neem je een flinke hap uit de kroket, draai je 'm om, en leg je 'm weer in de muur terug! Whehe!![]()
![]()
Gegarandeerd dat dit zorgt voor veel plezier en jolijt wanneer je de verbaasde bakkes ziet van de gene die voor een euro een aangevreten kroket koopt!![]()
![]()

14.gifquote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef Orealo het volgende:
Of je maakt een foto van de kroket in de FEBO automaat, verkleind hem naar afmetingen van 't deurtje, koopt je kroket, en je plaakt de foto aan de binnenkant van het deurtje.
Als dan iemand een kroket wilt kopen, en niet goed oplet doet ie 't deurtje open en ligt er niks!

quote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef Orealo het volgende:
Of je maakt een foto van de kroket in de FEBO automaat, verkleind hem naar afmetingen van 't deurtje, koopt je kroket, en je plaakt de foto aan de binnenkant van het deurtje.
Als dan iemand een kroket wilt kopen, en niet goed oplet doet ie 't deurtje open en ligt er niks!

quote:Op donderdag 14 september 2006 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
zwerver in de winter: "meneer ik heb het zo koud en ik heb honger, mag ik een euro voor een frietje?"
dan sleur je die zwerver verontwaardigd mee naar de febo en zet hem voor het prijsbord. "jij stinkende klaploper, waar zie jij friet voor 1 euro staan?".
dan doe je een luikje open, stopt daar de zwerver in en roept: "zo charlatan! nu heb je het tenminste niet koud!!!"

14.gifquote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef Orealo het volgende:

quote:Op donderdag 14 september 2006 15:50 schreef Freeling het volgende:
En jullie allemaal keihard schreeuwen: FEBOLUTIE!!1!eins!!

quote:Op donderdag 14 september 2006 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
14.gif
dat is een leuke streek!
of er dan een briefje inleggen met:
"haha grapje!
hier kunt u geen croquette krijgen!"

quote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef Orealo het volgende:

zegt ie "ruim je het zelf even op !"quote:Op donderdag 14 september 2006 16:39 schreef caartyaait het volgende:
[..]
![]()
Of deze, ha ha ha ,
Je koopt een cigarette uh een croquette en die stop je in je mond.
Al kauwend op de croquette loop je naar de FEBO medewerker en zeg je met volle mond
"sorry ik heb een leeg vakje getrokken".
wha wha wha

quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef zoalshetis het volgende:
of je trekt een kroket. doet daar een opgerold briefje in en legt hem terug.
op het briefje staat natuurlijk. "ik heb dit briefje met mijn poepvingers in je kroket geduwdpwnnd lolleeinz!!
lollerneunzehnhunderdfunfundvierzig!!!"

Das gewoonquote:Op donderdag 14 september 2006 16:59 schreef welkominspace het volgende:
ram gewoon een rode peper in zo'n kroket en flikker er ok nog wat hete saus in en leg hem terug

dus jij vind het niet grappig om iemand die gewoon een kroket verwacht opeens te zien sterven van de pijn?quote:

quote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dus jij vind het niet grappig om iemand die gewoon een kroket verwacht opeens te zien sterven van de pijn?
ik wel!
en nogmaals: alleen homo's doen![]()
dus gewoon en gewoon is niet grappig...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:59 schreef welkominspace het volgende:
ram gewoon een rode peper in zo'n kroket en flikker er ok nog wat hete saus in en leg hem terug

Jij bent zo ontzettend niet grappigquote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dus jij vind het niet grappig om iemand die gewoon een kroket verwacht opeens te zien sterven van de pijn?
ik wel!
en nogmaals: alleen homo's doen![]()

je kunt niet homo doenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:06 schreef WurM het volgende:
[..]
[..]
dus gewoon en gewoon is niet grappig...
Ow, en je doet homo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |