Ja. De FEBO is een uitzonderlijke plek.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:14 schreef Roi het volgende:
Kan dit alleen bij de Febo ?
Ik wil BrauN snel dit pareltje laten zien, maar hij is offline!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Matige grappen weer BrauN / SiemeN
Moet je ff inloggenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:17 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik wil BrauN snel dit pareltje laten zien, maar hij is offline!
Ik kan maar op één msn tegelijk.quote:
Dan stuur je een mailquote:Op woensdag 13 september 2006 12:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik kan maar op één msn tegelijk.
Wheheheh!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Goed topic.
Sta je zo lekker bij de FEBO en doet zo'n vent geld in die muur om er wat uit te halen
Trek je snel een leeg vakje open en ren je snel weg![]()
![]()
Die vent zo van "mijn geld, wat doe je"
Een keer in een zatte bui echt gedaan en het wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd
en dan begin je zeker erop te stampen enzo...quote:Op woensdag 13 september 2006 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Goed topic.
Sta je zo lekker bij de FEBO en doet zo'n vent geld in die muur om er wat uit te halen
![]()
Een keer in een zatte bui echt gedaan en het wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Goed topic.
![]()
Op een leeg vakje stampenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:23 schreef MuKe het volgende:
[..]
en dan begin je zeker erop te stampen enzo...![]()
Ghehe, dat was vroeger echt altijd geweldig idd.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:13 schreef SiemeN het volgende:
Je gaat dus na het stappen lekker naar de FEBO..
Om daar een euro in de muur te rammen, en er een lekker hard kroketje uit te halen.
Vervolgens neem je een flinke hap uit de kroket, draai je 'm om, en leg je 'm weer in de muur terug! Whehe!![]()
![]()
Gegarandeerd dat dit zorgt voor veel plezier en jolijt wanneer je de verbaasde bakkes ziet van de gene die voor een euro een aangevreten kroket koopt!![]()
![]()
Een vol asbakje met sigarettenpeuken wil ook nog wel eens opschudding veroorzaken..quote:Op woensdag 13 september 2006 12:24 schreef SiemeN het volgende:
Of je draait een keer een stevige drol, je weet wel zo'n harde die er meteen uit komt knallen, en legt deze stiekem in het kroketten muurtje! Whehe!![]()
![]()
Beste idee tot nu toe!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:30 schreef doppelgänger het volgende:
Wat ook lachen is: Als de gemeentedienst met zo'n slang in een put het riool aan het uitdreggen is, een kroketje kopen, die slang pakken en in dat open hokje stoppen!![]()
![]()
Zo die hele snackbar onder de gore drek.
hilarisch tafereel
Of een waterstofatoombom op die kiost smijten. hahawhahaaaquote:Op woensdag 13 september 2006 12:30 schreef doppelgänger het volgende:
Wat ook lachen is: Als de gemeentedienst met zo'n slang in een put het riool aan het uitdreggen is, een kroketje kopen, die slang pakken en in dat open hokje stoppen!![]()
![]()
Zo die hele snackbar onder de gore drek.
hilarisch tafereel
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:35 schreef doppelgänger het volgende:
of van een bouwterrein zo'n sloopwagen "lenen" (;)) en dan met zo'n sloopkogel die hele snackmuur aan gort rammen. "ja, het deurtje wou niet open"![]()
![]()
HAHAHAHWHAHAHAHAGEHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 13 september 2006 12:38 schreef caartyaait het volgende:
Of deTS per ongeluk in de frituur smijten
hawhahawha
swaf·fe·len (onov.ww.)quote:
Pielemuisquote:Op woensdag 13 september 2006 12:52 schreef Niwa het volgende:
[..]
Met je pielemuis in iemands gezicht slaan.
Dan vliegt ie er aan de achterkant weer uit en schijt ie van schrik heel de tent onderquote:Op woensdag 13 september 2006 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leukere grap:
je gooit een euro in zon ding... haalt de kroket eruit... lokt een duif met je kroket... vang de duif... stop de duif in het hokkie... kastje dicht....
omfg ik rol hier van mijn stoel af op stage.. this topic made my dayquote:Op woensdag 13 september 2006 12:41 schreef Angelotus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Toptopic! Jaja!
Komtie:
Geld in de buur stoppen, het onderstonde vakje openen, je broek uit je lul halen....ik bedoel je lul uit je broek halen, 'm in het vakje leggen (bloedheet natuurlijk) en wachten totdat er een kroket in wordt gelegd! Nou je snapt 'm wel, hilarische taferelen als zo'n Turkse frituurder dan ineens jouw leuter ziet natuurlijk!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef NrSiX het volgende:
[..]
omfg ik rol hier van mijn stoel af op stage.. this topic made my day![]()
Genade!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:04 schreef Intxaurraga het volgende:
Of zo vragen: "Werkt die neger hier nog?"
En die man dan zo: "Huh, welke negerIk weet van niks"
En dan zo zeggen: "Hij had vast febola![]()
![]()
!"
En dan zegt die man zo: "klep dichtquote:Op woensdag 13 september 2006 12:14 schreef SiemeN het volgende:
Je gaat op een bankje zitten bij de FEBO om daar af te wachten tot dat iemand iets uit de muur gaat eten.
Snaaks kijk je toe, en uiteindelijk zie je het lange wachten beloond wanneer iemand een kipcorn uit de muur trekt.
Metéén veer je op uit je stoel en schreeuw je op hilarische toon "HAHAH! DAT IS KANKERVERWEKKEND, KUTKIND!!!".
Verbouwereerd blijft de persoon achter in de FEBO, en heeft hij vast geen trek meer in zijn kipcorn. HILARISCH!![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:14 schreef doppelgänger het volgende:
Als iemand een ragoutstaaf bij zo'n eetgelegenheid heeft gekocht, tegen hem zeggen "dat zou ik niet doen met jouw cholesterolgehalte, die croquette bevat te veel onverzadigde vetzuren". Waarschijnlijk zal hij je van ongezouten repliek dienen "flikker op man, homo" of iets in die trend. En nu komt het *gniffel* als hij dan alsnog dat hartige hapje wil verorberen moet je hem vol in z'n klokkenspel schoppen en "WIE NIET HOREN WIL MOET MAAR VOELEN!!" in z'n oor tetteren.![]()
![]()
freakin' hilarious
Die duif zo van,,,,,, mijn leven wat doe je?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leukere grap:
je gooit een euro in zon ding... haalt de kroket eruit... lokt een duif met je kroket... vang de duif... stop de duif in het hokkie... kastje dicht....
kolder ende hilariteitquote:Op woensdag 13 september 2006 13:21 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Die duif zo van,,,,,, mijn leven wat doe je?
Jij zo van hahahwhahha sterf !![]()
JE MOEST WEL LACHEN!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:25 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
kolder ende hilariteit![]()
![]()
wel een beetje dieronvriendelijk, dat wel, tenminste naar mijn mening dan..
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leukere grap:
haha wat een bak!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:27 schreef caartyaait het volgende:
Nou dit is echt een hele goeie..
Komt ie ....
Thuis bak je een frikandel en daar spuit je rode menie in en je gaat naar de FEBO.
Je gooit een euro in het gleufje en trekt een frikandel en je stopt de menie-frikandel in het vakje.
Komt er zo'n zelfmoordenaar en trekt de menie-frikandel en eet hem op.
Opeens word hij rood en begint in het rond te kotsen. Over de mensen, over de FEBO en over een hond.
Dan begint hij kwaad te schelden ,,,,,verdomme nou haal ik de trein van 12.10 niet meer..
![]()
BRILLIANT!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:33 schreef BdR het volgende:
Of je loopt zo naar een medewerker toe, en vraagt hem uit het niets "hoe is het met Ma?".
Natuurlijk is hij even confuus, om vervolgens te vragen "Wiens Ma..?"..
Je kijkt hem strak in de ogen aan en schreeuwt keihard.. "MA-YONAISE, HAHA! dat je die niet zag aankomen na die PA-TAT grap!!"![]()
![]()
En echte gouwe ouwe ja!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:42 schreef BdR het volgende:
Of je pakt de opperfrietbakker bij z'n kladden en douwt hem zo met z'n porem in het frituurvet. Hij zo van "GODVERDOMME MIJN GEZICHT!! WAT DOE JE!?!!?" en jij zo van "nou nou, doe es niet zo aangebrand!"![]()
![]()
iedereen kraaien van plezier natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |