tip: editquote:Op donderdag 14 september 2006 12:01 schreef doppelgänger het volgende:
Ik sprak ook eens zo'n meisje aan die op het punt stond haar net aangeschafte vleesrol te verschalken, ontrolde zich de volgende dialoog..
ik: Hee jij, heidense freule! Zou je niet eens bidden voor het eten?
zij:watte?
ik: "Ik begin wel.. Onze Vader die in de hemel zijt.." (etc. enfin, iedereen kent het riedeltje wel)
zij:whatever, gestoorde!
ik: MWHAHAHA jij gaat naar de hel!![]()
![]()
R0FLLoLrOMFG!!1één!! stumpster!!1!
volgens mij snap je hem niet.. "de hel"quote:
Ah ik geloof.... zij wordt bang en dan zoekt ze bescherming bij jou...... en dan heb je anale sex met haar.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:05 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
volgens mij snap je hem niet.. "de hel"zij helemaal bang natuurlijk
lache toch?
Zo die pikanto in d'r poepertje rammen!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:08 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Ah ik geloof.... zij wordt bang en dan zoekt ze bescherming bij jou...... en dan heb je anale sex met haar.
HAHA, dat is ook een goeie ja!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef SiemeN het volgende:
Whehe, of je trekt zo'n luikje open en vult deze vervolgens tot de nok met kokend heet water!
Wanneer de eerste de beste klant het luikje enthousiast opentrekt loopt hij diverse 3e graads verbrandingen op!! Hilarisch!!![]()
![]()
!!
Dus JIJ was dat! Nog bedankt he!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef nonzz het volgende:
[..]
HAHA, dat is ook een goeie ja!!!!![]()
Of met anti-materie. Dan trekt hij het luikje open en dan verdwijnt de klant gewoon! HAHAAHAHA![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
zwerver in de winter: "meneer ik heb het zo koud en ik heb honger, mag ik een euro voor een frietje?"
dan sleur je die zwerver verontwaardigd mee naar de febo en zet hem voor het prijsbord. "jij stinkende klaploper, waar zie jij friet voor 1 euro staan?".
dan doe je een luikje open, stopt daar de zwerver in en roept: "zo charlatan! nu heb je het tenminste niet koud!!!"
ranzigquote:Op donderdag 14 september 2006 13:03 schreef doppelgänger het volgende:
Of je trekt zo willekeurige een paar hokjes open en smeer wat Ipecac siroop op kroketten en frikandellen.![]()
levert gegarandeerd kolderieke taferelen..
![]()
HUMOR!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:03 schreef doppelgänger het volgende:
Of je trekt zo willekeurige een paar hokjes open en smeer wat Ipecac siroop op kroketten en frikandellen.![]()
![]()
Ik dacht dat het wel vrij matig was.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat je iets grappigs verteld
Nou kunnen we ons natuurlijk afvragen of Ipecac wel verschil uitmaakt bij febo 'eten'. Sterker nog: een ieder die bij de FEBO iets ontluikt is wat mij betreft een emetofilie verdachte!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:03 schreef doppelgänger het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:35 schreef doppelgänger het volgende:
of van een bouwterrein zo'n sloopwagen "lenen" (;)) en dan met zo'n sloopkogel die hele snackmuur aan gort rammen. "ja, het deurtje wou niet open"![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:13 schreef SiemeN het volgende:
Je gaat dus na het stappen lekker naar de FEBO..
Om daar een euro in de muur te rammen, en er een lekker hard kroketje uit te halen.
Vervolgens neem je een flinke hap uit de kroket, draai je 'm om, en leg je 'm weer in de muur terug! Whehe!![]()
![]()
Gegarandeerd dat dit zorgt voor veel plezier en jolijt wanneer je de verbaasde bakkes ziet van de gene die voor een euro een aangevreten kroket koopt!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |