abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 september 2006 @ 10:09:29 #1
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41762716


BIOGRAPHY
Stage Name: John Mayer
Real Name: John Clayton Mayer
Birthdate: October 16, 1977
Sign: Libra
Hometown: Bridgeport, CT, USA

DISCOGRAPHY
Albums:
Inside Wants Out (US)
Room for Squares
Heavier Things (tevens als Dual Disc)
Any Given Thursday
As/is
TRY! (credit als John Mayer Trio)

DVD
Any Given Sunday

Singles (Nederland)
No Such Thing
Your Body is a Wonderland
Bigger Than My Body
Clarity
Daughters
Clarity (re-release)
Waiting On The World To Change

* De platen worden voornamelijk geplugged door 3FM.
* John is eenmaal in Nederland verschenen, namelijk bij Claudia de Breij in de uitzending.
* Waiting On The World To Change is de eerste single van het album Continuum.

Upcoming
Continuum
Release is 16 oktober 2006

Tracklist:
Waiting On The World To Change
I Don't Trust Myself (With Loving You)
Belief
Gravity
The Heart of Life
Vultures
Slow Dancing in a Burning Room
Stop This Train
Bold As Love
Dreaming With A Broken Heart
In Repair
I'm Gonna Find Another You
quote:
"With any trilogy," says John Mayer, "the third in the series blows it open."

On CONTINUUM the singer/songwriter/guitar slinger meets that challenge head-on. Mayer's third studio album follows the multi-platinum ROOM FOR SQUARES (2001) and HEAVIER THINGS (2003) and marks his first turn as producer. It is his most soulful, cohesive collection yet and he says it's no accident that this project is where all of his efforts, his potential, and his disparate influences fully come together.

"The night I was recognized for 'Daughters' at the Grammys was the night this record started," he says. "I knew I had bought the time to learn everything I needed before I started this one. CONTINUUM is not a shot in the dark, it's not a guesstimation. This is the first endeavor in my entire life, music or otherwise, that I did not cop out for a second on."

The last few years have seen Mayer maintaining a frantic pace. In addition to his own writing, recording, and touring, he has collaborated with icons and contemporaries alike - Eric Clapton, B.B. King, Buddy Guy, and Herbie Hancock, as well as Kanye West, the Dixie Chicks, and Alicia Keys. In doing so, Mayer says his own interests have grown and his perspectives expanded.

Mayer also credits his collaboration with Steve Jordan and Pino Palladino (collectively known as the John Mayer Trio) and the intimate-venue tour that produced the 2005 live album TRY! with helping to recalibrate his musical priorities. "As a songwriter, the Trio helped me focus on being more raw," he says. "As a guitar player, it helped me get a lot out of my system. If it wasn't for the Trio, CONTINUUM would have been less accessible. It let me settle up with my needs as a musician, and get to a point somewhere between the Trio record and ROOM FOR SQUARES - and that's a really good place to be."

While the Trio tour showcased Mayer's blazing fretwork, he says he learned lessons from those shows about restraint. "When I made my first record, there was no trust in space because it was all me, everything was just on those six strings," he says. "With Steve and Pino, it was all about space, using a whole different palette. When your tone is good on the guitar you need, like, four notes. The more concise and right you have it, the less you need around it."

Mayer points to one song in particular as the turning point for CONTINUUM. "I wrote 'Gravity' last summer, and it changed everything," he says. "You talk less when you trust that people understand you. 'Gravity' had to be sparse. And when I listened to it - for the first time, holding back - then it was a whole new game. That might be the most important song I ever wrote."

Armed with this outlook, Mayer knew CONTINUUM would tackle larger ideas than those that defined his previous albums. "A big challenge was writing about big themes," he says. "I'm not a better writer in terms of sitting down in front of a pad, but I'm better in terms of receiving inspiration and converting it into something 'real' quicker. I'm better equipped to deal with those moments."

With "Waiting on the World to Change", Mayer shot for something even more ambitious - something like an attempt to explain his generation's attitudes about politics. "It's meant to shed a little light on inactivity and inaction," he says, "because I don't believe that inaction is disinterest, I think inaction is preservation – nobody wants to get involved in a debate in which the rules and the facts will change so that they'll lose. So we end up with this other option, which is, I guess we'll just have to wait for things to get better.

Having just announced a co-headlining tour with Sheryl Crow to help launch CONTINUUM, Mayer is raring to start playing his new material for an audience. "This record is infinitely playable," he says. "I built so many corners into these songs I cannot wait to play them live."

Ultimately, CONTINUUM represents maturity, both musically and thematically, for John Mayer – a concept that he wasn't comfortable with until now. "A lot of these songs are about coming to terms with getting older," he says. "My generation was never told we were going to get older. We thought we were going to hear our names on 'Romper Room' for the rest of our lives. For a long time, I was really upset about getting older, worried that things were just going to level out.

"But then I realized that everyone around me was all getting older at the same time. We're all fighting it together, and we're always going to be those kids, the first really emotionally aware generation. When I realized that, I could relax about it a little bit. And I thought that maybe I can be the guy to sing about it."

www.johnmayer.com
SITES
www.johnmayer.com (officiele site)
www.j-mayer.org (fansite)
www.mystupidmouth.com (fan forum)
http://www.myspace.com/johnmayer (exclusieve tracks + blog)
  woensdag 13 september 2006 @ 10:09:58 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41762723
Nou, nu heb ik dus geen kaartje(s)
pi_41762766
En dat bedoelde ik dus met plotseling veel belangstelling.
Ben er maar 1x door heen gekomen en dat was gelukkig genoeg.
  woensdag 13 september 2006 @ 10:13:08 #4
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41762796
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:11 schreef Jill-RMC het volgende:
En dat bedoelde ik dus met plotseling veel belangstelling.
Ben er maar 1x door heen gekomen en dat was gelukkig genoeg.
Dat blijkt. jammer maar helaas
pi_41762803
hmm, toen ik klikte betalen zei die dat de tickets op waren, maar ik kreeg wel gelijk na die klik een e-mail:
quote:
Bedankt voor uw ticketaankoop bij Ticketservice.

De evenementcode is JOH17106

etc.
Raarrrrr
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 13 september 2006 @ 10:16:31 #6
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41762858
Zo en voor straf koop ik zn album nu niet

-edit- Als het uitverkocht is snap ik eigenlijk niet dat ze mij voor de gek houden door mij wel door te sturen naar het scherm waar je aangeeft hoeveel kaartjes je wilt hebben.
pi_41762867
Dan moet je er maar vanuit gaan dat je tickets hebt. Geld er ook vanaf gegaan?
pi_41762877
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:16 schreef Fliepke het volgende:
Zo en voor straf koop ik zn album nu niet
En dat terwijl je nu geld over hebt
pi_41762878
Dat ga ik idd even checken
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41762880
Ik ben erbij Was om 5 voor 10 bij het postkantoor Gewoon helemaal niemand Dus om 2 over had ik ze
I'm an assassin and I had a job to do
  woensdag 13 september 2006 @ 10:19:40 #11
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41762940
Tis wel van de bankrekening af, dus ik ga er maar vanuit dat ik ze heb
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41762987
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef One_conundrum het volgende:
Tis wel van de bankrekening af, dus ik ga er maar vanuit dat ik ze heb
Dan zit het wel goed.
Ws was ticketservice even fucked up....bij drukte gebeurd dat nog wel eens.

Nog steeds teveel gebruikers voor het evenement
pi_41763036
Gvd!
Ik was om 1 / 2 minuten over 10 bij het postkantoor, zeg ik: doe maar drie kaarte voor John Mayer, zegt die dat ze al zijn uitverkocht!
Oh, wat heb ik nu een klote humeur!
Koning.
pi_41763044
Is het echt uitverkocht?!??! Echt?! Jeetje man! Dan ben ik echt echt heel blij dat ik op tijd er was...
Ooooh nee hè, Marlou! Oh meteen ff bellen...
  woensdag 13 september 2006 @ 10:25:52 #15
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41763089
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:24 schreef tha_dark het volgende:
Gvd!
Ik was om 1 / 2 minuten over 10 bij het postkantoor, zeg ik: doe maar drie kaarte voor John Mayer, zegt die dat ze al zijn uitverkocht!
Oh, wat heb ik nu een klote humeur!
Zullen we een clubje oprichten?
  woensdag 13 september 2006 @ 10:25:58 #16
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41763093
Jeuh dan ga ik nu leren
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41763130
Wie had dat verwacht?!
Een concert van John Mayer in slechts 2 minuten uitverkocht!
Koning.
  woensdag 13 september 2006 @ 10:28:31 #18
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41763156
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:27 schreef tha_dark het volgende:
Wie had dat verwacht?!
Een concert van John Mayer in slechts 2 minuten uitverkocht!
Ik weet het antwoord:

Wij niet
pi_41763193
fuckzooi, stond daar om iets voor 10, 10 over 10 aan de beurt, zegt die chick van de gwk dat ze de kaarten er niet uit krijgt terwijl ze niet zijn uitverkocht :S
wel dus...
pi_41763213
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:27 schreef tha_dark het volgende:
Wie had dat verwacht?!
Een concert van John Mayer in slechts 2 minuten uitverkocht!
*ahum*
pi_41763280
Bij mij was het ook heel rustig. Was 1 vrouw (van in de 50 :S) na me nog. Heb 3 kaartjes gehaald. Ze draaiden trouwens wel Heavier Things toen ik binnen kwam
pi_41763320
Hoop maar niet dat ze het ineens in hun bol krijgen en het naar de HMH verplaatsen ofzo.
Doe je zoveel moeite voor kaartjes...
Nouja positief denken bij JC en JJ deden ze dat ook niet, pas bij het concert erna.
pi_41763336
Ik heb 5 kaartjes weten te bemachtigen!

Tsja, je moet gewoon weten hoe je de FRS lady moet behandelen
  woensdag 13 september 2006 @ 10:36:15 #24
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41763365
Nou wie nog 2 kaartjes over heeft, roept u maar
pi_41763407
Wie o wie heeft een kaartje over voor mijn vriendinnetje Marlou?? Ze stond vaonchtend om negen uur bij het postkantoor maar de stroom viel uit, en de mevrouw had de boel niet op tijd in orde. Ze is Local-83 lid ook en helemaal kapot ervan dat ze geen kaartjes heeft... anybody??

[ Bericht 0% gewijzigd door Numbie op 13-09-2006 10:37:48 (sp) ]
pi_41763420
http://koopjes.marktplaat(...)menten/50919321.html

Of je bent snel met je verzoekje
pi_41763427
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:36 schreef Fliepke het volgende:
Nou wie nog 2 kaartjes over heeft, roept u maar
Iets zegt mij dat je die binnenkort op marktplaats tegenkomt voor 60-100 euro per stuk
pi_41763635
Ja, zit er dik in. Hoop echt echt echt voor d'r dat L-83 nog een stack tickets heeft voor gedupeerde fans...
pi_41763931
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoop maar niet dat ze het ineens in hun bol krijgen en het naar de HMH verplaatsen ofzo.
Doe je zoveel moeite voor kaartjes...
Nouja positief denken bij JC en JJ deden ze dat ook niet, pas bij het concert erna.
Nou dat hoop ik toch wel!

Of dat er in ieder geval een extra concert wordt gegeven (liefst in 013 Tilburg )
pi_41763938
Ik sta er nog steeds compleet perplex van; ook hoe lucky ik dus eigenlijk ben. Maar dit had ik echt niet verwacht; wel dat het snel zou gaan, maar niet zo snel.
pi_41763979
Ze staan al op marktplaats gewoon! Iemand die ze met winst wil doorverkopen natuurlijk... Bieden maar mensen.
  woensdag 13 september 2006 @ 11:04:54 #32
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_41764196
Wie heeft er dan ook verzonnen dat je er 20!!! tegelijk mocht halen!! Dat is natuurlijk kaasje voor zo'n handelaar... Gewoon twee per persoon. Volgens mij hebben ze de animo voor dit concert totaal verkeerd ingeschat...
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_41764436
Ja, echt compleet. Of iemand die dit instelde dacht er mooi een slaatje uit te slaan...
pi_41764503
Kaarten binnen

Was wel stressen toen het na een uur wachten 10 uur was.
Wou die gast even op zijn dooie gemak de schriften en etc. klaarleggen bij de kantoorwaren.

Ben nu wel opgelucht.
  woensdag 13 september 2006 @ 11:22:03 #35
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_41764687
Zou er misschien nog een extra concertje bijkomen? Of verplaatsen naar de HH? Je weet het maar nooit... Plek genoeg in zijn tourschema
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_41764696
Pfff.... gelukkig is het mijn kaartjesophaler wel gelukt!
pi_41764788
Ik hoop echt dat er een concert bijkomt maar ik verwacht het eigelijk niet.
Koning.
pi_41764843
Zow, net 4 kaarten gescoord. Ben zó blij! En nu nog ruim een maand wachten.
Take no prisoners... take no shit!
  woensdag 13 september 2006 @ 11:32:45 #39
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_41765045
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef Numbie het volgende:
Wie o wie heeft een kaartje over voor mijn vriendinnetje Marlou?? Ze stond vaonchtend om negen uur bij het postkantoor maar de stroom viel uit, en de mevrouw had de boel niet op tijd in orde. Ze is Local-83 lid ook en helemaal kapot ervan dat ze geen kaartjes heeft... anybody??
Hoe kan je nou local83 lid zijn en geen kaartjes hebben? Als je lid bent had je gisteren toch al kaartjes kunnen lopen...?
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_41765219
Jeeeej ik heb wel kaartjes.. scheelde niks.. want mensen die na mij wilde kopen waren al te laat...
pi_41765296
Niemand een kaartje of 2/3 over?
Koning.
pi_41766093
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:04 schreef BillyOcean het volgende:
Wie heeft er dan ook verzonnen dat je er 20!!! tegelijk mocht halen!! Dat is natuurlijk kaasje voor zo'n handelaar... Gewoon twee per persoon. Volgens mij hebben ze de animo voor dit concert totaal verkeerd ingeschat...
Dan nog... als je iemand kent bij de FRS ofzo, dan kan je nog steeds vragen of diegene gewoon 10 setjes van 2 kaarten achter elkaar uitdraaid. Je kunt het niet echt tegenhouden.
Take no prisoners... take no shit!
pi_41766239
SMS ik naar Claudia of John ook nog langs 3FM komt. Krijg ik zo'n auto reply message terug dat Claudia wordt onderbetaald en daarom niet terug kan bellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Toad op 13-09-2006 12:37:22 ]
pi_41769477
Ik heb ook geen kaarten. Echt klote. Via internet bestellen probeer ik dus ook nooit meer.
Nu maar hopen dat er op internet nog wat wordt aangeboden tegen een redelijk normale prijs.
pi_41769501
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:32 schreef BillyOcean het volgende:

[..]

Hoe kan je nou local83 lid zijn en geen kaartjes hebben? Als je lid bent had je gisteren toch al kaartjes kunnen lopen...?
Precies wat wij dachten; alleen zijn ze bij Local-83 zo chaotisch dat ze die presale nooit door hebben laten gaan. Met als gevolg dat ik ook gewoon bij het postkantoor m'n tickets moest kopen... Heb ze wel daar niet van. Maar Marlou zit nu in de rij voor de Melkweg...
pi_41769687
Hoezo in de rij voor de Melkweg?

Er zal trouwens ook wel geen extra concert komen ofzo zeker?

Ik heb de hoop eigenlijk al opgegeven. Op Marktplaats gaat het nu al tegen prijzen aan die ik eigenlijk veel te hoog vindt.

[ Bericht 76% gewijzigd door JeroenV op 13-09-2006 14:25:34 ]
pi_41770039
Ze hebben bij de Melkweg nog een stapel van 20 liggen, en de kassa gaat daar pas om 16.30 open.
pi_41770070
Oh dat red ik nooit meer... En 20 is ook niet al te veel.
Damn, wat baal ik hier van zeg.

Overigens heb ik niet het idee dat er hele grote stapels opgekocht zijn door handelaren. Zo veel advertenties zie ik nog niet, op Marktplaats nog maar een paar.
pi_41770217
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:29 schreef Apfel het volgende:
Ze hebben bij de Melkweg nog een stapel van 20 liggen, en de kassa gaat daar pas om 16.30 open.
Er staan nu al zeven mensen in de rij. Ben er meteen met Marlou heengegaan; ze kwam regelrecht uit Alkmaar nadat het niet gelukt was tickets te bemachtigen. Ze verkopen max. 2 st. per persoon...
pi_41770239
Is ook niet zo, maar er zijn altijd nog meer lurkers als actieve posters op Fok, Hyves of wat dan ook
pi_41770277
Ik moet vanavond naar de Melkweg voor een concert. Maar als ik daar ben zal het al wel te laat zijn.
Het heeft geen zin om te bellen zeker om half vijf?
pi_41770388
Nee, ze hebben net een intekenlijst gemaakt lees ik. Dus of je moet er nu heen, of via marktplaats oid...
pi_41770490
Nu heen kan niet meer. Ik doe er ruim een uur over. Dan ben ik toch al te laat.
Via Marktplaats probeer ik. Maar ik weiger meer dan 50 euro te betalen, en dat vind ik al heel veel eigenlijk. Ziet er niet naar uit dat het gaat lukken.
pi_41770549
Anders probeer je toch naar de show in Londen te gaan? Vliegen met ryanair is spotgoedkoop, en de tickets zijn 20 pond each...
pi_41770566
Hmm, vertel eens. Ik denk wel niet dat ik die vriend zo ver kan krijgen, maar het is misschien de moeite waard.
pi_41770619
Stel dat die naar de HMH verplaatst, moeten mensen met kaarten dan opnieuw kaarten zien te krijgen of worden ze omgezet?
I'm an assassin and I had a job to do
pi_41770650
No way dat het wordt omgezet... Kan je denk ik uit je hoofd zetten.
pi_41770652
Tickets gaan komende vrijdag in de voorverkoop. 20 pond per stuk dus, te verkrijgen via livenation.com, en retourtje vliegen met ryanair vanaf Eindhoven is ong. 60 per persoon, inc. alle belastingen etc.
pi_41770672
Nee, dat vliegen gaat denk ik ook niet werken. Omdat je ook moet overnachten enzo.
pi_41770708
Marlou en ik zeiden al dat we gaan crashen op het vliegveld. Extra redbulletje er in, hoppa! Hebben we wel over voor John
pi_41770730
Toch wat meer voor over dan ik
pi_41770768
Ik had een man op Marktplaats aangesproken. Wil ie 125 euro per stuk hebben
pi_41770887
Hahaha, echt waar? Wat een afzetterij zeg... Ronduit belachelijk.
pi_41770919
Volgens mij zijn er nog mensen die het gaan betalen ook.
pi_41771196
Dat zit er dik in; niet voor niets was het binnen drie minuten weg...

Aan de andere kant hoorde ik net nog van een Duits meisje, die tickets had kunnen krijgen nog rond tien voor elf! Gewoon via de website...
pi_41771351
Beetje verdacht?

Eerst DIT

en dan DIT

Anders ga je werk zoeken ofzo... Ik heb het maar even gemeld bij marktplaats.

[ Bericht 6% gewijzigd door fjboere op 13-09-2006 15:27:05 ]
pi_41771576
Ik zag het ook al ja...
pi_41772293
Nu van nog een andere en mail gehad. Uiteindelijk kom je toch op minimaal 70 euro per kaartje neer lijkt het. Mooi niet dan maar dus.
pi_41773661
En heeft Marlou kaarten Numbie?
pi_41773768
Ik heb net maar naar Melkweg gebeld als laatste hoop .

Ze waren nu de kaarten aan het verkopen, en ze verwachtten dat het in 5 minuten weg was.
pi_41776320
Wat een teringhekel heb ik aan die mensen die nu al kaarten aanbieden op marktplaats. Als je uiteindelijk niet kan, ok, maar op deze manier...
pi_41776487
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:37 schreef Apfel het volgende:
En heeft Marlou kaarten Numbie?
Ja, Marlou was de tweede in de rij bij de Melkweg. Dus ze heeft tickets Zien we je daar wel Apfel

En Londen gaat toch niet door; blijkt dat ze niet tickets naar het buitenland shippen... grrrrrrrrr
pi_41778160
Jaaa ik heb ook kaartjes! En vandaag gewoon 12 John Mayer cd's verkocht! Hij verkoopt beter dan Justin Timberlake, Christina A. en de weet ik t wie bij elkaar..!
pi_41778618
Die cd is in nederland toch niet nog officieel in de verkoop?
pi_41778711
Idd. Maar waar werk je dan Stefannnnn, in Amsterdam? Want dan kom ik ff langs om die plaat te halen van de week
pi_41779279
Neeee! Gewoon John Mayer cd's. Heaver things, room for square en any given thursday...was het maar zo'n feest dat we de nieuwe al hadden..Ik werk bij van leest Den Haag
pi_41779385
Zal me ook niet verbazen als we die komende week weer de album top 100 in zien gaan...

[ Bericht 1% gewijzigd door Numbie op 13-09-2006 19:37:24 (sp) ]
pi_41779567
Uhuhu ja heavier things verkoopt gewoon echt mega goed. Ik snap het alleen nog steeds niet waarom ze niet gewoon al continuum in de winkels leggen...Er is gewoon echt serieus veel vraag naar..meer dan de nieuwe u2 dvd, nieuwe JT cd, etc..
pi_41780454
Ze hadden em ook opstaan toen ik vandaag kaartjes ging halen . Ik hoop eigenlijk wel dat ie nu net zo populair wordt als dat bij Jack Johnson gebeurde. Zal je zien dat een aantal vrienden van me het ineens geweldig gaan vinden, terwijl ze het nu niet boeiend vinden :/
pi_41780771
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef Numbie het volgende:
Zien we je daar wel Apfel
Wie weet, m'n portret heb je
pi_41783734
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:06 schreef nemesis4 het volgende:
Ze hadden em ook opstaan toen ik vandaag kaartjes ging halen . Ik hoop eigenlijk wel dat ie nu net zo populair wordt als dat bij Jack Johnson gebeurde. Zal je zien dat een aantal vrienden van me het ineens geweldig gaan vinden, terwijl ze het nu niet boeiend vinden :/
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Niet te veel, niet te weinig... En de mensen die hem kennen, vinden hem ook heel goed of zelfs meer dan dat
pi_41785046
Welke nummers van Continuum moet hij zeker spelen de 17e? Eigenlijk mag ik alle nummers wel, alleen belief en I'm gonna find another you vind ik wat minder. Maar tot nu toe spreekt Stop this train me het meeste aan!

En YBIAW moet 'ie wel spelen!

[ Bericht 20% gewijzigd door Toad op 13-09-2006 22:24:35 ]
pi_41785441
I'm gonna find another you....minder?
*shocked*
pi_41785573
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef Jill-RMC het volgende:
I'm gonna find another you....minder?
*shocked*
Tsja, het is ook wel een beetje in welke mood je bent. Dreaming with a broken heart heb ik ook niet altijd zin in. Dus misschien moet de mood voor I'm gonna find.... nog komen.
pi_41785708
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef Toad het volgende:
Welke nummers van Continuum moet hij zeker spelen de 17e? Eigenlijk mag ik alle nummers wel, alleen belief en I'm gonna find another you vind ik wat minder. Maar tot nu toe spreekt Stop this train me het meeste aan!

En YBIAW moet 'ie wel spelen!
STT natuurlijk! Zit er niet in denk ik, maar goed. 3x5 zal ik ook erg fijn vinden als afwisseling op Continuum nummers...
pi_41786725
Hij gaat er wel meer van spelen dan in zijn huidige sets denk ik, aangezien z'n album dan hier net en in VS al een tijdje uit is en misschien al aan de 2e single toe is.
pi_41786758
Ik wil german dates dammit!

En ik wil geen hoofdpijn meer.

En ik wil naar London zonder dat mn baas pissed word omdat ik 2 weken achter elkaar de maandag en de dinsdag afwezig ben.

Ik wil veel
pi_41788053
Staat op z'n website dat vannacht een geheel concert van hem zal worden gestreamd via zijn website.

Kan niet opblijven daarvoor
pi_41792198
Ben ook niet opgebleven hoor; moet zo weer aan de slag

Ben benieuwd of iemand het toevallig getaped heeft
pi_41793733
Nog maar 33 dagen
pi_41793800
Ik heb een kaartje

Ik wist van niks, ondanks dat ik maandag nog op johnmayer.com heb gekeken om te kijken waar zijn tour allemaal heen ging...kreeg de indruk dat hij alleen in Amerika bleef...schijnbaar over Amsterdam & Londen heen gescrolled..

In ieder geval, ik gisteren aan het werk...tot laat. Kom huisgenoot tegen....en die zegt 'john mayer komt naar A'dam, @ Melkweg'. Dus mijn mond valt open....Huisgenoot zegt 'alleen binnen 3 minuten uitverkocht!'. Dus ik denk 'aaah neej heee, gvd ik heb nog op zijn site gekeken en nu aaah neeeeeeeee'.

Roept ie ineens 'MAAR IK HEB KAARTEN GAST! En ook voor jou!!'

WTFFFFFFFFF
pi_41793912
Dat zijn nog eens leuke huisgenoten
  donderdag 14 september 2006 @ 11:44:34 #93
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_41796807
Ik vind het wel verdacht dat er zo'n groot gat in zijn tourschema zit... Zouden er niet nog andere europese data bijkomen? En komt hij met zijn hele band of alleen...?
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_41798498
Misschien wilt hij even uitrusten ofzo?
Ik blijf voorlopig nog druk op zoek.
pi_41799578
quote:
Op donderdag 14 september 2006 09:45 schreef Stevie_ het volgende:
Ik heb een kaartje

Ik wist van niks, ondanks dat ik maandag nog op johnmayer.com heb gekeken om te kijken waar zijn tour allemaal heen ging...kreeg de indruk dat hij alleen in Amerika bleef...schijnbaar over Amsterdam & Londen heen gescrolled..

In ieder geval, ik gisteren aan het werk...tot laat. Kom huisgenoot tegen....en die zegt 'john mayer komt naar A'dam, @ Melkweg'. Dus mijn mond valt open....Huisgenoot zegt 'alleen binnen 3 minuten uitverkocht!'. Dus ik denk 'aaah neej heee, gvd ik heb nog op zijn site gekeken en nu aaah neeeeeeeee'.

Roept ie ineens 'MAAR IK HEB KAARTEN GAST! En ook voor jou!!'

WTFFFFFFFFF
En was je toevallig jarig gisteren? In dat geval ken ik die huisgenoot van je wel; sprak ik op Local-83 nog laatst...
pi_41799604
Dilemma: Naar London gaan of hopen op duitse data....
pi_41799735
Jill; je kunt als internationale fan geen kaarten kopen voor Londen via het internet. Tenzij je iemand kent in Engeland die voor jou de kaarten wil halen... Heb zelfs gebeld gisteren met iemand van ticketmaster UK en zij zei dat het domweg niet mogelijk ivm security en shipping fees. Dus geen Londen dit jaar, althans voor mij...
pi_41799898
Ik ken wat mensen in de UK dus het zou opzich geen probleem zijn.
Ik snap sowieso het probleem niet echt aangezien je bij die concerten van Gavin gewoon de kaartjes kon ophalen bij de box office, gewoon s'middags rond 4 uur al je kaartjes ophalen...no problemo.
Kunnen er geen kaartjes via seetickets.com besteld worden? Die hebben meestal wel een box office policy.
pi_41799926
Trouwens via ticketmaster uit Noorwegen had ik freaking binnen 3 dagen mn bestelde kaartjes binnen...dus ik gok dat de UK peeps er gewoon geen zin in hebben. Luie honden.
pi_41800242
Maar bestel je dan die tickets voor Londen via Noorwegen als ik dat goed begrijp?

En als je dan toch tickets regelt, regel er dan meteen drie voor ons
pi_41802041
Wow.. topic ging snel...
Ik had dus een goed voorgevoel over die voorverkoop. Typisch, binnen een paar minuten. Dat ie maar lief nog een avondje Paradiso of een avond, weet ik 't, 013 of iets anders van een formaatje groter erbij plant. Maar NIET omzetten naar de HMH. Ik denk ook niet dat ie 't doet, maar als ie in die sfeerloze bierbak gaat staan met voornamelijk nummers van die nieuwe cd, dan zou ik 'm echt aan willen vliegen.

Verder, jeeh for the tickets, go SuperJill

En ik wil DUITSLANDDATAAAA!
  donderdag 14 september 2006 @ 16:57:42 #102
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_41805551
Verdomme! Ik ben echt keihard aan het balen. Ik ben echt een fan van het eerste uur en zie al die kutmeisjes van 16 al janken bij daughters terwijl ze rest niet op nauwelijks kennen. Gatver! Ik hoop écht dat hij nog meer concerten plant. En waarom heeft de melkweg alleen zon kutmail die ik om een of andere reden altijd mis. Ah sorry maar k ben echt pissed nu.
Aarghhh
I'm just a girl in the world.
pi_41805732
Ik vraag me af of er zoveel meisjes van 16 zullen zijn. Ik denk het niet eigenlijk.
pi_41806164
Ik gok idd dat er weinig wipkipjes zullen zijn omdat het gewoon amper bekend was dat ie kwam.
pi_41806207
Idd, maar de mensen die het wisten, wilden er ook allemaal heen...

Ga je naar London Jill? Ik kan waarschijnlijk toch nog kaarten regelen, en dan ophalen bij de zaal...
pi_41806315
En ook heel interessant; diezelfde dag zou Corinne Bailey Rae in Paradiso staan, maar dat is verplaatst... Lijkt mij een goede optie voor John om anders daar heen te gaan

Bron: http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=2839
pi_41806959
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:20 schreef Numbie het volgende:

Ga je naar London Jill? Ik kan waarschijnlijk toch nog kaarten regelen, en dan ophalen bij de zaal...
Heb ff gekeken maar komt ongeveer op 200 euro met vlucht, hotel en kaartje
Plus dat mn baas me echt moeilijk gaat wurgen gok ik zo. Als ie echt geen andere data meer gaat doen in Duitsland ofzo dan nemen we het nogmaals in overweging maar voor nu laat ik het even zo.
pi_41807026
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:50 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Heb ff gekeken maar komt ongeveer op 200 euro met vlucht, hotel en kaartje
Plus dat mn baas me echt moeilijk gaat wurgen gok ik zo. Als ie echt geen andere data meer gaat doen in Duitsland ofzo dan nemen we het nogmaals in overweging maar voor nu laat ik het even zo.
Ok. Sprak net ff met een zweeds meisje, en zij gaat er wel heen met wat mensen. Ze had tickets kunnen regelen via de klantenservice. En laat ik daar nu net mee aan het mailen zijn.

En Marlou, Fien en ik hadden al gezegd dat we waarschijnlijk geen overnachting nodig zullen hebben Crashen wel op het vliegveld... lol Dan kwamen voor ons de totale kosten op ong. 90 euro.
pi_41807861
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef Numbie het volgende:
En ook heel interessant; diezelfde dag zou Corinne Bailey Rae in Paradiso staan, maar dat is verplaatst... Lijkt mij een goede optie voor John om anders daar heen te gaan

Bron: http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=2839
I like the way you think Maar ik denk t niet, ZOVEEL meer kaarten zou dat ook niet schelen. 400 plaatsen extra ofzo?

En Jill... way veel geld kwijt EN doodgedrukt worden door het Engelse publiek is ook niet alles * Dit zeg ik natuurlijk ook alleen maar omdat ik voor London die betreffende datum geen tijd en geen geld heb, anders had ik me graag laten dooddrukken door het vaak hoogst onbeschofte Londonse publiek*
pi_41808174
Zegt diegene die daarstrax nog op MSN zei: Mwah voor John Mayer laat ik me wel wurgen door mn vader omdat ik geld wat eigenlijk bestemd is voor mn kamer gebruik om naar London te gaan.

Maar ik blijf erbij: GERMAN DATES!!!
pi_41808494
Ja, daar blijf ik ook altijd voor. Maar jullie moeten het eerlijk zeggen hoor dames. Ik wil echt wel twee kaartje extra bestellen voor jullie, en dan reizen we met z'n vijfen af naar het altijd leuke Londen... Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
pi_41808898
VInd Melkweg net zo leuk als Paradiso, dat lagere plafond heeft net wat meer..

En Corinne naar de VS? Godverdomme de 2e al die Nederland niet meer ziet staan als het in Amerika lukt. Dat samen daar maar lekker met KT Tunstall blijft.
pi_41810831
Je ziet steeds meer reclames voor busreizen naar Berlijn, Parijs en Londen voor prijzen zoals 11 euro ofzo, die rijden waarschijnlijk op onmogelijke tijden, maar dat moet geen probleem zijn. Misschien is het wat voor jullie?
  donderdag 14 september 2006 @ 19:55:45 #114
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41810904
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef One_conundrum het volgende:
Tis wel van de bankrekening af, dus ik ga er maar vanuit dat ik ze heb
Ik heb de melkweg maar even gemaild . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41810907
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:00 schreef Apfel het volgende:
VInd Melkweg net zo leuk als Paradiso, dat lagere plafond heeft net wat meer..
... hitte, ja

Oh ja, Numbie, tempt ons nog een beetje meer Officieel heb ik geen geld... Nog officieler word ik van school gekickt als ik de 1e 2 dagen van mijn megabelangrijke coschap Interne Geneeskunde door ga brengen in London. Maar toch, het is John! *denkt*
pi_41810953
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:55 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Ik heb de melkweg maar even gemaild . . .
Ik denk dat je beter de ticketservice kunt mailen. Ik heb een keer iets soortgelijks meegemaakt... Melkweg staat daar los van, is meestal een fout in het betalingssysteem. (Als ik je verhaal tenminste goed begrijp)
pi_41811030
Ik hoor het wel Ik ga morgen de knoop doorhakken, dus je laat het maar weten. (Al denk ik idd ook dat coschappen wel heeeeel belangrijk zijn ja )

Vind Paradiso trouwens een veel mooiere zaal dan de Melkweg. Betere acoustiek ook.
pi_41811118
Als het goed is zal je ze morgen dan wel hebben op je deurmat, als je de bevestiging hebt en het is van je bankrekening af.

Ja...zo'n busreis....dan moeten we meteen 3 dagen extra vakantie nemen...weet je hoe lang dat duurt? Nee dan liever vliegen (ja...ik weet...ben al helemaal om )


Het is John he....damn....London zou wel weer gaaf zijn en gezellig. *tempting*
pi_41811678
Ik hoor het wel van jullie, mijn hyves is elaine-r.hyves.nl

Zeker ff in de gaten houden; de zaal in Keulen waar John in 2003 stond: www.kantine.com
pi_41812389
Staat ie in een kleine zaal, loopt iedereen weer te mauwen dat het een andere kleine zaal had moeten zijn.

Nederlanders

http://www.palladium-koeln.de/
Overigens ook een boeiend podium om in de gaten te houden.
pi_41812444
ja of je knalt mayer er gewoon dagelijks even doorheen op eventim.de en kartenhaus.de
Ow niet schrikken trouwens...speelt ook nog een andere mayer
pi_41812471
Bockmayer klinkt ook spannend en het speelt 48 keer!
pi_41814266
Haha lol Had die sites ook gevonden ja Jill, maar ik dacht als het net zo gaat als met de Melkweg... Ik bedoel podiuminfo.nl (toch één van Neerlands grootste) heeft not a clue dat hij komt...
pi_41814418
Maar kartenhaus is een ticketmaster ding (toch??).. dus ik mag toch hopen als we die iedere dag diehard checken dat we geen vvk missen
Onstage.nl heeft trouwens vaak een completere lijst met wat in de vvk gaat (alhoewel die ook niet altijd foutloos is, maar wel handig )
pi_41814421
jama die kartenhaus.de is zeg maar de duitse ticketservice...dus grote kans dat die het wel weet
pi_41814468
Organisator is ook de melkweg zelf (staat iig op het kaartje) en niet mojo. Waardoor het dus alleen op de melkweg site stond..(en dus door bijna niemand gezien is)
pi_41814502
Ah, kijk. Daar was ik dan weer niet achter gekomen :$
En die site zal ik zeker ff onthouden Margo!
pi_41815880
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef Jill-RMC het volgende:
jama die kartenhaus.de is zeg maar de duitse ticketservice...dus grote kans dat die het wel weet
Of je gaat weer ff uit mijn hoofd ook
pi_41817069
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:47 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Of je gaat weer ff uit mijn hoofd ook
Je zou aanbellen...
pi_41817125
Ik moest kloppen want de bel doet het niet...

Nix gemerkt gisteren? Van mijn geklop?
pi_41818310
Vandaar die hoofdpijn.
pi_41819469
Ff weer JMc dames

Weer veel fijne video downloads op score! (www.score1more4me.com)
*TRL 13sept.
*Conan 13 sept.
*Today Show 12 sept.
en meer...
pi_41820204
Was 't allemaal alleen performance? of ook nog interviews? Anders zet ik t ftp proggie morgen weer ff aan!
pi_41820409
Niks op youtube nu we toch bezig zijn
pi_41821238
Iedereen die kaarten heeft voor de Melkweg: gefeliciteerd en heel veel plezier! Waneer je geen kaarten hebt: als je de verleiding kunt weerstaan, koop dan alsjeblieft niet op Marktplaats. Zo houd je het in stand. (Ik begrijp het natuurlijk wel. )

Ik was zelf helaas te laat woensdag. De jongedame die ik getipt had, omdat ik wist dat ze een enorme fan is, heeft wel kaarten kunnen krijgen. Ik vind het allemaal best.
pi_41821991
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:32 schreef Gosjke het volgende:
Was 't allemaal alleen performance? of ook nog interviews? Anders zet ik t ftp proggie morgen weer ff aan!
TRL was interview + andere onzin. Today was ook interview, maar Conan was zeer strakke performance van WOTWTC
pi_41823563
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:23 schreef Numbie het volgende:

[..]

En was je toevallig jarig gisteren? In dat geval ken ik die huisgenoot van je wel; sprak ik op Local-83 nog laatst...
Nee, geen verjaardagheden gisteren
pi_41827430
Vanavond naar John's gitaaropa BB King
pi_41827676
Wat leuk Apfel; heel veel plezier. Misschien speelt hij Hummingbird nog wel
pi_41834492
Vindt het retail album nu na een aantal keren luisteren toch steeds beter klinken (ten opzichte van de first listen). Het geluid is toch een stuk 'voller'.
pi_41838016
Ja vond ik ook. Vind alleen de productie niet al te best soms; niets ten nadele van John, maar hij had misschien beter een extra proffesional kunnen inhuren...

En... We gaan naar Londen!! Woehoe!!
pi_41840543
IEDEREEN hier moet de webster hall show downloaden van score. Oh mijn god wat een goeie show zeg, krijg er alleen maar nog meer zin door in de 17e & 23e
pi_41840719
Jaaa ik heb em net gekeken! Geweldig jaa! Hele band is super..hoop dat die iedereen meeneemt met z'n reisje door europa!
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:24:57 #144
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41840770
Ik heb de kaartjes binnen!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41840860
In welke tempel staat John in Londen, weet je dat?
pi_41842134
The Londen Forum... Is ff kijken of ik kan opzoeken waar die ergens in Londen staat
pi_41842611
Voor het geld wat 3 kaarten op marktplaats op zouden leveren zou ik 2 weken op vakantie kunnen. Echt niet normaal meer :S
  vrijdag 15 september 2006 @ 19:39:04 #148
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41843260
unfucking believeable. . . Je zou ze bijna weer verkopen . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41843633
Owjaa ik krijg vandaag paar cd's in mijn brievenbus van bol.com en in het boekje wat erbij zit staat bestel nu continuum en maak kans op een meet and greet! Ik kan er alleen niks over vinden op de site van bol.com...
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:01:47 #150
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_41843929
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:21 schreef nemesis4 het volgende:
Voor het geld wat 3 kaarten op marktplaats op zouden leveren zou ik 2 weken op vakantie kunnen. Echt niet normaal meer :S
Idd.. Ik heb dus twee kaartjes , en ik wil ook zeker gaan, John , maar 't worden inderdaad wel absurd hoge -aantrekkelijke- bedragen zo... Maar hoe dan ook, ik ga.. Beetje triest om een andere muziekliefhebber 5x zoveel te gaan laten betalen voor dezelfde kaartjes omdat ze hem gewoon een grotere zaal hadden moeten laten staan... Moralistisch he..
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:22:21 #151
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41844529
En ik had nog de hoop dat de prijzen laag zouden zijn na die reportages op tv van die kaartjes van madonna die voor een appel en een ei weggingen
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:27:40 #152
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41844681
JA maar ik zie john niet aan het kruis hangen. Ik zie eerder andere mensen aan john zn kruis hangen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41844926
Kijk het gewoon nog even aan joh. Hoe dichter je bij die datum komt, hoe meer de prijzen gaan dalen, want niemand wil uiteindelijk met kaarten blijven zitten die niemand koopt. Tenminste, zo gaat het meestal. En wie weet komt er nog wel een datum bij, de man heeft toch een week vrij tussen A'dam en London
pi_41845986
quote:
Idd.. Ik heb dus twee kaartjes , en ik wil ook zeker gaan, John , maar 't worden inderdaad wel absurd hoge -aantrekkelijke- bedragen zo... Maar hoe dan ook, ik ga.. Beetje triest om een andere muziekliefhebber 5x zoveel te gaan laten betalen voor dezelfde kaartjes omdat ze hem gewoon een grotere zaal hadden moeten laten staan... Moralistisch he..
Nou ik weet dus niet of ik iemand die kaartjes voor 120 euro per stuk op komt halen aan de deur aan zou kunnen kijken.
pi_41847962
John heeft een nummer geschreven voor een album van J.J. Cale & Clapton:

http://home.nestor.minsk.by/jazz/news/2006/09/1510.html
pi_41848089
Gaaf joh!
Die server is weer constant vol btw
pi_41849112
Welke server hebben we het dan over? Deze?

Hebben jullie dat trouwens gelezen over tong80 op de forntpage? 200.000 posts!! Echt immens veel zeg...
pi_41850131
Tong80 is een held.

Slaap lekker, vrienden en vriendinnen..
pi_41850380
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:06 schreef Numbie het volgende:
Welke server hebben we het dan over? Deze?
Score1more2me Ben er de hele avond nog maar 1 keer in gekomen, maar toen heb ik 'm te lang alleen gelaten en nu heeft ie constant 5 users die al bezig zijn... Damn it, normaal gaat 't veel sneller. Miss morgenochtend eens doen als die Amerikanen slapen
pi_41850417
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:15 schreef Numbie het volgende:
IEDEREEN hier moet de webster hall show downloaden van score. Oh mijn god wat een goeie show zeg, krijg er alleen maar nog meer zin door in de 17e & 23e
Ik zou heel graag willen, aan de andere kant als ik het niet doe laat ik nog wat verwachtingen voor de 17e open. Ik wil versteld staan dan en niet naderhand zeggen: dat optreden in Webster hall die ik op m'n pc heb staan is beter. Plus het feit dat die show waarschijnlijk min of meer gelijk is aan de 17e en je dan niets nieuws meer ziet.

Nee ik houd me in... Ga ook wat minder Mayer luisteren, anders ben ik uitgemayerd voor het concert en dat zou jammer zijn...
pi_41850728
Nou...als ie live dezelfde uitwerking heeft als Gavin DeGraw zie ik dat somber in....en ik heb zo een gevoel dat het zelf beter gaat zijn. Is juist leuk btje voorpret.
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:55:53 #162
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41850764
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:06 schreef Numbie het volgende:
Welke server hebben we het dan over? Deze?

Hebben jullie dat trouwens gelezen over tong80 op de forntpage? 200.000 posts!! Echt immens veel zeg...
Och, komt tijd, komt posts.
Ik zit nu ook alweer over de 25k
pi_41851086
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou...als ie live dezelfde uitwerking heeft als Gavin DeGraw zie ik dat somber in....en ik heb zo een gevoel dat het zelf beter gaat zijn. Is juist leuk btje voorpret.
Ik dacht dat ie ieder concert een andere setlist speelde. In ieder geval niet precies dezelfde als het concert er voor bv. Dat webster hall concert stond wel echt in het teken van Continuum (hing ook een continuum poster aan de achterkant). Er waren wel wat nummers van Heavier Things en Room for Squaren, maar dat waren er maar 2 of 3. Denken jullie dat dat hier weer zo zal zijn of zal het gevarieerder zijn?
pi_41851512
Ik ben van mening omdat ie 5 jaar goed te maken heeft dat ie zn hele reportoire er door heen mag knallen Als ie toch niets te doen heeft tot de 23ste
  zaterdag 16 september 2006 @ 09:13:34 #165
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_41855800
Ehm... Voor de hele grote fans hier (die zelfs naar londen willen ) Welke cd's zijn er allemaal?

Inside wants out
Room for squares
Any given thursday (live cd)
Heavier things
Continuum

Hotel cafe live?

En ik heb daarnaast ook nog allemaal losse nummers en iets van "live at the X lounge" is dat laatste van een hele cd?
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_41855813
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:06 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie ieder concert een andere setlist speelde. In ieder geval niet precies dezelfde als het concert er voor bv. Dat webster hall concert stond wel echt in het teken van Continuum (hing ook een continuum poster aan de achterkant). Er waren wel wat nummers van Heavier Things en Room for Squaren, maar dat waren er maar 2 of 3. Denken jullie dat dat hier weer zo zal zijn of zal het gevarieerder zijn?
Ik denk dat het bij ons niet heel veel anders zal zijn. Continuum is bij ons de dag ervoor uitgekomen. Al hoop ik toch echt dat hij Daughters buiten beschouwing laat; ik heb veel liever een 3x5 of Neon...
pi_41855828
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 09:13 schreef BillyOcean het volgende:
Ehm... Voor de hele grote fans hier (die zelfs naar londen willen ) Welke cd's zijn er allemaal?

Inside wants out
Room for squares
Any given thursday (live cd)
Heavier things
Continuum

Hotel cafe live?

En ik heb daarnaast ook nog allemaal losse nummers en iets van "live at the X lounge" is dat laatste van een hele cd?
Hotel Café is geen cd; waren twee live-concerten. Er bestaan ook nog dualdisc versions van HT en RFS, maar alleen die van HT is hier in NL ook uitgekomen. Oh ja, en dan is er nog de As/Is compilatie; het beste van de zomer 2004 tour. Dat is wel daadwerkelijk een dubbel-cd...
  zaterdag 16 september 2006 @ 09:23:47 #168
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_41855868
En de rest zijn bootlegs?
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_41855905
Ja, de rest zijn allemaal bootlegs. Zo zag ik op martkplaats geloof ik een dvd van een Trio concert. Die is nooit officieel released. Er was wel sprake van een eventuele dvd, maar John zelf vond de opnames/performances niet goed genoeg...

Bovendien staat alles in de OP...

[ Bericht 21% gewijzigd door Numbie op 16-09-2006 09:43:49 (toevoeging) ]
pi_41857900
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:15 schreef Numbie het volgende:
IEDEREEN hier moet de webster hall show downloaden van score. Oh mijn god wat een goeie show zeg, krijg er alleen maar nog meer zin door in de 17e & 23e
Wat wie waar hoe???
pi_41858298
Op deze site staan filmpjes: http://score1more4me.com. Hier heeft ook die John Mayer trio dvd opgestaan en heb ik ook John Mayer with Buddy Guy live at soundstage dvd vandaag geplukt en hele lange tijd geledennn
pi_41858704
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:41 schreef Stevie_ het volgende:

[..]

Wat wie waar hoe???
Geen zin om het topic te lezen?

Score1more4me... die is hier bekend ja

Ey hmm.. Numbie.. aangezien jij hier de snelste/beste resources schijnt te hebben... Krijgen we nou zo onderhand nog eens meer data?
pi_41863050
Het is niet zo dat ik uitgesproken favorieten heb, maar 'Your Body Is A Wonderland' en Johns versie van 'Message In A Bottle' zijn de eerste nummers die ik van hem hoorde. Die nummers heb ik wel zo vaak gedraaid, dat het me zou emotioneren ze live te horen.. maar nogmaals.. het zit sowieso wel goed.
pi_41863226
Mensen gaan mij vast een beetje dood willen maken voor het feit dat ik dit zeg, maar als het aan mij ligt, mag ie YBIAW en Daughters allebei achterwege laten. No way dat ie dat gaan doen natuurlijk, want dat zijn zo ongeveer de enige nummers die hier nog ENIGE reactie kregen
pi_41863523
Ik heb toch maar ff de Webster Hall performance binnengehaald, maar 'm er ook snel weer afgegooid. John Mayer is goed, maar dit was toch duidelijk een slechte dag. Hij zit er vaak echt naast met z'n zang (gewoon vals), op de rest heb ik niet echt gelet, want ik vond het tenenkrommend om aan te horen. Hopelijk is het de 17e wel beter (live hoor je dat minder goed)
pi_41863675
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef Gosjke het volgende:
Mensen gaan mij vast een beetje dood willen maken voor het feit dat ik dit zeg, maar als het aan mij ligt, mag ie YBIAW en Daughters allebei achterwege laten. No way dat ie dat gaan doen natuurlijk, want dat zijn zo ongeveer de enige nummers die hier nog ENIGE reactie kregen
Is het dan niet een beetje raar dat je een nummer dat heel veel mensen zullen waarderen, liever weg laat??

Frank Boeijen moet ook altijd verplicht 'Kronenburg Park en 'Zwart Wit' spelen. Dat is nu eenmaal zo. Sommige mensen gaan alleen met Kerst naar de kerk.

Wees blij.
pi_41863737
Ik ken hem pas sindskort, maar wat een mooi muziek maakt ie joh! Jammer dat ik geen kaartjes heb...
pi_41864040
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Is het dan niet een beetje raar dat je een nummer dat heel veel mensen zullen waarderen, liever weg laat??

Frank Boeijen moet ook altijd verplicht 'Kronenburg Park en 'Zwart Wit' spelen. Dat is nu eenmaal zo. Sommige mensen gaan alleen met Kerst naar de kerk.

Wees blij.
Tis niet dat ik andere mensen het misgun om die nummers te horen, als zij die wel waarderen. Ik vind het persoonlijk alleen 2 van zijn minste nummers en ik snap niet wrom m.n Daughters wel zo aan leek te slaan, that's all. Ik hoor liever meer van zijn recentere dingen of bijvoorbeeld Only Heart of 3x5 of Neon.
Maar ok, je hebt een punt, 't feit dat ie uberhaupt al naar Nederland komt is al geweldig, al zou ie de hele avond alleen Daughters op repeat gooien, zou ik nog steeds de 1e 3 of 4 keer impressed zijn
pi_41864395
Eigenlijk zou ie voor de gein zo 2x hetzelfde nummer er doorheen moeten gooien...even kijken of mensen opletten
pi_41864428
Of gewoon 1 keer full band en 1 keer akoestisch...

Ik vrees dat ik 't niet zou merken, ik ga de hele avond een beetje proberen het gevoel te onderdrukken dat het een wrede droom is waar ik ieder moment uit wakker ga worden
pi_41864710
Eerste half uur is toch "John....Mayer" *staar*
pi_41865192
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 16:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Eigenlijk zou ie voor de gein zo 2x hetzelfde nummer er doorheen moeten gooien...even kijken of mensen opletten
U2 deed dat tijdens de Vertigo tour wel, maar niet met dat doel. Soort van 'de cirkel rondmaken' meer..
pi_41865563
http://rapidshare.de/file(...)n_the_Ocean.mp3.html

Deze cover van John kwam ik toevallig net weer op mn pc tegen. Ik kan me niet herinneren dat er veel over gesproken is hier, daarom dacht ik, ik post em ff . Vind de cover nml beter dan het origineel van Toad the Wet Sprocket.
pi_41865906
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

U2 deed dat tijdens de Vertigo tour wel, maar niet met dat doel. Soort van 'de cirkel rondmaken' meer..
Heb ik Bryan Adams ook al eens zien doen

En hmm.. John doet toch alleen backing vocals op Walk On The Ocean?
pi_41866124
Ja dat hoor ik dus niet goed iig. Ik hoor iig ook een andere zanger, maar op het begin lijkt hij het wel te zijn iig.
pi_41866593
Uhm dat is toch gewoon die zanger van Toad The Wet Sprocket en John op backingvocals.
Dus technisch gezien is het dan geen cover maar een live track en er zit niet echt veel verschil in met het orgineel...behalve dan dat het live is
pi_41867194
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Uhm dat is toch gewoon die zanger van Toad The Wet Sprocket en John op backingvocals.
Dus technisch gezien is het dan geen cover maar een live track en er zit niet echt veel verschil in met het orgineel...behalve dan dat het live is
Nahja, het is veel energieker dan het originele studio nummer. Maar john doet dus alleen de background vocals, dat is dan duidelijk . Je vindt het nummer namelijk wel overal als JM cover. Heb het al een hele tijd niet geluisterd dus nooit opgevallen dat het mayer zelf niet was .
pi_41867925
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:36 schreef nemesis4 het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)n_the_Ocean.mp3.html

Deze cover van John kwam ik toevallig net weer op mn pc tegen. Ik kan me niet herinneren dat er veel over gesproken is hier, daarom dacht ik, ik post em ff . Vind de cover nml beter dan het origineel van Toad the Wet Sprocket.
Dat is Glen Phillips

John komt er later bij!

Leuk nummertje wel ja
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_41868112
Gosjke; ik ben de hele dag wezen werken, maar van wat ik nu zo ff zie, is dat er nog niets verder bekend is...

Als we over Walk On The Ocean beginnen, moeten we het toch echt ook hebben over Sorry, So Sorry met Howie Day.. Ook zo ontzettend mooi...
pi_41870832
Howie!!!
Dat nummer is origineel al geniaal! Maar met John issie helemaal super The stuff we're missing out on here --> zulk soort combinaties
pi_41872050
Ik vind eigenlijk dat je in deze JM-tijden maar gewoon even niet moet gaan werken

En die combi is weer zo een typisch gevalletje van WWWH
pi_41873168
Heeft James Morrison al een eigen topic?
pi_41873296
Nope, naam is wel gevallen in het verdwenen Paolo Nutini topic.

Misschien als ie eens hierheen komt, dat ik 'm er dan 1 gun
pi_41873889
Houd jij het in de gaten dan, Gosj?

Topic komt er wel denk ik, hij zal snel bekender worden.

Wil de echte JM opstaan?
pi_41874195
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Houd jij het in de gaten dan, Gosj?
Ik hou ALLES in de gaten Najaa, als het om goede muziek gaat dan
pi_41874294
En dat maakt je de geweldige persoon die je bent...
pi_41874394
pi_41874945
Heb PN even omhoog getrapt.

Trouwens JM4 werd gepromoot door Giel Belen bij de Wereld Draait Door laatst én hij is superrrrrrrrrrrclip op die geweldige muzikale zender TMF.
pi_41875003
Ja, heb ik gezien.. daarom! Beelen sprak zinnige taal.
pi_41875211
gebeurd ook niet vaak

Heeft iemand al uitgerekend hoeveel nachtjes nog?
pi_41875334
Jill.. psycho.. tis Gavin niet :p
  zondag 17 september 2006 @ 00:02:24 #205
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41875492
Is er iets bekend over voorprogramma..?

Jessica Simpson, Sheryl Crow?
pi_41876105
ik ga voor GEEN voorprogramma
  zondag 17 september 2006 @ 01:02:14 #207
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_41877169
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er iets bekend over voorprogramma..?

Jessica Simpson, Sheryl Crow?


En ik wilde net lekker gaan slapen met heerlijke John Mayer ( & Glen Phillips ) gedachten!!
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_41877281
Ik zit nu die Webster Hall video te kijken. Vindt er niks mis mee, John zingt nooit een hele show ECHT zuiver. Maar ik vind dat bij hem ook nie storend. Ik wiiiil dat het al oktober is. Deze video rules
pi_41881340
En gelijk heb je Gosjke; heb'm ook al omgezet naar iPod formaatje Good Love... is zo'n ontzettend lekker nummer, ik hoop zooo dat hij die zal gaan spelen!
pi_41887779
Every Little Thing She Does:
http://rapidshare.de/file(...)ng_She_Does.mp3.html

Een langere versie versie van No Such Thing (9 minuten), erg leuk introstuk vind ik. Hij doet ook nog even een couplet uit Sting's Every Little Thing she does is magic.


Why did you mess with forever:
http://rapidshare.de/file(...)ith_forever.mp3.html

Een nummer waar ik echt graag een studio versie van had willen zien. Goed tekst imo, en klinkt lekker.


Lifelines:
http://rapidshare.de/file(...)14-knechtel.mp3.html

Lekker soulful nummer wat niet zou hebben misstaan op Continuum.


In Your Atmosphere / LA Song:
http://rapidshare.de/file(...)4-07-19__1_.mp3.html

Ook al is de tekst heel simple eigenlijk, vind ik em toch heel relaxed klinken. Kwaliteit is niet echt geweldig.


Had even zin wat live nummers up te loaden . Ook al hebben de die hard fans hier die nummers al, misschien is het leuk voor de rest .
  zondag 17 september 2006 @ 15:25:47 #211
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_41890171
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef nemesis4 het volgende:

Every Little Thing She Does:
http://rapidshare.de/file(...)ng_She_Does.mp3.html

Een langere versie versie van No Such Thing (9 minuten), erg leuk introstuk vind ik. Hij doet ook nog even een couplet uit Sting's Every Little Thing she does is magic.


Why did you mess with forever:
http://rapidshare.de/file(...)ith_forever.mp3.html

Een nummer waar ik echt graag een studio versie van had willen zien. Goed tekst imo, en klinkt lekker.


Lifelines:
http://rapidshare.de/file(...)14-knechtel.mp3.html

Lekker soulful nummer wat niet zou hebben misstaan op Continuum.


In Your Atmosphere / LA Song:
http://rapidshare.de/file(...)4-07-19__1_.mp3.html

Ook al is de tekst heel simple eigenlijk, vind ik em toch heel relaxed klinken. Kwaliteit is niet echt geweldig.


Had even zin wat live nummers up te loaden . Ook al hebben de die hard fans hier die nummers al, misschien is het leuk voor de rest .
En hup op m'n Ipod gegooid. Alleen dat rapidshare is niet echt bepaald rapide , en ik mocht alleen de eerste downloaden omdat ik free member ben.. en ik wil ze eigenlijk toch wel in goede kwaliteit..

Ehh dat stukje over die computers "Maybe you could do something with computers"... Die stem.. die gitaarstukjes.. Geil zelfs in deze kwaliteit.. Wat een lekkerding die Johnneyboy. En btw, wel jammer dat het fragmentje net stopt bij "Your body is a wonderland". Daar willen we meer van

[ Bericht 3% gewijzigd door Cutebutpsycho op 17-09-2006 15:52:23 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_41892276
Ja je hebt een downloadlimiet idd bij rapidshare, moet je het na een uurtje nog een keer proberen, dan doet ie het weer. Van die kleinere nummers kan je er wel meer in 1x downloaden volgens mij. En de kwaliteit is natuurlijk zo slecht omdat het amateuristische live opnames zijn heh
  zondag 17 september 2006 @ 16:49:51 #213
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41892740
Bedankt voor de linkjes, Nemesis..
pi_41895197
Even heel erg offtopic, maar weet iemand misschien of je je username kan veranderen. Heb deze 5 jaar geleden eens een keer verzonnen en wil toch ff een normale nickname eigenlijk.
  zondag 17 september 2006 @ 18:22:26 #215
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41895703
Nee kan niet. Dan moet je een heel nieuw account nemen.
pi_41896295
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef nemesis4 het volgende:

Every Little Thing She Does:
http://rapidshare.de/file(...)ng_She_Does.mp3.html

Een langere versie versie van No Such Thing (9 minuten), erg leuk introstuk vind ik. Hij doet ook nog even een couplet uit Sting's Every Little Thing she does is magic.


Why did you mess with forever:
http://rapidshare.de/file(...)ith_forever.mp3.html

Een nummer waar ik echt graag een studio versie van had willen zien. Goed tekst imo, en klinkt lekker.


Lifelines:
http://rapidshare.de/file(...)14-knechtel.mp3.html

Lekker soulful nummer wat niet zou hebben misstaan op Continuum.


In Your Atmosphere / LA Song:
http://rapidshare.de/file(...)4-07-19__1_.mp3.html

Ook al is de tekst heel simple eigenlijk, vind ik em toch heel relaxed klinken. Kwaliteit is niet echt geweldig.


Had even zin wat live nummers up te loaden . Ook al hebben de die hard fans hier die nummers al, misschien is het leuk voor de rest .
Hey, goed plan man. Ik zal een keer een lijstje maken van alle nummers die ik heb; als iemand dan verzoekjes heeft, kunnen die worden ingediend
pi_41904217
Echt de man is briljant en ernstig komisch

http://www.johnmayer.com/blog


THE DOODLEBOPS

I just got into my hotel room and started flipping through the channels when I became transfixed by this television show. It's about a young power trio struggling to make it in the crazy world of show business. I really related to that right off that bat, but what took a bit longer to sink in was that these guys (and girl!) actually have some pretty cool songs, if you're 4. And no, that's not a put-down. The song "Hold Your Horses" has a better melodic structure than most tunes on the radio these days, and "Get On The Bus", a thinly-veiled homage to racial segregation in the '50s, is a tune that, while seemingly condoning taking rides with strangers, is really more about just getting on a bus and then going somewhere.

The episode I saw, entitled "Hold Your Horses", is a refereshingly honest portrayal of band dynamics. Moe, the drummer, is less than subtle in letting it be known that he is upset that his solo was cut off at the pass by Dee Dee's guitar run. The conversation ends there, but expect to see raw feelings resurface again in a future episode revolving around the tumultuous task of splitting songwriting credits for "Horses".

I hope when I have kids some day that the Doodlebops are still around, even though history has shown that trios don't stay together for long. I wouldn't mind my kid's first exposure to music having some harmonic and rhythmic substance. Someone behind this show knows a lot about music, and very little about how to keep kids from having nightmares later in life.

The Doodlebops make me want to be a daddy. Right now.

(Attention journalists: I will not be answering any questions about this blog, so google harder.)
  zondag 17 september 2006 @ 22:43:15 #218
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41904662
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef Jill-RMC het volgende:
The Doodlebops make me want to be a daddy. Right now.
Ik verwacht hier wel veel reactie op in dit topic..
pi_41904756
Ik wil John best mn 4 neefjes van 4,5, 7 en 9 lenen voor een dagje...kijken of ie die wens dan nog steeds heeft. Na een dagje oppassen is het altijd heel duidelijk "voorlopig nog even niet!"
  zondag 17 september 2006 @ 22:50:25 #220
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41904878
Wel de lusten, niet de lasten.. --> af en toe oppassen op de neefjes van Jill..

Kwik, Kwek, Kwak &... ?? Jill-Dumbella...
pi_41905246
Das ideaal, zodra ze moe en irritant beginnen te worden: Hier ga maar weer naar papa en mama toe.
  zondag 17 september 2006 @ 23:02:23 #222
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41905379
Ik heb zelf ook een nichtje van anderhalf. Ik voel je.
pi_41906121
quote:
(Attention journalists: I will not be answering any questions about this blog, so google harder.)
Briljant!!

En al realiserend naar Ellen kijkend, bedacht ik me dat het hele probonoprobongo verhaal zowaar toch nog is uitgekomen... lol

[ Bericht 17% gewijzigd door Numbie op 18-09-2006 07:30:12 (toevoeging) ]
pi_41913338
ROTFLMAO!
pi_41925656
http://download.yousendit.com/16AF274D30667549

Mijn lijst met alle mp3's van John... Verzoekjes kunnen gewoon hier geplaatst worden + emailadres en dan doe ik mijn best..
pi_41926741
John Mayer - Big Sky Country (Live 7.18.02)
John Mayer - By Nine
John Mayer - Fi Masters
John Mayer - Everything Is Not Broken
John Mayer - Go Anywhere
John Mayer - Little Wing
John Mayer - Melody
John Mayer - Old Love
John Mayer - Quiet
John Mayer - The Breakup Song
John Mayer and Paul Simon - Slip Sliding Away
John Mayer - Voodoo Chile
John Mayer - Feels Like Rain
John Mayer - Empty Arms

Zou je deze nummers willen uploaden ? E-mail stuur ik wel via PM

[ Bericht 8% gewijzigd door nemesis4 op 19-09-2006 23:19:33 ]
pi_41927137
Wow.. met Paul Simon wil ik ook wel graag horen..
pi_41929195
Net John Mayer en David Gray achter elkaar op 3FM !!

En die kerel vertelde dat hij een gerucht had gehoord dat John Mayer meerdere concerten zou gaan doen, maar dat het maar een gerucht was!!

maar ja een gerucht is meer dan niets he
pi_41929634
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:47 schreef nemesis4 het volgende:
John Mayer - Big Sky Country (Live 7.18.02)
John Mayer - By Nine
John Mayer - Fi Masters
John Mayer - Everything Is Not Broken
John Mayer - Go Anywhere
John Mayer - Little Wing
John Mayer - Melody
John Mayer - Old Love
John Mayer - Quiet
John Mayer - The Breakup Song
John Mayer and Paul Simon - Slip Sliding Away
John Mayer - Voodoo Chile
John Mayer - Feels Like Rain
John Mayer - Empty Arms

Zou je deze nummers willen uploaden ? E-mail stuur ik wel via PM
In dit lijstje precies ben ik ook geïnteresseerd, Numbie zou je die alsjeblieft willen sturen? Misschien is het zelfs makkelijker met yousendit of rapidshare en dan even de link naar mij mailen (fjboere (at) hotmail.com)

Alvast superrr bedankt voor de moeite
pi_41929662
Frenkel, houd eens op.. wat cool! Welke twee nummers dan?
pi_41930421
Zat me net te bedenken, zou het niet gaaf zijn als hij rond die tijd ook even langs Jensen zou gaan?

Het zit er best in, verschillende artiesten komen langs Jensen, en John's slimmere humor kan Jensen ook wel gebruiken.
pi_41934658
Numbie, je was goed!!!

Jensen & Mayer? Hm.. ik zie het nog niet, maar het zou zeker interessant zijn..
pi_41934781
Mwah Jensen is van die inkophumor, John heeft meer droogheid zeg maar. Opzich zou het wel goed samenkunnen als je maar precies de goede balans vindt.
pi_41935244
En je staat er versteld van wie Jensen allemaal in zijn show krijgt.. de prachtige Shakira zelfs..
pi_41935450
Dat zegt nix over Jensen maar over zn geweldige productieteam.
Maar moet zeggen dat ie met die internationale gasten echt gewoon goede vragen stelt en een leuke balans heeft tussen grappig en interessant. Vond dat toen met het interview met Gavin ook.

Trouwens wil ik iedereen even wijzen op het James Morrison topic voor het het grote Margo & Jill topic wordt
pi_41935716
Hij is inderdaad beter in het Engels. Alle credits inderdaad naar productieteam, lijkt me logisch.

James Morrison topic gevonden!!
pi_41935827
Verbaast mij inderdaad ook dat ie actually goed voorbereid is altijd, die Jensen. Zijn redactie doet toch iets goed. Dat leidt dan meestal ook niet tot die standaard, al-eeuwen-uitgemolken vragen... Dus wat dat betreft zou John in Jensen wel leuk zijn!
pi_41936068
Ja, waar. Al moet ik zeggen dat ik Jensen voor de rest totaal niet kan hebben... Maar ben wel benieuwd hoe de combi van die twee zal uitpakken...
pi_41937342
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:52 schreef Numbie het volgende:
Ja, waar. Al moet ik zeggen dat ik Jensen voor de rest totaal niet kan hebben... Maar ben wel benieuwd hoe de combi van die twee zal uitpakken...
Ja ik ook niet, te eenvoudige kinderhumor. Maar met John kan dat wel eens heel interessant uitpakken, maar dan moeten we geluk hebben dat ie even langskomt. In de States doet hij nu wel al die shows ff een paar minuutjes, reclame maken voor zichzelf en het album.
pi_41937468
Jensen heeft weinig concurrentie wat dat betreft in Nederland.
pi_41937702
Voor nemesis en fjboere; ik heb problemen met mijn internetverbinding vanavond. Ik zal vast een zipfile maken met de bestanden, en dan wanneer alles weer goed werkt het online zetten...
pi_41938503
Ok; heb het alsnog kunnen versturen Veel plezier ermee! Heb trouwens die hele live show waarin hij Voodoo Chile etc. speelt... Mocht je de rest ook willen hebben.

Oh en Joost, het was erg leuk idd. Maar was wel zenuwachtig als de tering om eerlijk te zijn
pi_41939137
Was niet te zien.

Zometeen de herhaling...
pi_41942107
Ik heb wel een mail gehad, alleen geen link erin . Zou je die er nog in kunnen zetten?
pi_41942449
Hm, dacht al wel dat er iets mis ging; Ik probeer het nog een keertje...
pi_41943933
Wat een lekker gevoel als ze het op de radio er nog eens inwrijven dat het maar voor 1000 man is.
pi_41944816
Ik kan trouwens ook nu nergens in de media iets terug vinden over dat concert. Had wel verwacht dat het op die site van 3fm zou staan bv, of op andere muziek sites.
pi_41948084
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 06:55 schreef nemesis4 het volgende:
Ik heb wel een mail gehad, alleen geen link erin . Zou je die er nog in kunnen zetten?
Bedankt Numbie so far, maar hetzelfde hier, geen linkje in de mail. Zou je die nog even kunnen doorsturen?
pi_41950563
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Frenkel, houd eens op.. wat cool! Welke twee nummers dan?
Waiting on the World to change en daarna Babylon
pi_41955379
Sneue bedoening.
Alhoewel, als ik geen kaartje had zou ik volgens mij ook bijna wanhopig hoge bedragen neertellen bij de gedachte dat dit misschien de enige kans in de komende 5 jaar kan zijn om hem te zien
pi_41955804
Daar zijn al eens kamervragen over geweest geloof ik.
Maar ja vraag en aanbod, en als er op marktplaats zoveel voor geboden wordt.
pi_41957239
Die site bepaalde de prijs aan de hand van de vraag naar een bepaald kaartje.
pi_41960918
Er was toch een vaste prijs nu?
pi_41961850
http://download.yousendit.com/5151A02E76F3C0FF

Dat is'm iedereen; het bestand was te groot om te emailen Veel plezier ermee!!
pi_41962172
En... iedereen deze week MTV Brand New Charts kijken!!

http://www.mtv.nl/homepage/artikel.php?article=2770§ion=music&subsection=Charts

On high rotation...

http://www.mtv.nl/homepage/artikel.php?article=2766§ion=music&subsection=Charts

[ Bericht 33% gewijzigd door Numbie op 19-09-2006 20:51:46 ]
pi_41964078
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er was toch een vaste prijs nu?
Ja die...maar die bepalen ze dus van te voren aan de hand van de vraag die ze verwachten of zien op Marktplaats.
Gavin was vorige keer 85 euro per kaartje.
pi_41964121
quote:
Betere shit...vind die video leuk.
pi_41964407
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ja die...maar die bepalen ze dus van te voren aan de hand van de vraag die ze verwachten of zien op Marktplaats.
Gavin was vorige keer 85 euro per kaartje.
Jeetje mina.. zou het met James Morrison ook al zo gaan??
pi_41965321
Stanley; zou je ff online willen komen svp Ff wat bespreken

Wanneer komt JM4 dan?? Wil ik ook wel ff heen als het kan...
pi_41966242
We hebben zelfs een geheel JM4 topic geopend ter gelegenheid ervan. Wel blijven opletten he
pi_41966728
Ik had 't beloofd he
pi_41966798
Ja.. OP is mooi geworden, de stormloop blijft uit, maar erg vinden we dat niet...
pi_41966841
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:36 schreef Numbie het volgende:
http://download.yousendit.com/5151A02E76F3C0FF

Dat is'm iedereen; het bestand was te groot om te emailen Veel plezier ermee!!
Thnx voor het uploaden
pi_41967350
Jullie zijn welkom hoor; voor meer verzoekjes hoor ik het graag

En btw, had voor dit topic al een OP klaarliggen, dus de volgende is weer voor mij
pi_41967676
Al over!

Heb zoveel zin in Londen mensen...
pi_41967813
Mjah.. nog een maandje.. kruisjes op de kalender...
pi_41968230
Je wil niet weten hoe erg mijn agenda is ondergekliederd voor die week lol
pi_41968284
Hahaha.. ik ben benieuwd naar je OP trouwens!
pi_41968558
Ja, op deze manier komen we er wel

Hoorde vanmiddag weer Waiting op de radio. Blijft toch een rare gewaarwording...
pi_41968568
Kwam vandaag tot de conclusie dat ik JM er nog niet in had gezet.
Nou kijk ik zelden in mn agenda en als ik er eens inkijk zet ik er 4 of 5 concerten in En dan gaat ie weer mn tas in
pi_41968722
Ik gebruik gewoon geen agenda meer, haha. Ik vergat toch de helft erin te zetten en op de momenten dat ik dan actually een leven had, bleek ik ook spontaan 2 dingen op dezelfde tijd te plannen omdat ik er maar eentje opgeschreven had. Concerten onthou ik toch zo wel, najaa, de meeste dan
pi_41968855
Agenda's zijn achterhaald inderdaad. De moderne mens doet het zonder.
pi_41968908
Beste redactie,

Dinsdag 17 oktober treed singer-songwriter John Mayer op in de Melkweg in Amsterdam. John Mayer staat bekend om zijn droge humor en neemt geen blad voor de mond. Daarom past hij perfect in het format van Jensen. Ook al is hij in Amerika razend populair, in Nederland moet hij nog door het grote publiek ontdekt worden. Daarom zou ook hij een bezoek aan het programma waarschijnlijk erg goed kunnen gebruiken. In de talkshow van Jensen zijn de afgelopen jaren veel internationale sterren langsgekomen. In mijn ogen is John Mayer een uitstekende aanvulling op deze reeds indrukwekkende lijst. Voor meer informatie zie www.johnmayer.com.

Met vriendelijke groeten,

....


Wat denken jullie ervan? Zo een beetje goed? Ik heb het nog niet gemailed, maar misschien als veel mensen gaan mailen dat er idd een kans bestaat dat mayer naar Jensen zal komen. Beetje slijmen in de mail kan nooit kwaad natuurlijk .
pi_41969069
Grappig inititiatief, Nem.
pi_41969085
Prima!! En laat meteen ff weten als hij komt waar we heen moeten
pi_41969184
Zou wel tof wezen John bij Jensen!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_41969297
Weet iemand alleen waar we het naartoe moeten sturen? Op de site van jensen is geen mailadres te vinden, alleen een forum met suggesties voor gasten. Ik denk alleen niet dat het op het forum plaatsen veel zin heeft, het wordt al helemaal met breezers overspoeld die valerio of justin timberlake willen zien. Iemand een idee? Ik kijk morgen wel weer, ga nu slapen, morgen weer gezellig 6 uur opstaan.
pi_41969334
Ik zie het nog niet echt voor me eigenlijk..

John Mayer naast Jan Paparazzi??
pi_41969530
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zie het nog niet echt voor me eigenlijk..

John Mayer naast Jan Paparazzi??
Zolang die Jan Paparazzi zijn mond niet opendoet
pi_41969632
Zie het ook niet zo gebeuren; maar goed, je weet maar nooit...
pi_41969879
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:18 schreef nemesis4 het volgende:
...

Wat denken jullie ervan? Zo een beetje goed? Ik heb het nog niet gemailed, maar misschien als veel mensen gaan mailen dat er idd een kans bestaat dat mayer naar Jensen zal komen. Beetje slijmen in de mail kan nooit kwaad natuurlijk .
Ik zou info@rtl.nl proberen
pi_41969980
Is ook een goede; RTL Boulevard of zo is denk ik wel geïnteresseerd..
pi_41970615
Oh ja, Numbie superbedankt voor de nummers!

The Breakup Song lijkt me trouwens niet een JM nummer, ik hoor zijn stijl gitaar (Fender en aanslag) en stem er niet in.
pi_41970740
Hm, zal ff kijken. Heb sommige echt al in geen eeuwigheid geluisterd...
pi_41970770
Oh ja die is dat; is ook geen Mayer nummer. Waarom ik die er nog steeds tussen heb staan... lol.
pi_41976501
Ja heb je er zin in Stanley
Hopelijk is er een soundcheck party voor Londen.
pi_41978515
Ok mail verstuurd.

Ik zoek trouwens eigenlijk ook nog The Hurt op mp3. Die zag ik alleen niet tussen je lijstje staan. Heb je die wel toevallig? Hij heeft em iig bij dat Eddie's Attic optreden gespeeld, maar ik kan alleen een youtube video vinden. http://www.youtube.com/watch?v=uQUG20cefEg
pi_41980203
Jensen....

Maar ja, beter ergens dan nergens. Eigenlijk heb je niet zoveel programma's met muziekoptredens. De Wereld Draait Door zou meer zijn ding zijn denk ik, maar ja, die doen nooit dit soort dingen.

Claudia had trouwens net een kritische noot over Mayer, moeten we nu maar wachten tot 'wij' aan de macht zijn en Bush weg is, wil die dat zeggen? (het mocht dus wel wat feller van d'r )

[ Bericht 21% gewijzigd door Toad op 20-09-2006 13:00:56 ]
pi_41980226
The Hurt van 28 mei dit jaar (mp3'tje):
http://download.yousendit.com/6C0091890DA994BB

Dit is trouwens één van de nieuwe nummers die op John's volgende acoustische album zal komen
pi_41981107
Ben ik dus net te laat ingetuned bij Claudia Maar ja; volgens mij snapt ze'm gewoon niet helemaal.

Ik zat maandag trouwens bij de opnames van DWDD, maar door alle commotie eromheen helemaal er niet aan gedacht dat ik Claudia ook gewoon had kunnen vragen of zij John nog gaat interviewen of zo...
  woensdag 20 september 2006 @ 13:36:34 #298
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_41981483
acoustisch album??
I'm just a girl in the world.
pi_41981519
quote:
The Hurt van 28 mei dit jaar (mp3'tje):
http://download.yousendit.com/6C0091890DA994BB

Dit is trouwens één van de nieuwe nummers die op John's volgende acoustische album zal komen
Mooi, want dat vind ik echt een mooi nummer. Ik ben trouwens ook geen Jensen fan, maar dat is wel de enige plaats waar John terecht kan hier. Ik denk dat Claudia em ook wel graag in DWDD zou willen hebben, maar die doen idd nooit zulke dingen.
pi_41981593
Hm, ik zou mijn contact bij DWDD kunnen aanspreken daarover Met het argument dat Claudia ook een erg grote fan is, en ze bespreken ook altijd NL'se artiesten dus waarom niet deze ene keer een Amerikaan?
pi_41981890
Nou zorg jij er even voor dat ie bij DWDD komt dan . Ik ben nu naar Typical Day aan het luisteren. Staat wel John Mayer bij, maar het klinkt niet echt als John. Ik vind het wel een onwijs relaxed nummer btw.

Edit: Blijkbaar is het van ene Matt Ryczek. Daar maar even wat meer over zoeken dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')