abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:22:21 #151
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41844529
En ik had nog de hoop dat de prijzen laag zouden zijn na die reportages op tv van die kaartjes van madonna die voor een appel en een ei weggingen
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:27:40 #152
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41844681
JA maar ik zie john niet aan het kruis hangen. Ik zie eerder andere mensen aan john zn kruis hangen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41844926
Kijk het gewoon nog even aan joh. Hoe dichter je bij die datum komt, hoe meer de prijzen gaan dalen, want niemand wil uiteindelijk met kaarten blijven zitten die niemand koopt. Tenminste, zo gaat het meestal. En wie weet komt er nog wel een datum bij, de man heeft toch een week vrij tussen A'dam en London
pi_41845986
quote:
Idd.. Ik heb dus twee kaartjes , en ik wil ook zeker gaan, John , maar 't worden inderdaad wel absurd hoge -aantrekkelijke- bedragen zo... Maar hoe dan ook, ik ga.. Beetje triest om een andere muziekliefhebber 5x zoveel te gaan laten betalen voor dezelfde kaartjes omdat ze hem gewoon een grotere zaal hadden moeten laten staan... Moralistisch he..
Nou ik weet dus niet of ik iemand die kaartjes voor 120 euro per stuk op komt halen aan de deur aan zou kunnen kijken.
pi_41847962
John heeft een nummer geschreven voor een album van J.J. Cale & Clapton:

http://home.nestor.minsk.by/jazz/news/2006/09/1510.html
pi_41848089
Gaaf joh!
Die server is weer constant vol btw
pi_41849112
Welke server hebben we het dan over? Deze?

Hebben jullie dat trouwens gelezen over tong80 op de forntpage? 200.000 posts!! Echt immens veel zeg...
pi_41850131
Tong80 is een held.

Slaap lekker, vrienden en vriendinnen..
pi_41850380
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:06 schreef Numbie het volgende:
Score1more2me Ben er de hele avond nog maar 1 keer in gekomen, maar toen heb ik 'm te lang alleen gelaten en nu heeft ie constant 5 users die al bezig zijn... Damn it, normaal gaat 't veel sneller. Miss morgenochtend eens doen als die Amerikanen slapen
pi_41850417
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:15 schreef Numbie het volgende:
IEDEREEN hier moet de webster hall show downloaden van score. Oh mijn god wat een goeie show zeg, krijg er alleen maar nog meer zin door in de 17e & 23e
Ik zou heel graag willen, aan de andere kant als ik het niet doe laat ik nog wat verwachtingen voor de 17e open. Ik wil versteld staan dan en niet naderhand zeggen: dat optreden in Webster hall die ik op m'n pc heb staan is beter. Plus het feit dat die show waarschijnlijk min of meer gelijk is aan de 17e en je dan niets nieuws meer ziet.

Nee ik houd me in... Ga ook wat minder Mayer luisteren, anders ben ik uitgemayerd voor het concert en dat zou jammer zijn...
pi_41850728
Nou...als ie live dezelfde uitwerking heeft als Gavin DeGraw zie ik dat somber in....en ik heb zo een gevoel dat het zelf beter gaat zijn. Is juist leuk btje voorpret.
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:55:53 #162
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41850764
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:06 schreef Numbie het volgende:

Hebben jullie dat trouwens gelezen over tong80 op de forntpage? 200.000 posts!! Echt immens veel zeg...
Och, komt tijd, komt posts.
Ik zit nu ook alweer over de 25k
pi_41851086
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou...als ie live dezelfde uitwerking heeft als Gavin DeGraw zie ik dat somber in....en ik heb zo een gevoel dat het zelf beter gaat zijn. Is juist leuk btje voorpret.
Ik dacht dat ie ieder concert een andere setlist speelde. In ieder geval niet precies dezelfde als het concert er voor bv. Dat webster hall concert stond wel echt in het teken van Continuum (hing ook een continuum poster aan de achterkant). Er waren wel wat nummers van Heavier Things en Room for Squaren, maar dat waren er maar 2 of 3. Denken jullie dat dat hier weer zo zal zijn of zal het gevarieerder zijn?
pi_41851512
Ik ben van mening omdat ie 5 jaar goed te maken heeft dat ie zn hele reportoire er door heen mag knallen Als ie toch niets te doen heeft tot de 23ste
  zaterdag 16 september 2006 @ 09:13:34 #165
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_41855800
Ehm... Voor de hele grote fans hier (die zelfs naar londen willen ) Welke cd's zijn er allemaal?

Inside wants out
Room for squares
Any given thursday (live cd)
Heavier things
Continuum

Hotel cafe live?

En ik heb daarnaast ook nog allemaal losse nummers en iets van "live at the X lounge" is dat laatste van een hele cd?
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_41855813
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:06 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie ieder concert een andere setlist speelde. In ieder geval niet precies dezelfde als het concert er voor bv. Dat webster hall concert stond wel echt in het teken van Continuum (hing ook een continuum poster aan de achterkant). Er waren wel wat nummers van Heavier Things en Room for Squaren, maar dat waren er maar 2 of 3. Denken jullie dat dat hier weer zo zal zijn of zal het gevarieerder zijn?
Ik denk dat het bij ons niet heel veel anders zal zijn. Continuum is bij ons de dag ervoor uitgekomen. Al hoop ik toch echt dat hij Daughters buiten beschouwing laat; ik heb veel liever een 3x5 of Neon...
pi_41855828
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 09:13 schreef BillyOcean het volgende:
Ehm... Voor de hele grote fans hier (die zelfs naar londen willen ) Welke cd's zijn er allemaal?

Inside wants out
Room for squares
Any given thursday (live cd)
Heavier things
Continuum

Hotel cafe live?

En ik heb daarnaast ook nog allemaal losse nummers en iets van "live at the X lounge" is dat laatste van een hele cd?
Hotel Café is geen cd; waren twee live-concerten. Er bestaan ook nog dualdisc versions van HT en RFS, maar alleen die van HT is hier in NL ook uitgekomen. Oh ja, en dan is er nog de As/Is compilatie; het beste van de zomer 2004 tour. Dat is wel daadwerkelijk een dubbel-cd...
  zaterdag 16 september 2006 @ 09:23:47 #168
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_41855868
En de rest zijn bootlegs?
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_41855905
Ja, de rest zijn allemaal bootlegs. Zo zag ik op martkplaats geloof ik een dvd van een Trio concert. Die is nooit officieel released. Er was wel sprake van een eventuele dvd, maar John zelf vond de opnames/performances niet goed genoeg...

Bovendien staat alles in de OP...

[ Bericht 21% gewijzigd door Numbie op 16-09-2006 09:43:49 (toevoeging) ]
pi_41857900
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:15 schreef Numbie het volgende:
IEDEREEN hier moet de webster hall show downloaden van score. Oh mijn god wat een goeie show zeg, krijg er alleen maar nog meer zin door in de 17e & 23e
Wat wie waar hoe???
pi_41858298
Op deze site staan filmpjes: http://score1more4me.com. Hier heeft ook die John Mayer trio dvd opgestaan en heb ik ook John Mayer with Buddy Guy live at soundstage dvd vandaag geplukt en hele lange tijd geledennn
pi_41858704
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:41 schreef Stevie_ het volgende:

[..]

Wat wie waar hoe???
Geen zin om het topic te lezen?

Score1more4me... die is hier bekend ja

Ey hmm.. Numbie.. aangezien jij hier de snelste/beste resources schijnt te hebben... Krijgen we nou zo onderhand nog eens meer data?
pi_41863050
Het is niet zo dat ik uitgesproken favorieten heb, maar 'Your Body Is A Wonderland' en Johns versie van 'Message In A Bottle' zijn de eerste nummers die ik van hem hoorde. Die nummers heb ik wel zo vaak gedraaid, dat het me zou emotioneren ze live te horen.. maar nogmaals.. het zit sowieso wel goed.
pi_41863226
Mensen gaan mij vast een beetje dood willen maken voor het feit dat ik dit zeg, maar als het aan mij ligt, mag ie YBIAW en Daughters allebei achterwege laten. No way dat ie dat gaan doen natuurlijk, want dat zijn zo ongeveer de enige nummers die hier nog ENIGE reactie kregen
pi_41863523
Ik heb toch maar ff de Webster Hall performance binnengehaald, maar 'm er ook snel weer afgegooid. John Mayer is goed, maar dit was toch duidelijk een slechte dag. Hij zit er vaak echt naast met z'n zang (gewoon vals), op de rest heb ik niet echt gelet, want ik vond het tenenkrommend om aan te horen. Hopelijk is het de 17e wel beter (live hoor je dat minder goed)
pi_41863675
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef Gosjke het volgende:
Mensen gaan mij vast een beetje dood willen maken voor het feit dat ik dit zeg, maar als het aan mij ligt, mag ie YBIAW en Daughters allebei achterwege laten. No way dat ie dat gaan doen natuurlijk, want dat zijn zo ongeveer de enige nummers die hier nog ENIGE reactie kregen
Is het dan niet een beetje raar dat je een nummer dat heel veel mensen zullen waarderen, liever weg laat??

Frank Boeijen moet ook altijd verplicht 'Kronenburg Park en 'Zwart Wit' spelen. Dat is nu eenmaal zo. Sommige mensen gaan alleen met Kerst naar de kerk.

Wees blij.
pi_41863737
Ik ken hem pas sindskort, maar wat een mooi muziek maakt ie joh! Jammer dat ik geen kaartjes heb...
pi_41864040
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Is het dan niet een beetje raar dat je een nummer dat heel veel mensen zullen waarderen, liever weg laat??

Frank Boeijen moet ook altijd verplicht 'Kronenburg Park en 'Zwart Wit' spelen. Dat is nu eenmaal zo. Sommige mensen gaan alleen met Kerst naar de kerk.

Wees blij.
Tis niet dat ik andere mensen het misgun om die nummers te horen, als zij die wel waarderen. Ik vind het persoonlijk alleen 2 van zijn minste nummers en ik snap niet wrom m.n Daughters wel zo aan leek te slaan, that's all. Ik hoor liever meer van zijn recentere dingen of bijvoorbeeld Only Heart of 3x5 of Neon.
Maar ok, je hebt een punt, 't feit dat ie uberhaupt al naar Nederland komt is al geweldig, al zou ie de hele avond alleen Daughters op repeat gooien, zou ik nog steeds de 1e 3 of 4 keer impressed zijn
pi_41864395
Eigenlijk zou ie voor de gein zo 2x hetzelfde nummer er doorheen moeten gooien...even kijken of mensen opletten
pi_41864428
Of gewoon 1 keer full band en 1 keer akoestisch...

Ik vrees dat ik 't niet zou merken, ik ga de hele avond een beetje proberen het gevoel te onderdrukken dat het een wrede droom is waar ik ieder moment uit wakker ga worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')