Of je gaat weer ff uit mijn hoofd ookquote:Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef Jill-RMC het volgende:
jama die kartenhaus.de is zeg maar de duitse ticketservice...dus grote kans dat die het wel weet
Je zou aanbellen...quote:Op donderdag 14 september 2006 21:47 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Of je gaat weer ff uit mijn hoofd ook![]()
TRL was interview + andere onzin. Today was ook interview, maar Conan was zeer strakke performance van WOTWTCquote:Op donderdag 14 september 2006 23:32 schreef Gosjke het volgende:
Was 't allemaal alleen performance? of ook nog interviews? Anders zet ik t ftp proggie morgen weer ff aan!
Nee, geen verjaardagheden gisterenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:23 schreef Numbie het volgende:
[..]
En was je toevallig jarig gisteren?In dat geval ken ik die huisgenoot van je wel; sprak ik op Local-83 nog laatst...
![]()
Idd.. Ik heb dus twee kaartjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:21 schreef nemesis4 het volgende:
Voor het geld wat 3 kaarten op marktplaats op zouden leveren zou ik 2 weken op vakantie kunnen. Echt niet normaal meer :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |