abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:56:22 #201
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_55799509
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:45 schreef Fredo55 het volgende:
We zitten te eten aan de etenstafel.
Broer: Fredo.. hoe groot is de lul van een koe?
Ik: uhh ik weet niet? Zal wel heel groot zijn.
Broer: Een koe is vrouwelijk.
Ik: Ja maar..wat is het mannelijke van de koe dan?
Broer: Een stier sukkel!!
Ik: ohja..
Dat is toch niet zo beschamd dat is toch gewoon dom
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_55800569
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:56 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo beschamd dat is toch gewoon dom
Dat ook, maar ik schaamde me ook behoorlijk.
Life is Music
pi_55826124
Laatst wilde ik even wat bij de drogist halen, voor een vriendin met urinewegklachten... Sta ik daar bij de kassa, ben ik vergeten wat ik ook al weer moest hebben. De verkoopster probeerde me nog op weg te helpen, maar opeens wist ik het alweer: 'O ja, die thee voor de blieren en de naas!'

Verkoopster: (schiet in de lach)

Ik: ...... .... ......

Toen ik even later de winkel verliet had ik nog steeds een rooie kop, maar nu van het lachen!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:44:39 #204
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_55846434
Ooit eens op de mountainbike van een vriend van me gefietst, inclusief schoentjes die je zo in het pedaal moest klikken.

Op het moment dat ik uitgefietst was wou ik afstappen, maar ik kreeg de schoenen niet los van het pedaal. Een val in slowmotion was het resultaat, gelukkig in een stukje gras. Het werd nog lastiger, ook toen kreeg ik de schoenen niet los.Dus, na veel wurmen de schoenen maar uitgetrokken, en lopend op sokken verder gegaan. Kreeg best vreemde blikken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 7 januari 2008 @ 15:38:44 #205
182728 honda1990
pi_55849490
Op de mountainbike naar het voetbalveldje verderop fietsen, he er zit wat los bij de as van mn wiel beetje bij kloten met je voet, gevolg voet in je spaak. Heel die fiets over me heen geklapt gelukkig geen pijn van gehad
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_55873346
er zijn weer beste bakken tussen!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 01:34:03 #207
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_55965503
Op oudjaars avond nog even met je vrienden de kroeg in.
Hartstikke gezellig, maar opeens willen 2 van je vrienden naar huis (ze bleven bij mij slapen), dus ik loop even mee om ze mn huis in te laten, om me daarna weer lekker in het feestgedruis te storten.

Vriendjes veilig thuis en warm in bed, ik wandel terug naar de kroegen. Stap vol goede moed binnen, je geeft een brul naar iemand die vanaf de achterkant op een vriendin lijkt.... meisje kijkt om. Hey... dat is mn vriendin niet... ik kijk om me heen, en kom erachter dat ik de verkeerde kroeg ben ingestapt. Ik moest dus nog een deur verder zijn.
pi_55965925
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 05:06 schreef piet_pelle het volgende:
Tijdje terug toen ik nog jong was. Zat ik buiten met mijn vrienden te zuipen aangezien de plaatselijke kroegen (alle 2) al voor 3'en dicht gaan.
Dus ietwat aan de pimpel fietsten we na een tijdje met z'n allen naar huis en op een gegeven moment zie ik iedereen voor me een hele scherpe bocht maken alsof ze iets wilde ontwijken. 2 betonnen paaltjes bleken het te zijn. "Wat een homo's" dacht ik dat ze zoveel moeite doen omdat ze er niet tussendoor durfden te fietsen, dus ik deed at wel.

Maar het bleken geen 2 op zichzelf staande paaltjes te zijn, er zat nog een plastic, antraciet, zwart bankje tussen dat ik in het donker dus niet had gezien.
Dus whoppa over de kop ging ik met mijn vaders geleende fiets en iedereen lachde me uit. Want schijnbaar hadden zij het bankje wel gezien en vroegen ze zich af waarom ik daar met volle snelheid een kamikaze op uit voerde.
.
  maandag 14 januari 2008 @ 13:35:53 #209
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_56022530
Was net aan het stofzuigen, boven als eerste gedaan, sjouw de stofzuiger naar beneden zet hem op de grond en geef een stamp op de aanknop, hmm niets, nog een stamp dan maar, weer niets, nog een stamp maar helaas nog steeds niets.

En opeens drong het tot me door dat de stekker nog niet in het stopcontact zat
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_56037873
"die poppen, je weet wel.. Adam en Eva.. ofzoiets.. eh.. die poppen die je er neer zet als men 50 is geworden"
pi_56053312
En toen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_56059799
Vandaag viel ik bij een blokuur biologie in slaap.

De hele klas had het door inclusief de docente.

Ineens dat bord vol aantekeningen vanuit het niets
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_56072312
Vriendin van me ging een paar jaar terug op vakantie met d'r familie en plakten er nog een weekje bij aan (dus onder schooltijd). Dus haar moeder wilde haar ziek melden, en dat deed ze op het vliegveld.

En net op het moment dat ze de baliemedewerker vertelt dat haar dochter ziek is en dus niet naar school komt, wordt er omgeroepen: ''Wil familie Jansen zich zo snel mogelijk melden bij gate 4. Herhaling: wil familie Jansen zich melden bij gate 4, dank U.''
pi_56079986
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:10 schreef Geerd het volgende:
En toen?
En toen had ik twee collega's die me heel raar aankeken, tot ik begreep waarom.
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 januari 2008 @ 19:25:21 #215
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_56081035
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:45 schreef Nuna het volgende:
Vriendin van me ging een paar jaar terug op vakantie met d'r familie en plakten er nog een weekje bij aan (dus onder schooltijd). Dus haar moeder wilde haar ziek melden, en dat deed ze op het vliegveld.

En net op het moment dat ze de baliemedewerker vertelt dat haar dochter ziek is en dus niet naar school komt, wordt er omgeroepen: ''Wil familie Jansen zich zo snel mogelijk melden bij gate 4. Herhaling: wil familie Jansen zich melden bij gate 4, dank U.''
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_56513214
Eentje van gister dan maar..
Na een concert nog geholpen de boel in te laden en gedacht van, mooi.. nog even snel naar het toilet. Dus terwijl ik daar zit hoor ik *klik* en ik bedenk me van goh, vreemd geluidje. Nou hups, toilet weer uit.. wil ik de gang op.. shit, deur zit op slot. Hadden ze me ingesloten in de toiletten. Hmpf. Dus dan maar mijn stapmaatje bellen en vragen of ze me wilde komen redden. Had ze gewoon alle mensen die nog aanwezig waren, met zich meegebracht om mij te redden. Dusss deur open, ik stap naar buiten.. allemaal mensen om me heen.

Ja dat was wel even een beschamend momentje voor mij.
pi_56521102
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:43 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

En toen had ik twee collega's die me heel raar aankeken, tot ik begreep waarom.
diegene was nog geen 50 dus ofzo?
Ik zwaai naar dieren.
pi_56522724
lol, nee het is niet adam en eva maar Abraham en Sahra!
pi_56523189
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Razor21 het volgende:
Afgelopen zaterdag in de winkel ging een jas kopen jaja voor het eerst in mijn eentje zonder vriendin
Ik wat jassen passen hingen wat mooie jassen van Twinlife aan het rek ik 1tje passen was dus te klein.

Ik denk ik moet een XL hebben ik passen denk wat zitten mijn armen toch gaar...en die jas ook nog strak. Nog een aantal jassen geprobeerd kwam er amper in..terwijl het gewoon XL was.

Ik denk godverdomme zag ik verderop ook nog een rek met allemaal Twinlife jassen pak daar een mooie XL en doe die aan...

Hoor ik in 1 keer een verkoper achter de kassa roepen : Ja nu staat u goed meneer dit is namelijk wel de herenafdeling

Ik zo van :
  Moderator maandag 4 februari 2008 @ 17:59:37 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56530351
Een tijdje geleden moest ik een flink stuk fietsen en halverwege moest ik plassen. Dus ik maar even een kroeg induiken om naar de wc te gaan, iets wat ik echt verschrikkelijk vind. Uitgerekend op dat moment stond er een of andere schlagerzanger André Hazes na te doen en die stond precies bij de ingang en de rest van de kroeg keek dus naar hem. En toen kwam ik precies op dat moment binnen Dus die zanger trekt me meteen naar zich toe en gaat een liedje voor me zingen Ik maar om me heen kijken net alsof ik iemand zocht en ben daarna met een rooie kop weer naar buiten gelopen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_56536835
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:09 schreef Geerd het volgende:

[..]

diegene was nog geen 50 dus ofzo?
Klopt maarrehhh...
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:34 schreef TheIceWarrior het volgende:
lol, nee het is niet adam en eva maar Abraham en Sahra!
Dat dus
pi_56537573
Onlangs zat ik met een jongen in de kroeg die verkouden was. Hij had iets van te voren van mij een schitterende roze gebloemde papieren zakdoekje gekregen om zijn neus te snuiten. Na enig wat wijn en gebabbel ga ik altijd aan alles friemelen wat binnen handbereik is (nee niet op die manier ). Kaarsvet, biervieltjes, de tafel, menukaarten. Niks is onveilig. Dus ik zie zo een propje liggen, ik denk "hee wat leuk, een propje!" en ik pak het vast. Volgesnoten zakdoek, in mijn hand. Ik werp het met een paniekgeluidje weg en jongen in kwestie kijkt me aan alsof ik mijn verstand heb verloren.

Rode kop. En dan denk je er een paar dagen later aan terug en dan herleef je het moment gewoon weer en dan is het net zo erg.
  Moderator dinsdag 5 februari 2008 @ 01:10:44 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56539348
Broodje filet americain eten en daar peper op doen, opeten en vervolgens in je oog wrijven Gebeurde een minuut geleden Ook een leuke: Pringles hot & spicy eten en vervolgens je lenzen uitdoen En dat is me meer dan 1x overkomen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_56556576
Een oude fiets van je opa meenemen en daar met een gruwelijke rotgang mee van een heuvel afrijden. Je gaat staan om nog meer kracht te zetten, de trapper breekt en je klapt met je ballen op de stang. Ondertussen hangt je voet half in je wiel en een seconde later lig je dan ook op straat. Rustig straatje gelukkig en de lichamelijke pijn verdoofde de geestelijke pijn behoorlijk
pi_56606216
Gister:
Het is kwart over 7, even haasten om op tijd met de bus naar het werk te kunnen. Jas aan, tas meegenomen en snel even mijn mobieltje van het bureau afgraaien. Toevallig zie ik dat ik een oproep heb gemist, even snel kijken wie het is en huh.. klote telefoon ook.. staat de tijd daar verkeerd. Kwart over 4 geeft die aan, snel even goed gezet en naar de keuken om de broodtrommel te pakken. Huh? Ook de magnetron geeft kwart over 4 aan, nouja die zet ik vanmiddag wel weer goed. Nog even snel de woonkamer in om daar wat te pakken en heh? Daar ook al kwart over 4? Al wat wakkerder kijk ik naar buiten en zie nog geen auto's rijden, het is ook wel nog erg donker voor de tijd die het zou moeten zijn en waarom slapen de katten eigenlijk nog?

........... shit!

Hmpf, toch maar weer een paar uur in bed gaan liggen verder slapen tot het daadwerkelijk tijd was om op te staan.

En eentje van vorig weekend:
Na een concert even geholpen het een en ander op te ruimen. We zouden nog naar een kroeg gaan, maar leek me verstandig om vooraf nog even naar de plee te gaan. Dus zit ik op de plee, hoor ik *klik* en ik denk nog van goh.. raar geluidje. Na het netjes handjes wassen, wil ik de deur open doen naar de gang en verdomme.. zit die op slot. Hadden ze me opgesloten in de plee Gelukkig stond een vriendin nog buiten, dus die opgebelt zo van kom me redden!!! Dus zij iemand van het zaaltje ingelicht en ondertussen ook iedereen die er nog was, meegenomen naar die plee. Meneer van zaaltje heeft me kunnen redden, met een boel publiek er omheen
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:35:18 #226
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_56606247
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:32 schreef MM-Luna het volgende:

Hmpf, toch maar weer een paar uur in bed gaan liggen verder slapen tot het daadwerkelijk tijd was om op te staan.
Ja dat heb ik ook eens gehad...

Ik kom uit het werk en ik ga zo even voor de tv slapen. Ik wordt enorm uitgerust wakker en zie dat het zeven uur is!! Ik als een gek mijn spullen pakken en naar beneden rennen. Ook nog geen krant op de mat! gvd. Snel naar buiten om naar de bus te sjouwen.
En dan halverwege denk je dat er iets niet klopt... idd het was 19:00 ipv 07:00
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_56606295
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:35 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ik kom uit het werk en ik ga zo even voor de tv slapen. Ik wordt enorm uitgerust wakker en zie dat het zeven uur is!! Ik als een gek mijn spullen pakken en naar beneden rennen. Ook nog geen krant op de mat! gvd. Snel naar buiten om naar de bus te sjouwen.
Hehe voel je je best lullig.
Oja, heb je lastfm bekeken, dawassik.
pi_56676916
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef Lekiamh het volgende:
dichtbij het kruispunt waar je naar nootdorp kan,
Bij de golfbaan?:D
pi_56677206
Nog een leuke actie van m'n nichtje. Zat ik daar laatst thuis bij familie, verteld m'n nichtje ineens dat ze voor een bepaald vak een toets had, met daarin een paar vragen die te maken hadden met je maatschappelijke ontwikkeling.
"Ja echt belachelijk, dat kan je toch niet leren, krijg je een paar vragen over Geert Wilders, hoe kan ik nou weten wie Geert Wilders is "
Ja dat was wel even lachen.
pi_56677610
wtf
AFC AJAX
pi_57141831
wh00p
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:48:02 #232
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_57151355
tvp
pi_57152226
Tijdje geleden al.
Ik fiets naar huis met mijn laptoptas om.
Opeens hoor ik *ping* een windows geluidje uit de tas komen, hij vast vast gelopen toen die op standby ging ofzo ik weet het niet eens... Dus ik kijk over mijn schouder en zie dat die tas opeens open staat en me laptop er een beetje uitbungelt... Ik kijk daar 2 seconden vol verbazing naar (huh waarom is die tas open?).
VOL op een paar gestalde fietsen in mijn straat, waar ik dus ook VOL in belande. auw
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_57152233
Laptop bleef gelukkig heel, mijn ego niet
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:03:15 #235
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_57370260
TVP.

Ik eens 's morgens naar het werk toe met de auto. Ik stap uit, kijk naar beneden.... en zie dat ik 2 verschillende schoenen aanheb

Terug rijden naar huis was geen optie.
Heb die dag zo weinig mogelijk gelopen op het werk.
Gelukkig leken de schoenen enigzins op elkaar, en viel het niet erg op.
Met aantrekken ook niks gemerkt, want ze voelde van binnen ongeveer hetzelfde.
Mijn moeder nog bellen rond de middag welke schoenen ik aanhad. Er stond van 2 paar schoenen maar 1 schoen
Net efkes anges
pi_57375676
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
TVP.

Ik eens 's morgens naar het werk toe met de auto. Ik stap uit, kijk naar beneden.... en zie dat ik 2 verschillende schoenen aanheb

Terug rijden naar huis was geen optie.
Heb die dag zo weinig mogelijk gelopen op het werk.
Gelukkig leken de schoenen enigzins op elkaar, en viel het niet erg op.
Met aantrekken ook niks gemerkt, want ze voelde van binnen ongeveer hetzelfde.
Mijn moeder nog bellen rond de middag welke schoenen ik aanhad. Er stond van 2 paar schoenen maar 1 schoen
Whehehe

Vanochtend had ik ook iets stoms
Gaat lopen met de hond. Hond ziet een duif, en loopt te trekken aan die riem...Maar de grond was een beetje glad Hup, daar lag ik
pi_57376155
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Whehehe

Gaat lopen met de hond. Hond ziet een duif, en loopt te trekken aan die riem...Maar de grond was een beetje glad Hup, daar lag ik
Ik, een jaar of 14. Onze vorige hond, die als een gek ging rennen en zoeken als je "POES" riep.

Ik op skates, hond rennen.

Hond ziet poes

Stoepdrempel af de straat op ging nog wel, het werd pas lastig toen de hond de straat weer af wilde en de struiken in
pi_57378219
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Whehehe

Oh, dat heb ik als kind eens gehad.

Onze hond werd helemaal gek als hij een kat zag.
Dat , in combinatie met het feit dat ik nog klein was en hij groot en in combinatie met sneeuw.

Daar ging ik, op mijn buik door de sneeuw, ondertussen die hond uitmaken voor alles wat mooi en lelijk was.

En mijn moeder maar lachen.
pi_57405198
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:58 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik als kind eens gehad.

Onze hond werd helemaal gek als hij een kat zag.
Dat , in combinatie met het feit dat ik nog klein was en hij groot en in combinatie met sneeuw.

Daar ging ik, op mijn buik door de sneeuw, ondertussen die hond uitmaken voor alles wat mooi en lelijk was.

En mijn moeder maar lachen.
Deze is niet van mij, maar van mijn zusje:

Een kennis van mij had een Deense dog genaamd Scooby (want hij leek erop).
Als die kennis moest werken liet zijn moeder of ik die hond wel eens uit.

Op een dag moest zowel die kennis, zijn moeder als ik werken en was er niemand om die hond uit te laten.
Mijn zusje zei toen heel stoer dat zij die hond wel wilde uitlaten (hij luisterde enigzins wel naar haar).
Zowel die kennis als ik hebben haar verteld dat als zij die hond uitliet en het begon te regenen dat zij de riem dan maar los moest laten, want dan rent dat beest wel via de brandpoort naar huis (tuindeur stond altijd open) om te schuilen in de tuin.

Mijn zusje laat dus heel stoer de hond uit en na een paar minuten begon het te druppelen en mijn zusje wilde de riem niet loslaten.
Het reselutaat is dat de hond (van ongeveer 85 / 90 kilo) inderdaad via de brandpoort naar huis is gaan rennen en mijn zusje (van net geen 50 kilo) achter zich aan trok (al is sleuren een betere benaming).

Ik was net thuis en kon dus van dit spectakel genieten (wij woonden in het eerste huis van die brandpoort).

Waarom weet ik niet, maar sindsdien heeft ze Scooby nooit meer uitgelaten
pi_57408830
Gisteren We zouden naar een feest van een collega, dus we stappen in de auto en toetsen het adres in dat op de kaart staat die we gekregen hebben.
Na een half uurtje komen we daar aan "Wel ERG rustig hier", waren zo'n 100 man uitgenodigd had ik op kantoor gehoord. Aanbellen, niks. Even achterom kijken, niks.
Terug naar de auto, op kaart kijken. NOg eens kijken. Shit, het feest is in een zaaltje in de buurt.

Kwamen we nog net op tijd met een bubs collega's aan

De feestvierders konden er wel om lachen
pi_57457207
quote:
Op zondag 16 maart 2008 09:08 schreef Osramp het volgende:
Gisteren We zouden naar een feest van een collega, dus we stappen in de auto en toetsen het adres in dat op de kaart staat die we gekregen hebben.
Na een half uurtje komen we daar aan "Wel ERG rustig hier", waren zo'n 100 man uitgenodigd had ik op kantoor gehoord. Aanbellen, niks. Even achterom kijken, niks.
Terug naar de auto, op kaart kijken. NOg eens kijken. Shit, het feest is in een zaaltje in de buurt.

pi_58115744
Ik liep vanmiddag naar de trein.

Komt er een meisje langsfietsen, ik dacht dat het een klasgenoot was.
Roept ze zo doei, dus ik zo doei terugroepen.

Wat bleek:

1. Ik kende haar helemaal niet.
2. Ze zat in haar mobiel te praten.

In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 17 april 2008 @ 17:22:54 #243
182728 honda1990
pi_58115960
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik liep vanmiddag naar de trein.

Komt er een meisje langsfietsen, ik dacht dat het een klasgenoot was.
Roept ze zo doei, dus ik zo doei terugroepen.

Wat bleek:

1. Ik kende haar helemaal niet.
2. Ze zat in haar mobiel te praten.

Dat zijn toch wel de mooiere dingen
pi_58116208
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Dat zijn toch wel de mooiere dingen
Om het nog erger te maken: ik moest nog een minuut wachten op het stoplicht, naast haar.
  Moderator donderdag 17 april 2008 @ 18:34:51 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_58117662
quote:
Op zondag 16 maart 2008 09:08 schreef Osramp het volgende:

Hehe zoiets had ik laatst ook Ik ging naar een festival in Hilversum dat georganiseerd werd door De Vorstin. Dus ik het adres van de Vorstin opgezocht en ingetoetst in de Tom Tom. Daar aangekomen was het een soort industrieterrein met een dicht pand. Daar hing een poster dat het festival plaatsvond op het Mediapark Voelde me toen best dom
  donderdag 17 april 2008 @ 18:47:07 #246
182728 honda1990
pi_58117898
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Om het nog erger te maken: ik moest nog een minuut wachten op het stoplicht, naast haar.
Om het nog erger te maken: het was je ex?
pi_58117950
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:47 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Om het nog erger te maken: het was je ex?
Nee, tenzij ik lesbisch ben.

Wat ik dus niet ben.
pi_58149506
Mén, ik doe vanochtend mijn nieuwe lenzen in, alles gaat goed enzo.
Maar ik zie wel een beetje raar. Wazig.
Ik doe de lenzen uit, want misschien zitten ze achterstevoren...eh, ik bedoel, binnenstebuiten....maar nee. Dat is het niet...
Ik snap er niks van!
Tot het me begint te dagen. Op de verpakkingen staat -2.75 en -2.25. Maar wacht even, ik heb toch minstens -4??
Kut.
Ik heb de sterkes van mijn vriend besteld!!I heb zelf -4.75 en -4.25.
Godverredomme! En ik moet weg, ik heb zo cursus. Dat is met powerpoint en teksten op flip-overs enzo! En ik moet op de fiets daarheen!!
De rest van de dag is een blur.
Gelukkig kan ik de lenzen die ik niet heb uigepakt, nog omruilen voor de juiste sterkte...
pi_58371097
Vandaag zag ik iemand struikelen over dr mopshondje

Maar goed, weer een beschamend moment van mij:
(mijn hele leven bestaat uit beschamende momenten)

Ik was aan het buitenrijden met mn vz paard.
Soms hebben we een meningsverschil, dan wil ik een bepaalde richting op die zij niet op wil.
Nu kan je dat oplossen door het paard in z'n achteruit te zetten, in de gewenste richting.
Het werkte! Maar het ziet er natuurlijk wel dom uit.

Alleen had ik niet door dat ik ook nog toeschouwers had, in de vorm van een kantoor vol met mensen, die zaten te wijzen en te lachen
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:20:52 #250
165237 Leef
Sunny side up!
pi_58533931
Mijn leukste beschamende moment in m'n eentje duurt al een jaar of dertig ondertussen
pi_58565747
Zal ook even wat beschamende zaken aan dit topic toevoegen...

-Op zaterdagochtend opstaan om naar mijn bijbaan te gaan, beneden komen en met een versuft gezicht op de klok zien dat het nog maar 02:10 uur is i.p.v. 07:10 uur...

-Tijdens de jiu jitsu les deed de leraar een oefening voor, ik was het 'slachtoffer'. Nadat ik op de grond geworpen was wilde ik weer overeind komen, op één of andere manier raak ik totaal uit balans en val ineens weer op de grond... Zag er nogal knullig uit
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_58577204
In de 2de ofzo ging een geschiedennis leraar weg, nou paar man hadden cadeautje gekocht.
Nou alle klassen waar hij les aan had gegeven waren er ook bij, was het nou net dat hun hadden besloten dat ik het maar moest geven, nou terwijl ik hem dus dat ding gaf en hem succes wou wensen, wenste ik hem dus sucsex, das wel beschamend voor een paar honderd leerlingen en flink aantal collega's van hem.
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:40:12 #253
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58579358
Nou zeg!
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58580271
Vrouwen en klussen in huis, geen beste combinatie. Nouja, ik wilde dus even schilderijtje ophangen.. wat wel lukte en toen moest ik de dressoirkast weer terug op de plek schuiven. Dus ik duwen, merk dat mijn duim rechtop tussen kast en muur zit en terwijl ik dat denk duw ik automatisch nog een keer tegen die kast. Een nare krrrrak hoorde ik en pijn!! Gelukkig bleek alleen het duimgewricht fiks gekneusd te zijn, maarre oh wat stom.. wel denken en een lichaam welke te laat reageerde hehe.

Nu nog plezier van, 3 week later..
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:49:06 #255
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_58580363
Nog een dan...

Ik en vriendje waren op vakantie in Orlando. Disneyland zou vlakbij zitten, dus vriendje huurt een auto met een tomtom.
Hij toetst Disney in op dat ding en ziet een adres... "Hey dat is makkelijk het adres staat al in de tomtom!" dacht vriendje.
Dus wij stappen vol goede moed in de auto en volgen braaf de instructies van tomtom.
Tomom geeft aan dat we er bijna zijn, maar we zitten midden op een industrieterrein... "hmm tomtom zal het wel weten. " zegt vriendje stoer, en rijd gewoon door.
Tomtom zegt dat we er zijn, wij kijken... staan we voor een of ander Disney kantoorgebouw.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 11:46:06 #256
165237 Leef
Sunny side up!
pi_58723469
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:26 schreef Elvi het volgende:
Dan moet je ze juist posten... verwerkingsproces enzo
Yep.. zoals een oud Chinees spreekwoord zegt, gedeelde smart is dubbele lol
pi_58863104
Ik had vandaag een digid-code aangevraagd en dat gaat dan via sms enzo.

Dus ik maar wachten en wachten... wat duurt het toch lang voordat die sms door is.

Ahum. Staat m'n mobiel niet aan.
pi_58879575
Afgelopen woensdag ferrox in actie
Ik had die middag examen, ik was s'ochtends nog thuis aan het leren.
Ouders weg, ik kreeg zin in een sigaretje, ik naar buiten toe.

Ff een sigaret gerookt, in de asbak in onze kapschuur uitgedrukt, en weer naar binnen.
Ik zit weer op mn kamer, na zo'n 10 minuten
wat ruik ik toch? het ruikt hier branderig, kijk ik uit het raam.
zie allemaal rook: Ferrox:

ik sprint naar buiten, bleek dat ik mn peuk niet goed had uitgedrukt, asbak in de fik naast de voorraad openhaard hout

gelukkig net goed gegaan, maar hoe ik het voor elkaar heb gekregen een peuk niet goed uit te drukken....
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
pi_58880495
Tevens heb ik ook kneedgum gekocht in de veronderstelling dat het een gewone gum was.

Daar kwam ik overigens pas achter toen ik het kneedgum uit het doosje pakte
pi_58970045
Ahum, laatst op school gingen we ijs halen tijdens een les. Nou, hadden we cornetto's gehaald, die zaten we te eten in de klas. Maakte een meisje een grapje over een ijsje uit iemands hand trekken en in zn gezicht duwen. En ik tja, ik deed zeg maar alsof ik dat bij mezelf ging doen,alleen ik had het papiertje vast, en niet het ijsje. dus die cornetto vloog uit het papiertje, in mijn gezicht
Tja, daar zit je dan midden in de klas met je gezicht onder het ijs. nee, ik ben niet onhandig
pi_58971040
Laatst reed ik 's nachts terug naar huis na een concert in de Effenaar. Eerst concertvriendje thuisgebracht, en toen naar huis. Het is toch zeker een uurtje of wat naar huis rijden, en ik was dus behoorlijk gaar tegen het einde van de rit. Ik kom in Geleen aan, kom bij een kruising en stop netjes voor het stoplicht. Ik sta daar te autisten van de moeheid en na een minuut of anderhalf begin ik hardop tegen mezelf te klagen dat dat 'KUTstoplicht BELACHELIJK lang duurt.' Dingen als "WAAR sta ik nou op te wachten?!" passeren de revue. Ik kijk nog eens goed... Sta ik dus al bijna 2 minuten stil op een kruising met knipperende oranje stoplichten. Ik was zo blij dat iedereen lag te slapen en niemand me gezien heeft.
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:01:05 #262
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58971249
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Laatst reed ik 's nachts terug naar huis na een concert in de Effenaar. Eerst concertvriendje thuisgebracht, en toen naar huis. Het is toch zeker een uurtje of wat naar huis rijden, en ik was dus behoorlijk gaar tegen het einde van de rit. Ik kom in Geleen aan, kom bij een kruising en stop netjes voor het stoplicht. Ik sta daar te autisten van de moeheid en na een minuut of anderhalf begin ik hardop tegen mezelf te klagen dat dat 'KUTstoplicht BELACHELIJK lang duurt.' Dingen als "WAAR sta ik nou op te wachten?!" passeren de revue. Ik kijk nog eens goed... Sta ik dus al bijna 2 minuten stil op een kruising met knipperende oranje stoplichten. Ik was zo blij dat iedereen lag te slapen en niemand me gezien heeft.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58989010
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Herkenbaar.

Ik heb zoiets een keer gehad toen ik nog krantenbezorger was. Ik was ook compleet gaar want al meer dan 24 uur wakker. Ik kwam bij het bejaardentehuis langs en dacht dat er iemand stond die over wilde steken, dus ik stopte met mijn fietsje en wenkte met mijn hand en zei:"Toe maar hoor."
Dat diegene nog langer was dan een lantaarnpaal vond ik niet eens vreemd.
En toen realiseerde ik me dat er helemaal niemand stond

Hopelijk lagen die oudjes nog allemaal te tukken.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:34:11 #264
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_58990048
Nog niet helemaal wakker in de auto gaan zitten, versnelling in de achteruit, en je dan ineens realiseren dat je toch echt eerst de auto moet starten voordat ie gaat bewegen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_58990839
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef B.A.Trix het volgende:
Moest een keertje vroeg op, dus ik ga naar de badkamer. douchen en het hele ratteplan.
Wilde deo op doen, pak de bus haarlak en spuit zo onder m'n armen. Plakt lekker
Dus weer even onder de armen wassen. Ik pak dit keer de deo, kijk voor de zekerheid nog een keertje goed of het daadwerkelijk deo was.. en ik spuit het zo in m'n haar!
Ben toen maar weer onder de douche gestapt.
Een paar jaar geleden had ik ook een keer zoiets. Ik pak iets te snacken (Mars ofzo) en schenk een glas cola in.. Pak die Mars uit het papiertje, loop met beide handen vol naar de vuilnisbak en tyf zo het glas cola weg, terwijl ik het Marspapiertje nog vast had.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:10:03 #266
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58990894
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden had ik ook een keer zoiets. Ik pak iets te snacken (Mars ofzo) en schenk een glas cola in.. Pak die Mars uit het papiertje, loop met beide handen vol naar de vuilnisbak en tyf zo het glas cola weg, terwijl ik het Marspapiertje nog vast had.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 06:02:14 #267
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_59004705
quote:

[..]

Iemand voordoen hoe zo'n Velux dakraam werkt, je hebt immers zelf ook zulke ramen. Klapt het bovenste deel van het raam tegen je achterhoofd aan.
Asjemenou
pi_59005194
Ik werk in de gehandicaptenzorg en moest gisteren even een bus wegbrengen bij een woonvorm voor mensen met verstandelijke handicap en hoog niveau. Zie ik daar ineens onze oud stagiaire staan, die viel daar in voor een zieke. Even staan kletsen, komt er een vrouw een beetje vreemd aangelopen en gaat op afstandje mij aan staan staren. Na zo'n 10 minuten zegt zij ineens van goh zal ik me voorstellen en schudt mij de hand, dus ik zo van okee netjes voorstellen. Vraag ik aan haar goh woon je hier? Nee zegt ze, ik werk hier. *oops*
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:41:12 #269
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59172649
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:43 schreef Fyodor het volgende:
Zal ook even wat beschamende zaken aan dit topic toevoegen...

-Op zaterdagochtend opstaan om naar mijn bijbaan te gaan, beneden komen en met een versuft gezicht op de klok zien dat het nog maar 02:10 uur is i.p.v. 07:10 uur...

-Tijdens de jiu jitsu les deed de leraar een oefening voor, ik was het 'slachtoffer'. Nadat ik op de grond geworpen was wilde ik weer overeind komen, op één of andere manier raak ik totaal uit balans en val ineens weer op de grond... Zag er nogal knullig uit
Dat ken ik! Ook wel's om 0:30 verbaasd door mijn ouders aangekeken omdat ik ineens onder de douche stond: wel gekeken naar de minuten, niet naar het uur: was inderdaad nog geen 7:30

Als peuter/kleuter wilde ik nog wel's slaapwandelen. Piste ik in de vuilnisbak in de keuken ipv de wc.

Iets ouder een motor uit een pickup gesloopt, op het stalen aanrecht gelegd en de stekker in het stopcontact. Flinke put in het aanrecht en een brandlucht.

Fikkie stoken in de sloot, erg droog en het niet meer uitkrijgen. Wind waait richting dorp, brandweer erbij en hele dorp blauw.

Moet ik nog even doorgaan?
Ik ben een eckte rapnegert
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:45:38 #270
182728 honda1990
pi_59172789
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Dat ken ik! Ook wel's om 0:30 verbaasd door mijn ouders aangekeken omdat ik ineens onder de douche stond: wel gekeken naar de minuten, niet naar het uur: was inderdaad nog geen 7:30

Als peuter/kleuter wilde ik nog wel's slaapwandelen. Piste ik in de vuilnisbak in de keuken ipv de wc.

Iets ouder een motor uit een pickup gesloopt, op het stalen aanrecht gelegd en de stekker in het stopcontact. Flinke put in het aanrecht en een brandlucht.

Fikkie stoken in de sloot, erg droog en het niet meer uitkrijgen. Wind waait richting dorp, brandweer erbij en hele dorp blauw.

Moet ik nog even doorgaan?
Woont de Paus in Rome?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:49:39 #271
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59172910
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:45 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Woont de Paus in Rome?
Videorecorder schoongemaakt met spiritus. Oud beestje, beetje onhandig, vlam d'r in. Stuk vloerbedekking afgebrand.

Met een zatte kop optreden met even zatte band. Pas na het optreden achtergekomen dat een kroonkurk mijn kabel van bas naar versterker had doorgeneden. Trieste was: niemand heeft het gemerkt.

Met dezelfde vrienden de kroeg in, wat te veel op, nekken in de achtertuin en de hele familie die staat te lachen in de keukendeur.

Dat was 'm dan weer voor nu
Ik ben een eckte rapnegert
pi_59294473
Dit topic is echt geweldig!
Morgen *gaap* post ik wel een geweldige actie
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_59346622
quote:

[..]

Danoontje gegeten, met danoontje en lepeltje naar de keuken, ik gooi het danoontje in de afwasmachine bestekbak en de lepel in de prullenbak.
pi_59346845
Beetje gedronken, sta ik bij een buffet te wachten en zie ik daar een oud collegaatje staan. Hey hoest met jou tegenwoordig dan? Die vrouw keek me een partij vreemd aan voor ze hakkelde dat ze mij niet kende. Oh en oops, die dubbelgangers van tegenwoordig ook.
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:36:09 #275
182728 honda1990
pi_59347289
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Danoontje gegeten, met danoontje en lepeltje naar de keuken, ik gooi het danoontje in de afwasmachine bestekbak en de lepel in de prullenbak.
Een maat van me liep jaren terug met oud & nieuw met een aansteekkoord en een koekje over straat, tsja moet ik het nog uitleggen
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:30:25 #276
132766 pindapeller
niks nuttigs:)
pi_59349099
een kroegvriend(2 meter lang en breed) van me die ik verder niet zoveel spreek en zijn stopwoordje is lelijk. dus ik dacht hem tegen te komen op de fiets hij fietste aan de andere kant van de weg en ik riep keihard he lelijkerd! en fietste door. na 50 meter komt er iemand naast me fietsen en zegt: had je het tegen mij? dus ik kijk is dat iemand die heel erg op die vriend van me lijkt.. en hij was behoorlijk pissig en toen schoot ik nog in de lach en meteen daarna dacht ik oh dit is niet goed en heb het hem verteld en kon er uiteindelijk ook wel om lachen.
pi_59436211
Zo'n glazen kap van een lamp (aan het plafond) eraf schroeven en dan als de 2e schroef los is klettert die kap in je gezicht, die kap was gelukkig nog heel.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_59436451
De tweede dag op je nieuwe werk aan de telefoon zitten. De telefoon aannemen. Bellende persoon horen vragen naar een collega. Denken dat het dinsdag is. Vol overtuiging zeggen dat die collega nooit werkt op deze dag. Ophangen en de betreffende collega langs zien rennen. Bedenken dat het maandag is in plaats van dinsdag. Mond houden.

De dag erop horen dat de collega thuis min of meer op zijn flikker had gekregen van zijn partner ('Je beweert al weken dat je op maandag werkt! En dan blijkt dat een leugen te zijn! Dat zei het meisje aan de telefoon! Waar was je, al die maandagen!')
  maandag 16 juni 2008 @ 17:53:00 #279
182728 honda1990
pi_59437536
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef Stoeprand het volgende:
Zo'n glazen kap van een lamp (aan het plafond) eraf schroeven en dan als de 2e schroef los is klettert die kap in je gezicht, die kap was gelukkig nog heel.
Je gezicht niet?
  maandag 16 juni 2008 @ 17:54:39 #280
182728 honda1990
pi_59437574
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef _Arual_ het volgende:
De tweede dag op je nieuwe werk aan de telefoon zitten. De telefoon aannemen. Bellende persoon horen vragen naar een collega. Denken dat het dinsdag is. Vol overtuiging zeggen dat die collega nooit werkt op deze dag. Ophangen en de betreffende collega langs zien rennen. Bedenken dat het maandag is in plaats van dinsdag. Mond houden.

De dag erop horen dat de collega thuis min of meer op zijn flikker had gekregen van zijn partner ('Je beweert al weken dat je op maandag werkt! En dan blijkt dat een leugen te zijn! Dat zei het meisje aan de telefoon! Waar was je, al die maandagen!')
heerlijk zulke dingen
pi_59439347
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:53 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Je gezicht niet?
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:20:38 #282
217528 True_Believer
You're my inspiration
pi_59443445
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:35 schreef Ps2K het volgende:

[..]

een vriend van me is een keer helemaal naar het station gefietst midden in de nacht, kwart voor 4 was het geloof ik en hij dacht dat ie te laat was voor school. Tot ie er op het station achter kwam dat er nog helemaal geen treinen gingen..
ღღღ
  maandag 16 juni 2008 @ 21:40:06 #283
182728 honda1990
pi_59444103
Kwam zondagmorgen beneden en zag dat mn tandenbrostel in de bak lag waar kammen ed inliggen Kwam voor mn ouders over alsof ik echt teveel had gezopen terwijl dit erg meeviel
  dinsdag 17 juni 2008 @ 21:34:29 #284
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_59471501
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:54 schreef honda1990 het volgende:

[..]

heerlijk zulke dingen
Toch leuk zo'n vertrouwen binnen een relatie?
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 09:55:51 #285
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59481382
quote:

Die is echt erg
pi_59488712
quote:

pi_59608513
Gisteren eentje van m'n vader, aan het begin van de EK-voetbalwedstrijd Nederland - Rusland (kwartfinale). Op tv zijn beelden te zien van Willem-Alexander en Maxima, die ook op de tribune zitten. 'Hee, kijk', roept m'n vader, 'Willem van Oranje!'

Ik, grinnikend: 'Nou, die is al een tijdje dood hoor!'

Hij: ........ .......
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_59724713
Vanochtend naar de garage geweest om de auto te laten keuren. Krijg ik een leenauto mee. Sleutel in m'n hand gedrukt:"ja, het is een klein rood autootje."

Dus ik loop naar de eerste de beste rode auto. Hmm vreemd, slot doet het niet.

Baliemedewerker komt om het hoekje heen kijken: ja, het is die andere rode auto (achter nog veel meer auto's).

O ja..
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:26:49 #289
182728 honda1990
pi_59734378
Op vrijdag 27 juni 2008 16:20 schreef honda1990 het volgende:
In lantaarpalen klimmen

Ik heb het tot de bovenste versmalling gehaald

Misschien wel leuk om erbij te vertellen is dat mijn ouders na een kwartiertje mee zouden rijden naar huis. Toen mijn maat (die de foto gemaakt heeft) vertelde dat ik tot de versmalling was gekomen konden mijn ouders dit bijna niet geloven. Omdat ik het natuurlijk wel wou bewijzen heb ik het nog een keer geprobeerd. Ik kon mijn voet gelukkig op zo'n bordje zetten Ik was halverwege de lantaarnpaal en ik wou en zou de versmalling halen, omdat ik een kwartier eerder al een topprestatie had geleverd waren mijn spieren al aan het verzuren. Ik liet me naar beneden glijden/vallen. Gelukkig kon ik leunen op dat bordje. Totdat ik dat bordje niet onder mijn voet voldoende maar ik er vol langskwam met mijn ribben. Gevolg...een diepe snee die ik nu nog voel Jammergenoeg heb ik dáár geen beelden van
pi_59938089
Mijn vader vertelde wat over zijn laatste vrachtwagenrijles. Tijdens de les zag hij een fietser over het hoofd die voor de vrachtwagen overstak, de instructeur greep in enzo.

Mijn commentaar: 'Ja, als die fietser nou ff zou bukken, kon je er zo overheen! '

Bedoelde natuurlijk dat de vrachtwagen zo hoog op z'n wielen stond... afijn, duidelijk wel.

Mijn vader keek even verbaasd dus ik lulde er maar snel overheen maar was wel een beetje een dubieuze opmerking vond ik zelf...
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  maandag 7 juli 2008 @ 12:15:09 #291
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_59944990
Nou, dan zal ik ook maar eens wat beschamende moment posten

1. Op mn 9e verjaardag, op mn feestje. Wij hebben zo'n schuurdeur met een ruit er in. Mijn broertje van 6 neemt een aanloopje springt tegen die ruit en bouncet zo terug. Dus ik heel stoer: "Dat kan ik ook!"
Gevolg: dwars door die ruit heen, dikke jaap in mn arm, hechtingen nodig
Hoe vaak ik dat verhaal niet moet hebben aanhoren. Litteken zit er nog btw

2. Een keer met mn dronken kop uit stilstand met fiets en al omgevallen.
Helaas was ik op dat moment een meisje naar huis aan het brengen
Niet dat er iets zou gaan gebeuren, maar toch bijzonder jammer

3. Was een plankje aan het zagen met een decoupeerzaag. Op een gegeven moment blijft die ergens achter hangen. Dus ik zo kijken, zit er een spijkertje in de weg. Dus ik denk, die douw ik wel even aan de kant met mn duim!

Wrijving
Ok stelletje hokboeren
pi_59945193
Laatst in de douche.

Ik wilde scheren. Spuit ik dat scheergel direct in mijn oog ipv op mijn hand
pi_59946366
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:23 schreef Agiath het volgende:
Laatst in de douche.

Had je daarna zeker wel een lekker glad oog.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_59946516
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:23 schreef Agiath het volgende:
Laatst in de douche.

Dat is nog niks, ik heb een keer scheerschuim o¨p mijn tandenborstel gespoten en in mijn mond gedaan
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59963829
Ik heb vandaag zoooo iets ongelovelijk stoms gedaan...

Moest mijn Ov kaart inleveren (dag lief ov kaartje) en dat heb ik via de post gedaan.

Ipv gewoon naar het postkantoor..

pi_59969658
Een aantal jaren geleden tijdens de winter was ik aan het fietsen van huis af. Ik nog maar net vertrokken toen ik achter mij hoor, HE JUSTIN, dus ik kijk achterom, bleek het mijn zusje te zijn, ik flikker op de grond, door het gladde ijs. Zij schiet in de lach en flikkert zelf ook. Ik zie dit en begin ook te lachen. Moet er grappig hebben uitgezien twee mensen lachend op de grond.

Dit doe ik vaak. Ik ben naar iets op zoek en kan het nergens vinden. Blijkt het gewoon in mijn hand te zijn of op mijn kop bijv. zonnebril.

Ik zit tegenwoordig in dienst. Wij moest gaan lopen met het hele compagnie, alle hoge pieten erbij. Wij hoefden niet ver te lopen 8km. Ik was gewoon aan het praten met de persoon naast mij, zag ik een gat over het hoofd. Ik struikelde en viel kei hard op mijn knie (kon 2 weken niet lopen). Normaal gezien worden mensen gewond als ze uitgezonden worden, ik niet. Alleen tijdens het lopen of sporten.. :S

[ Bericht 0% gewijzigd door Epiphone op 08-07-2008 13:01:26 ]
So here I was right...
pi_59969707
Drukte op de verkeerde knop, doe ik altijd. AUB deze post verwijderen...
So here I was right...
pi_59972455
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag zoooo iets ongelovelijk stoms gedaan...

Moest mijn Ov kaart inleveren (dag lief ov kaartje) en dat heb ik via de post gedaan.

Ipv gewoon naar het postkantoor..

Vervolg:

en ik heb de kaart opgestuurd naar "gevonden ov kaarten"

Verder blijkt nu, dat ik de kaart gewoon mag houden, omdat ik een vervolg opleiding ga doen.

Maar ik was bang voor boetes en dacht dat ik de kaart direct moest inleveren, miscommunicatie met de ib-groep.
pi_60478692
Was op de 1e werkdag bij de AH op zaterdagochtend. Wekker ging om 6 uur s'ochtends en ik haast me uit bed om te douchen. Eenmaal bezig met douchen hoorde ik opeens een hels geluid, het bleek mijn mobiel alarm te zijn met de PIEP IRRI 2 omdat ik super bang was te verslapen) Ik schrok me wild en ik realiseerde me dan ook meteen dat het hele huis inclusief broers en ouders wakker zou worden van deze uiterst irritante piep ringtone.

Uit reflex spring ik uit de douche, sla een handdoek om mn middel en sprint vervolgens naar mijn kamer om de ringtone uit te zetten, eenmaal uitgezet realiseerde ik me dat ik me niet snel had afgedroogt wat dus betekent dat er een spoor water liep van de badkamer naar mijn kamer.

Terwijl ik terug sprintte naar de douche op dat gladde pad kan je wel raden wat er gebeurde, ik ging VOL op mijn plaat.. het gevolg was een gigantische dreun en omdat mijn kamer recht boven de slaapkamer van mijn ouders is vreesde ik voor de gevolgen. En ja hoor, even later hoor ik mijn vader de trap opkomen met : alles goed vriend? lig ik daar dus halfnaakt in een plas water in mijn kamer met de shampoofles open in mijn hand. bleek er een hele straal shampoo over het kleed te zijn gegaan inclusief mijn bed, zag er heel genant uit. Mijn vader heeft vervolgens een nieuwe handdoek gepakt en de vloer gedweild en ik ben toen snel verder gaan douchen en vervolgens aan mijn eerste werkdag begonnen.

Die eerste werkdag zal ik dus niet zo snel vergeten....:p
''De mens die zich omringt met feiten, niet toestaat dat hij verrast wordt, geen flits van intuïtie kent, geen veronderstellingen maakt, geen risico neemt, leeft in een afgesloten cel.'' : Albert Einstein.
pi_60490425
Mijn moeder laatst, ze verwachtte een belangrijk telefoontje, dus ze had de huistelefoon in d´r achterzak gedaan.

Telefoon rinkelt, zij als een gek die telefoon zoeken, ik moest helpen.
Beller had het bellen na een minuut wel opgegeven, maar wij verder zoeken want me ma wist zeker dat ie in de buurt was.
Na 10 minuten zoeken zag ik iets in me ma´s achterzak zitten dus ik: "Mam, voel is aan je achterwerk..."

En jahoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')