Dat is toch niet zo beschamd dat is toch gewoon domquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:45 schreef Fredo55 het volgende:
We zitten te eten aan de etenstafel.
Broer: Fredo.. hoe groot is de lul van een koe?![]()
Ik: uhh ik weet niet?Zal wel heel groot zijn.
![]()
Broer: Een koe is vrouwelijk.![]()
Ik: Ja maar..wat is het mannelijke van de koe dan?![]()
Broer: Een stier sukkel!!![]()
![]()
Ik: ohja..![]()
Dat ook, maar ik schaamde me ook behoorlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:56 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo beschamd dat is toch gewoon dom
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 05:06 schreef piet_pelle het volgende:
Tijdje terug toen ik nog jong was. Zat ik buiten met mijn vrienden te zuipen aangezien de plaatselijke kroegen (alle 2) al voor 3'en dicht gaan.
Dus ietwat aan de pimpel fietsten we na een tijdje met z'n allen naar huis en op een gegeven moment zie ik iedereen voor me een hele scherpe bocht maken alsof ze iets wilde ontwijken. 2 betonnen paaltjes bleken het te zijn. "Wat een homo's" dacht ik dat ze zoveel moeite doen omdat ze er niet tussendoor durfden te fietsen, dus ik deed at wel.
Maar het bleken geen 2 op zichzelf staande paaltjes te zijn, er zat nog een plastic, antraciet, zwart bankje tussen dat ik in het donker dus niet had gezien.
Dus whoppa over de kop ging ik met mijn vaders geleende fiets en iedereen lachde me uit. Want schijnbaar hadden zij het bankje wel gezien en vroegen ze zich af waarom ik daar met volle snelheid een kamikaze op uit voerde.
En toen had ik twee collega's die me heel raar aankeken, tot ik begreep waarom.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:10 schreef Geerd het volgende:
En toen?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:45 schreef Nuna het volgende:
Vriendin van me ging een paar jaar terug op vakantie met d'r familie en plakten er nog een weekje bij aan (dus onder schooltijd). Dus haar moeder wilde haar ziek melden, en dat deed ze op het vliegveld.
En net op het moment dat ze de baliemedewerker vertelt dat haar dochter ziek is en dus niet naar school komt, wordt er omgeroepen: ''Wil familie Jansen zich zo snel mogelijk melden bij gate 4. Herhaling: wil familie Jansen zich melden bij gate 4, dank U.''
diegene was nog geen 50 dus ofzo?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:43 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
En toen had ik twee collega's die me heel raar aankeken, tot ik begreep waarom.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Razor21 het volgende:
Afgelopen zaterdag in de winkel ging een jas kopen jaja voor het eerst in mijn eentje zonder vriendin![]()
Ik wat jassen passen hingen wat mooie jassen van Twinlife aan het rek ik 1tje passen was dus te klein.
Ik denk ik moet een XL hebben ik passen denk wat zitten mijn armen toch gaar...en die jas ook nog strak. Nog een aantal jassen geprobeerd kwam er amper in..terwijl het gewoon XL was.
Ik denk godverdomme zag ik verderop ook nog een rek met allemaal Twinlife jassen pak daar een mooie XL en doe die aan...
Hoor ik in 1 keer een verkoper achter de kassa roepen : Ja nu staat u goed meneer dit is namelijk wel de herenafdeling
Ik zo van :![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt maarrehhh...quote:
Dat dusquote:Op maandag 4 februari 2008 11:34 schreef TheIceWarrior het volgende:
lol, nee het is niet adam en eva maar Abraham en Sahra!
Ja dat heb ik ook eens gehad...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:32 schreef MM-Luna het volgende:
Hmpf, toch maar weer een paar uur in bed gaan liggen verder slapen tot het daadwerkelijk tijd was om op te staan.
Hehe voel je je best lullig.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:35 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook eens gehad...
Ik kom uit het werk en ik ga zo even voor de tv slapen. Ik wordt enorm uitgerust wakker en zie dat het zeven uur is!! Ik als een gek mijn spullen pakken en naar beneden rennen. Ook nog geen krant op de mat! gvd. Snel naar buiten om naar de bus te sjouwen.
En dan halverwege denk je dat er iets niet klopt... idd het was 19:00 ipv 07:00
Bij de golfbaan?:Dquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef Lekiamh het volgende:
dichtbij het kruispunt waar je naar nootdorp kan,
Whehehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
TVP.
Ik eens 's morgens naar het werk toe met de auto. Ik stap uit, kijk naar beneden.... en zie dat ik 2 verschillende schoenen aanheb
Terug rijden naar huis was geen optie.
Heb die dag zo weinig mogelijk gelopen op het werk.
Gelukkig leken de schoenen enigzins op elkaar, en viel het niet erg op.
Met aantrekken ook niks gemerkt, want ze voelde van binnen ongeveer hetzelfde.
Mijn moeder nog bellen rond de middag welke schoenen ik aanhad. Er stond van 2 paar schoenen maar 1 schoen
Ik, een jaar of 14. Onze vorige hond, die als een gek ging rennen en zoeken als je "POES" riep.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Vanochtend had ik ook iets stoms![]()
Gaat lopen met de hond. Hond ziet een duif, en loopt te trekken aan die riem...Maar de grond was een beetje gladHup, daar lag ik
Oh, dat heb ik als kind eens gehad.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Vanochtend had ik ook iets stoms![]()
Gaat lopen met de hond. Hond ziet een duif, en loopt te trekken aan die riem...Maar de grond was een beetje gladHup, daar lag ik
Deze is niet van mij, maar van mijn zusje:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik als kind eens gehad.
Onze hond werd helemaal gek als hij een kat zag.
Dat , in combinatie met het feit dat ik nog klein was en hij groot en in combinatie met sneeuw.![]()
Daar ging ik, op mijn buik door de sneeuw, ondertussen die hond uitmaken voor alles wat mooi en lelijk was.
En mijn moeder maar lachen.
quote:Op zondag 16 maart 2008 09:08 schreef Osramp het volgende:
GisterenWe zouden naar een feest van een collega, dus we stappen in de auto en toetsen het adres in dat op de kaart staat die we gekregen hebben.
Na een half uurtje komen we daar aan "Wel ERG rustig hier", waren zo'n 100 man uitgenodigd had ik op kantoor gehoord. Aanbellen, niks. Even achterom kijken, niks.
Terug naar de auto, op kaart kijken. NOg eens kijken. Shit, het feest is in een zaaltje in de buurt.
Kwamen we nog net op tijd met een bubs collega's aan
De feestvierders konden er wel om lachen
quote:Op donderdag 17 april 2008 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik liep vanmiddag naar de trein.
Komt er een meisje langsfietsen, ik dacht dat het een klasgenoot was.
Roept ze zo doei, dus ik zo doei terugroepen.
Wat bleek:
1. Ik kende haar helemaal niet.
2. Ze zat in haar mobiel te praten.
Om het nog erger te maken: ik moest nog een minuut wachten op het stoplicht, naast haar.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef honda1990 het volgende:
[..]Dat zijn toch wel de mooiere dingen
Hehe zoiets had ik laatst ookquote:Op zondag 16 maart 2008 09:08 schreef Osramp het volgende:
GisterenWe zouden naar een feest van een collega, dus we stappen in de auto en toetsen het adres in dat op de kaart staat die we gekregen hebben.
Na een half uurtje komen we daar aan "Wel ERG rustig hier", waren zo'n 100 man uitgenodigd had ik op kantoor gehoord. Aanbellen, niks. Even achterom kijken, niks.
Terug naar de auto, op kaart kijken. NOg eens kijken. Shit, het feest is in een zaaltje in de buurt.
Kwamen we nog net op tijd met een bubs collega's aan
De feestvierders konden er wel om lachen
Om het nog erger te maken: het was je ex?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om het nog erger te maken: ik moest nog een minuut wachten op het stoplicht, naast haar.
Nee, tenzij ik lesbisch ben.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:47 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Om het nog erger te maken: het was je ex?
Yep.. zoals een oud Chinees spreekwoord zegt, gedeelde smart is dubbele lolquote:Op woensdag 13 september 2006 20:26 schreef Elvi het volgende:
Dan moet je ze juist posten... verwerkingsproces enzo![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Laatst reed ik 's nachts terug naar huis na een concert in de Effenaar. Eerst concertvriendje thuisgebracht, en toen naar huis. Het is toch zeker een uurtje of wat naar huis rijden, en ik was dus behoorlijk gaar tegen het einde van de rit. Ik kom in Geleen aan, kom bij een kruising en stop netjes voor het stoplicht. Ik sta daar te autisten van de moeheid en na een minuut of anderhalf begin ik hardop tegen mezelf te klagen dat dat 'KUTstoplicht BELACHELIJK lang duurt.' Dingen als "WAAR sta ik nou op te wachten?!" passeren de revue. Ik kijk nog eens goed... Sta ik dus al bijna 2 minuten stil op een kruising met knipperende oranje stoplichten.Ik was zo blij dat iedereen lag te slapen en niemand me gezien heeft.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Laatst reed ik 's nachts terug naar huis na een concert in de Effenaar. Eerst concertvriendje thuisgebracht, en toen naar huis. Het is toch zeker een uurtje of wat naar huis rijden, en ik was dus behoorlijk gaar tegen het einde van de rit. Ik kom in Geleen aan, kom bij een kruising en stop netjes voor het stoplicht. Ik sta daar te autisten van de moeheid en na een minuut of anderhalf begin ik hardop tegen mezelf te klagen dat dat 'KUTstoplicht BELACHELIJK lang duurt.' Dingen als "WAAR sta ik nou op te wachten?!" passeren de revue. Ik kijk nog eens goed... Sta ik dus al bijna 2 minuten stil op een kruising met knipperende oranje stoplichten.Ik was zo blij dat iedereen lag te slapen en niemand me gezien heeft.
Een paar jaar geleden had ik ook een keer zoiets. Ik pak iets te snacken (Mars ofzo) en schenk een glas cola in.. Pak die Mars uit het papiertje, loop met beide handen vol naar de vuilnisbak en tyf zo het glas cola weg, terwijl ik het Marspapiertje nog vast had.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef B.A.Trix het volgende:
Moest een keertje vroeg op, dus ik ga naar de badkamer. douchen en het hele ratteplan.
Wilde deo op doen, pak de bus haarlak en spuit zo onder m'n armen. Plakt lekker![]()
Dus weer even onder de armen wassen. Ik pak dit keer de deo, kijk voor de zekerheid nog een keertje goed of het daadwerkelijk deo was.. en ik spuit het zo in m'n haar!![]()
Ben toen maar weer onder de douche gestapt.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik ook een keer zoiets. Ik pak iets te snacken (Mars ofzo) en schenk een glas cola in.. Pak die Mars uit het papiertje, loop met beide handen vol naar de vuilnisbak en tyf zo het glas cola weg, terwijl ik het Marspapiertje nog vast had.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik ook een keer zoiets. Ik pak iets te snacken (Mars ofzo) en schenk een glas cola in.. Pak die Mars uit het papiertje, loop met beide handen vol naar de vuilnisbak en tyf zo het glas cola weg, terwijl ik het Marspapiertje nog vast had.![]()
![]()
Dat ken ik! Ook wel's om 0:30 verbaasd door mijn ouders aangekeken omdat ik ineens onder de douche stond: wel gekeken naar de minuten, niet naar het uur: was inderdaad nog geen 7:30quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:43 schreef Fyodor het volgende:
Zal ook even wat beschamende zaken aan dit topic toevoegen...
-Op zaterdagochtend opstaan om naar mijn bijbaan te gaan, beneden komen en met een versuft gezicht op de klok zien dat het nog maar 02:10 uur is i.p.v. 07:10 uur...![]()
-Tijdens de jiu jitsu les deed de leraar een oefening voor, ik was het 'slachtoffer'. Nadat ik op de grond geworpen was wilde ik weer overeind komen, op één of andere manier raak ik totaal uit balans en val ineens weer op de grond... Zag er nogal knullig uit
Woont de Paus in Rome?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Dat ken ik! Ook wel's om 0:30 verbaasd door mijn ouders aangekeken omdat ik ineens onder de douche stond: wel gekeken naar de minuten, niet naar het uur: was inderdaad nog geen 7:30
Als peuter/kleuter wilde ik nog wel's slaapwandelen. Piste ik in de vuilnisbak in de keuken ipv de wc.
Iets ouder een motor uit een pickup gesloopt, op het stalen aanrecht gelegd en de stekker in het stopcontact. Flinke put in het aanrecht en een brandlucht.
Fikkie stoken in de sloot, erg droog en het niet meer uitkrijgen. Wind waait richting dorp, brandweer erbij en hele dorp blauw.
Moet ik nog even doorgaan?
Videorecorder schoongemaakt met spiritus. Oud beestje, beetje onhandig, vlam d'r in. Stuk vloerbedekking afgebrand.quote:
Danoontje gegeten, met danoontje en lepeltje naar de keuken, ik gooi het danoontje in de afwasmachine bestekbak en de lepel in de prullenbak.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Een maat van me liep jaren terug met oud & nieuw met een aansteekkoord en een koekje over straat, tsja moet ik het nog uitleggenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Danoontje gegeten, met danoontje en lepeltje naar de keuken, ik gooi het danoontje in de afwasmachine bestekbak en de lepel in de prullenbak.
Je gezicht niet?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef Stoeprand het volgende:
Zo'n glazen kap van een lamp (aan het plafond) eraf schroeven en dan als de 2e schroef los is klettert die kap in je gezicht, die kap was gelukkig nog heel.
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef _Arual_ het volgende:
De tweede dag op je nieuwe werk aan de telefoon zitten. De telefoon aannemen. Bellende persoon horen vragen naar een collega. Denken dat het dinsdag is. Vol overtuiging zeggen dat die collega nooit werkt op deze dag. Ophangen en de betreffende collega langs zien rennen. Bedenken dat het maandag is in plaats van dinsdag. Mond houden.
De dag erop horen dat de collega thuis min of meer op zijn flikker had gekregen van zijn partner ('Je beweert al weken dat je op maandag werkt! En dan blijkt dat een leugen te zijn! Dat zei het meisje aan de telefoon! Waar was je, al die maandagen!')
een vriend van me is een keer helemaal naar het station gefietst midden in de nacht, kwart voor 4 was het geloof ik en hij dacht dat ie te laat was voor school. Tot ie er op het station achter kwam dat er nog helemaal geen treinen gingen..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:35 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook eens gehad...
Ik kom uit het werk en ik ga zo even voor de tv slapen. Ik wordt enorm uitgerust wakker en zie dat het zeven uur is!! Ik als een gek mijn spullen pakken en naar beneden rennen. Ook nog geen krant op de mat! gvd. Snel naar buiten om naar de bus te sjouwen.
En dan halverwege denk je dat er iets niet klopt... idd het was 19:00 ipv 07:00
De tweede dag op je nieuwe werk aan de telefoon zitten. De telefoon aannemen. Bellende persoon horen vragen naar een collega. Denken dat het dinsdag is. Vol overtuiging zeggen dat die collega nooit werkt op deze dag. Ophangen en de betreffende collega langs zien rennen. Bedenken dat het maandag is in plaats van dinsdag. Mond houden.
De dag erop horen dat de collega thuis min of meer op zijn flikker had gekregen van zijn partner ('Je beweert al weken dat je op maandag werkt! En dan blijkt dat een leugen te zijn! Dat zei het meisje aan de telefoon! Waar was je, al die maandagen!')
Had je daarna zeker wel een lekker glad oog.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:23 schreef Agiath het volgende:
Laatst in de douche.
Ik wilde scheren. Spuit ik dat scheergel direct in mijn oog ipv op mijn hand
Dat is nog niks, ik heb een keer scheerschuim o¨p mijn tandenborstel gespoten en in mijn mond gedaanquote:Op maandag 7 juli 2008 12:23 schreef Agiath het volgende:
Laatst in de douche.
Ik wilde scheren. Spuit ik dat scheergel direct in mijn oog ipv op mijn hand
Vervolg:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag zoooo iets ongelovelijk stoms gedaan...![]()
Moest mijn Ov kaart inleveren (dag lief ov kaartje) en dat heb ik via de post gedaan.
Ipv gewoon naar het postkantoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |