abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2007 @ 04:47:37 #101
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_47700187
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:23 schreef MM-Luna het volgende:
Ziek thuis met een lichte hersenschudding, wel hier en daar wat verward nog maarja woon alleen dus alles alleen doen ipv in bed te blijven liggen rusten. Ik ging een loempia bakken in de pan, boter laten smelten, loempia erin, paar keer omkeren en ineens.. TUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTU

Ik kreeg zowat een hartverzakking, ik ren naar de keuken die vol rook stond, een knetterhard brandalarm bleef maar loeien en zie tot mijn verbazing een zwarte loempia in de pan liggen roken. Had ik een loempia gemaakt dan? Ik was het totaal vergeten schijnbaar.
Loempia moet je ook niet in de boter bakken, maar in de frituurpan..
pi_47700198
Tijdje terug toen ik nog jong was. Zat ik buiten met mijn vrienden te zuipen aangezien de plaatselijke kroegen (alle 2) al voor 3'en dicht gaan.
Dus ietwat aan de pimpel fietsten we na een tijdje met z'n allen naar huis en op een gegeven moment zie ik iedereen voor me een hele scherpe bocht maken alsof ze iets wilde ontwijken. 2 betonnen paaltjes bleken het te zijn. "Wat een homo's" dacht ik dat ze zoveel moeite doen omdat ze er niet tussendoor durfden te fietsen, dus ik deed at wel.

Maar het bleken geen 2 op zichzelf staande paaltjes te zijn, er zat nog een plastic, antraciet, zwart bankje tussen dat ik in het donker dus niet had gezien.
Dus whoppa over de kop ging ik met mijn vaders geleende fiets en iedereen lachde me uit. Want schijnbaar hadden zij het bankje wel gezien en vroegen ze zich af waarom ik daar met volle snelheid een kamikaze op uit voerde.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_47702251
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 04:47 schreef glasbak het volgende:

[..]

Loempia moet je ook niet in de boter bakken, maar in de frituurpan..
Ik heb geen frituurpan en bakken in boter kan prima met een ontdooide loempia.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:00:25 #104
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47710975
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:47 schreef DuranK het volgende:

[..]

Ik heb jouw bevestiging niet nodig om te weten dat het echt is
ik geloof er in elk geval geen zak van
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_47743642
Ik moest een keer 's morgens vroeg voor poliklinisch onderzoek naar het Dijkzigt Ziekenhuis in Rotterdam (wat nu het Erasmus MC is). Voordat ik de deur uit ging nog even nagekeken of m'n haar en kleding er een beetje verzorgd uitzag en ik alle benodigde spullen en papieren bij me had... ja hoor, alles in orde, dus met een gerust hart op weg.

Na een lange rit kom ik daar aan, ga naar binnen, loop door de eindeloos lange gang... en zie ineens dat ik m'n pantoffels nog aan heb in plaats van m'n schoenen, haha!
Dan voel je je ook knap lullig...
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_47804532
Ja. Hier. Ik moest mijn nieuwe boeken ophalen op school. Het had geregend. De vloer is glad.

Enfin, ik loop met een stapel boeken in mijn handel door de hal om ze in de auto the dumpen, lopen een heleboel mensen, ik stap verkeerd en...

Glijd uit. Ik op de grond, boeken overal, mensen verbaasd. Jammer dat na die verbazing iedereen me uitlachtte terwijl ik probeerde mijn boeken bij elkaar te rapen.

En een keer met mijn jas aan mijn zadel blijven haken. Gelukkig was er nog niemand in de fietsenstalling.
pi_48102688
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:06 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik moest een keer 's morgens vroeg voor poliklinisch onderzoek naar het Dijkzigt Ziekenhuis in Rotterdam (wat nu het Erasmus MC is). Voordat ik de deur uit ging nog even nagekeken of m'n haar en kleding er een beetje verzorgd uitzag en ik alle benodigde spullen en papieren bij me had... ja hoor, alles in orde, dus met een gerust hart op weg.

Na een lange rit kom ik daar aan, ga naar binnen, loop door de eindeloos lange gang... en zie ineens dat ik m'n pantoffels nog aan heb in plaats van m'n schoenen, haha!
Dan voel je je ook knap lullig...
Nou, een ziekenhuis is gelukkig een van de weinige openbare gebouwen waar wel meer mensen op pantoffels rondhobbelen.

Ik ben in Nijmegen een keer enorm hard gevallen. Bij de Douglas heb je zo'n hellinkje naar buiten. En het had geregend, dus dat ding was glad. En ik ging me toch onderuit. Daar lag ik, languit op een van de drukste winkelstraten in Nijmegen. Tientallen mensen die me aanstaarden.

Een beschamend moment dat iets meer 'in mijn eentje' was, maar nog niet helemaal: toen ik mijn nieuwe tandarts in zijn duim beet.
pi_48122559
Zocht een dvd van Sheryl Crow bij Media Markt. Ik zoeken, kon er geen 1 vinden. Dus ik vragen. Die man loopt naar een ander rek en zie daar alle cd's + dvd's van Sheryl Crow. Hij vroeg nog heb je wel bij de C gekeken? Nee dus, bij de S, ik ging door de grond...
pi_48122793
Dat had ik ook toen ik de dvd box van seizoen 1 House wou kopen bij de media markt. Hij was net uit dus ik zit te zoeken bij nieuw. Ik kon nix vinden. Op een gegeven moment maar vragen. Ja, staat bij series, bij de H. Ik kijken, miljarden dvd-boxen
  maandag 9 april 2007 @ 18:31:44 #110
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_48151460
Vorige maand was ik aan het skieën maar omdat het niet echt een koude winter was geweest lag er niet echt veel sneeuw. De eerste dag was ik samen met m'n broer aan skieën maar doordat we de weg nog niet zo goed wisten waren we op een paadje terecht gekomen dat van de ene naar de andere piste liep en dus geen officiele piste was. Het eerste stuk ging nog prima maar toen we een bocht om skiede was daar ineens een stukje waar geen sneeuw lag, dat zag ik te laat waardoor mijn skies bleven staan en ik met een mooie boog 2 meter verderop plat op mijn buik terecht kwam. Deed behoorlijk pijn omdat er bijna geen sneeuw lag.

Toen we daar nog even zaten omdat ik nog even niet in staat was om verder de skieën, kwamen er nog een paar mensen langs die netjes om de kale plek heen skieden. Die zullen wel gedacht hebben, wat een vreemde plek om te gaan zitten uitrusten.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_48335601
Vrijdag had ik ook weer een blunder, maar ik hoop dat niemand hem gezien heeft.

Ik rende met een paar reizigers naar de trein, toen ik halverwege er achter kwam, dat het de verkeerde trein was.

Mijn trein stond aan het andere kant van het perron.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 14 april 2007 @ 22:55:36 #112
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_48335703
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Er circuleert een naaktfilmpje van mij op internet.
link pleas
Screw you guys, I'm going home.
  zondag 15 april 2007 @ 05:00:46 #113
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_48341107
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vrijdag had ik ook weer een blunder, maar ik hoop dat niemand hem gezien heeft.

Ik rende met een paar reizigers naar de trein, toen ik halverwege er achter kwam, dat het de verkeerde trein was.

Mijn trein stond aan het andere kant van het perron.
Hoe opgelost? Heel overdreven, als in: "OOOOOOOH, VERDORIE, VERKEERDE TREIN" of ben je gewoon in de trein gaan zitten?
Asjemenou
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:37:39 #114
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_48434156
mijn vriend vroeg me een keer of ik mee wilde naar Den Haag om in die chocolaterie op DH o CS bonbons voor zn moeder te kopen. Ik zeg dus ja, dus wij met de fiets daarnaar toe (was op een zondag)
wij komen na een uur vanuit zoetermeer naar den haag aan op het CS. Hij koopt zn bonbons en wij gaan, na ff rond te hebben gehangen in DH, weer naar huis.

we zijn bijna in voorburg als we een opa'tje tegenkomen op zn electrische scootmobiel bij een stoplicht bij de binckhorst. die zat me een partij vreemd te kijken ...
ff later krijg ik gvd (5 min. na vertrek) een lekke band ! we waren nog niet ens voorbij voorburg
ik had geen geld of telefoon meegenomen (ik had tot die tijd nooit een lekke band gehad en had er totaal niet op gerekend dat dit zou kunnen gebeuren ) en mn vriend ook niet.
moest ik dus meer dan 15 km lopen naar huis
zijn we na ong. een uur lopen dichtbij het kruispunt waar je naar nootdorp kan, zie ik die opa voorbij komen op zn scootmobiel : 'zag ik jullie niet in DH?' ik voelde me niet goed, gepwnd door een bejaarde
pi_48435504
quote:
Op zondag 15 april 2007 05:00 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Hoe opgelost? Heel overdreven, als in: "OOOOOOOH, VERDORIE, VERKEERDE TREIN" of ben je gewoon in de trein gaan zitten?
Uhm ja

Eerst stug doorrennen en daarna steeds langzamer, vervolgens stoppen en als een gek de goede trein in schieten.

Daarna hopen dat de mensen in de verkeerde trein die het zagen het snel vergeten.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 28 april 2007 @ 00:47:39 #116
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_48796922
Minnie kreeg een paard voor dr 18e verjaardag.
De stal waar hij staat was toen een nogal bij elkaar geraapt zootje. In de bak stond toen een oude badkuip die als waterbak diende.
Op een gegeven moment schrok mn paard van iets en ging ervandoor, ik rekende er niet op en viel van mn paard af.
Natuurlijk belande ik in de "waterbak" die net gevult was....

Ik reed ook een keertje door het bos met een vriendin. Gezellig aan de babbel en we besloten een stukje te gaan draven.
Ondertussen vrolijk verder babbelend en blij dat het warme zonnetje dat door de bomen schijnt. Diezelfde bomen hebben wel eens laaghangende takken die jij pas opmerkt zodra ze tegen je kop aanslaan.

[ Bericht 14% gewijzigd door Queen_Minny op 28-04-2007 01:01:09 ]
pi_48799587
Ghehe auw@minny

Humzz gisteravond vrij laat, bedacht dat me fiets nog buiten stond dus ik naar beneden lopen (3 verdiepingen flat) om de fiets in de kelder te zetten. Vervolgens weer terug naar boven, maar fuk! Mijn deur gaat niet open, de sleutel past niet? Terwijl ik me afvraag hoe dat zo ineens kan en waarom er licht brand in de keuken van mijn net verhuisde buurman (huis staat nu leeg), valt het kwartje.. Shit! Verkeerde verdieping...

Die lui zullen wel gedacht hebben, wie morrelt er aan de deur midden in de nacht..
  zaterdag 28 april 2007 @ 13:41:09 #118
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_48804996
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 07:30 schreef MM-Luna het volgende:
Ghehe auw@minny

Humzz gisteravond vrij laat, bedacht dat me fiets nog buiten stond dus ik naar beneden lopen (3 verdiepingen flat) om de fiets in de kelder te zetten. Vervolgens weer terug naar boven, maar fuk! Mijn deur gaat niet open, de sleutel past niet? Terwijl ik me afvraag hoe dat zo ineens kan en waarom er licht brand in de keuken van mijn net verhuisde buurman (huis staat nu leeg), valt het kwartje.. Shit! Verkeerde verdieping...

Die lui zullen wel gedacht hebben, wie morrelt er aan de deur midden in de nacht..
Een vriend van me deed dat beter

Zijn opa en oma zijn slecht ter been en nogal doof en hij heeft de huissleutel. Op een avond ging hij naar zn opa en oma toe. Hij stak de sleutel in het slot en de deur wilde niet open. De deur klemt nogal.
De buren hoorden het gemorrel en hebben de politie gebelt.
Hij heeft een nacht vast gezeten voordat iemand zn opa en oma kon bereiken om te bevestigen dat het hun kleinzoon was.
  woensdag 2 mei 2007 @ 03:18:12 #119
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_48914919
Ik heb amaal strepen op de zijkant van m'n hoofd, want ik zat met een pen over mijn hoofd te gaan toen ik aan het nadenken was en kwam er pas in de badkamer achter dat de punt van de pen niet in de pen stak
Asjemenou
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:37:30 #120
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_49393640
Afgelopen zaterdag in de winkel ging een jas kopen jaja voor het eerst in mijn eentje zonder vriendin
Ik wat jassen passen hingen wat mooie jassen van Twinlife aan het rek ik 1tje passen was dus te klein.

Ik denk ik moet een XL hebben ik passen denk wat zitten mijn armen toch gaar...en die jas ook nog strak. Nog een aantal jassen geprobeerd kwam er amper in..terwijl het gewoon XL was.

Ik denk godverdomme zag ik verderop ook nog een rek met allemaal Twinlife jassen pak daar een mooie XL en doe die aan...

Hoor ik in 1 keer een verkoper achter de kassa roepen : Ja nu staat u goed meneer dit is namelijk wel de herenafdeling

Ik zo van :
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:43:38 #121
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_49393805
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Razor21 het volgende:
Afgelopen zaterdag in de winkel ging een jas kopen jaja voor het eerst in mijn eentje zonder vriendin
Ik wat jassen passen hingen wat mooie jassen van Twinlife aan het rek ik 1tje passen was dus te klein.

Ik denk ik moet een XL hebben ik passen denk wat zitten mijn armen toch gaar...en die jas ook nog strak. Nog een aantal jassen geprobeerd kwam er amper in..terwijl het gewoon XL was.

Ik denk godverdomme zag ik verderop ook nog een rek met allemaal Twinlife jassen pak daar een mooie XL en doe die aan...

Hoor ik in 1 keer een verkoper achter de kassa roepen : Ja nu staat u goed meneer dit is namelijk wel de herenafdeling

Ik zo van :
aardige verkoper ook
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_49394430
quote:

Ik zo van :
Schitterend
AFC AJAX
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:15:52 #123
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49394663
quote:

Ik zo van :
Oh damn, you poor thing
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_49396303
Hm, eigenlijk nog niet echt veel egr beschamende momente meegemaakt geloof ik,...
Of nouja, misschien niet erg bijzonder maar ook zeker niet bijster handig;
Vorig jaar werd de school verbouwd en opgeknapt. Ik liep watrond in het gebouw, en terwijl ik een grote grijze pilaar passeerde duwde ik mijn hand tegen hem aan . Ik was alleen nog niet op de hoogte van het feit dat die dingen net geschilderd waren... ongelukje kan gebeuren, alleen nog geen 3 dagen later greep ik een pasgeschilderde trapleuning beet, om vervolgens weer een geschilderde pilaar vast te grijpen. De andere meiden in de wc keken me een beetje vreemd aan.
En een week later stapte ik maar eens in een bak met een raar goedje, mijn zwarte schoenen geven nu in het donker licht....
pi_49396330
quote:

Ik zo van :
Priceless
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_49489523
Een van mijn domste acties was de eerste keer dat ik ging frituren (ben al geen keukenwonder). Ik zet die pan op het aanrecht, doe de stekker erin en ga tv zitten kijken, wachten tot ie is voorverwarmd. Na 10 minuten even kijken of ie al heet is, maar hij is nog helemaal koud. Ik m'n vader bellen ( ), 'heb je de knop wel omgezet?' 'eh knop? '.. Ik de knop omzetten, en ja hoor hij werd warm. Patat erin, ging allemaal goed ( ), vervolgens een paar kroketten want het ging toch zo goed Wil ik na een tijdje die kroketten eruit halen, doe de deksel omhoog.. zie ik daar 2 bevroren kroketten in het mandje boven het vet hangen Toen stond ik wel even hardop om mezelf te lachen
pi_49668112
Ik was een jaar of 15 toen ik met een maat een potje ging voetballen op het grasveldje voor zijn huis. Ik wil een bal aannemen of passen of iets dergelijks maar ik glijd uit, helemaal op m'n bek dus die gast lachen terwijl ik daar maar een beetje lig, en aangezien ik toch vrij moe was lag ik daar wel goed. Zo na een halve minuut zeg ik hard op 'is dit veld bemest of zo? Het ruikt hier zo..' En je voelt hem natuurlijk aankomen, jawel mijn gehele broek, schoenen, sokken en na nadere inspectie ook mijn handen zaten hélemaal onder de hondenpoep. Die gast had het niet meer van het lachen, maar hoewel ik de humor er ook wel van kon inzien was ik er niet echt blij mee. Daar toen mezelf goed gewassen, een half uur met een stokje m'n schoenen schoon zitten maken en terug naar huis gegaan in kleren van z'n pa.
Deze doet het overigens nog steeds goed op feesten, partijen en bruiloften
pi_49836529
TVP
  zondag 17 juni 2007 @ 16:47:51 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_50548746
quote:
[]

Ik zo van :
briljant
Huilen dan.
pi_50618350
quote:
Op zondag 27 mei 2007 23:18 schreef chatgek het volgende:
TVP
pi_50805796
Toevallig vorige maand, toen ik op weg was naar mijn werk. Ik was halverwege aan het fietsen op mijn fiets zonder kettingkast.

Normaal is dat geen probleem maar aangezien ik nogal in een hard tempo aan het fietsen was bleek ineens mijn broekspijp tussen het tandenwiel en de kettingschakels te zitten. Tot zover geen probleem dacht ik. Alleen wat zwarte smeur aan de onderkant van mijn pijp. Daar kan ik mee leven.

Waar ik echter niet mee kon leven was het feit dat mijn broekspijp zo muur vast zat dat ik hem met al mijn kracht los moest trekken. Resultaat, een gescheurde broekspijp die vanaf de broekspijp tot je onderbroek via de naad totaal gescheurt was.

Zie dan maar eens naar huis te fietsen. Werkelijk waar te genant voor woorden .
pi_50827393
Haha, ik zit hier nu hardop te lachen!
Ik zie het al voor me....
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:08:17 #133
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_51075121
quote:
Op maandag 25 juni 2007 00:27 schreef Koenz0r het volgende:
Waar ik echter niet mee kon leven was het feit dat mijn broekspijp zo muur vast zat dat ik hem met al mijn kracht los moest trekken. Resultaat, een gescheurde broekspijp die vanaf de broekspijp tot je onderbroek via de naad totaal gescheurt was.
Doet me denken aan de keer (lang, lang geleden...) dat mijn veter los zat op de fiets, en om m'n trapper was gewikkeld... Uiteindelijk zat-ie ook muurvast, en kon ik dus niet meer verder trappen. Omdat ik ook nog eens de verkeerde kant op overhelde tegen de tijd dat ik er achter was, viel ik dus om in het gras, want m'n voet op de grond zetten ging niet ...
censuur :O
pi_51075738
Laatst zat ik in een bushokje op de bus te wachten en naar mijn mp3speler te luisteren.

Toen kwam er een leuk liedje en ik meebleren.

Todat ik me bedacht dat er nog meer mensen achter me op de bus zaten te wachten, die mij ook nog konden horen..
pi_51219170
Ik had een ongelukje gehad met mijn hoofd tussen de buitenboordmotor ( ) , en toen in het ziekenhuis had ik nog een handdoek bij me, en toen liep ik achter de zuster aan, terwijl ik mij omdraaide om de handdoek aan mijn moeder te geven. Maar zij stopte dus voor zo'n deur, die eerst even open moest gaan en zo. Ik knalde er dus best wel hard op .
pi_51263741
Vorig weekend ging ik stappen met een collega. Ik drink normaal weinig, hij drinkt veel. Het was gezellig, te gezellig... veel te veel gedronken voor mijn doen, categorie "dit is echt niet stoer". Van de terugweg naar huis kan ik me alleen nog herinneren dat ik keihard op mijn smoeltje ging op het treinperron, taxichauffeurs me ondanks aandringen van NS personeel niet wilden thuisbrengen en ik uiteindelijk uit een heg ben gevist (ligt lekker, languit) door een vriend die me thuis heeft gebracht. Die week daarop was het verhaal een grote hit op de zaak (je kon ook niet echt om mijn gehavende neus heen)
pi_51419457
Okay dit is niet een heel beschamend moment maar ik weet niet waar ik hem anders moet neerzetten...

Dus ik ben voor 2 maanden in vakantie in Amerika en ik bezoek hier gewoon vrienden die ik tijdens mijn high-school jaar heb gemaakt. Ik en een vriend hadden niets te doen dus gingen we maar op een bankje naast mainstreet zitten (de belangrijkste weg van het dorpje. En terwijl we daar zitten rijd er om de 5 minuten ongeveer een auto met 2 meiden van hoogstens 16 rond. Elke keer toeteren en populair doen met hun telefoon, hun haar achterover gooien etc. Na een uur hadden ze eindelijk de moed verzameld om te stoppen en naar ons toe te lopen (ze waren trouwens best wel lelijk ) En ze waren nog maar 5 meter van ons vandaan en een auto stopt vlakbij ons en deze meid die ik ken van vorig jaar springt eruit en begint me te omhelzen. En zij is knap... Ik bedoel blond haar blauwe ogen cup C strak figuur en je had die meiden moeten zien.... Lopen weg, stappen in hun auto doen hun ramen omhoog en rijden snel weg

Beste timing ooit
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_51518259
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laatst zat ik in een bushokje op de bus te wachten en naar mijn mp3speler te luisteren.

Toen kwam er een leuk liedje en ik meebleren.

Todat ik me bedacht dat er nog meer mensen achter me op de bus zaten te wachten, die mij ook nog konden horen..
Herkenbaar, als ik de ochtendkrant loop zing ik ook lekker mee altijd, omdat je nooit iemand tegenkomt. Bijna nooit dus
pi_51861875
Ik was ladderzat, en moest 15 kilometer alleen afleggen(niemand anders die daar was woont hier.) De eerste 5 km gingen goed, daarna belandde ik in een sloot. Gewoon er in gefiets. Het stomste was dat ik in slaap viel, en toen ik wakker was was mijn fiets gejat
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_51869416
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:57 schreef Triptamine het volgende:
Ik was ladderzat, en moest 15 kilometer alleen afleggen(niemand anders die daar was woont hier.) De eerste 5 km gingen goed, daarna belandde ik in een sloot. Gewoon er in gefiets. Het stomste was dat ik in slaap viel, en toen ik wakker was was mijn fiets gejat
Ja vast
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_51890534
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:27 schreef crossover het volgende:

[..]

Ja vast
je hoeft me niet te geloven, ik voelde me wel genaaid toen
pi_51925436
quote:
Op maandag 25 juni 2007 00:27 schreef Koenz0r het volgende:
Toevallig vorige maand, toen ik op weg was naar mijn werk. Ik was halverwege aan het fietsen op mijn fiets zonder kettingkast.

Normaal is dat geen probleem maar aangezien ik nogal in een hard tempo aan het fietsen was bleek ineens mijn broekspijp tussen het tandenwiel en de kettingschakels te zitten. Tot zover geen probleem dacht ik. Alleen wat zwarte smeur aan de onderkant van mijn pijp. Daar kan ik mee leven.

Zie dan maar eens naar huis te fietsen. Werkelijk waar te genant voor woorden .
Wat een gruwelyk irritante avatar
pi_52056388
Ok.

1. Lotte is 15 en moet als alibi met vriendinnetjes naar het zwembad omdat ze willen zoenen met dubieuze jongens daar. Ik was daar nog helemaal niet mee bezig, maar ja, dagje met de vriendinnetjes is wel ok. We komen daar, blijkt dat die dubieuze jongens een nog dubieuzer ventje voor mij hebben meegenomen, die me 5 minuten nadat we daar kwamen opeens MIDDEN in het zwembad m'n 1e tongzoen geeft. En het was smerig. Badmeester spotte dat, en kwam naar vriendinnetjes en mij toe om klagen en te waarschuwen. Stoere pubers als wij waren gingen we stoer een beetje verkondigen dat 'ie er zich niet mee moest bemoeien en 'm uitlachen. De maandag erna ging ik naar school, volle bus, kon alleen maar staan. Bus trekt nogal hard op en ik val bij iemand op schoot in die 4zitsdingen. Hallo badmeester

2. Op het vliegveld m'n tas moeten opmaken omdat er 'iets' inzit en je vibrator vinden en eruit moeten halen en uitleggen wat het is aan zo'n duitse kutdouane Heino.

3. Languit gaan op drukke plekken, maar dat gebeurt me elke maand.

4. In Havana in de tuin van hotel Nacional denken een dodo te zien lopen (wist ik veel dat die waren uitgestorven), daarna door mijn gezelschap enorm hard worden uitgelachen en bij thuiskomt 3 weken later terugzien dat het op video staat. En natuurlijk wordt dat altijd aan iedereen verteld.
pi_52056682
Rustig aan 't fietsen, hoor ik ineens redelijk hard "hoi" achter mij en ik dacht de stem te herkennen, dus roep ik "hoi" terug (het staat niet zo netjes om een bekende te negeren)....maar het bleek gewoon een wildvreemde te zijn die z'n telefoon opnam.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:17:19 #145
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_52111451
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:30 schreef Loohcs het volgende:
Rustig aan 't fietsen, hoor ik ineens redelijk hard "hoi" achter mij en ik dacht de stem te herkennen, dus roep ik "hoi" terug (het staat niet zo netjes om een bekende te negeren)....maar het bleek gewoon een wildvreemde te zijn die z'n telefoon opnam.
Zoiets is erg irritant. Maar als je dan toch al hoi hebt gezegd, dan kun je doen alsof je zelf ook in een telefoon zit te praten
Asjemenou
pi_52117887
quote:
, klinkt bekend ja.
pi_52119895
quote:
Iemand bij jou in de buurt met de zelfde voornaam levert ook dat soort taferelen op
pi_52291244
Oh, daar heb ik ook wel wat van.

Toen ik op de basisschool werkte een meisje aanpreken met:"Hé jongentje."

Een jaar of tien geleden zat ik met het meisje waar ik hopeloos verliefd op was in de auto. Ik had een blikje cola tussen de handrem en mijn stoel in gedrukt want ik had in mijn auto natuurlijk geen blikjeshouder. We zijn op de plek van bestemming, ik trek de handrem aan en hoor een zacht sissen.
WTF??

Oh , kut, dat blikje.

Dat blikje kreeg het intussen aardig benauwd door de inklemming door de handrem en kotste daarom de cola naar buiten.

Intussen lag het meisje naast mij al blauw van het lachen.

Ik pak het blikje en wilde het naar buiten gooien.
Helaas, het raam zat nog dicht en het blikje stuiterde, al cola kotsend op mijn stoel.
Meisje:
Ik:

Wat trouwens ook geen succes is: heel stoer weg willen fietsen (staand op de trappers) en er dan achter komen dat het glad is en dat op dat weggetje niet gestrooid is. Toen zat ik heel snel op straat.
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:40:38 #149
104367 Thrackan
new and improved
pi_53007559
Oh, blunders, goud blijft dat!

1: Komt regelmatig voor, fiets ik laat 's nachts naar huis, blér blér mee met de muziek, en dan fietst ineens iemand je voorbij

2: Ziek zijn en bellen naar klasgenote die ik wel leuk vond wat het huiswerk was. 5 minuten aan het lullen zijn en erachter komen dat je d'r zusje aan de lijn hebt. Ik hing op

3: Een wildvreemde aanzien voor een bekende (is me twee keer bij DEZELFDE persoon gebeurd!) en een heel gesprek aanknopen. Was uiteindelijk nog wel gezellig ook...

4: Reed mee met iemand, we moesten tanken. Hij had zijn portemonnee niet bij me en ik denk nou he, ik betaal wel. Bankrekening leeg, wij hadden al getankt

5: Naar huis fietsen, de bocht nemen richting Delft station (vanuit de binnenwatersloot, voor de kenners) en voluit in de tramrails blijven steken terwijl er een groepje staat te kijken. Ik lag gelukkig zelf dubbel

6: Dronken naar huis rijden, lekke band krijgen, fiets ergens tegen een boom parkeren en netjes op slot zetten, volgende dag terugkomen, fiets weg! Hadden de mensen die daar woonden hem even binnen gezet "zodat ie niet gejat werd", kon ik ze nog gaan bedanken ook

7: Pas geleden nog met een kaasschaaf duim geschaafd Deed auw!
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_53009475
Niet echt grote blunders, maar best geinig.

Met broertje achterin de auto zitten, net terug van bezoekje aan opa en oma waar ik een douchgel had gekregen. Aangezien ik altijd aan geurtjes moet ruiken, trok ik dopje open. Broertje wilde ook ruiken, trekt de fles uit mn handen en ineens poefff zijn kop onder de douchegel en het dak van de auto. Pa en ma vonden het minder, maar ik lag helemaal in een deuk. Rook trouwens wel lekker die douchegel.

Op weg naar een festival, we waren er bijna. We stonden met de auto op parkeerplaats en ik besluit een flesje energiedrank te openen. SPLUTSJJJ de helft van het flesje spoot door de auto, tegen de ramen, over mij heen, over mijn vriendin heen, over de matten heen. Stinken naar zoete troep joh, schijnbaar stond het flesje onder te grote druk door de warmte in de auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')