abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:43:38 #121
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_49393805
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Razor21 het volgende:
Afgelopen zaterdag in de winkel ging een jas kopen jaja voor het eerst in mijn eentje zonder vriendin
Ik wat jassen passen hingen wat mooie jassen van Twinlife aan het rek ik 1tje passen was dus te klein.

Ik denk ik moet een XL hebben ik passen denk wat zitten mijn armen toch gaar...en die jas ook nog strak. Nog een aantal jassen geprobeerd kwam er amper in..terwijl het gewoon XL was.

Ik denk godverdomme zag ik verderop ook nog een rek met allemaal Twinlife jassen pak daar een mooie XL en doe die aan...

Hoor ik in 1 keer een verkoper achter de kassa roepen : Ja nu staat u goed meneer dit is namelijk wel de herenafdeling

Ik zo van :
aardige verkoper ook
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_49394430
quote:
Afgelopen zaterdag in de winkel ging een jas kopen jaja voor het eerst in mijn eentje zonder vriendin
Ik wat jassen passen hingen wat mooie jassen van Twinlife aan het rek ik 1tje passen was dus te klein.

Ik denk ik moet een XL hebben ik passen denk wat zitten mijn armen toch gaar...en die jas ook nog strak. Nog een aantal jassen geprobeerd kwam er amper in..terwijl het gewoon XL was.

Ik denk godverdomme zag ik verderop ook nog een rek met allemaal Twinlife jassen pak daar een mooie XL en doe die aan...

Hoor ik in 1 keer een verkoper achter de kassa roepen : Ja nu staat u goed meneer dit is namelijk wel de herenafdeling

Ik zo van :
Schitterend
AFC AJAX
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:15:52 #123
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49394663
quote:

Ik zo van :
Oh damn, you poor thing
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_49396303
Hm, eigenlijk nog niet echt veel egr beschamende momente meegemaakt geloof ik,...
Of nouja, misschien niet erg bijzonder maar ook zeker niet bijster handig;
Vorig jaar werd de school verbouwd en opgeknapt. Ik liep watrond in het gebouw, en terwijl ik een grote grijze pilaar passeerde duwde ik mijn hand tegen hem aan . Ik was alleen nog niet op de hoogte van het feit dat die dingen net geschilderd waren... ongelukje kan gebeuren, alleen nog geen 3 dagen later greep ik een pasgeschilderde trapleuning beet, om vervolgens weer een geschilderde pilaar vast te grijpen. De andere meiden in de wc keken me een beetje vreemd aan.
En een week later stapte ik maar eens in een bak met een raar goedje, mijn zwarte schoenen geven nu in het donker licht....
pi_49396330
quote:

Ik zo van :
Priceless
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_49489523
Een van mijn domste acties was de eerste keer dat ik ging frituren (ben al geen keukenwonder). Ik zet die pan op het aanrecht, doe de stekker erin en ga tv zitten kijken, wachten tot ie is voorverwarmd. Na 10 minuten even kijken of ie al heet is, maar hij is nog helemaal koud. Ik m'n vader bellen ( ), 'heb je de knop wel omgezet?' 'eh knop? '.. Ik de knop omzetten, en ja hoor hij werd warm. Patat erin, ging allemaal goed ( ), vervolgens een paar kroketten want het ging toch zo goed Wil ik na een tijdje die kroketten eruit halen, doe de deksel omhoog.. zie ik daar 2 bevroren kroketten in het mandje boven het vet hangen Toen stond ik wel even hardop om mezelf te lachen
pi_49668112
Ik was een jaar of 15 toen ik met een maat een potje ging voetballen op het grasveldje voor zijn huis. Ik wil een bal aannemen of passen of iets dergelijks maar ik glijd uit, helemaal op m'n bek dus die gast lachen terwijl ik daar maar een beetje lig, en aangezien ik toch vrij moe was lag ik daar wel goed. Zo na een halve minuut zeg ik hard op 'is dit veld bemest of zo? Het ruikt hier zo..' En je voelt hem natuurlijk aankomen, jawel mijn gehele broek, schoenen, sokken en na nadere inspectie ook mijn handen zaten hélemaal onder de hondenpoep. Die gast had het niet meer van het lachen, maar hoewel ik de humor er ook wel van kon inzien was ik er niet echt blij mee. Daar toen mezelf goed gewassen, een half uur met een stokje m'n schoenen schoon zitten maken en terug naar huis gegaan in kleren van z'n pa.
Deze doet het overigens nog steeds goed op feesten, partijen en bruiloften
pi_49836529
TVP
  zondag 17 juni 2007 @ 16:47:51 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_50548746
quote:
[]

Ik zo van :
briljant
Huilen dan.
pi_50618350
quote:
Op zondag 27 mei 2007 23:18 schreef chatgek het volgende:
TVP
pi_50805796
Toevallig vorige maand, toen ik op weg was naar mijn werk. Ik was halverwege aan het fietsen op mijn fiets zonder kettingkast.

Normaal is dat geen probleem maar aangezien ik nogal in een hard tempo aan het fietsen was bleek ineens mijn broekspijp tussen het tandenwiel en de kettingschakels te zitten. Tot zover geen probleem dacht ik. Alleen wat zwarte smeur aan de onderkant van mijn pijp. Daar kan ik mee leven.

Waar ik echter niet mee kon leven was het feit dat mijn broekspijp zo muur vast zat dat ik hem met al mijn kracht los moest trekken. Resultaat, een gescheurde broekspijp die vanaf de broekspijp tot je onderbroek via de naad totaal gescheurt was.

Zie dan maar eens naar huis te fietsen. Werkelijk waar te genant voor woorden .
pi_50827393
Haha, ik zit hier nu hardop te lachen!
Ik zie het al voor me....
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:08:17 #133
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_51075121
quote:
Op maandag 25 juni 2007 00:27 schreef Koenz0r het volgende:
Waar ik echter niet mee kon leven was het feit dat mijn broekspijp zo muur vast zat dat ik hem met al mijn kracht los moest trekken. Resultaat, een gescheurde broekspijp die vanaf de broekspijp tot je onderbroek via de naad totaal gescheurt was.
Doet me denken aan de keer (lang, lang geleden...) dat mijn veter los zat op de fiets, en om m'n trapper was gewikkeld... Uiteindelijk zat-ie ook muurvast, en kon ik dus niet meer verder trappen. Omdat ik ook nog eens de verkeerde kant op overhelde tegen de tijd dat ik er achter was, viel ik dus om in het gras, want m'n voet op de grond zetten ging niet ...
censuur :O
pi_51075738
Laatst zat ik in een bushokje op de bus te wachten en naar mijn mp3speler te luisteren.

Toen kwam er een leuk liedje en ik meebleren.

Todat ik me bedacht dat er nog meer mensen achter me op de bus zaten te wachten, die mij ook nog konden horen..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_51219170
Ik had een ongelukje gehad met mijn hoofd tussen de buitenboordmotor ( ) , en toen in het ziekenhuis had ik nog een handdoek bij me, en toen liep ik achter de zuster aan, terwijl ik mij omdraaide om de handdoek aan mijn moeder te geven. Maar zij stopte dus voor zo'n deur, die eerst even open moest gaan en zo. Ik knalde er dus best wel hard op .
pi_51263741
Vorig weekend ging ik stappen met een collega. Ik drink normaal weinig, hij drinkt veel. Het was gezellig, te gezellig... veel te veel gedronken voor mijn doen, categorie "dit is echt niet stoer". Van de terugweg naar huis kan ik me alleen nog herinneren dat ik keihard op mijn smoeltje ging op het treinperron, taxichauffeurs me ondanks aandringen van NS personeel niet wilden thuisbrengen en ik uiteindelijk uit een heg ben gevist (ligt lekker, languit) door een vriend die me thuis heeft gebracht. Die week daarop was het verhaal een grote hit op de zaak (je kon ook niet echt om mijn gehavende neus heen)
pi_51419457
Okay dit is niet een heel beschamend moment maar ik weet niet waar ik hem anders moet neerzetten...

Dus ik ben voor 2 maanden in vakantie in Amerika en ik bezoek hier gewoon vrienden die ik tijdens mijn high-school jaar heb gemaakt. Ik en een vriend hadden niets te doen dus gingen we maar op een bankje naast mainstreet zitten (de belangrijkste weg van het dorpje. En terwijl we daar zitten rijd er om de 5 minuten ongeveer een auto met 2 meiden van hoogstens 16 rond. Elke keer toeteren en populair doen met hun telefoon, hun haar achterover gooien etc. Na een uur hadden ze eindelijk de moed verzameld om te stoppen en naar ons toe te lopen (ze waren trouwens best wel lelijk ) En ze waren nog maar 5 meter van ons vandaan en een auto stopt vlakbij ons en deze meid die ik ken van vorig jaar springt eruit en begint me te omhelzen. En zij is knap... Ik bedoel blond haar blauwe ogen cup C strak figuur en je had die meiden moeten zien.... Lopen weg, stappen in hun auto doen hun ramen omhoog en rijden snel weg

Beste timing ooit
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_51518259
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laatst zat ik in een bushokje op de bus te wachten en naar mijn mp3speler te luisteren.

Toen kwam er een leuk liedje en ik meebleren.

Todat ik me bedacht dat er nog meer mensen achter me op de bus zaten te wachten, die mij ook nog konden horen..
Herkenbaar, als ik de ochtendkrant loop zing ik ook lekker mee altijd, omdat je nooit iemand tegenkomt. Bijna nooit dus
pi_51861875
Ik was ladderzat, en moest 15 kilometer alleen afleggen(niemand anders die daar was woont hier.) De eerste 5 km gingen goed, daarna belandde ik in een sloot. Gewoon er in gefiets. Het stomste was dat ik in slaap viel, en toen ik wakker was was mijn fiets gejat
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_51869416
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:57 schreef Triptamine het volgende:
Ik was ladderzat, en moest 15 kilometer alleen afleggen(niemand anders die daar was woont hier.) De eerste 5 km gingen goed, daarna belandde ik in een sloot. Gewoon er in gefiets. Het stomste was dat ik in slaap viel, en toen ik wakker was was mijn fiets gejat
Ja vast
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_51890534
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:27 schreef crossover het volgende:

[..]

Ja vast
je hoeft me niet te geloven, ik voelde me wel genaaid toen
pi_51925436
quote:
Op maandag 25 juni 2007 00:27 schreef Koenz0r het volgende:
Toevallig vorige maand, toen ik op weg was naar mijn werk. Ik was halverwege aan het fietsen op mijn fiets zonder kettingkast.

Normaal is dat geen probleem maar aangezien ik nogal in een hard tempo aan het fietsen was bleek ineens mijn broekspijp tussen het tandenwiel en de kettingschakels te zitten. Tot zover geen probleem dacht ik. Alleen wat zwarte smeur aan de onderkant van mijn pijp. Daar kan ik mee leven.

Zie dan maar eens naar huis te fietsen. Werkelijk waar te genant voor woorden .
Wat een gruwelyk irritante avatar
pi_52056388
Ok.

1. Lotte is 15 en moet als alibi met vriendinnetjes naar het zwembad omdat ze willen zoenen met dubieuze jongens daar. Ik was daar nog helemaal niet mee bezig, maar ja, dagje met de vriendinnetjes is wel ok. We komen daar, blijkt dat die dubieuze jongens een nog dubieuzer ventje voor mij hebben meegenomen, die me 5 minuten nadat we daar kwamen opeens MIDDEN in het zwembad m'n 1e tongzoen geeft. En het was smerig. Badmeester spotte dat, en kwam naar vriendinnetjes en mij toe om klagen en te waarschuwen. Stoere pubers als wij waren gingen we stoer een beetje verkondigen dat 'ie er zich niet mee moest bemoeien en 'm uitlachen. De maandag erna ging ik naar school, volle bus, kon alleen maar staan. Bus trekt nogal hard op en ik val bij iemand op schoot in die 4zitsdingen. Hallo badmeester

2. Op het vliegveld m'n tas moeten opmaken omdat er 'iets' inzit en je vibrator vinden en eruit moeten halen en uitleggen wat het is aan zo'n duitse kutdouane Heino.

3. Languit gaan op drukke plekken, maar dat gebeurt me elke maand.

4. In Havana in de tuin van hotel Nacional denken een dodo te zien lopen (wist ik veel dat die waren uitgestorven), daarna door mijn gezelschap enorm hard worden uitgelachen en bij thuiskomt 3 weken later terugzien dat het op video staat. En natuurlijk wordt dat altijd aan iedereen verteld.
pi_52056682
Rustig aan 't fietsen, hoor ik ineens redelijk hard "hoi" achter mij en ik dacht de stem te herkennen, dus roep ik "hoi" terug (het staat niet zo netjes om een bekende te negeren)....maar het bleek gewoon een wildvreemde te zijn die z'n telefoon opnam.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:17:19 #145
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_52111451
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:30 schreef Loohcs het volgende:
Rustig aan 't fietsen, hoor ik ineens redelijk hard "hoi" achter mij en ik dacht de stem te herkennen, dus roep ik "hoi" terug (het staat niet zo netjes om een bekende te negeren)....maar het bleek gewoon een wildvreemde te zijn die z'n telefoon opnam.
Zoiets is erg irritant. Maar als je dan toch al hoi hebt gezegd, dan kun je doen alsof je zelf ook in een telefoon zit te praten
Asjemenou
pi_52117887
quote:
, klinkt bekend ja.
pi_52119895
quote:
Iemand bij jou in de buurt met de zelfde voornaam levert ook dat soort taferelen op
pi_52291244
Oh, daar heb ik ook wel wat van.

Toen ik op de basisschool werkte een meisje aanpreken met:"Hé jongentje."

Een jaar of tien geleden zat ik met het meisje waar ik hopeloos verliefd op was in de auto. Ik had een blikje cola tussen de handrem en mijn stoel in gedrukt want ik had in mijn auto natuurlijk geen blikjeshouder. We zijn op de plek van bestemming, ik trek de handrem aan en hoor een zacht sissen.
WTF??

Oh , kut, dat blikje.

Dat blikje kreeg het intussen aardig benauwd door de inklemming door de handrem en kotste daarom de cola naar buiten.

Intussen lag het meisje naast mij al blauw van het lachen.

Ik pak het blikje en wilde het naar buiten gooien.
Helaas, het raam zat nog dicht en het blikje stuiterde, al cola kotsend op mijn stoel.
Meisje:
Ik:

Wat trouwens ook geen succes is: heel stoer weg willen fietsen (staand op de trappers) en er dan achter komen dat het glad is en dat op dat weggetje niet gestrooid is. Toen zat ik heel snel op straat.
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:40:38 #149
104367 Thrackan
new and improved
pi_53007559
Oh, blunders, goud blijft dat!

1: Komt regelmatig voor, fiets ik laat 's nachts naar huis, blér blér mee met de muziek, en dan fietst ineens iemand je voorbij

2: Ziek zijn en bellen naar klasgenote die ik wel leuk vond wat het huiswerk was. 5 minuten aan het lullen zijn en erachter komen dat je d'r zusje aan de lijn hebt. Ik hing op

3: Een wildvreemde aanzien voor een bekende (is me twee keer bij DEZELFDE persoon gebeurd!) en een heel gesprek aanknopen. Was uiteindelijk nog wel gezellig ook...

4: Reed mee met iemand, we moesten tanken. Hij had zijn portemonnee niet bij me en ik denk nou he, ik betaal wel. Bankrekening leeg, wij hadden al getankt

5: Naar huis fietsen, de bocht nemen richting Delft station (vanuit de binnenwatersloot, voor de kenners) en voluit in de tramrails blijven steken terwijl er een groepje staat te kijken. Ik lag gelukkig zelf dubbel

6: Dronken naar huis rijden, lekke band krijgen, fiets ergens tegen een boom parkeren en netjes op slot zetten, volgende dag terugkomen, fiets weg! Hadden de mensen die daar woonden hem even binnen gezet "zodat ie niet gejat werd", kon ik ze nog gaan bedanken ook

7: Pas geleden nog met een kaasschaaf duim geschaafd Deed auw!
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_53009475
Niet echt grote blunders, maar best geinig.

Met broertje achterin de auto zitten, net terug van bezoekje aan opa en oma waar ik een douchgel had gekregen. Aangezien ik altijd aan geurtjes moet ruiken, trok ik dopje open. Broertje wilde ook ruiken, trekt de fles uit mn handen en ineens poefff zijn kop onder de douchegel en het dak van de auto. Pa en ma vonden het minder, maar ik lag helemaal in een deuk. Rook trouwens wel lekker die douchegel.

Op weg naar een festival, we waren er bijna. We stonden met de auto op parkeerplaats en ik besluit een flesje energiedrank te openen. SPLUTSJJJ de helft van het flesje spoot door de auto, tegen de ramen, over mij heen, over mijn vriendin heen, over de matten heen. Stinken naar zoete troep joh, schijnbaar stond het flesje onder te grote druk door de warmte in de auto.
pi_53009481
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef Thrackan het volgende:

2: Ziek zijn en bellen naar klasgenote die ik wel leuk vond wat het huiswerk was. 5 minuten aan het lullen zijn en erachter komen dat je d'r zusje aan de lijn hebt. Ik hing op
pi_53022993
Vanavond ook weer zo'n fijne actie.

Ik was onderweg met de vrachtwagen en ik moest even plassen. Dus ik stop op een parkeerplaats.
Ik zet mijn voet op de treeplank, mijn andere voet op de andere treeplank,mijn ene voet op de gróóónd, BAF!!

Toen lag ik op de klinkers en toen pas realiseerde ik mij op pijnlijke wijze dat ik geen Scania P, maar een Scania R bij me had. En die heeft dus een opstaptrede meer.

Ik heb mezelf toch wel even uitgemaakt voor ongelovelijke sukkel, maar goed, ik ben blond en dan mag het.
  zaterdag 8 september 2007 @ 02:50:28 #153
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_53023014
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:46 schreef RealZeus het volgende:

Ik was onderweg met de vrachtwagen en ik moest even plassen. Dus ik stop op een parkeerplaats.
Ik zet mijn voet op de treeplank, mijn andere voet op de andere treeplank,mijn ene voet op de gróóónd, BAF!!

Toen lag ik op de klinkers en toen pas realiseerde ik mij op pijnlijke wijze dat ik geen Scania P, maar een Scania R bij me had. En die heeft dus een opstaptrede meer.

Ik heb mezelf toch wel even uitgemaakt voor ongelovelijke sukkel, maar goed, ik ben blond en dan mag het.

Geen enkelbanden verrekt enzo ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_53023283
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:50 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Geen enkelbanden verrekt enzo ?

Een klein wondje op mijn elleboog, wat geschuurd vel op mijn arm en een wondje op mijn hand, plus wat spierpijn in mijn linkerarm omdat ik daarmee mijn val brak. Meer is het niet.
  zaterdag 8 september 2007 @ 03:51:31 #155
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_53023339
Goed, dan bij wijze van TVP ook maar één van mij,
Ik moest heel even een vriend van mij hebben, dus bel hem op zijn mobiel..
Er word opgenomen, dus ik zeg "Met Eltonno!"
Andere kant van de lijn in de herkenbare stem (met drents accent) van mijn vriend: "welke eltonno"
Dus ik "je clubgenoot stomme zak!"
Boos geratel aan de andere kant van de lijn..
Ik: "Gast! wat ben je voor een domme lul, je weet toch wel wie ik ben..."
Andere kant: "Hm...volgens mij moet je W. hebben, ik zal hem even geven."
Dan je vriend aan de lijn krijgen die na jou uitleg gierend van het lachen verteld dat je net zijn vader hebt staan uitschelden.Hij was even vergeten te melden dat hij een nieuw nummer had en zijn pa zijn oude.. En dan 2 dagen later op de verjaardag komen....Hoi ik ben eltonno, gefelicteerd met je zoon...
En zelfs toen leek de stem van zijn pa verdomd veel op die van mijn vriend....
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_53024010
Afvragen of je kunt sturen op de fiets als je het stuur met gekruiste armen vastpakt en dan een bocht proberen te maken. Conclusie, nee dat kan niet. Resultaat: gigantisch op je smoel gaan pal voor het ziekenhuis en direct met die megabult op je kop naar de ehbo kunnen doorlopen.
pi_53024066
een filmpje kijken op je oude videorecorder, iets wat je bijna nooit meer doet, want dvd's en zo, helemaal 'in de film zitten' , je ogen even aflaten dwalen naar de videorecorder, denken "hey, de vr staat nog aan'.... hem uitzetten, en dan verbaasd zien dat je film ineens ophoudt, en dat 10 seconden lang niet snappen

in de woonkamer zitten, alleen thuis, 's avonds, kinderen bij hun vader, opeens de wc door horen trekken....... adem stokt in de keel, en je pakt een 'wapen' en sluipt naar de gang, hart bonkt "omg, een inbreker, die bij mij naar de wc gaat ook nog eens!!!!!!!!!" en dan de deur opentrekken met een dramatische gil en dan een lege wc aantreffen , want de drijver vd stortbak of hoe heeft zo'n ding, zat vast, waardoor de wc zichzelf doortrok
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53024628
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 09:16 schreef milagro het volgende:
in de woonkamer zitten, alleen thuis, 's avonds, kinderen bij hun vader, opeens de wc door horen trekken....... adem stokt in de keel, en je pakt een 'wapen' en sluipt naar de gang, hart bonkt "omg, een inbreker, die bij mij naar de wc gaat ook nog eens!!!!!!!!!" en dan de deur opentrekken met een dramatische gil en dan een lege wc aantreffen , want de drijver vd stortbak of hoe heeft zo'n ding, zat vast, waardoor de wc zichzelf doortrok
  zaterdag 8 september 2007 @ 10:44:02 #159
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_53024852
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 09:00 schreef MM-Luna het volgende:
Afvragen of je kunt sturen op de fiets als je het stuur met gekruiste armen vastpakt en dan een bocht proberen te maken. Conclusie, nee dat kan niet. Resultaat: gigantisch op je smoel gaan pal voor het ziekenhuis en direct met die megabult op je kop naar de ehbo kunnen doorlopen.
Zeer herkenbaar elke keer bijna / op je smoel gaan. Maar het toch elke keer weer proberen
Fiets zulke slechte ervaringen mee, vooral dat je veter tussen de trapper / kettingkast vast komt te zitten. En op een gegeven moment heb je geen snelheid meer je kan ook niet remmen o.i.d en dan weten dat je elk moment gaat omvallen
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_53025006
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:46 schreef RealZeus het volgende:

Aaaah zielig

niet zo zeer een beschamend moment, maar wel weer een "zetjebrildantochookop' moment, de bril die ik enkel opdoe als ik tv kijk, dan zie ik nog wat

een tennisbal op balkon zien liggen, afvragen waar die vandaan komt , hem oppakken, en dan duurt het nog 3 seconden voor dat je beseft dat je een appel vol met maden opgepakt hebt die naast de vuilnisemmer gevallen was.... om dan weer dramatisch te gaan gillen en de 'tennisbal' te laten vallen en kokhalzend te roepen "oh mijn god, oh djeeeeeeeeeeezus ooooh gadverredamme oooooooh god oh gadver, douche douche ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeew, smerig, omg " en dus richting douche rennend, want douchen helpt dan of zo om die madenkluwe van het balkon af te krijgen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')