Ja dat heb ik ook eens gehad...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:32 schreef MM-Luna het volgende:
Hmpf, toch maar weer een paar uur in bed gaan liggen verder slapen tot het daadwerkelijk tijd was om op te staan.
Hehe voel je je best lullig.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:35 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook eens gehad...
Ik kom uit het werk en ik ga zo even voor de tv slapen. Ik wordt enorm uitgerust wakker en zie dat het zeven uur is!! Ik als een gek mijn spullen pakken en naar beneden rennen. Ook nog geen krant op de mat! gvd. Snel naar buiten om naar de bus te sjouwen.
En dan halverwege denk je dat er iets niet klopt... idd het was 19:00 ipv 07:00
Bij de golfbaan?:Dquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef Lekiamh het volgende:
dichtbij het kruispunt waar je naar nootdorp kan,
Whehehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
TVP.
Ik eens 's morgens naar het werk toe met de auto. Ik stap uit, kijk naar beneden.... en zie dat ik 2 verschillende schoenen aanheb
Terug rijden naar huis was geen optie.
Heb die dag zo weinig mogelijk gelopen op het werk.
Gelukkig leken de schoenen enigzins op elkaar, en viel het niet erg op.
Met aantrekken ook niks gemerkt, want ze voelde van binnen ongeveer hetzelfde.
Mijn moeder nog bellen rond de middag welke schoenen ik aanhad. Er stond van 2 paar schoenen maar 1 schoen
Ik, een jaar of 14. Onze vorige hond, die als een gek ging rennen en zoeken als je "POES" riep.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Vanochtend had ik ook iets stoms![]()
Gaat lopen met de hond. Hond ziet een duif, en loopt te trekken aan die riem...Maar de grond was een beetje gladHup, daar lag ik
Oh, dat heb ik als kind eens gehad.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Vanochtend had ik ook iets stoms![]()
Gaat lopen met de hond. Hond ziet een duif, en loopt te trekken aan die riem...Maar de grond was een beetje gladHup, daar lag ik
Deze is niet van mij, maar van mijn zusje:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik als kind eens gehad.
Onze hond werd helemaal gek als hij een kat zag.
Dat , in combinatie met het feit dat ik nog klein was en hij groot en in combinatie met sneeuw.![]()
Daar ging ik, op mijn buik door de sneeuw, ondertussen die hond uitmaken voor alles wat mooi en lelijk was.
En mijn moeder maar lachen.
quote:Op zondag 16 maart 2008 09:08 schreef Osramp het volgende:
GisterenWe zouden naar een feest van een collega, dus we stappen in de auto en toetsen het adres in dat op de kaart staat die we gekregen hebben.
Na een half uurtje komen we daar aan "Wel ERG rustig hier", waren zo'n 100 man uitgenodigd had ik op kantoor gehoord. Aanbellen, niks. Even achterom kijken, niks.
Terug naar de auto, op kaart kijken. NOg eens kijken. Shit, het feest is in een zaaltje in de buurt.
Kwamen we nog net op tijd met een bubs collega's aan
De feestvierders konden er wel om lachen
quote:Op donderdag 17 april 2008 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik liep vanmiddag naar de trein.
Komt er een meisje langsfietsen, ik dacht dat het een klasgenoot was.
Roept ze zo doei, dus ik zo doei terugroepen.
Wat bleek:
1. Ik kende haar helemaal niet.
2. Ze zat in haar mobiel te praten.
Om het nog erger te maken: ik moest nog een minuut wachten op het stoplicht, naast haar.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef honda1990 het volgende:
[..]Dat zijn toch wel de mooiere dingen
Hehe zoiets had ik laatst ookquote:Op zondag 16 maart 2008 09:08 schreef Osramp het volgende:
GisterenWe zouden naar een feest van een collega, dus we stappen in de auto en toetsen het adres in dat op de kaart staat die we gekregen hebben.
Na een half uurtje komen we daar aan "Wel ERG rustig hier", waren zo'n 100 man uitgenodigd had ik op kantoor gehoord. Aanbellen, niks. Even achterom kijken, niks.
Terug naar de auto, op kaart kijken. NOg eens kijken. Shit, het feest is in een zaaltje in de buurt.
Kwamen we nog net op tijd met een bubs collega's aan
De feestvierders konden er wel om lachen
Om het nog erger te maken: het was je ex?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om het nog erger te maken: ik moest nog een minuut wachten op het stoplicht, naast haar.
Nee, tenzij ik lesbisch ben.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:47 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Om het nog erger te maken: het was je ex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |