abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:35:18 #226
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_56606247
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:32 schreef MM-Luna het volgende:

Hmpf, toch maar weer een paar uur in bed gaan liggen verder slapen tot het daadwerkelijk tijd was om op te staan.
Ja dat heb ik ook eens gehad...

Ik kom uit het werk en ik ga zo even voor de tv slapen. Ik wordt enorm uitgerust wakker en zie dat het zeven uur is!! Ik als een gek mijn spullen pakken en naar beneden rennen. Ook nog geen krant op de mat! gvd. Snel naar buiten om naar de bus te sjouwen.
En dan halverwege denk je dat er iets niet klopt... idd het was 19:00 ipv 07:00
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_56606295
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:35 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook eens gehad...

Ik kom uit het werk en ik ga zo even voor de tv slapen. Ik wordt enorm uitgerust wakker en zie dat het zeven uur is!! Ik als een gek mijn spullen pakken en naar beneden rennen. Ook nog geen krant op de mat! gvd. Snel naar buiten om naar de bus te sjouwen.
En dan halverwege denk je dat er iets niet klopt... idd het was 19:00 ipv 07:00
Hehe voel je je best lullig.
Oja, heb je lastfm bekeken, dawassik.
pi_56676916
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef Lekiamh het volgende:
dichtbij het kruispunt waar je naar nootdorp kan,
Bij de golfbaan?:D
pi_56677206
Nog een leuke actie van m'n nichtje. Zat ik daar laatst thuis bij familie, verteld m'n nichtje ineens dat ze voor een bepaald vak een toets had, met daarin een paar vragen die te maken hadden met je maatschappelijke ontwikkeling.
"Ja echt belachelijk, dat kan je toch niet leren, krijg je een paar vragen over Geert Wilders, hoe kan ik nou weten wie Geert Wilders is "
Ja dat was wel even lachen.
pi_56677610
wtf
AFC AJAX
pi_57141831
wh00p
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:48:02 #232
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_57151355
tvp
pi_57152226
Tijdje geleden al.
Ik fiets naar huis met mijn laptoptas om.
Opeens hoor ik *ping* een windows geluidje uit de tas komen, hij vast vast gelopen toen die op standby ging ofzo ik weet het niet eens... Dus ik kijk over mijn schouder en zie dat die tas opeens open staat en me laptop er een beetje uitbungelt... Ik kijk daar 2 seconden vol verbazing naar (huh waarom is die tas open?).
VOL op een paar gestalde fietsen in mijn straat, waar ik dus ook VOL in belande. auw
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_57152233
Laptop bleef gelukkig heel, mijn ego niet
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:03:15 #235
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_57370260
TVP.

Ik eens 's morgens naar het werk toe met de auto. Ik stap uit, kijk naar beneden.... en zie dat ik 2 verschillende schoenen aanheb

Terug rijden naar huis was geen optie.
Heb die dag zo weinig mogelijk gelopen op het werk.
Gelukkig leken de schoenen enigzins op elkaar, en viel het niet erg op.
Met aantrekken ook niks gemerkt, want ze voelde van binnen ongeveer hetzelfde.
Mijn moeder nog bellen rond de middag welke schoenen ik aanhad. Er stond van 2 paar schoenen maar 1 schoen
Net efkes anges
pi_57375676
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
TVP.

Ik eens 's morgens naar het werk toe met de auto. Ik stap uit, kijk naar beneden.... en zie dat ik 2 verschillende schoenen aanheb

Terug rijden naar huis was geen optie.
Heb die dag zo weinig mogelijk gelopen op het werk.
Gelukkig leken de schoenen enigzins op elkaar, en viel het niet erg op.
Met aantrekken ook niks gemerkt, want ze voelde van binnen ongeveer hetzelfde.
Mijn moeder nog bellen rond de middag welke schoenen ik aanhad. Er stond van 2 paar schoenen maar 1 schoen
Whehehe

Vanochtend had ik ook iets stoms
Gaat lopen met de hond. Hond ziet een duif, en loopt te trekken aan die riem...Maar de grond was een beetje glad Hup, daar lag ik
pi_57376155
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Whehehe

Gaat lopen met de hond. Hond ziet een duif, en loopt te trekken aan die riem...Maar de grond was een beetje glad Hup, daar lag ik
Ik, een jaar of 14. Onze vorige hond, die als een gek ging rennen en zoeken als je "POES" riep.

Ik op skates, hond rennen.

Hond ziet poes

Stoepdrempel af de straat op ging nog wel, het werd pas lastig toen de hond de straat weer af wilde en de struiken in
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_57378219
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Whehehe

Oh, dat heb ik als kind eens gehad.

Onze hond werd helemaal gek als hij een kat zag.
Dat , in combinatie met het feit dat ik nog klein was en hij groot en in combinatie met sneeuw.

Daar ging ik, op mijn buik door de sneeuw, ondertussen die hond uitmaken voor alles wat mooi en lelijk was.

En mijn moeder maar lachen.
pi_57405198
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:58 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik als kind eens gehad.

Onze hond werd helemaal gek als hij een kat zag.
Dat , in combinatie met het feit dat ik nog klein was en hij groot en in combinatie met sneeuw.

Daar ging ik, op mijn buik door de sneeuw, ondertussen die hond uitmaken voor alles wat mooi en lelijk was.

En mijn moeder maar lachen.
Deze is niet van mij, maar van mijn zusje:

Een kennis van mij had een Deense dog genaamd Scooby (want hij leek erop).
Als die kennis moest werken liet zijn moeder of ik die hond wel eens uit.

Op een dag moest zowel die kennis, zijn moeder als ik werken en was er niemand om die hond uit te laten.
Mijn zusje zei toen heel stoer dat zij die hond wel wilde uitlaten (hij luisterde enigzins wel naar haar).
Zowel die kennis als ik hebben haar verteld dat als zij die hond uitliet en het begon te regenen dat zij de riem dan maar los moest laten, want dan rent dat beest wel via de brandpoort naar huis (tuindeur stond altijd open) om te schuilen in de tuin.

Mijn zusje laat dus heel stoer de hond uit en na een paar minuten begon het te druppelen en mijn zusje wilde de riem niet loslaten.
Het reselutaat is dat de hond (van ongeveer 85 / 90 kilo) inderdaad via de brandpoort naar huis is gaan rennen en mijn zusje (van net geen 50 kilo) achter zich aan trok (al is sleuren een betere benaming).

Ik was net thuis en kon dus van dit spectakel genieten (wij woonden in het eerste huis van die brandpoort).

Waarom weet ik niet, maar sindsdien heeft ze Scooby nooit meer uitgelaten
pi_57408830
Gisteren We zouden naar een feest van een collega, dus we stappen in de auto en toetsen het adres in dat op de kaart staat die we gekregen hebben.
Na een half uurtje komen we daar aan "Wel ERG rustig hier", waren zo'n 100 man uitgenodigd had ik op kantoor gehoord. Aanbellen, niks. Even achterom kijken, niks.
Terug naar de auto, op kaart kijken. NOg eens kijken. Shit, het feest is in een zaaltje in de buurt.

Kwamen we nog net op tijd met een bubs collega's aan

De feestvierders konden er wel om lachen
pi_57457207
quote:
Op zondag 16 maart 2008 09:08 schreef Osramp het volgende:
Gisteren We zouden naar een feest van een collega, dus we stappen in de auto en toetsen het adres in dat op de kaart staat die we gekregen hebben.
Na een half uurtje komen we daar aan "Wel ERG rustig hier", waren zo'n 100 man uitgenodigd had ik op kantoor gehoord. Aanbellen, niks. Even achterom kijken, niks.
Terug naar de auto, op kaart kijken. NOg eens kijken. Shit, het feest is in een zaaltje in de buurt.

pi_58115744
Ik liep vanmiddag naar de trein.

Komt er een meisje langsfietsen, ik dacht dat het een klasgenoot was.
Roept ze zo doei, dus ik zo doei terugroepen.

Wat bleek:

1. Ik kende haar helemaal niet.
2. Ze zat in haar mobiel te praten.

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 17 april 2008 @ 17:22:54 #243
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58115960
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik liep vanmiddag naar de trein.

Komt er een meisje langsfietsen, ik dacht dat het een klasgenoot was.
Roept ze zo doei, dus ik zo doei terugroepen.

Wat bleek:

1. Ik kende haar helemaal niet.
2. Ze zat in haar mobiel te praten.

Dat zijn toch wel de mooiere dingen
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_58116208
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Dat zijn toch wel de mooiere dingen
Om het nog erger te maken: ik moest nog een minuut wachten op het stoplicht, naast haar.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator donderdag 17 april 2008 @ 18:34:51 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_58117662
quote:
Op zondag 16 maart 2008 09:08 schreef Osramp het volgende:

Hehe zoiets had ik laatst ook Ik ging naar een festival in Hilversum dat georganiseerd werd door De Vorstin. Dus ik het adres van de Vorstin opgezocht en ingetoetst in de Tom Tom. Daar aangekomen was het een soort industrieterrein met een dicht pand. Daar hing een poster dat het festival plaatsvond op het Mediapark Voelde me toen best dom
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 17 april 2008 @ 18:47:07 #246
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58117898
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Om het nog erger te maken: ik moest nog een minuut wachten op het stoplicht, naast haar.
Om het nog erger te maken: het was je ex?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_58117950
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:47 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Om het nog erger te maken: het was je ex?
Nee, tenzij ik lesbisch ben.

Wat ik dus niet ben.
pi_58149506
Mén, ik doe vanochtend mijn nieuwe lenzen in, alles gaat goed enzo.
Maar ik zie wel een beetje raar. Wazig.
Ik doe de lenzen uit, want misschien zitten ze achterstevoren...eh, ik bedoel, binnenstebuiten....maar nee. Dat is het niet...
Ik snap er niks van!
Tot het me begint te dagen. Op de verpakkingen staat -2.75 en -2.25. Maar wacht even, ik heb toch minstens -4??
Kut.
Ik heb de sterkes van mijn vriend besteld!!I heb zelf -4.75 en -4.25.
Godverredomme! En ik moet weg, ik heb zo cursus. Dat is met powerpoint en teksten op flip-overs enzo! En ik moet op de fiets daarheen!!
De rest van de dag is een blur.
Gelukkig kan ik de lenzen die ik niet heb uigepakt, nog omruilen voor de juiste sterkte...
pi_58371097
Vandaag zag ik iemand struikelen over dr mopshondje

Maar goed, weer een beschamend moment van mij:
(mijn hele leven bestaat uit beschamende momenten)

Ik was aan het buitenrijden met mn vz paard.
Soms hebben we een meningsverschil, dan wil ik een bepaalde richting op die zij niet op wil.
Nu kan je dat oplossen door het paard in z'n achteruit te zetten, in de gewenste richting.
Het werkte! Maar het ziet er natuurlijk wel dom uit.

Alleen had ik niet door dat ik ook nog toeschouwers had, in de vorm van een kantoor vol met mensen, die zaten te wijzen en te lachen
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:20:52 #250
165237 Leef
Sunny side up!
pi_58533931
Mijn leukste beschamende moment in m'n eentje duurt al een jaar of dertig ondertussen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')