Loempia moet je ook niet in de boter bakken, maar in de frituurpan..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:23 schreef MM-Luna het volgende:
Ziek thuis met een lichte hersenschudding, wel hier en daar wat verward nog maarja woon alleen dus alles alleen doen ipv in bed te blijven liggen rusten. Ik ging een loempia bakken in de pan, boter laten smelten, loempia erin, paar keer omkeren en ineens.. TUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTU
Ik kreeg zowat een hartverzakking, ik ren naar de keuken die vol rook stond, een knetterhard brandalarm bleef maar loeien en zie tot mijn verbazing een zwarte loempia in de pan liggen roken. Had ik een loempia gemaakt dan? Ik was het totaal vergeten schijnbaar.
Ik heb geen frituurpan en bakken in boter kan prima met een ontdooide loempia.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 04:47 schreef glasbak het volgende:
[..]
Loempia moet je ook niet in de boter bakken, maar in de frituurpan..
ik geloof er in elk geval geen zak vanquote:Op maandag 26 maart 2007 23:47 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik heb jouw bevestiging niet nodig om te weten dat het echt is![]()
Nou, een ziekenhuis is gelukkig een van de weinige openbare gebouwen waar wel meer mensen op pantoffels rondhobbelen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:06 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik moest een keer 's morgens vroeg voor poliklinisch onderzoek naar het Dijkzigt Ziekenhuis in Rotterdam (wat nu het Erasmus MC is). Voordat ik de deur uit ging nog even nagekeken of m'n haar en kleding er een beetje verzorgd uitzag en ik alle benodigde spullen en papieren bij me had... ja hoor, alles in orde, dus met een gerust hart op weg.
Na een lange rit kom ik daar aan, ga naar binnen, loop door de eindeloos lange gang... en zie ineens dat ik m'n pantoffels nog aan heb in plaats van m'n schoenen, haha!![]()
![]()
Dan voel je je ook knap lullig...![]()
![]()
![]()
link pleasquote:Op woensdag 13 september 2006 01:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Er circuleert een naaktfilmpje van mij op internet.
Hoe opgelost? Heel overdreven, als in: "OOOOOOOH, VERDORIE, VERKEERDE TREIN" of ben je gewoon in de trein gaan zitten?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vrijdag had ik ook weer een blunder, maar ik hoop dat niemand hem gezien heeft.
Ik rende met een paar reizigers naar de trein, toen ik halverwege er achter kwam, dat het de verkeerde trein was.
Mijn trein stond aan het andere kant van het perron.![]()
Uhm jaquote:Op zondag 15 april 2007 05:00 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Hoe opgelost? Heel overdreven, als in: "OOOOOOOH, VERDORIE, VERKEERDE TREIN" of ben je gewoon in de trein gaan zitten?![]()
Een vriend van me deed dat beterquote:Op zaterdag 28 april 2007 07:30 schreef MM-Luna het volgende:
Ghehe auw@minny
Humzz gisteravond vrij laat, bedacht dat me fiets nog buiten stond dus ik naar beneden lopen (3 verdiepingen flat) om de fiets in de kelder te zetten. Vervolgens weer terug naar boven, maar fuk! Mijn deur gaat niet open, de sleutel past niet? Terwijl ik me afvraag hoe dat zo ineens kan en waarom er licht brand in de keuken van mijn net verhuisde buurman (huis staat nu leeg), valt het kwartje.. Shit! Verkeerde verdieping...
Die lui zullen wel gedacht hebben, wie morrelt er aan de deur midden in de nacht..
aardige verkoper ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Razor21 het volgende:
Afgelopen zaterdag in de winkel ging een jas kopen jaja voor het eerst in mijn eentje zonder vriendin![]()
Ik wat jassen passen hingen wat mooie jassen van Twinlife aan het rek ik 1tje passen was dus te klein.
Ik denk ik moet een XL hebben ik passen denk wat zitten mijn armen toch gaar...en die jas ook nog strak. Nog een aantal jassen geprobeerd kwam er amper in..terwijl het gewoon XL was.
Ik denk godverdomme zag ik verderop ook nog een rek met allemaal Twinlife jassen pak daar een mooie XL en doe die aan...
Hoor ik in 1 keer een verkoper achter de kassa roepen : Ja nu staat u goed meneer dit is namelijk wel de herenafdeling
Ik zo van :![]()
![]()
![]()
![]()
Schitterendquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Razor21 het volgende:
Afgelopen zaterdag in de winkel ging een jas kopen jaja voor het eerst in mijn eentje zonder vriendin![]()
Ik wat jassen passen hingen wat mooie jassen van Twinlife aan het rek ik 1tje passen was dus te klein.
Ik denk ik moet een XL hebben ik passen denk wat zitten mijn armen toch gaar...en die jas ook nog strak. Nog een aantal jassen geprobeerd kwam er amper in..terwijl het gewoon XL was.
Ik denk godverdomme zag ik verderop ook nog een rek met allemaal Twinlife jassen pak daar een mooie XL en doe die aan...
Hoor ik in 1 keer een verkoper achter de kassa roepen : Ja nu staat u goed meneer dit is namelijk wel de herenafdeling
![]()
![]()
![]()
Oh damn, you poor thingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Pricelessquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |