abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2007 @ 04:47:37 #101
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_47700187
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:23 schreef MM-Luna het volgende:
Ziek thuis met een lichte hersenschudding, wel hier en daar wat verward nog maarja woon alleen dus alles alleen doen ipv in bed te blijven liggen rusten. Ik ging een loempia bakken in de pan, boter laten smelten, loempia erin, paar keer omkeren en ineens.. TUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTU

Ik kreeg zowat een hartverzakking, ik ren naar de keuken die vol rook stond, een knetterhard brandalarm bleef maar loeien en zie tot mijn verbazing een zwarte loempia in de pan liggen roken. Had ik een loempia gemaakt dan? Ik was het totaal vergeten schijnbaar.
Loempia moet je ook niet in de boter bakken, maar in de frituurpan..
pi_47700198
Tijdje terug toen ik nog jong was. Zat ik buiten met mijn vrienden te zuipen aangezien de plaatselijke kroegen (alle 2) al voor 3'en dicht gaan.
Dus ietwat aan de pimpel fietsten we na een tijdje met z'n allen naar huis en op een gegeven moment zie ik iedereen voor me een hele scherpe bocht maken alsof ze iets wilde ontwijken. 2 betonnen paaltjes bleken het te zijn. "Wat een homo's" dacht ik dat ze zoveel moeite doen omdat ze er niet tussendoor durfden te fietsen, dus ik deed at wel.

Maar het bleken geen 2 op zichzelf staande paaltjes te zijn, er zat nog een plastic, antraciet, zwart bankje tussen dat ik in het donker dus niet had gezien.
Dus whoppa over de kop ging ik met mijn vaders geleende fiets en iedereen lachde me uit. Want schijnbaar hadden zij het bankje wel gezien en vroegen ze zich af waarom ik daar met volle snelheid een kamikaze op uit voerde.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_47702251
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 04:47 schreef glasbak het volgende:

[..]

Loempia moet je ook niet in de boter bakken, maar in de frituurpan..
Ik heb geen frituurpan en bakken in boter kan prima met een ontdooide loempia.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:00:25 #104
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47710975
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:47 schreef DuranK het volgende:

[..]

Ik heb jouw bevestiging niet nodig om te weten dat het echt is
ik geloof er in elk geval geen zak van
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_47743642
Ik moest een keer 's morgens vroeg voor poliklinisch onderzoek naar het Dijkzigt Ziekenhuis in Rotterdam (wat nu het Erasmus MC is). Voordat ik de deur uit ging nog even nagekeken of m'n haar en kleding er een beetje verzorgd uitzag en ik alle benodigde spullen en papieren bij me had... ja hoor, alles in orde, dus met een gerust hart op weg.

Na een lange rit kom ik daar aan, ga naar binnen, loop door de eindeloos lange gang... en zie ineens dat ik m'n pantoffels nog aan heb in plaats van m'n schoenen, haha!
Dan voel je je ook knap lullig...
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_47804532
Ja. Hier. Ik moest mijn nieuwe boeken ophalen op school. Het had geregend. De vloer is glad.

Enfin, ik loop met een stapel boeken in mijn handel door de hal om ze in de auto the dumpen, lopen een heleboel mensen, ik stap verkeerd en...

Glijd uit. Ik op de grond, boeken overal, mensen verbaasd. Jammer dat na die verbazing iedereen me uitlachtte terwijl ik probeerde mijn boeken bij elkaar te rapen.

En een keer met mijn jas aan mijn zadel blijven haken. Gelukkig was er nog niemand in de fietsenstalling.
pi_48102688
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:06 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik moest een keer 's morgens vroeg voor poliklinisch onderzoek naar het Dijkzigt Ziekenhuis in Rotterdam (wat nu het Erasmus MC is). Voordat ik de deur uit ging nog even nagekeken of m'n haar en kleding er een beetje verzorgd uitzag en ik alle benodigde spullen en papieren bij me had... ja hoor, alles in orde, dus met een gerust hart op weg.

Na een lange rit kom ik daar aan, ga naar binnen, loop door de eindeloos lange gang... en zie ineens dat ik m'n pantoffels nog aan heb in plaats van m'n schoenen, haha!
Dan voel je je ook knap lullig...
Nou, een ziekenhuis is gelukkig een van de weinige openbare gebouwen waar wel meer mensen op pantoffels rondhobbelen.

Ik ben in Nijmegen een keer enorm hard gevallen. Bij de Douglas heb je zo'n hellinkje naar buiten. En het had geregend, dus dat ding was glad. En ik ging me toch onderuit. Daar lag ik, languit op een van de drukste winkelstraten in Nijmegen. Tientallen mensen die me aanstaarden.

Een beschamend moment dat iets meer 'in mijn eentje' was, maar nog niet helemaal: toen ik mijn nieuwe tandarts in zijn duim beet.
pi_48122559
Zocht een dvd van Sheryl Crow bij Media Markt. Ik zoeken, kon er geen 1 vinden. Dus ik vragen. Die man loopt naar een ander rek en zie daar alle cd's + dvd's van Sheryl Crow. Hij vroeg nog heb je wel bij de C gekeken? Nee dus, bij de S, ik ging door de grond...
pi_48122793
Dat had ik ook toen ik de dvd box van seizoen 1 House wou kopen bij de media markt. Hij was net uit dus ik zit te zoeken bij nieuw. Ik kon nix vinden. Op een gegeven moment maar vragen. Ja, staat bij series, bij de H. Ik kijken, miljarden dvd-boxen
  maandag 9 april 2007 @ 18:31:44 #110
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_48151460
Vorige maand was ik aan het skieën maar omdat het niet echt een koude winter was geweest lag er niet echt veel sneeuw. De eerste dag was ik samen met m'n broer aan skieën maar doordat we de weg nog niet zo goed wisten waren we op een paadje terecht gekomen dat van de ene naar de andere piste liep en dus geen officiele piste was. Het eerste stuk ging nog prima maar toen we een bocht om skiede was daar ineens een stukje waar geen sneeuw lag, dat zag ik te laat waardoor mijn skies bleven staan en ik met een mooie boog 2 meter verderop plat op mijn buik terecht kwam. Deed behoorlijk pijn omdat er bijna geen sneeuw lag.

Toen we daar nog even zaten omdat ik nog even niet in staat was om verder de skieën, kwamen er nog een paar mensen langs die netjes om de kale plek heen skieden. Die zullen wel gedacht hebben, wat een vreemde plek om te gaan zitten uitrusten.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_48335601
Vrijdag had ik ook weer een blunder, maar ik hoop dat niemand hem gezien heeft.

Ik rende met een paar reizigers naar de trein, toen ik halverwege er achter kwam, dat het de verkeerde trein was.

Mijn trein stond aan het andere kant van het perron.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 14 april 2007 @ 22:55:36 #112
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_48335703
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Er circuleert een naaktfilmpje van mij op internet.
link pleas
Screw you guys, I'm going home.
  zondag 15 april 2007 @ 05:00:46 #113
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_48341107
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vrijdag had ik ook weer een blunder, maar ik hoop dat niemand hem gezien heeft.

Ik rende met een paar reizigers naar de trein, toen ik halverwege er achter kwam, dat het de verkeerde trein was.

Mijn trein stond aan het andere kant van het perron.
Hoe opgelost? Heel overdreven, als in: "OOOOOOOH, VERDORIE, VERKEERDE TREIN" of ben je gewoon in de trein gaan zitten?
Asjemenou
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:37:39 #114
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_48434156
mijn vriend vroeg me een keer of ik mee wilde naar Den Haag om in die chocolaterie op DH o CS bonbons voor zn moeder te kopen. Ik zeg dus ja, dus wij met de fiets daarnaar toe (was op een zondag)
wij komen na een uur vanuit zoetermeer naar den haag aan op het CS. Hij koopt zn bonbons en wij gaan, na ff rond te hebben gehangen in DH, weer naar huis.

we zijn bijna in voorburg als we een opa'tje tegenkomen op zn electrische scootmobiel bij een stoplicht bij de binckhorst. die zat me een partij vreemd te kijken ...
ff later krijg ik gvd (5 min. na vertrek) een lekke band ! we waren nog niet ens voorbij voorburg
ik had geen geld of telefoon meegenomen (ik had tot die tijd nooit een lekke band gehad en had er totaal niet op gerekend dat dit zou kunnen gebeuren ) en mn vriend ook niet.
moest ik dus meer dan 15 km lopen naar huis
zijn we na ong. een uur lopen dichtbij het kruispunt waar je naar nootdorp kan, zie ik die opa voorbij komen op zn scootmobiel : 'zag ik jullie niet in DH?' ik voelde me niet goed, gepwnd door een bejaarde
pi_48435504
quote:
Op zondag 15 april 2007 05:00 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Hoe opgelost? Heel overdreven, als in: "OOOOOOOH, VERDORIE, VERKEERDE TREIN" of ben je gewoon in de trein gaan zitten?
Uhm ja

Eerst stug doorrennen en daarna steeds langzamer, vervolgens stoppen en als een gek de goede trein in schieten.

Daarna hopen dat de mensen in de verkeerde trein die het zagen het snel vergeten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 28 april 2007 @ 00:47:39 #116
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_48796922
Minnie kreeg een paard voor dr 18e verjaardag.
De stal waar hij staat was toen een nogal bij elkaar geraapt zootje. In de bak stond toen een oude badkuip die als waterbak diende.
Op een gegeven moment schrok mn paard van iets en ging ervandoor, ik rekende er niet op en viel van mn paard af.
Natuurlijk belande ik in de "waterbak" die net gevult was....

Ik reed ook een keertje door het bos met een vriendin. Gezellig aan de babbel en we besloten een stukje te gaan draven.
Ondertussen vrolijk verder babbelend en blij dat het warme zonnetje dat door de bomen schijnt. Diezelfde bomen hebben wel eens laaghangende takken die jij pas opmerkt zodra ze tegen je kop aanslaan.

[ Bericht 14% gewijzigd door Queen_Minny op 28-04-2007 01:01:09 ]
pi_48799587
Ghehe auw@minny

Humzz gisteravond vrij laat, bedacht dat me fiets nog buiten stond dus ik naar beneden lopen (3 verdiepingen flat) om de fiets in de kelder te zetten. Vervolgens weer terug naar boven, maar fuk! Mijn deur gaat niet open, de sleutel past niet? Terwijl ik me afvraag hoe dat zo ineens kan en waarom er licht brand in de keuken van mijn net verhuisde buurman (huis staat nu leeg), valt het kwartje.. Shit! Verkeerde verdieping...

Die lui zullen wel gedacht hebben, wie morrelt er aan de deur midden in de nacht..
  zaterdag 28 april 2007 @ 13:41:09 #118
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_48804996
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 07:30 schreef MM-Luna het volgende:
Ghehe auw@minny

Humzz gisteravond vrij laat, bedacht dat me fiets nog buiten stond dus ik naar beneden lopen (3 verdiepingen flat) om de fiets in de kelder te zetten. Vervolgens weer terug naar boven, maar fuk! Mijn deur gaat niet open, de sleutel past niet? Terwijl ik me afvraag hoe dat zo ineens kan en waarom er licht brand in de keuken van mijn net verhuisde buurman (huis staat nu leeg), valt het kwartje.. Shit! Verkeerde verdieping...

Die lui zullen wel gedacht hebben, wie morrelt er aan de deur midden in de nacht..
Een vriend van me deed dat beter

Zijn opa en oma zijn slecht ter been en nogal doof en hij heeft de huissleutel. Op een avond ging hij naar zn opa en oma toe. Hij stak de sleutel in het slot en de deur wilde niet open. De deur klemt nogal.
De buren hoorden het gemorrel en hebben de politie gebelt.
Hij heeft een nacht vast gezeten voordat iemand zn opa en oma kon bereiken om te bevestigen dat het hun kleinzoon was.
  woensdag 2 mei 2007 @ 03:18:12 #119
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_48914919
Ik heb amaal strepen op de zijkant van m'n hoofd, want ik zat met een pen over mijn hoofd te gaan toen ik aan het nadenken was en kwam er pas in de badkamer achter dat de punt van de pen niet in de pen stak
Asjemenou
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:37:30 #120
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_49393640
Afgelopen zaterdag in de winkel ging een jas kopen jaja voor het eerst in mijn eentje zonder vriendin
Ik wat jassen passen hingen wat mooie jassen van Twinlife aan het rek ik 1tje passen was dus te klein.

Ik denk ik moet een XL hebben ik passen denk wat zitten mijn armen toch gaar...en die jas ook nog strak. Nog een aantal jassen geprobeerd kwam er amper in..terwijl het gewoon XL was.

Ik denk godverdomme zag ik verderop ook nog een rek met allemaal Twinlife jassen pak daar een mooie XL en doe die aan...

Hoor ik in 1 keer een verkoper achter de kassa roepen : Ja nu staat u goed meneer dit is namelijk wel de herenafdeling

Ik zo van :
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:43:38 #121
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_49393805
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Razor21 het volgende:
Afgelopen zaterdag in de winkel ging een jas kopen jaja voor het eerst in mijn eentje zonder vriendin
Ik wat jassen passen hingen wat mooie jassen van Twinlife aan het rek ik 1tje passen was dus te klein.

Ik denk ik moet een XL hebben ik passen denk wat zitten mijn armen toch gaar...en die jas ook nog strak. Nog een aantal jassen geprobeerd kwam er amper in..terwijl het gewoon XL was.

Ik denk godverdomme zag ik verderop ook nog een rek met allemaal Twinlife jassen pak daar een mooie XL en doe die aan...

Hoor ik in 1 keer een verkoper achter de kassa roepen : Ja nu staat u goed meneer dit is namelijk wel de herenafdeling

Ik zo van :
aardige verkoper ook
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_49394430
quote:

Ik zo van :
Schitterend
AFC AJAX
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:15:52 #123
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49394663
quote:

Ik zo van :
Oh damn, you poor thing
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_49396303
Hm, eigenlijk nog niet echt veel egr beschamende momente meegemaakt geloof ik,...
Of nouja, misschien niet erg bijzonder maar ook zeker niet bijster handig;
Vorig jaar werd de school verbouwd en opgeknapt. Ik liep watrond in het gebouw, en terwijl ik een grote grijze pilaar passeerde duwde ik mijn hand tegen hem aan . Ik was alleen nog niet op de hoogte van het feit dat die dingen net geschilderd waren... ongelukje kan gebeuren, alleen nog geen 3 dagen later greep ik een pasgeschilderde trapleuning beet, om vervolgens weer een geschilderde pilaar vast te grijpen. De andere meiden in de wc keken me een beetje vreemd aan.
En een week later stapte ik maar eens in een bak met een raar goedje, mijn zwarte schoenen geven nu in het donker licht....
pi_49396330
quote:

Ik zo van :
Priceless
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')