welke stream is datquote:Op woensdag 13 september 2006 01:22 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat Mo eruit gaat, ik hoorde iemand zeggen. \"maar dat zit er toch echt wel in\'
En
\"Er komt meer op je af in het huis dan je denkt\'
Coverupquote:Op woensdag 13 september 2006 01:29 schreef mijn23 het volgende:
volgens mij is er niks aan de hand..op stream 3 zag je net monique lachend op de bank zitten en de rest van de groep vrolijk erbij( ja belhalve hilde etienne en milica die apart zitten nu
zouden ze Mo en sabbel de beelden van de reguliere hebben laten zien, waarin hilde liep te mopperen? dat er nu binje in huis is?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:29 schreef mijn23 het volgende:
volgens mij is er niks aan de hand..op stream 3 zag je net monique lachend op de bank zitten en de rest van de groep vrolijk erbij( ja belhalve hilde etienne en milica die apart zitten nu
Ja, er is vast binjequote:Op woensdag 13 september 2006 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
zouden ze Mo en sabbel de beelden van de reguliere hebben laten zien, waarin hilde liep te mopperen? dat er nu binje in huis is?![]()
Jattertquote:Op woensdag 13 september 2006 01:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Geluid: Veni Vidi Foetsie!
Beeld: Veni Vidi Foetsie!
gejat en bewerkt ;-)
Dat zal ze wel moeten zijn van BB denk ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoor Monique haar hoge tonen er weer uitgooien. Dus opgewekt is ze inmiddels wel.
duh! bonje uiteraard, bijdehand...nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest als dit keer hmpffff!quote:
is altijd na censuur. ineens is iedereen vrolijk bezig alsof er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:30 schreef mijn23 het volgende:
volgens mij is er niks aan de hand..op stream 3 zag je net monique lachend op de bank zitten en de rest van de groep vrolijk erbij( ja belhalve hilde etienne en milica die apart zitten nu...
huh, hier niet hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:31 schreef Sonique het volgende:
LOL, en de streams zijn ook terug geschroeft van 700 bkps naar 500 kbps...
Loosers
Met de Snoepkist!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:34 schreef mazaru het volgende:
daar ging monique
en die keek nie echt vrolijk....quote:Op woensdag 13 september 2006 01:34 schreef mazaru het volgende:
daar ging monique
Ik hoop dat niet alles ineens goed komt, heb het volume op max staan nuquote:Op woensdag 13 september 2006 01:33 schreef noucky het volgende:
ook al is er geen goed geluid, hebben die camaramensen en de regie soms uren pauze ????????
Primeur: eerste BB Euthanisie?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:34 schreef versabommie het volgende:
Mo gaat een kist pakken.....exit dus?
heb een koptelefoon opgedaan en MO trapte net mijn trommelvliezen aan gort !quote:Op woensdag 13 september 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop dat niet alles ineens goed komt, heb het volume op max staan nu![]()
e10quote:Op woensdag 13 september 2006 01:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie is dat witte poppetje op de achtergrond?
en je hoort hem nog pissen ook ....djeeezzzquote:Op woensdag 13 september 2006 01:36 schreef versabommie het volgende:
Tijn gaat nu pissen, ik herhaal: tijn gaat nu pissen!
"Gisternacht nog BB gekeken?"quote:Op woensdag 13 september 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop dat niet alles ineens goed komt, heb het volume op max staan nu![]()
Mijn streams lopen dus duidelijk achter.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:37 schreef Dropkick het volgende:
gvd en Tijn trekt door,mijn oren gvd
"Gelieve niet op de camera te spetteren "quote:Op woensdag 13 september 2006 01:38 schreef mazaru het volgende:
Wat zou er op dat briefje staan wat op de wc deur hangt?
Denk aan je zenderquote:Op woensdag 13 september 2006 01:38 schreef mazaru het volgende:
Vergeet Bommetje nietquote:Op woensdag 13 september 2006 01:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hehehe dat doorspoelen kwam hard aan hè M!![]()
denk aan je zenderquote:Op woensdag 13 september 2006 01:38 schreef mazaru het volgende:
'HIER plassen, Roel'. Dat hangt er nog van vorig jaarquote:Op woensdag 13 september 2006 01:38 schreef mazaru het volgende:
Doortrekken? of: handjes wassen? of: vergeet je zender niet?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:38 schreef mazaru het volgende:
Denk aan je zender, houdt hem vlak bij de straal?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:39 schreef n1ek het volgende:
[..]
denk aan je zender
dat staat er met nog iets
Aan het aanrecht in het wit is E10quote:Op woensdag 13 september 2006 01:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie is dat witte poppetje op de achtergrond?
Milica: er is echt nix aan de hand....quote:Op woensdag 13 september 2006 01:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn en Milica knuffelen elkaar
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:39 schreef versabommie het volgende:
marcia gaat pissen...volume laag mensen.....
thnx, ik dacht hem al te herkennen aan zijn pauper muts.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:40 schreef noucky het volgende:
[..]
Aan het aanrecht in het wit is E10
Ze hebben geslapenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:40 schreef NorthernStar het volgende:
Hebben ze opgesloten gezeten ofzo? Dat ze nu allemaal achter elkaar moeten.
BB ís censuurquote:Op woensdag 13 september 2006 01:42 schreef mazaru het volgende:
Nou, kunnen we nu kappen met die censuur?
Ik dacht dat dit Big Brother was
Ergens vermoed ik dat Marcel meteen zou zeggen "Dat heeft BB in de hand, he, je weet niet hoe je neergezet wordt"quote:Op woensdag 13 september 2006 01:41 schreef n1ek het volgende:
Jeroen: 'dat de buitenwereld daar anders tegenaan kijkt is heel triest'
Misschien vindt haar man het niet erg, maar komt het van haar kinderen, dat die willen dat ze eruit gaat...quote:Op woensdag 13 september 2006 01:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Het lijkt me nu dat ze van BB niet meer mogen kleffen ofzo. Want jeroen zei ook dat haar man het wel begreep ofzo.
Ik snap er nou geen zak meer van.
Ook pijn in je oren van het doortrekken??quote:Op woensdag 13 september 2006 01:46 schreef versabommie het volgende:
TERINGHILDE!
neeee!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:45 schreef avonne het volgende:
"ik vind het wel kortzichtig dat ze meteen weg wil(len)" jeroen
Pfff wat intereseert mij die kinderen? BB moet voortaan maar alleen vrijgezellen gaan casten.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:46 schreef Veulen het volgende:
ik gok op die kinderen...
Mare waarom gaat ze ineens met die snoepkist rijden?
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Weet je.. Ze houden ons in spanning.. in het duister.. eigenllijk briljant!! Maar zó briljant.. dat ze het niet verzonnen kunnen hebben.. het gebeurd uit domheid.
ja....auw!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:47 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ook pijn in je oren van het doortrekken??
Misschien willen ze voorkomen dat iemand een brandweerauto inhuurt om over het hek te klimmen???quote:Op woensdag 13 september 2006 01:48 schreef noucky het volgende:
Het heeft dan toch te maken met de jaloerse man van Mo die de boel op stelten heeft gezet
Kan... hebben ze niet iets getekend dat ze 24 uur moeten wachten voordat ze weg mogen?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat de zusjes eruit willen en dat wil Hummie niet, dus shutdown![]()
Die is 'gelukt'quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ze gaan maffen, en die weekopdracht dan?
Die is al geslaagdquote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
wie is die hummie nou steeds waar jullie het over hebben?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef BorTheWolf het volgende:
HUMMIE GRAFTAK
Die schijnt geslaagd te zijn om één of andere reden.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Vandaar dat de weekopdracht is afgeblazen (goedgekeurd)quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Kan... hebben ze niet iets getekend dat ze 24 uur moeten wachten voordat ze weg mogen?
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:51 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
wie is die hummie nou steeds waar jullie het over hebben?
Geloof me... je wilt het niet weten!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:51 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
Geen idee, maar de zusjes leveren tieten op dus die moeten nog even blijven. Zo zou ik denken als graftakken snolquote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Kan... hebben ze niet iets getekend dat ze 24 uur moeten wachten voordat ze weg mogen?
Is al constant zo. Vooral Etienne een tijdje terug. De kijker dit, de kijker dat.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Buitenwereld hier... buitenwereld daar... Ze hebben echt wel gehoord van Hummie dat de buiitenwereld reageerd op hun doen en laten... Dus WEG BB concept!!!
Daar heeft ze wel iets van weg hequote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef BorTheWolf het volgende:
HUMMIE GRAFTAK
Ik ben bang dat iedereen zo zijn nest ingaat en we op zn vroegst morgenochtend weer fatsoenlijke streams hebben.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:52 schreef Veulen het volgende:
Maar geod: het gaat nu niet meer over die dingen maar over douche en slapen, dus doe die streams nu maar weer gewoon.
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:51 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
Ervaring?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee, maar de zusjes leveren tieten op dus die moeten nog even blijven. Zo zou ik denken als graftakken snol![]()
Uhm, mag ik even weten waarom? en hoe enzo?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, mag ik even weten waarom? en hoe enzo?
deze (fake) was zo goed vorig jaar.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel iets van weg he
[afbeelding]
Als we 't wisten, zouden we 't vertellen. Heeft iig te maken met die toestand rond Monique en mogelijk ook rond Sabrina.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
22:51Onduidelijkheid over de Weekopdrachtquote:Op woensdag 13 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien wisten ze al vóór de uitzending dat er "iets" met Monique ging gebeuren vanavond en hebben ze daarom de nominaties niet laten zien. Zodat het opnieuw kan eventueel. Wel vreemd dat ze dan juist een voorstukje van Monique lieten zien overigens.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:53 schreef avonne het volgende:
diep triestepunt, deze avond.![]()
Eerst al geen nominaties, toen geen streams, toen geen weekopdracht meer, en nu ook al informatie uit de buitenwereld (?) en geen close ups meer.
![]()
ZIJ wel heh, je weet wel, de terroristenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef mazaru het volgende:
Batterijen wisselen?
Waarvoor, we horen toch niks
Straks moet Leroy nog naar de dagboek kamer komenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Correctie![]()
Iemand zit met de knoppen te spelen daar..
de zusjes (eerst Monique alleen) hebben meer dan een uur in de dagboekkamer gezeten en kwamen terug met het bericht dat de weekopdracht geslaagd was. Voor de rest waren er geen streams maar het is erg waarschijnlijk dat Monique problemen heeft met thuis of iets dergelijks en zij 24 uur bedenktijd heeft om het huis wel/niet te verlaten en dus hebben ze gelijk maar de weekopdracht laten slagen...quote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef toxikon het volgende:
[..]
op mijn kalender is het nog geen donderdag?
Het is daar op die redactie/regie volgens mij een enorme puinhoop... stagieres? Drugs? Drank? Zenuwgas? ik weet het niet.. maar er is geen lijn.. geen regie... geen niets.....quote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef Sonique het volgende:
beep beep
Correctie, negeer de vorige mededeling
Ik geloof dat je net je eigen vraag beantwoordde...quote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef mazaru het volgende:
Batterijen wisselen?
Waarvoor, we horen toch niks
arme leroy zit al zeker een jaar in de wachtkamer te verrotten!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:56 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Straks moet Leroy nog naar de dagboek kamer komen
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:56 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:56 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
De sigaretten van Hummie die telkens op haar toetsenbord vallen..quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het is daar op die redactie/regie volgens mij een enorme puinhoop... stagieres? Drugs? Drank? Zenuwgas? ik weet het niet.. maar er is geen lijn.. geen regie... geen niets.....![]()
Misschien hebben ze wel een spoed overleg.. alles doorspreken over bepaalde scenario's etc.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het is daar op die redactie/regie volgens mij een enorme puinhoop... stagieres? Drugs? Drank? Zenuwgas? ik weet het niet.. maar er is geen lijn.. geen regie... geen niets.....![]()
het liefst 1 met hiv danquote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Mo eruit gaat moeten ze er een megaverwijfde travestiet uit Marroko erin doen..dan knalt E10 tegen de muur en krijgen we leuke tv.
Ja ik had de ijdele hoop dat het deze keer eens anders zou zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Toch bijzonder dat ze afwijken van de 'basis ideologie' van Big Brother.
GEEN contact met de buitenwereld.
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik had de ijdele hoop dat het deze keer eens anders zou zijn.
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Mo eruit gaat moeten ze er een megaverwijfde travestiet uit Marroko erin doen..dan knalt E10 tegen de muur en krijgen we leuke tv.
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:59 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben het over 'wat kwam eruit? alleen maar slijm. het zou toch fijn zijn als je even lekker kan kotsen... ja...' (op depri toon).
Misschien toch iets van een voedselvergiftiging oid?
nee gaat over de kinderen denk ik die gepest worden denk ik dan hequote:Op woensdag 13 september 2006 02:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Sabrina praat over Barry.
tja die zouden er ook in zitten, maar die pokke wijven hebben weer gelogenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kut Barry, kut kids thuis..
Gooi dan 16 vrijgezellen in het huis voortaan.
Heb je weer tijd over misschienquote:Op woensdag 13 september 2006 02:03 schreef toxikon het volgende:
het zou echt kut zijn als de zusjes en tijn eruit gaan, dat zijn de enige waar ik voor kijk.![]()
..Nog lang en gelukkig?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
Ik blijf erbij: Hilde en janine trokken het niet meer, streams down () en ineens is de weekopdracht geslaagd. Egg heeft zijn sleutel terug en we gaan weer knuffelen en zingen in Teletubbieland
![]()
berg maar weer op, weer niks met deze kut regie.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Even snel mijn koptelefoon pakken zodat ik kan meegenieten...
mijn vakantie is deze week voorbij dus dat zou wel goed uitkomenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb jej weer tijd over misschien
Nou, dan wens ik je succes, want die stort straks na d'r derde fles weer neer op een stretcher in het kabelhok.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik probeer méér rode port te drinken als Hummie... wie weet ga ik het snappen!![]()
Ik vergat de tietenzusjes toe te voegen. Hummie je bent een watje en gooi die streams aanquote:Op woensdag 13 september 2006 02:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
..Nog lang en gelukkig?![]()
ik denk juist niet dat het haar man is, ze hebben het constant over de buitenwereld en anders zouden ze toch wel Rob zeggen net als Sabrina steeds Barry zegtquote:Op woensdag 13 september 2006 02:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik snap er nog steeds geen zak van. Volgens mij is die man over de zeik, want Sabrina trok een vergelijking met haar vriend.
Werk?? Volgens mij zitten er taakgestraften!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:06 schreef MissHobje het volgende:
Zucht idd..
Regie nachtploeg van Talpa! let eens op ofzo! jullie willen toch ook eer van jullie werk of niet dan![]()
Ja, in een maand tijd is ie precies één keer gaan rinkelen, tochquote:Op woensdag 13 september 2006 02:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die telefoon is ook iets teveel een accesoire!
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Werk?? Volgens mij zitten er taakgestraften!
(My two cents.. viind die tieten anders niet zo geweldig)quote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vergat de tietenzusjes toe te voegen. Hummie je bent een watje en gooi die streams aan![]()
nee ik kan het net niet horenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand er IETS van kunnen verstaan?
dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 13 september 2006 02:10 schreef BorTheWolf het volgende:
denk dat de kinderen van Mo heel wat over hun heeft hebben gehad. Sab vind het lullig voor haar ouders omdat die al zo veel mee hebben gemakt.
Denk niet dat Rob problemen had met Mo en Tijn, maar dat er gewoon wat gebeurd is met de kinderen.
Weet ik wel zekerquote:Op woensdag 13 september 2006 02:10 schreef BorTheWolf het volgende:
denk dat de kinderen van Mo heel wat over hun heeft hebben gehad. Sab vind het lullig voor haar ouders omdat die al zo veel mee hebben gemakt.
Denk niet dat Rob problemen had met Mo en Tijn, maar dat er gewoon wat gebeurd is met de kinderen.
Dit lijkt me inderdaad het meest voor de hang liggende als ik alle flarden tekst interperteerquote:Op woensdag 13 september 2006 02:10 schreef BorTheWolf het volgende:
Inderdaad! Ik bel jou nog vaker!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:09 schreef Morwen het volgende:
De ongebruikte telefoon op 4!!!!!!!!!!!! streams
[afbeelding]
Is BB toch niet verantwoordelijk voor wat de bewoners in het huis doenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef Tissik het volgende:
Ik luister naar Sabrina en Janine in de badkamer (het klinkt heel zacht), maar wat ik eruit op maak, is dat Mo en Sabrina, op hun flikker hebben gehad van BB mbt hun escapades met Tijn en E10, en vooral ivm hun kinderen.
Ik denk, dat dat wel een wijze actie is van BB (voor hun verdere leven), ookal gaat het concept van BB daarmee toch enigszins verloren. Het kan me niet zoveel boeien, dat hele concept... ik vind het wel heel erg ok als BB op dergelijke penibele momenten aan het alarm gaat hangen.
Achja, ik heb er geen mening over, heb echte tietenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
(My two cents.. viind die tieten anders niet zo geweldig)
Snap alleen niet waarom BB zoveel cencuur pleegt, wat kunnen wij dr nou aan doen, denk dat wij alleen maar begip hebben voor mo en sab.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad het meest voor de hang liggende als ik alle flarden tekst interperteer
Het is niet heel erg oke. Het was heel erg oke geweest als ze het in de uitzending op een normale manier hadden laten zien. Dit was te overdreven in beeld gebracht. Logisch dat "de buitenwereld" dan gaat reageren.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef Tissik het volgende:
Ik luister naar Sabrina en Janine in de badkamer (het klinkt heel zacht), maar wat ik eruit op maak, is dat Mo en Sabrina, op hun flikker hebben gehad van BB mbt hun escapades met Tijn en E10, en vooral ivm hun kinderen.
Ik denk, dat dat wel een wijze actie is van BB (voor hun verdere leven), ookal gaat het concept van BB daarmee toch enigszins verloren. Het kan me niet zoveel boeien, dat hele concept... ik vind het wel heel erg ok als BB op dergelijke penibele momenten aan het alarm gaat hangen.
zo zonde he, van mij had tijn er best op gemogen !quote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef Tissik het volgende:
Ik persoonlijk niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom BB zoveel cencuur pleegt, wat kunnen wij dr nou aan doen, denk dat wij alleen maar begip hebben voor mo en sab.
Zijn ze ook niet verantwoordelijk voor. maar toch blijf ik er bij dat BB wel een morele verplichitng heeft als het om kinderen gaat (de kinderen van Monique in dit geval)quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is BB toch niet verantwoordelijk voor wat de bewoners in het huis doen
Wat kleinburgerlijk. Is net alsof je vreemd gaat terwijl je alcohol ophebt, en het daar op afschuift
Echt waar, zolang echt echt is, is het echt wel beter als non-echt, ik heb daar echter uiteraard een echte mening over.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achja, ik heb er geen mening over, heb echte tietenMaar serieus, moeten ze zelf weten, ik vind het zelf nogal belachelijk tenzij je aa-cup hebt. Maar dan nog........
Ik heb dus wel een mening, maar het boeit me niet![]()
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef Tissik het volgende:
Jij staat nog als eerst in de rij als Rik het met Hilde doetquote:Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo zonde he, van mij had tijn er best op gemogen !
Dat stuk van mij over BB Belgie niet gelezen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom BB zoveel cencuur pleegt, wat kunnen wij dr nou aan doen, denk dat wij alleen maar begip hebben voor mo en sab.
ik vind niet dat janine zich mag voortplanten!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef Sonique het volgende:
ik hoorde Janine het over kinderen hebben...
HEAR HEAR! en AMEN!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.
Het is de EO niet.![]()
Kijkcijfers!![]()
Scoren!![]()
Als het inderdaad zo is dat Monique gebeld is door één van haar kinderen omdat die problemen heeft, moeten de streams wel op zwart.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
brrrrrrrrrrrr ook ik heb mijn grenzen!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:16 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Jij staat nog als eerst in de rij als Rik het met Hilde doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |