Ze hebben geslapenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:40 schreef NorthernStar het volgende:
Hebben ze opgesloten gezeten ofzo? Dat ze nu allemaal achter elkaar moeten.
BB ís censuurquote:Op woensdag 13 september 2006 01:42 schreef mazaru het volgende:
Nou, kunnen we nu kappen met die censuur?
Ik dacht dat dit Big Brother was
Ergens vermoed ik dat Marcel meteen zou zeggen "Dat heeft BB in de hand, he, je weet niet hoe je neergezet wordt"quote:Op woensdag 13 september 2006 01:41 schreef n1ek het volgende:
Jeroen: 'dat de buitenwereld daar anders tegenaan kijkt is heel triest'
Misschien vindt haar man het niet erg, maar komt het van haar kinderen, dat die willen dat ze eruit gaat...quote:Op woensdag 13 september 2006 01:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Het lijkt me nu dat ze van BB niet meer mogen kleffen ofzo. Want jeroen zei ook dat haar man het wel begreep ofzo.
Ik snap er nou geen zak meer van.
Ook pijn in je oren van het doortrekken??quote:Op woensdag 13 september 2006 01:46 schreef versabommie het volgende:
TERINGHILDE!
neeee!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:45 schreef avonne het volgende:
"ik vind het wel kortzichtig dat ze meteen weg wil(len)" jeroen
Pfff wat intereseert mij die kinderen? BB moet voortaan maar alleen vrijgezellen gaan casten.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:46 schreef Veulen het volgende:
ik gok op die kinderen...
Mare waarom gaat ze ineens met die snoepkist rijden?
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Weet je.. Ze houden ons in spanning.. in het duister.. eigenllijk briljant!! Maar zó briljant.. dat ze het niet verzonnen kunnen hebben.. het gebeurd uit domheid.
ja....auw!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:47 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ook pijn in je oren van het doortrekken??
Misschien willen ze voorkomen dat iemand een brandweerauto inhuurt om over het hek te klimmen???quote:Op woensdag 13 september 2006 01:48 schreef noucky het volgende:
Het heeft dan toch te maken met de jaloerse man van Mo die de boel op stelten heeft gezet
Kan... hebben ze niet iets getekend dat ze 24 uur moeten wachten voordat ze weg mogen?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat de zusjes eruit willen en dat wil Hummie niet, dus shutdown![]()
Die is 'gelukt'quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ze gaan maffen, en die weekopdracht dan?
Die is al geslaagdquote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
wie is die hummie nou steeds waar jullie het over hebben?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef BorTheWolf het volgende:
HUMMIE GRAFTAK
Die schijnt geslaagd te zijn om één of andere reden.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Vandaar dat de weekopdracht is afgeblazen (goedgekeurd)quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Kan... hebben ze niet iets getekend dat ze 24 uur moeten wachten voordat ze weg mogen?
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:51 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
wie is die hummie nou steeds waar jullie het over hebben?
Geloof me... je wilt het niet weten!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:51 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
Geen idee, maar de zusjes leveren tieten op dus die moeten nog even blijven. Zo zou ik denken als graftakken snolquote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Kan... hebben ze niet iets getekend dat ze 24 uur moeten wachten voordat ze weg mogen?
Is al constant zo. Vooral Etienne een tijdje terug. De kijker dit, de kijker dat.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Buitenwereld hier... buitenwereld daar... Ze hebben echt wel gehoord van Hummie dat de buiitenwereld reageerd op hun doen en laten... Dus WEG BB concept!!!
Daar heeft ze wel iets van weg hequote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef BorTheWolf het volgende:
HUMMIE GRAFTAK
Ik ben bang dat iedereen zo zijn nest ingaat en we op zn vroegst morgenochtend weer fatsoenlijke streams hebben.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:52 schreef Veulen het volgende:
Maar geod: het gaat nu niet meer over die dingen maar over douche en slapen, dus doe die streams nu maar weer gewoon.
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:51 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
Ervaring?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee, maar de zusjes leveren tieten op dus die moeten nog even blijven. Zo zou ik denken als graftakken snol![]()
Uhm, mag ik even weten waarom? en hoe enzo?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, mag ik even weten waarom? en hoe enzo?
deze (fake) was zo goed vorig jaar.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel iets van weg he
[afbeelding]
Als we 't wisten, zouden we 't vertellen. Heeft iig te maken met die toestand rond Monique en mogelijk ook rond Sabrina.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
22:51Onduidelijkheid over de Weekopdrachtquote:Op woensdag 13 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien wisten ze al vóór de uitzending dat er "iets" met Monique ging gebeuren vanavond en hebben ze daarom de nominaties niet laten zien. Zodat het opnieuw kan eventueel. Wel vreemd dat ze dan juist een voorstukje van Monique lieten zien overigens.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:53 schreef avonne het volgende:
diep triestepunt, deze avond.![]()
Eerst al geen nominaties, toen geen streams, toen geen weekopdracht meer, en nu ook al informatie uit de buitenwereld (?) en geen close ups meer.
![]()
ZIJ wel heh, je weet wel, de terroristenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef mazaru het volgende:
Batterijen wisselen?
Waarvoor, we horen toch niks
Straks moet Leroy nog naar de dagboek kamer komenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Correctie![]()
Iemand zit met de knoppen te spelen daar..
de zusjes (eerst Monique alleen) hebben meer dan een uur in de dagboekkamer gezeten en kwamen terug met het bericht dat de weekopdracht geslaagd was. Voor de rest waren er geen streams maar het is erg waarschijnlijk dat Monique problemen heeft met thuis of iets dergelijks en zij 24 uur bedenktijd heeft om het huis wel/niet te verlaten en dus hebben ze gelijk maar de weekopdracht laten slagen...quote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef toxikon het volgende:
[..]
op mijn kalender is het nog geen donderdag?
Het is daar op die redactie/regie volgens mij een enorme puinhoop... stagieres? Drugs? Drank? Zenuwgas? ik weet het niet.. maar er is geen lijn.. geen regie... geen niets.....quote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef Sonique het volgende:
beep beep
Correctie, negeer de vorige mededeling
Ik geloof dat je net je eigen vraag beantwoordde...quote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef mazaru het volgende:
Batterijen wisselen?
Waarvoor, we horen toch niks
arme leroy zit al zeker een jaar in de wachtkamer te verrotten!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:56 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Straks moet Leroy nog naar de dagboek kamer komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |