Oh, maar dan rijd ik er even naartoequote:Op woensdag 13 september 2006 01:16 schreef BorTheWolf het volgende:
waar lullen we nou met z'n alle over. dit is gewoon in scene gezet voor ons. De bewoners zijn gewoon met z´n alle een avondjestappen en zitten nu in de kroeg in Aalsmeer.
Nope, Hilde is ingestort, Hummie wil haar er niet uit dus mogen ze allemaal bijslapenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:16 schreef BorTheWolf het volgende:
waar lullen we nou met z'n alle over. dit is gewoon in scene gezet voor ons. De bewoners zijn gewoon met z´n alle een avondjestappen en zitten nu in de kroeg in Aalsmeer.
Toch mis ik nu Qmusic, toen hadden we iig nog bewegende beeldenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je hebt gelijk. dat gedeelte was ik al weer helemaal kwijt, het schiet me nu weer allemaal te binnen.
Iemand al bedacht dat het ook andersom kan zijn! Man van Monique "Fokked" de sterren van de hemel met de buuf... en heeft Mo per dagboekkamer om een scheiding gevraagd...quote:Op woensdag 13 september 2006 01:15 schreef natronic het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt zat die relatie al niet goed voordat zij het huis in ging.
Zeker niet na BB1, dat was spraakmakend, nu moeten ze het van de diverse media hebben. Dus ook de streams.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik denk weleens dat dit programma zonder de streamers ( vooral de schaamteloze streamers die er met vrienden en bekenden over praten ) Helemaal géén kijkcijfers meer trekt. Want laten we eerlijk zijn.. dat half uurtje talpa selectie per dag .. Kun je niet echt een TV programma noemen.![]()
De zusjes lachen veel samen maar achter een lach kan veel verdriet schuil gaan en het op die manier verbloemen.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:15 schreef natronic het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt zat die relatie al niet goed voordat zij het huis in ging.
Mwa, wat gebeurde er nou, een beetje zoen in de nek, gearmd liggen, aangekleed en al.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als Mo mijn vrouw zou zijn, en ik zou thuis met de koter zitten en mijn eigen vrouw zo op de TV zien komen. Dan was ik waarschijnlijk ook los gegaan...
En dan heeft BB de plicht om in te grijpen als het moet.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als een kind dat soort uitspraken leest over haar moeder, dan komt dat aan.
Niks onschuldigs aan.
Als iemand dat over mijn moeder zou zeggen, dan ging ik door het lint.
Of dat nou slet is of alcoholiste, dat maakt geen verschil.
Maar dat is niet de verantwoording van BB, dat is de verantwoording van de ouder.
Die kiezen er voor om in dat BB huis te gaan zitten, en dan weet je dat er over je geluld gaat worden.
Als er dan toch censuur moet zijn, dan liever met Qmusic inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2006 01:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Toch mis ik nu Qmusic, toen hadden we iig nog bewegende beelden![]()
Toevallig deed stream 1 het weer even bij mij:quote:Op woensdag 13 september 2006 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
ik verheug me nu al op een vervolg
ja maar niet echt lekkerquote:Op woensdag 13 september 2006 01:21 schreef noucky het volgende:
yes de streams doen het weer
stond dr gister al d8 ikquote:Op woensdag 13 september 2006 01:22 schreef Dropkick het volgende:
Is dat een koffer met dat oog?
Jah, nu krijg ik weer nachtelijke trekquote:
Ja! Wij willen het OOG!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik wil het OOG terug !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |