dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 13 september 2006 02:10 schreef BorTheWolf het volgende:
denk dat de kinderen van Mo heel wat over hun heeft hebben gehad. Sab vind het lullig voor haar ouders omdat die al zo veel mee hebben gemakt.
Denk niet dat Rob problemen had met Mo en Tijn, maar dat er gewoon wat gebeurd is met de kinderen.
Weet ik wel zekerquote:Op woensdag 13 september 2006 02:10 schreef BorTheWolf het volgende:
denk dat de kinderen van Mo heel wat over hun heeft hebben gehad. Sab vind het lullig voor haar ouders omdat die al zo veel mee hebben gemakt.
Denk niet dat Rob problemen had met Mo en Tijn, maar dat er gewoon wat gebeurd is met de kinderen.
Dit lijkt me inderdaad het meest voor de hang liggende als ik alle flarden tekst interperteerquote:Op woensdag 13 september 2006 02:10 schreef BorTheWolf het volgende:
Inderdaad! Ik bel jou nog vaker!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:09 schreef Morwen het volgende:
De ongebruikte telefoon op 4!!!!!!!!!!!! streams
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |