Que?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:09 schreef Misstykal het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij er geen problemen mee had dat Monique iets had met n andere vrouw.
Zou ik ook zijn hoor... maar ik neem ook aan dat ze deze eventuele risico's thuis hebben doorgesprokenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef arneaux het volgende:
Hij is gewoon superjaloers, thats all.
Jaa sensatiequote:Op woensdag 13 september 2006 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Wel goed voor het programma trouwens, ophef in de krant.
huh ?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:09 schreef Misstykal het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij er geen problemen mee had dat Monique iets had met n andere vrouw.
Die geruchten doen hier te ronde omdat veel mensen veel streams kijken. Ik vraag me af of de rest van de media dat meekrijgt.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:14 schreef Misstykal het volgende:
Denk dat de kinderen sowieso meer schade hebben van de geruchten die nu over haar man de ronde doen dan dat plaatje dat BB heeft afgespiegeld.
Er is nu al besloten dat Rob Monique door n raam heeft gegooid en bij BB rellen veroorzaakt.
als dat zo is had zij als moeder moeten handelen in het huis en als moeder moeten handelen door er meteen uit te gaan en niet nog eens 24 uur te gaan nadenken( ik denk dat er overigens 24 uur in het contract staat)quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat ook op nationale tv en dat haar kinderen dat de volgende dag allemaal te horen kregen?
[..]
Iedereen blijft vergeten dat de reacties van de kinderen misschien wel eens de hoofdreden kan zijn.
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:16 schreef matar het volgende:
We zijn weer veel te sociaal.....
je doet mee aan een programma.. je weet wat er kan gebeuren...
wie A zegt moet ook B zeggen...toch..?
Niet zeuren en gewoon de tijd uitziiten...
totale afzondering was het toch ...?
Dat laatste dus ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:15 schreef Verida het volgende:
[..]
als dat zo is had zij als moeder moeten handelen in het huis en als moeder moeten handelen door er meteen uit te gaan en niet nog eens 24 uur te gaan nadenken( ik denk dat er overigens 24 uur in het contract staat)
Dat roepen we ieder jaar weer, maar het schijnt toch dat iedere voorstelling die je je ervan maakt, niet klopt. Als je eenmaal echt in het huis zit, blijft het allemaal heel anders te zijn. Vele malen heftiger enzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:16 schreef matar het volgende:
We zijn weer veel te sociaal.....
je doet mee aan een programma.. je weet wat er kan gebeuren...
wie A zegt moet ook B zeggen...toch..?
Ook geen gebrek aan gevoel voor drama bij Tijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:14 schreef Snoet123 het volgende:
Tijn voelt zich schuldig: "Ik heb je huwelijk naar de klote geholpen."
Dat is wel kort door de bocht, je weet het niet. Misschien gaat het wel om de kinderen.quote:Wat een emotionele chantage van de man van Monique....
Oeeee vertelquote:Op woensdag 13 september 2006 11:23 schreef puntoortje het volgende:
ik heb beeld
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:25 schreef arneaux het volgende:
Verder in COS.
Nee,vergeet ik niet,maar ook dát wisten ze van tevoren.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat ook op nationale tv en dat haar kinderen dat de volgende dag allemaal te horen kregen?
[..]
Iedereen blijft vergeten dat de reacties van de kinderen misschien wel eens de hoofdreden kan zijn.
Ja leuk, een onderuitgezakte paffende Hilde...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Streams doen het weer!
*progje weer afsluit*quote:Op woensdag 13 september 2006 11:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja leuk, een onderuitgezakte paffende Hilde...![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:30 schreef XiChico het volgende:
Wie heeft er een foto van die man van Monique, ben ik wel benieuwd naar
Plaats zelf eens een foto van je hier....of een videootje wanneer je net doodmoe uit je bed komtquote:Op woensdag 13 september 2006 11:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een saai mens eigenlijk die Monique, van mij mag ze zo snel mogelijk vertrekken met die verlopen kop van d'r...
Monique ziet er meestal verlept uit toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef riri het volgende:
[..]
Plaats zelf eens een foto van je hier....of een videootje wanneer je net doodmoe uit je bed komt
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:42 schreef X_Kanus_X het volgende:
Ze twijfeld om te vertrekken, omdat ze anders de buitenwereld het idee zou geven dat er idd meer was tussen haar en Tijn....wat volgens haar niet zo. (en Kanus moet haar daar voledig gelijk in geven)
Monique is een TOPWIJF....en mag van mij BB wel winnen.
[afbeelding]
we bespreken hier de BB bewoners.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef riri het volgende:
[..]
Plaats zelf eens een foto van je hier....of een videootje wanneer je net doodmoe uit je bed komt
Nou er is een kans voor d'r dat straks alles anders is.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:51 schreef berney het volgende:
Ze ging bb in omdat ze in een sleur zat, vertelde ze in de intro..
Je neemt me de woorden uit de mond....quote:Op woensdag 13 september 2006 12:07 schreef versabommie het volgende:
Mo moet gewoon elke kans pakken die ze kan, haar man is toch een lul!
Dat was volgens mij een lolletje van de big brother blog.quote:ME erbij,
Stoere gozer? Zo ziet hij er niet uit, ziet er perfect burgelijk uit. Respect ook dat hij Mo heeft geregeldquote:Op woensdag 13 september 2006 12:20 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat was volgens mij een lolletje van de big brother blog.
Hij zal vast een stoere gozer zijn, maar de ME om 1 persoon te restrainen?
Vaag.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef schatje het volgende:
Rob en iedereen thuis, staan achter Monique. Dat staat in een brief, aldus Sabrina die dat vertelde aan Etiënne in hun slaapkamer.
Ja, van de week was hij in de hals van haar aan het lebberen toen ze lekker lag te slapen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef berney het volgende:
Als ze blijft krijgt ze van mij ook meer respect, maar dan hoop ik dat Tijn wel met zijn poten van haar afblijft..
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:49 schreef schatje het volgende:
Ja, van de week was hij in de hals van haar aan het lebberen toen ze lekker lag te slapen.
Waarom kwam Rob dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef schatje het volgende:
Rob en iedereen thuis, staan achter Monique. Dat staat in een brief, aldus Sabrina die dat vertelde aan Etiënne in hun slaapkamer.
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef T-lex het volgende:
Denk na het zien van de eerste streambeelden dat Mo in het huis blijft.![]()
Ze heeft volgens eigen zeggen geen zin om toe te geven en eruit te gaan. Dit zou alleen maar bevestigen dat er meer is tussen haar en Tijn.
-knip-
Gadver, en dat met die grote tanden en opgestapeld tandvlees. Brrrrrrr.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, van de week was hij in de hals van haar aan het lebberen toen ze lekker lag te slapen.
Lekker lullig, Robquote:13:24"Ik blijf erin!"
“Ik blijf lekker bij jullie”, is het eerste wat Monique zegt als ze de Zitkamer in loopt. “Mijn dochter ziet me al als een winnaar, want wij hebben de snoepkist!” Ze vertelt over de brieven die ze van haar kinderen heeft gekregen, en dat die haar over de streep hebben getrokken om te blijven. Moniques Medebewoners zijn duidelijk heel blij om te horen dat ze blijft. “Wat fijn!”, lijkt het enige te zijn dat Micheline uit kan brengen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:17 schreef versabommie het volgende:
Het is allemaal de schuld van de Rob!
In je dromen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:37 schreef golfer het volgende:
Toch wel grappig dat mijn speculatie van gisteravond nu waarheid blijkt te zijn geworden.![]()
Of zou Hummie hebben meegelezen het het allemaal in scene hebben gezet?
Mo wel, Tijn niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:52 schreef riri het volgende:
lieve mensen Mo en Tijn
Nee, ik denk dat niemand dat wist.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:30 schreef Sanneke het volgende:
weet niet of het al gemeld was hier maar in de Telegraaf van vandaag staat dat Moniek er per direct gisteravond uitging toen dr man dr kwam halenlekkere journalistiek weer.
Nou Monique heeft zich laten kieren door Tijn die een keigrote lul in die broek had, dat heeft Rob, waarmee Monique 20 kinderen heeft, gezien op de streams en vond hij best ware het niet dat Mo er ook nog bij had liggen tongzoenen. Wat Rob betreft was ze de grens van intimiteit over gegaan. Echter Mo heeft in een brief aan Rob geschreven dat als hij zo kleinzielig bleef doen hij een trio met Mo en Sabbel voortaan kon vergeten en de ruzie was weer gesust.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat niemand dat wist.
Vertel er es wat meer over?
Ik blijf lekker bij jullie”, is het eerste wat Monique zegt als ze de Zitkamer in loopt. “Mijn dochter ziet me al als een winnaar, want wij hebben de snoepkist!” Ze vertelt over de brieven die ze van haar kinderen heeft gekregen, en dat die haar over de streep hebben getrokken om te blijven. Moniques Medebewoners zijn duidelijk heel blij om te horen dat ze blijft. “Wat fijn!”, lijkt het enige te zijn dat Micheline uit kan brengen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:30 schreef clauwheee het volgende:
Ze blijft, staat er net op de site.
[..]
Lekker lullig, Rob![]()
Ik zou zelf 2 en 3 wisselen.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een gedoe
De schuldigen, op volgorde van Prioriteit:
1) Monique, voor het missen van verantwoordelijkheidsgevoel en het misbruiken van het woord "maatje" om van alles te kunnen doen
2) Rob, voor het niet nadenken voordat je je vrouw in het BB6 huis ziet gaan
3) Tijn, voor het advances maken naar een getrouwde vrouw met puberende kinderen, en haar nek aflikt met het alibi dat maatjes soms ook intiem contact nodig hebben.
4) Hummie, voor het ingrijpen in het BB concept
Zo.
Mwah. Monique moet toch zelf aangeven hoe ver ze wil gaan? Misschien was dat hele huwelijk wel gefaked en neukt ze regelmatig buiten de deur.quote:
Maakt het nochtans wel leukerquote:Op woensdag 13 september 2006 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie hebben gelijk, eigenlijk kan Rob er niks aan doen dat hij oer-instincten heeft. BB is de bewoners + Hummie, en geen neanderthaler met een knuppel die de nacht doorbrengt buiten het BB6 huis.
Toen er wat gebeurde hebben ze de streams uit gezet.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maakt het nochtans wel leukerDus dankzij Rob is er weer iets te zien in het BB huis
(als de streams het tenminste doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |