abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 september 2006 @ 11:13:09 #201
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41764445
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:09 schreef Misstykal het volgende:

[..]

Wel vreemd dat hij er geen problemen mee had dat Monique iets had met n andere vrouw.
Que?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_41764453
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef arneaux het volgende:
Hij is gewoon superjaloers, thats all.
Zou ik ook zijn hoor... maar ik neem ook aan dat ze deze eventuele risico's thuis hebben doorgesproken
  woensdag 13 september 2006 @ 11:14:03 #203
156644 toxikon
totale uitverkoop
pi_41764472
ik ga wat anders doen, ik lees later liever de hele story in eens dan nu elke keer een beetje. hopelijk zijn er dan ook beelden van een gefrustreerd stuiterend mannetje bij het bb huis
iets voor gs om er een razende reporter naar toe te sturen
alles moet op
pi_41764482
Denk dat de kinderen sowieso meer schade hebben van de geruchten die nu over haar man de ronde doen dan dat plaatje dat BB heeft afgespiegeld.

Er is nu al besloten dat Rob Monique door n raam heeft gegooid en bij BB rellen veroorzaakt.
pi_41764487
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Wel goed voor het programma trouwens, ophef in de krant.
Jaa sensatie
  woensdag 13 september 2006 @ 11:14:39 #206
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41764490
iig is de hele situatie behoorlijk genant en het einde van BB2006 in zicht
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zien
  woensdag 13 september 2006 @ 11:14:43 #207
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41764493
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:09 schreef Misstykal het volgende:

[..]

Wel vreemd dat hij er geen problemen mee had dat Monique iets had met n andere vrouw.
huh ?
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_41764495
Bron Talpa:
(Onder nieuwsberichten)

Verbijstering en verdrietsAls Monique uit de Dagboekkamer komt, overlegt ze uitgebreid met Sabrina. Ook praat ze lang met Tijn. Het is mooi om te zien dat ze ondanks allesTijn niet direct ontwijkt. Ze ziet hem als een goede vriend, waaraan ze veel heeft in het Huis. Ook nu luistert hij naar haar. Maar natuurlijk is hij ook ontzettend verdrietig. Tijn voelt zich schuldig: "Ik heb je huwelijk naar de klote geholpen." Maar Monique verwacht dat alles wel goed komt. Maar: "Als het zo had moeten zijn, dan had het zo moeten zijn."

Na een lang gesprek en veel tranen, gaat Monique naar de Keuken om alles aan haar Medebewoners uit te leggen. "Zal ik de vergadering openen", grapt ze nog door haar tranen heen. De andere Bewoners hadden al wat van de situatie begrepen, maar krijgen nu het hele verhaal te horen. Iedereen is geschokt en verdrietig. Maar ook zij zijn begripvol: als Monique naar huis moet dan moet dat. Maar Monique is in tweestrijd.
Als ze wil bewijzen dat er niets aan de hand is tussen haar en Tijn, dan kan ze dat het beste in het Huis doen. Maar haar hart gaat natuurlijk vooral uit naar haar gezin: "Ik wil ze vasthouden en knuffelen en alles uitleggen." Het doet haar zichtbaar pijn om te weten dat haar gezin zo verdrietig is.

Maar op een gegeven moment is het Hilde die voorzichtig aangeeft dat Monique misschien iets te flierefuiterig is. Ze toch al 35 jaar, getrouwd en heeft twee kinderen...Rik reageert daar boos op: "Misschien kun je dat beter voor je houden!" "Laten we geen discussie voeren op wat ze wel of niet had moeten doen", vindt ook Etiënne. Monique vindt de opmerkingen van Hilde een aanval op haar persoonlijkheid. "Voor mij is dit mijn gedrag. Ik ben er altijd voor mijn kinderen, ik denk dat door jullie onderschat wordt, omdat ik naar jullie toe heel vrij ben. Ik wil niet zwaar op de hand leven." Ze heeft ook nog een reactie speciaal voor Hilde bedoeld: "Ik laat wel het achterste van mijn tong aan mensen zien."

Milica vindt iedereen schijnheilig, vertelt ze even later aan Etiënne en Jeroen: "Iedereen zegt 'Is toch logisch, had je kunnen verwachten', daar kan ik niet tegen." Tegen haar moeder vertelt ze: "Je kan soms dingen verkeerd zeggen, maar zo bedoelde je het niet." Hilde vindt: "Ik begrijp haar meer dan wie dan ook, ik ben ook moeder."

De hele avond staat in teken van de tweestrijd van Monique. Massaal wordt er naar drank, snoep en sigaretten gegrepen. Tijn is stopt met stoppen met roken en krijgt van Janine sigaretten. Sabrina is uiteraard ook van de kaart en twijfelt wat ze gaat doen als haar zus besluit te vertrekken. Met Etiënne praat ze erover: "Als Monique eruit oet, misschien moet ik dan mee om haar te steunen." Nu staan lopen de Bewoners het risico om allebei de zonnige zusjes te verliezen. Zullen ze dat aankunnen?
  woensdag 13 september 2006 @ 11:15:20 #209
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41764514
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:14 schreef Misstykal het volgende:
Denk dat de kinderen sowieso meer schade hebben van de geruchten die nu over haar man de ronde doen dan dat plaatje dat BB heeft afgespiegeld.

Er is nu al besloten dat Rob Monique door n raam heeft gegooid en bij BB rellen veroorzaakt.
Die geruchten doen hier te ronde omdat veel mensen veel streams kijken. Ik vraag me af of de rest van de media dat meekrijgt.
pi_41764519
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Was dat ook op nationale tv en dat haar kinderen dat de volgende dag allemaal te horen kregen?
[..]

Iedereen blijft vergeten dat de reacties van de kinderen misschien wel eens de hoofdreden kan zijn.
als dat zo is had zij als moeder moeten handelen in het huis en als moeder moeten handelen door er meteen uit te gaan en niet nog eens 24 uur te gaan nadenken( ik denk dat er overigens 24 uur in het contract staat)
pi_41764534
We zijn weer veel te sociaal.....
je doet mee aan een programma.. je weet wat er kan gebeuren...
wie A zegt moet ook B zeggen...toch..?

Niet zeuren en gewoon de tijd uitziiten...
totale afzondering was het toch ...?
pi_41764582
Bovendien lijkt het me voor die kinderen ook niet zo heel leuk om te zien dat je moeder in tranen en rimpels schiet omdat ze weer naar huis mag..
  woensdag 13 september 2006 @ 11:18:33 #213
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41764588
Ik snap alleen niet dat we het niet te zien kregen gisteren die uitleg? Ik bedoel het word door Talpa nu toch ook bevestigd? Laat t dan gewoon zien.
  woensdag 13 september 2006 @ 11:21:09 #214
156644 toxikon
totale uitverkoop
pi_41764656
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:16 schreef matar het volgende:

Niet zeuren en gewoon de tijd uitziiten...
totale afzondering was het toch ...?
alles moet op
pi_41764659
Bron TALPA:

Zware beslissing,
Monique heeft een zware avond gehad, en een moeilijke dag voor de boeg. Ze wil graag haar gezin in de armen sluiten en uitleggen wat er aan de hand is, maar ook wil ze blijven en bewijzen
dat er niets anders speelt tussen haar en Tijn. Een lastig dilemma!
Monique heeft gisteravond een flinke emotionele klap te verduren gehad. Na 27 dagen in het Big Brother Huis werd duidelijk dat haar man en kinderen de 35-jarige moeder verschrikkelijk missen. Ook was het moeilijk voor hen om de band tussen haar en Tijn te zien groeien. Monique kan het erg goed vinden met de Brabantse Tijn en is dan ook veel in zijn gezelschap te zien geweest. Hoewel het duidelijk is voor Monique dat hier geen gevoelens meespelen, en de twee slechts goede maatjes zijn, was het voor de omgeving van Monique reden om zich zorgen te maken. Om elf uur gisteravond heeft Monique de gevoelens van haar familie via de Dagboekkamer te horen gekregen.
Ze ontving daar van Big Brother een brief, waarin stond te lezen dat haar gezin graag wil dat ze naar huis komt.
Monique bespreekt de situatie met haar zusje In eerste instantie wil de 35-jarige moeder meteen het Huis verlaten.

Na overleg met zusje Sabrina besloot Monique gisteravond om 24 uur te wachten voordat ze een definitieve beslissing neemt. Ook benadrukt ze dat er niets is tussen haar en Tijn, maar dat ze begrijpt dat haar aanhankelijke gedrag misschien anders overkomt. Ze vindt hem een 'mooi mens' en is dol op hem, maar puur als maatje. Dit alles heeft ze in een brief aan haar man uitgelegd. Vandaag wacht haar een zware keuze: gaan of blijven?
pi_41764675
Monique bespreekt de situatie met haar zusje In eerste instantie wil de 35-jarige moeder meteen het Huis verlaten.
Na overleg met zusje Sabrina besloot Monique gisteravond om 24 uur te wachten voordat ze een definitieve beslissing neemt. Ook benadrukt ze dat er niets is tussen haar en Tijn, maar dat ze begrijpt dat haar aanhankelijke gedrag misschien anders overkomt. Ze vindt hem een 'mooi mens' en is dol op hem, maar puur als maatje. Dit alles heeft ze in een brief aan haar man uitgelegd. Vandaag wacht haar een zware keuze: gaan of blijven?

Wat een emotionele chantage van de man van Monique....
Zoiets mag je nooit doen,ik weet zeker dat Monique hem dat ooit gaat verwijten,kan niet anders
Het moet en mag alleen haar eigen keus zijn het huis te verlaten,het kan niet zo zijn dat hij via een omweg en nog wel via een brief,dus werkelijk contact met het huis,iemand je emotioneel probeert te bewerken.
Onbegrijpelijk dit dat BB dit toelaat.
Hier wordt Monique rechtstreeks door beinvloed en is er al geen sprake meer van haar eigen persoonlijke wensen,er wordt gewoon van buitenaf rechtstreeks op haar gevoelens ingespeelt.
Heel raar dat BB dit laat gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 13-09-2006 11:47:21 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 13 september 2006 @ 11:22:28 #217
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41764694
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:15 schreef Verida het volgende:

[..]

als dat zo is had zij als moeder moeten handelen in het huis en als moeder moeten handelen door er meteen uit te gaan en niet nog eens 24 uur te gaan nadenken( ik denk dat er overigens 24 uur in het contract staat)
Dat laatste dus ja.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41764704
Streams doen het weer!
  woensdag 13 september 2006 @ 11:23:36 #219
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41764726
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:16 schreef matar het volgende:
Dat roepen we ieder jaar weer, maar het schijnt toch dat iedere voorstelling die je je ervan maakt, niet klopt. Als je eenmaal echt in het huis zit, blijft het allemaal heel anders te zijn. Vele malen heftiger enzo.
  woensdag 13 september 2006 @ 11:23:40 #220
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41764730
Ik denk dat als ze blijft ze veel stemmen van bewoners gaat krijgen onder het mom :"Ze kan beter naar huis gaan."
pi_41764734
ik heb beeld
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_41764741
ik heb weer beeld
  woensdag 13 september 2006 @ 11:23:54 #223
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_41764742
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:14 schreef Snoet123 het volgende:

Tijn voelt zich schuldig: "Ik heb je huwelijk naar de klote geholpen."
Ook geen gebrek aan gevoel voor drama bij Tijn.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_41764755
tijn in bed...( alleen)
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  woensdag 13 september 2006 @ 11:24:43 #225
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41764767
quote:
Wat een emotionele chantage van de man van Monique....
Dat is wel kort door de bocht, je weet het niet. Misschien gaat het wel om de kinderen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41764778
''Thuis'' wist toch ook wat ze konden verwachten..?
en zwak van de vader...zal die de kinderen gebruikt hebben
zodat hij Mon. weer thuis kon krijgen en niet dat geflikflooi hoefde te zien op TV ?
  woensdag 13 september 2006 @ 11:25:01 #227
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41764780
Ah, er is weer beeld. Toch nog even kijken dan
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41764782
Zoals ik Monique tot nu toe zag was ze altijd iemand die niet zichzelf op de eerste plaats zet maar altijd de ander....ik denk dat dat het is wat haar ook zo af en toe ontzettend zwaarmoedig en depri maakt en het was nu eindelijk mogelijk daar voor haar zelf iets aan te veranderen,er in ieder geval achter te komen wat er werkelijk aan schort en hoe ze dat voor zichzelf positief zou kunnen veranderen.
En dan dit.
Onbegrijpelijk gewoon.
  woensdag 13 september 2006 @ 11:25:35 #229
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41764795
Verder in COS.
pi_41764804
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:23 schreef puntoortje het volgende:
ik heb beeld
Oeeee vertel
Ik kan overdag geen streams kijken
pi_41764811
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:25 schreef arneaux het volgende:
Verder in COS.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_41764858
Zo te horen is Monique er ook nog niet uit
pi_41764912
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Was dat ook op nationale tv en dat haar kinderen dat de volgende dag allemaal te horen kregen?
[..]

Iedereen blijft vergeten dat de reacties van de kinderen misschien wel eens de hoofdreden kan zijn.
Nee,vergeet ik niet,maar ook dát wisten ze van tevoren.
Wil de haan laten kraaien voor Stummie van der Stommestreek.
pi_41764927
Zoals ik het nu aanhoor wat Monique zegt praat ze erover zoals ik van haar verwacht,ze is flink
bewonder haar echt
pi_41764952
Wie heeft er een foto van die man van Monique, ben ik wel benieuwd naar
pi_41764954
Monique is wel slim, ze zegt dat als ze er uit gaat ze dan toegeeft dat ze een relatie met Tijn heeft terwijl dat niet zo is.
pi_41765024
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Streams doen het weer!
Ja leuk, een onderuitgezakte paffende Hilde...

O, hier Monique: http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=233&a=.asx
  woensdag 13 september 2006 @ 11:32:14 #238
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_41765031
ze blijft
  woensdag 13 september 2006 @ 11:33:39 #239
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_41765073
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:31 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Ja leuk, een onderuitgezakte paffende Hilde...
*progje weer afsluit*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_41765117
Wat een saai mens eigenlijk die Monique, van mij mag ze zo snel mogelijk vertrekken met die verlopen kop van d'r...
pi_41765137
Heerlijk zoals Monique dit doet,ze is heel eerlijk en laat zich niet in een hoekje drukken,ze bewondert Tijn en daar laat ze niet door een ander een smerig verhaal van maken.
Chapeau Monique!!
pi_41765154
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:30 schreef XiChico het volgende:
Wie heeft er een foto van die man van Monique, ben ik wel benieuwd naar
pi_41765181
En dan breekt ze ook nog een wijnglas, och och och...
pi_41765191
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een saai mens eigenlijk die Monique, van mij mag ze zo snel mogelijk vertrekken met die verlopen kop van d'r...
Plaats zelf eens een foto van je hier....of een videootje wanneer je net doodmoe uit je bed komt
pi_41765239
Sabrina zit er ook behoorlijk verlept bij zeg...
pi_41765270
Denk na het zien van de eerste streambeelden dat Mo in het huis blijft.
Ze heeft volgens eigen zeggen geen zin om toe te geven en eruit te gaan. Dit zou alleen maar bevestigen dat er meer is tussen haar en Tijn.

Ook verteld ze: "als ik in het huis zou blijven na dit, dan zou ik hier niet lang op door blijven gaan"
Uit een korte uitleg van haar blijkt dat ze daarmee bedoeld dat ze dan de draad weer gewoon op wil pakken. Ze wil dan de hele situatie achter zich laten. Wel wil ze in dat geval wel het contact met Tijn iets minder uitbundig houden. Maar afstand nemen is niks voor haar verteld ze...het blijft toch d'r "maatje".

speculaties all over the place...maar krijg zo het vermoeden dat rubberen Robbie een flinke domper krijgt. Mo lijkt niet heel erg onder de indruk...en laat zich niet echt de les lezen door die vent van d'r. Tuurlijk is ze bezig met het thuisfront en d'r gezinnetje. Maar ze lijkt nog niet klaar met BB.

Ga d'r steeds leuker vinden...tof wijf die Mo.
pi_41765274
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef riri het volgende:

[..]

Plaats zelf eens een foto van je hier....of een videootje wanneer je net doodmoe uit je bed komt
Monique ziet er meestal verlept uit toch?
Sabrina kijkt meestal wel fris uit haar ogen...
pi_41765331
Ze twijfeld om te vertrekken, omdat ze anders de buitenwereld het idee zou geven dat er idd meer was tussen haar en Tijn....wat volgens haar niet zo. (en Kanus moet haar daar voledig gelijk in geven)
Monique is een TOPWIJF....en mag van mij BB wel winnen.

woensdag 13 september 2006 @ 11:42:16 #249
3542 Gia
User under construction
pi_41765336
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef n1ek het volgende:

[..]

[afbeelding]
Tijn is veeeel leuker!!!
  woensdag 13 september 2006 @ 11:45:50 #250
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_41765449
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:42 schreef X_Kanus_X het volgende:
Ze twijfeld om te vertrekken, omdat ze anders de buitenwereld het idee zou geven dat er idd meer was tussen haar en Tijn....wat volgens haar niet zo. (en Kanus moet haar daar voledig gelijk in geven)
Monique is een TOPWIJF....en mag van mij BB wel winnen.

[afbeelding]
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_41765470
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef riri het volgende:

[..]

we bespreken hier de BB bewoners.
pi_41765512
Heb ik dit allemaal gemist zeg Heb het idee dat het voordat ze in BB kwam dan al niet echt lekker zat...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_41765607
Ze ging bb in omdat ze in een sleur zat, vertelde ze in de intro. .
  woensdag 13 september 2006 @ 11:53:10 #254
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_41765661
Denk dat ze wel blijft aangezien ze dat ook aangeeft dat als ze nu naar huis zou gaan dat de buiten wereld er anders op tegen aan gaat kijken met wat zich afspeelt tussen haar en tijn..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 13 september 2006 @ 11:54:13 #255
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41765684
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:51 schreef berney het volgende:
Ze ging bb in omdat ze in een sleur zat, vertelde ze in de intro. .
Nou er is een kans voor d'r dat straks alles anders is.

Goed dat ze er niet uitgaat voor een man Tenminste dat hoop ik.

Is er al een zusjesadoratiefantopic?

[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtbel op 13-09-2006 12:03:04 ]
pi_41765758
LB
  woensdag 13 september 2006 @ 12:07:58 #257
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41766042
Ik begrijp al die ophef niet heur. Rob moet niet zo zeiken, hij geeft Mo toch zelf de ruimte om in het wild te neuken?

Mo moet gewoon elke kans pakken die ze kan, haar man is toch een lul!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_41766153
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:07 schreef versabommie het volgende:
Mo moet gewoon elke kans pakken die ze kan, haar man is toch een lul!
Je neemt me de woorden uit de mond....
Kunnen ze hem ook niet in een huis opsluiten...gekkenhuis wel te verstaan!
pi_41766303
Nou ik weet dat haar oudste zoon niet gepest wordt op school. Dit weet ik, omdat hij op dezelfde school als mijn zoon zit. En ik vind het wel weer vreemd, ik lees het bericht dat hij vanmorgen verder gaat, ME erbij, en de streams die het net even deden, nu er weer uitliggen. Of dit dus goed is? Of er is inderdaad nu echt heibel, en mogen we dat natuurlijk weer niet mee krijgen. Wat ik Monique hoorde zeggen net was, als ik nu ga, geef ik toe dat er meer was en dat is het niet. Dus volgens mij wil ze gewoon blijven. Maar zoals BB nu met de streams omgaat en weinig tot geen info geeft, zet je wel aan het denken. Misschien is dit echt het einde voor BB6. Wat ik niet hoor, want ik vind het nog steeds tof. Wat ze dan ook mogen vermelden wat er met Egbert gebeurt. Staat hij nu genomineerd, krijgt hij toch zijn sleutel gewoon terug, of moet hij een volgende geheime missie laten mislukken! Ik zou graag een kijkje daar willen nemen, alleen waar ze zitten? Geen idee!
  woensdag 13 september 2006 @ 12:20:48 #260
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41766362
quote:
ME erbij,
Dat was volgens mij een lolletje van de big brother blog.

Hij zal vast een stoere gozer zijn, maar de ME om 1 persoon te restrainen?
pi_41766507
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:20 schreef soylent het volgende:

[..]

Dat was volgens mij een lolletje van de big brother blog.

Hij zal vast een stoere gozer zijn, maar de ME om 1 persoon te restrainen?
Stoere gozer? Zo ziet hij er niet uit, ziet er perfect burgelijk uit. Respect ook dat hij Mo heeft geregeld .

woensdag 13 september 2006 @ 12:32:15 #262
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41766644
Als je beter kijkt zie je dat dat 10 jaar geleden waarschijnlijk wel zo'n bodybuildende kroegtijger was, die je niet tegen wil komen in een donker steegje. IMHOtep.

Maar goed, we weten natuurlijk niet wat er precies is gebeurd tussen die twee, dus ik wil hem niet gelijk de schuld geven.

[ Bericht 19% gewijzigd door eleusis op 13-09-2006 12:46:53 ]
pi_41766827
vind Tijn veel beter bij haar passen
pi_41766870
ik heb hem maandag irl gezien, en hij daverde rond In de studio net of hem alles 'hoorde'.. ik ben familie dus laat me erdoor.. en hier ben ik ... ppfffft
jemig....
Denk dat Monique blij is even in het BB huis te zitten, en om te kijken wat ze met haar relatie moet doen.
pi_41766923
Monique huilt nu op de stream...
  woensdag 13 september 2006 @ 12:44:03 #266
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_41766967
Ik vind het net een buikspreekpop op die foto.. verwacht elk moment dat er een hand uit zijn rug getrokken wordt
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_41767021
Rob en iedereen thuis, staan achter Monique. Dat staat in een brief, aldus Sabrina die dat vertelde aan Etiënne in hun slaapkamer.
pi_41767038
Als ze blijft krijgt ze van mij ook meer respect, maar dan hoop ik dat Tijn wel met zijn poten van haar afblijft. .
pi_41767070
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef schatje het volgende:
Rob en iedereen thuis, staan achter Monique. Dat staat in een brief, aldus Sabrina die dat vertelde aan Etiënne in hun slaapkamer.
Vaag.

Telegraaf
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41767129
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef berney het volgende:
Als ze blijft krijgt ze van mij ook meer respect, maar dan hoop ik dat Tijn wel met zijn poten van haar afblijft. .
Ja, van de week was hij in de hals van haar aan het lebberen toen ze lekker lag te slapen.
  woensdag 13 september 2006 @ 12:49:56 #271
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41767146
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:49 schreef schatje het volgende:

Ja, van de week was hij in de hals van haar aan het lebberen toen ze lekker lag te slapen.
mg!
  woensdag 13 september 2006 @ 12:50:39 #272
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41767168
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef schatje het volgende:
Waarom kwam Rob dan?
Om Tijn in elkaar te slaan en hebben ze Monique erbij gehaald om hem te kalmeren?
pi_41767247
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef T-lex het volgende:
Denk na het zien van de eerste streambeelden dat Mo in het huis blijft.
Ze heeft volgens eigen zeggen geen zin om toe te geven en eruit te gaan. Dit zou alleen maar bevestigen dat er meer is tussen haar en Tijn.

-knip-
blijf Mo, blijf

(wat een toestand om niks)
pi_41767595
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:49 schreef schatje het volgende:

[..]

Gadver, en dat met die grote tanden en opgestapeld tandvlees. Brrrrrrr.

Ik hoop dat Monique blijft by the way!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 13 september 2006 @ 13:17:24 #275
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41767878
Het is allemaal de schuld van de Rob!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 13 september 2006 @ 13:18:57 #276
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41767930
Ik vind trouwens dat vreemdgaande vrouwen gewoon niet kunnen. Doe voortaan maar gewoon 7 mannen in het huis ( al dan niet gehuwd) en 8 vrijgezelle losbollige sletjes.

Vrouwen moeten gewoon lekker bij het gezin zitten!
pi_41767941
Ik weet het niet, maar als ik Rob zo eng op die foto zie kijken, dan lopen de rillingen over m'n rug.

Maar ja, dat is een vooroordeel he.
pi_41768273
Ze blijft, staat er net op de site.
quote:
13:24"Ik blijf erin!"

“Ik blijf lekker bij jullie”, is het eerste wat Monique zegt als ze de Zitkamer in loopt. “Mijn dochter ziet me al als een winnaar, want wij hebben de snoepkist!” Ze vertelt over de brieven die ze van haar kinderen heeft gekregen, en dat die haar over de streep hebben getrokken om te blijven. Moniques Medebewoners zijn duidelijk heel blij om te horen dat ze blijft. “Wat fijn!”, lijkt het enige te zijn dat Micheline uit kan brengen.
Lekker lullig, Rob
  woensdag 13 september 2006 @ 13:37:07 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41768457
Toch wel grappig dat mijn speculatie van gisteravond nu waarheid blijkt te zijn geworden.
Of zou Hummie hebben meegelezen het het allemaal in scene hebben gezet?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 september 2006 @ 13:48:28 #280
6941 APK
Factual, I think.
pi_41768779
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:17 schreef versabommie het volgende:
Het is allemaal de schuld van de Rob!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_41768825
Mo blijft gelukkig...
Rob...steek die maar in je zak. En nou inpakken en afvoeren die gast..even Rob "opruimen" hummie.
pi_41768886
lieve mensen Mo en Tijn
pi_41768998
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:37 schreef golfer het volgende:
Toch wel grappig dat mijn speculatie van gisteravond nu waarheid blijkt te zijn geworden.
Of zou Hummie hebben meegelezen het het allemaal in scene hebben gezet?
In je dromen.
pi_41769045
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:52 schreef riri het volgende:
lieve mensen Mo en Tijn
Mo wel, Tijn niet.
pi_41769049
Ik snap er nog steeds niks van (blond)

Zit BB gewoon te stoken?
  woensdag 13 september 2006 @ 13:58:46 #286
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_41769063
Dag Rob!

'Maar verder gaan we er niet op in'
Nu doe je het weer!
pi_41769202
Rob....jij bent de zwakste schakel....Tot ziens
Diep RESPECT voor Mo....
pi_41770072
weet niet of het al gemeld was hier maar in de Telegraaf van vandaag staat dat Moniek er per direct gisteravond uitging toen dr man dr kwam halen lekkere journalistiek weer.
  woensdag 13 september 2006 @ 14:31:51 #289
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41770104
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:30 schreef Sanneke het volgende:
weet niet of het al gemeld was hier maar in de Telegraaf van vandaag staat dat Moniek er per direct gisteravond uitging toen dr man dr kwam halen lekkere journalistiek weer.
Nee, ik denk dat niemand dat wist.
Vertel er es wat meer over?

[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtbel op 13-09-2006 14:50:08 ]
pi_41770144
volg het al een tijdje niet meer volgensmij heb ik iets gemist
pi_41770342
Toch knap, Rob zit niet eens in het BB-huis en hij is nu al een levende legende.
  woensdag 13 september 2006 @ 14:46:24 #292
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41770485
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:31 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat niemand dat wist.
Vertel er es wat meer over?
Nou Monique heeft zich laten kieren door Tijn die een keigrote lul in die broek had, dat heeft Rob, waarmee Monique 20 kinderen heeft, gezien op de streams en vond hij best ware het niet dat Mo er ook nog bij had liggen tongzoenen. Wat Rob betreft was ze de grens van intimiteit over gegaan. Echter Mo heeft in een brief aan Rob geschreven dat als hij zo kleinzielig bleef doen hij een trio met Mo en Sabbel voortaan kon vergeten en de ruzie was weer gesust.
pi_41771431
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:30 schreef clauwheee het volgende:
Ze blijft, staat er net op de site.
[..]

Lekker lullig, Rob
Ik blijf lekker bij jullie”, is het eerste wat Monique zegt als ze de Zitkamer in loopt. “Mijn dochter ziet me al als een winnaar, want wij hebben de snoepkist!” Ze vertelt over de brieven die ze van haar kinderen heeft gekregen, en dat die haar over de streep hebben getrokken om te blijven. Moniques Medebewoners zijn duidelijk heel blij om te horen dat ze blijft. “Wat fijn!”, lijkt het enige te zijn dat Micheline uit kan brengen.

Vreemd mensen die de streams bekeken schreven juist dat Micheline de enige was die echt blij reageerde.
  woensdag 13 september 2006 @ 15:38:38 #294
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41771852
Om in de woorden van Albert Verlinden te spreken "HOERRR"
  woensdag 13 september 2006 @ 15:48:40 #295
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41772127
Wat een gedoe

De schuldigen, op volgorde van Prioriteit:

1) Monique, voor het missen van verantwoordelijkheidsgevoel en het misbruiken van het woord "maatje" om van alles te kunnen doen

2) Rob, voor het niet nadenken voordat je je vrouw in het BB6 huis ziet gaan

3) Tijn, voor het advances maken naar een getrouwde vrouw met puberende kinderen, en haar nek aflikt met het alibi dat maatjes soms ook intiem contact nodig hebben.

4) Hummie, voor het ingrijpen in het BB concept

Zo.
Confidence through competence
  woensdag 13 september 2006 @ 15:51:22 #296
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41772209
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een gedoe

De schuldigen, op volgorde van Prioriteit:

1) Monique, voor het missen van verantwoordelijkheidsgevoel en het misbruiken van het woord "maatje" om van alles te kunnen doen

2) Rob, voor het niet nadenken voordat je je vrouw in het BB6 huis ziet gaan

3) Tijn, voor het advances maken naar een getrouwde vrouw met puberende kinderen, en haar nek aflikt met het alibi dat maatjes soms ook intiem contact nodig hebben.

4) Hummie, voor het ingrijpen in het BB concept

Zo.
Ik zou zelf 2 en 3 wisselen.
  woensdag 13 september 2006 @ 15:53:15 #297
55709 Stereotomy
pi_41772272
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Mwah. Monique moet toch zelf aangeven hoe ver ze wil gaan? Misschien was dat hele huwelijk wel gefaked en neukt ze regelmatig buiten de deur.
pi_41772275
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En daarna 3 en 4 ook nog.
  woensdag 13 september 2006 @ 15:55:03 #299
55709 Stereotomy
pi_41772335
Jullie hebben gelijk, eigenlijk kan Rob er niks aan doen dat hij oer-instincten heeft. BB is de bewoners + Hummie, en geen neanderthaler met een knuppel die de nacht doorbrengt buiten het BB6 huis.
pi_41772379
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie hebben gelijk, eigenlijk kan Rob er niks aan doen dat hij oer-instincten heeft. BB is de bewoners + Hummie, en geen neanderthaler met een knuppel die de nacht doorbrengt buiten het BB6 huis.
Maakt het nochtans wel leuker Dus dankzij Rob is er weer iets te zien in het BB huis
(als de streams het tenminste doen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41772524
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maakt het nochtans wel leuker Dus dankzij Rob is er weer iets te zien in het BB huis
(als de streams het tenminste doen)
Toen er wat gebeurde hebben ze de streams uit gezet.
Nu is het weer saai en de steeams doen het weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')