we bespreken hier de BB bewoners.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef riri het volgende:
[..]
Plaats zelf eens een foto van je hier....of een videootje wanneer je net doodmoe uit je bed komt
Nou er is een kans voor d'r dat straks alles anders is.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:51 schreef berney het volgende:
Ze ging bb in omdat ze in een sleur zat, vertelde ze in de intro..
Je neemt me de woorden uit de mond....quote:Op woensdag 13 september 2006 12:07 schreef versabommie het volgende:
Mo moet gewoon elke kans pakken die ze kan, haar man is toch een lul!
Dat was volgens mij een lolletje van de big brother blog.quote:ME erbij,
Stoere gozer? Zo ziet hij er niet uit, ziet er perfect burgelijk uit. Respect ook dat hij Mo heeft geregeldquote:Op woensdag 13 september 2006 12:20 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat was volgens mij een lolletje van de big brother blog.
Hij zal vast een stoere gozer zijn, maar de ME om 1 persoon te restrainen?
Vaag.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef schatje het volgende:
Rob en iedereen thuis, staan achter Monique. Dat staat in een brief, aldus Sabrina die dat vertelde aan Etiënne in hun slaapkamer.
Ja, van de week was hij in de hals van haar aan het lebberen toen ze lekker lag te slapen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef berney het volgende:
Als ze blijft krijgt ze van mij ook meer respect, maar dan hoop ik dat Tijn wel met zijn poten van haar afblijft..
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:49 schreef schatje het volgende:
Ja, van de week was hij in de hals van haar aan het lebberen toen ze lekker lag te slapen.
Waarom kwam Rob dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef schatje het volgende:
Rob en iedereen thuis, staan achter Monique. Dat staat in een brief, aldus Sabrina die dat vertelde aan Etiënne in hun slaapkamer.
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef T-lex het volgende:
Denk na het zien van de eerste streambeelden dat Mo in het huis blijft.![]()
Ze heeft volgens eigen zeggen geen zin om toe te geven en eruit te gaan. Dit zou alleen maar bevestigen dat er meer is tussen haar en Tijn.
-knip-
Gadver, en dat met die grote tanden en opgestapeld tandvlees. Brrrrrrr.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, van de week was hij in de hals van haar aan het lebberen toen ze lekker lag te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |