quote:Op woensdag 13 september 2006 11:30 schreef XiChico het volgende:
Wie heeft er een foto van die man van Monique, ben ik wel benieuwd naar
Plaats zelf eens een foto van je hier....of een videootje wanneer je net doodmoe uit je bed komtquote:Op woensdag 13 september 2006 11:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een saai mens eigenlijk die Monique, van mij mag ze zo snel mogelijk vertrekken met die verlopen kop van d'r...
Monique ziet er meestal verlept uit toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef riri het volgende:
[..]
Plaats zelf eens een foto van je hier....of een videootje wanneer je net doodmoe uit je bed komt
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:42 schreef X_Kanus_X het volgende:
Ze twijfeld om te vertrekken, omdat ze anders de buitenwereld het idee zou geven dat er idd meer was tussen haar en Tijn....wat volgens haar niet zo. (en Kanus moet haar daar voledig gelijk in geven)
Monique is een TOPWIJF....en mag van mij BB wel winnen.
[afbeelding]
we bespreken hier de BB bewoners.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef riri het volgende:
[..]
Plaats zelf eens een foto van je hier....of een videootje wanneer je net doodmoe uit je bed komt
Nou er is een kans voor d'r dat straks alles anders is.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:51 schreef berney het volgende:
Ze ging bb in omdat ze in een sleur zat, vertelde ze in de intro..
Je neemt me de woorden uit de mond....quote:Op woensdag 13 september 2006 12:07 schreef versabommie het volgende:
Mo moet gewoon elke kans pakken die ze kan, haar man is toch een lul!
Dat was volgens mij een lolletje van de big brother blog.quote:ME erbij,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |