't Is een soort parachutestof met een laag fleece op de voorkant. PM me maar als je detailfoto's wilt.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:09 schreef Jelief het volgende:
Ik was dus al van plan om zoiets zelf te maken... Emma heeft een aantal lange mouwen slabben maar er valt nogal eens wat op haar schoot...
edit; of je leest ff verder... dit ging dus over die slab van poem...
Wij zijn met vijf en een halve maand begonnen, maar toen kreeg ze nog niet dagelijks wat.
quote:Op zondag 1 april 2007 13:19 schreef Macka66 het volgende:
Jammer van de banaan, Evenstar. Maar nog wel super van de boontjes!
En Mikael die gaat over zijn nke van papquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kendahl wil geen brood etenOok niet met beleg. Uiteindelijk maar pap toegediend... Dit gaat al een paar dagen zo...
Hahahaha! Ja, heerlijk!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:49 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En Mikael die gaat over zijn nke van papHeerlijk die verschillende kindjes.
Maar gewoon even laten gaan en over een paar dagen weer eens proberen![]()
Turkse en Surinaamse winkels hebben ze ook. Lucie vindt ze verrukkelijk. Ik ookquote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef snoopy het volgende:
Bataten = zoete aardappel. Dat zag ik gisteren bij de natuurwinkel liggen. Maar je kan het ook gewoon bij de groentenman krijgen vermoed ik of op de markt.
Jaaaaaaaaaaa, lekkerrrrrr!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef snoopy het volgende:
Bataten = zoete aardappel. Dat zag ik gisteren bij de natuurwinkel liggen. Maar je kan het ook gewoon bij de groentenman krijgen vermoed ik of op de markt.
quote:Op maandag 23 april 2007 13:10 schreef Moonah het volgende:
Is hier aan meer mensen geadviseerd om eerst met potjes te beginnen?
Onze CB-arts zei dat we eerst met 4maandenpotjes moeten starten, dan 6maandenpotjes en daarna 'mag' ik pas zelf gaan koken. Ik was een beetje verbaasd. Ik heb het maar niet over Rapley gehad!
Op de markt hier kan je ook stukken pompoen kopen. Ik snij het met een scherp mes in blokjes en dan stoom ik het een minuut of 10. Misschien kan het zelfs wel korter. En dan pureren.quote:Op maandag 23 april 2007 10:43 schreef Jarno het volgende:
Is pompoen niet heel lastig schoon te maken? Of valt dat mee?
Ja, dat dus.quote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef _evenstar_ het volgende:
enige wat ik me in kan denken is dat ze ten eerste rapley methode niet kent
en ze wellicht bedoelt qua structuur opbouw
dus eerst de fijnheid van 4 maanden potjes.. daarna opbouwen to grovere prut van de 6 maanden potjes
quote:Op maandag 23 april 2007 13:10 schreef Moonah het volgende:
Is hier aan meer mensen geadviseerd om eerst met potjes te beginnen?
Onze CB-arts zei dat we eerst met 4maandenpotjes moeten starten, dan 6maandenpotjes en daarna 'mag' ik pas zelf gaan koken. Ik was een beetje verbaasd. Ik heb het maar niet over Rapley gehad!
Misschien doordat die potjes erg streng gecontroleerd worden kwestie van hygiene, vitaminen, en zo.quote:Op maandag 23 april 2007 13:45 schreef Jarno het volgende:
Ik kan het 'advies' van het CB dan ook niet echt plaatsen.
Ik deed dat met een staafmixer, dan werd het meestal wel ultrafijn!quote:Op maandag 23 april 2007 16:33 schreef ik80 het volgende:
Hoe krijgen jullie het eten zo fijn?
hier met de blender is het geen succes, het blijft te grof
Sommige dingen wel. Ik heb net toevallig peultjes fijngemaakt maar dat blijft een beetje grof van structuur. Soms doe ik er een beetje water bij. Dat helpt wel.quote:Op maandag 23 april 2007 16:43 schreef ik80 het volgende:
krijg je het daarmee net zo fijn als die potjes?
Ik heb fruit nooit echt in het voren klaargemaakt, dat deed ik gewoon altijd op de dag zelf.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:00 schreef PM-girl het volgende:
Welke fruitsoorten vinden jullie geschikt om (gepureerd) in te vriezen? En welke groenten? Ik wil dit weekend een voorraadje aan gaan leggen, maar weet niet zo goed welke producten ik het beste daarvoor kan kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |