Toch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef pascalheister het volgende:
Shitkan een modje de titel even aanpassen in:
Het Officiële PSV topic # 185 - Met de eerste CL punten
Zoiets had ik ook bij het binnegaan gezen. Toen even iets over m'n shirt gedaan en binnen weer uitgedaan. Ik was niet de enige LFC fan in het PSV vak op West trouwens. Staand YNWA meezingen op het eind was ook geen probleem.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als Kone nou gewoon die bal erin had geschopt
en wat een domme stewards hebben een nederlander met een liverpool shirtje mag er niet in komt er later een ventje aan , ja is het een nederlander dan mag het.
zat ook op west zaten ook nog gewoon engelse , die steward zei dat het niet mocht van Liverpool vette onzin allemaal laten ze dan lekker de pasfotoregestratie , iresscan en weet ik veel wat allemaal invoeren dan kan niemand anders meer dan alleen PSV supporters met een scc kaarten kopen ( kan nu eigenlijk ook wel maar je kan kaarten nog altijd uitlenen )quote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook bij het binnegaan gezen. Toen even iets over m'n shirt gedaan en binnen weer uitgedaan. Ik was niet de enige LFC fan in het PSV vak op West trouwens. Staand YNWA meezingen op het eind was ook geen probleem.
Heel aardig stadion trouwens.
Hij zat er een paar keer goed bij.quote:
niet te vergelijken met Addo, ook omdat Salcido het goed deed in het centrum......quote:Op woensdag 13 september 2006 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zat er een paar keer goed bij.
Ik vond hem stukken beter dan Addo de laatste weken.
Alleen die lange ballen...
Salcido was de man die Bellamy veel liet lopen de eerste helft.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
niet te vergelijken met Addo, ook omdat Salcido het goed deed in het centrum......
dacht al dat die liverpoolvlag op de hoofdtribune van jou wasquote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook bij het binnegaan gezen. Toen even iets over m'n shirt gedaan en binnen weer uitgedaan. Ik was niet de enige LFC fan in het PSV vak op West trouwens. Staand YNWA meezingen op het eind was ook geen probleem.
Heel aardig stadion trouwens.
drama hoor als je alles kon zien. Halfslachtig gedrag. Of je sluit aan bij de aanval of niet maar hij bleef vaak twijfelen en half half doen waarna hij vaak te laat of verkeerd bijsloot.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Reiziger speelde goed. +
1e helft wel, 2e helft (veel) minderquote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Want ik ga er zeker vanuit dat de Liverpoolfans aardig gezongen hebben.
Dat je de andere kant slecht hoort is in andere stadions ook vaak het geval. Dat heb je op Anfield ook. Als je aan de Anfield Rd kant zit (waar het uitvak zit) dan hoor je ook niet de hele tijd The KOP, terwijl als je meer aan die kant zit je het wel goed hoort.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dacht al dat die liverpoolvlag op de hoofdtribune van jou was
zeker aardig stadion, nadeel is dat je het andere eind van het stadion nauwelijks hoort, beetje jammer. Want ik ga er zeker vanuit dat de Liverpoolfans aardig gezongen hebben.
Farfan en Kone vond ik op zich best gevaarlijk hoor, maar ze zaten vaak in de dubbele dekking. Dan wordt het lastig als verder niemand echt naar voren komt. Voor LFC gold in principe hetzelfde.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Tja jammer erg jammer dat we voorin geen vuist konden maken, Farfan amper gezien en kone ook niet... we missen een Jan Vennegoor..
We speelden met twee spitsen tegen een ploeg waar je in het midden geen ruimte hebt. Ik moet Cruijf dit keer gelijk geven. We hadden meer gebruik moeten maken van de vleugels. Ik hoopte dan ook de hele tweede helft op Kluivert met Farfan en Koné op de flanken.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Tja jammer erg jammer dat we voorin geen vuist konden maken, Farfan amper gezien en kone ook niet... we missen een Jan Vennegoor..
Hoezo speelde Aisatti niet dan?? Heb je de 2-de helft wel gekeken dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:51 schreef Dynia het volgende:
Wat een zaadwedstrijd zeg...Beide teams lieten bar weinig zien...en damn..die Kone, die had ik allang eruit gezet..Die gast kan ECHT geen eindpass geven...nog niet over 2 meter...en scoren doet ie volgens mij ook nooit...naja..ik ben geen fan van Kone...:)....Was Aisatti geblesseerd ofzo dat hij niet speelde?
met Mendez heeft psv een prachtige voetballer zeg...en hoe oud is hij eigenlijk? hij heeft al 70 interlands?
naja...in ieder geval een punt...:)...ze hadden net zo makkelijk kunnen verliezen...Gerrard met een prachtige bal op de paal
tuurlijk wel, maar ik vind aisatti een van de beste spelers die bij PSV rondloopt, en dan begint hij niet, daarom vroeg ik het me af of hij geblesseerd was.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoezo speelde Aisatti niet dan?? Heb je de 2-de helft wel gekeken dan?
Enne PSV raakte de paal ook hoor.
Maar al met al toch jammer. Voor de wedstrijd tekende ik voor een gelijkspel, maar PSV had veel meer kansen moeten creeeren en we hadden kunnen winnen van dit Liverpool.
Reiziger moet gewoon stoppen ben ik bang...Heeft PSV nog een ander voor die plek? Buiten salcido dan, want die moet PSV gewoon in het centrum houden.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef pascalheister het volgende:
kromkamp moet gewoon z'n ritme weer opdoen, dan is het zo weer een topper. Voor Reiziger ben ik minder enthousiast
Kromkamp vond ik zelfs erg goed bezig, ging veel dreiging vanuit. Als hij wat meer ritme krijgtquote:Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef pascalheister het volgende:
kromkamp moet gewoon z'n ritme weer opdoen, dan is het zo weer een topper. Voor Reiziger ben ik minder enthousiast
De verslag gever zei op een geven moment dat Reiziger aangaf dat hij de bal niet wilde hebben... euh sorry hoor maar dat vind ik echt geen instelling..quote:Op woensdag 13 september 2006 10:57 schreef lookinforyou het volgende:
Reiziger had PSV gewoon nooit moeten kopen.
En Kone mag ook wel een keer laten zien, dat ie werkelijk wat kan.
Ik ben niet onder de indruk van hem. Tot nu toe vind ik hem niet PSV waardig.
Kromkamp komt er wel......
Lamey, die is wel stukken beter dan Reiziger.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:24 schreef Dynia het volgende:
[..]
Reiziger moet gewoon stoppen ben ik bang...Heeft PSV nog een ander voor die plek? Buiten salcido dan, want die moet PSV gewoon in het centrum houden.
PSV is toch niet van Reizigerquote:Op woensdag 13 september 2006 10:57 schreef lookinforyou het volgende:
Reiziger had PSV gewoon nooit moeten kopen.
Da´s toch te triest voor woorden.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De verslag gever zei op een geven moment dat Reiziger aangaf dat hij de bal niet wilde hebben... euh sorry hoor maar dat vind ik echt geen instelling..
Ik snap dan ook niet dat Koeman Reiziger niet wisselde voor Lamey. Zelfs Lamey is beter dan Reiziger...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Lamey, die is wel stukken beter dan Reiziger.
Mij ook niet. Dan hebbben we absoluut een kampioens-elftal ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:18 schreef knep het volgende:
Reiziger
Wedstrijd was redelijk, PSV was in ieder geval beter (minder slecht) dan ik verwacht had.
Een aanval met Kone op links, Kluivert in het centrum in Farfan op rechts lijkt me niet verkeerd.
Dat had ik dus ook... gisteren zat ik echt te wachten op Kluivert... misschien dat ik daarom zo teleurgesteld was dat hij er niet in kwam...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:05 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Da´s toch te triest voor woorden.
Op non aktief stellen dan maar![]()
Ik was er niet zo kapot van, dat Kluivert bij PSV kwam, maar ben nu toch wel erg benieuwd naar hem.
Had wel verwacht dat hij er in kwam eigenlijk. Bij 60 minuten, dacht ik, ja nu komt ie. Bij 70 minuten dacht ik dat weer.
Nou ja, dan zullen we zondag eindelijk zien, hoe het met hem is.
En ik ben ook errug benieuwd naar Tardelli.
Ik vind wel dat PSV dit jaar in elk geval een paar erg goede spelers heeft gekocht.
Mendez heeft opzich de diepte veel gezocht. Ik zie hem de van Bommel rol nog wel overnemen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:11 schreef Bombardier het volgende:
Reiziger speelde dik onvoldoende, de rest redelijk tot goed.
Alleen geen aansluiting vanuit het centrum naar voren. De spitsen kwamen dus op een eiland te staan. En als er iemand weinig raad mee weet, is dat Arouna Koné. Gaf ballen en maakte acties alsof hij pupil is, zo ondoordacht.
Salcido zou ik nóóit meer uit het centrum weghalen. Die was duidelijk in z'n element en verloor dacht ik 0 duels.
Mendéz is een uitstekend balans-speler gebleken met een heerlijke onverzettelijkheid. Opent trouwens alle kanten op, heeft kennelijk geen "minder" been.
En Gomes, is dat momenteel niet gewoon de beste keeper ter wereld? Kent volgens mij geen zwakke plekken namelijk.
Affelay speelde ook heerlijk tussen de linies. Veel beweeglijkheid.
Achteraf gezien denk ik dat óf Mendez, óf Simons meer de diepte in had gemoeten om voor aansluiting te zorgen.
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
Lamey op linksback
Culina vond ik inderdaad ook niet sterk.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
Reiziger was inderdaad een drama. Culina kon mij ook niet bekoren. Salcido, goed. Vooral over de tweede helft ben ik tevreden. Meevoetballen lukt al aardig, nu nog toewerken dat we fases gaan krijgen van echte druk.
Aissati speelde kort, maar slalomde af en toe met veel gemak langs een paar Liverpool spelers. Voor een echt oordeel had hij langer moeten spelen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:44 schreef slaapkamermug het volgende:
aisatti en affelay gewoon degelijk gespeeld, van aisatti had ik meer verwacht gister
Goede analyse, ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:44 schreef slaapkamermug het volgende:
Oke, ik zie heel veel potentie in dit elftal. Zodra de spelers meer ingespeeld raken en groeien, dan kunnen we nog heel veel bereiken dit jaar.
Kromkamp: geen superwedstrijd gespeeld maar hij mist wedstrijdritme en zal spoedig weer een topper worden
Salcido: in het centrum laten samen met alex, staat als een huis
linksback: reiziger, lamey, ball tsja ik weet eerlijk gezegd niet wie het beste is van deze drie, maar lamey is nog jong en spreekt nederlands, dus liever hem dan
mendez: topper, zeer belangrijk en wat een mentaliteit, hoop dat we hem kunnen kopen
simons: zeer goede wedstrijd gespeeld, laat hem maar altijd lekker voor de centrale verdediging spelen
farfan en kone: ze hadden weinig ruimte of afspeelmogelijkheden, liverpool speelde zeer defensief, kone moet speciaal getrained worden om kouder te denken, hij mist de koelheid en slimheid van farfan zeg maar, weet eerlijk gezegd niet of dat te trainen is
kluivert; hopen en hopen, kluivert op zijn oude niveau? hebben we een elftal wat de cup kan pakken
cocu; hebben we gister wel gemist, maar toch goed staande weten te houden, dadelijk met cocu spelen we nog beter
aisatti en affelay gewoon degelijk gespeeld, van aisatti had ik meer verwacht gister
culina; ben ik geen fan van, maar wel heel handig om hem erbij te hebben aangezien hij overal kan spelen
nog iemand gemist?
idd dat zag ik ook psv mistte een aanspeelpunt.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Zo goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef pascalheister het volgende:
Shitkan een modje de titel even aanpassen in:
Het Officiële PSV topic # 185 - Met de eerste CL punten
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:37 schreef Kaap het volgende:
[..]
Zo goedDe e met de puntjes pakt hij echter niet meer om 1 of andere reden.
Ik mis Gomes, maar die heeft gewoon een puike wedstrijd gespeeld, zoals altijd, dus daar valt verder weinig van te zeggenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:44 schreef slaapkamermug het volgende:
Oke, ik zie heel veel potentie in dit elftal. Zodra de spelers meer ingespeeld raken en groeien, dan kunnen we nog heel veel bereiken dit jaar.
Kromkamp: geen superwedstrijd gespeeld maar hij mist wedstrijdritme en zal spoedig weer een topper worden
Salcido: in het centrum laten samen met alex, staat als een huis
linksback: reiziger, lamey, ball tsja ik weet eerlijk gezegd niet wie het beste is van deze drie, maar lamey is nog jong en spreekt nederlands, dus liever hem dan
mendez: topper, zeer belangrijk en wat een mentaliteit, hoop dat we hem kunnen kopen
simons: zeer goede wedstrijd gespeeld, laat hem maar altijd lekker voor de centrale verdediging spelen
farfan en kone: ze hadden weinig ruimte of afspeelmogelijkheden, liverpool speelde zeer defensief, kone moet speciaal getrained worden om kouder te denken, hij mist de koelheid en slimheid van farfan zeg maar, weet eerlijk gezegd niet of dat te trainen is
kluivert; hopen en hopen, kluivert op zijn oude niveau? hebben we een elftal wat de cup kan pakken
cocu; hebben we gister wel gemist, maar toch goed staande weten te houden, dadelijk met cocu spelen we nog beter
culina; ben ik geen fan van, maar wel heel handig om hem erbij te hebben aangezien hij overal kan spelen
nog iemand gemist?
Kan inderdaad een hele leuke wedstrijd worden. Twee teams in opbouw maar ik geloof dat PSV een stuk verder isquote:Op woensdag 13 september 2006 15:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar PSV-Feyenoord, ik hoop zo dat Kluivert dan onderhand gaat spelen!
Komt door de nieuwe updatequote:Op woensdag 13 september 2006 14:37 schreef Kaap het volgende:
[..]
Zo goedDe e met de puntjes pakt hij echter niet meer om 1 of andere reden.
zal dan wel naar feyenoord gaan, als hij terug naar nederland gaat. Maarjah, liever PSV he!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:54 schreef slaapkamermug het volgende:
Misschien kunnen we gio halen als linksback![]()
Ik kies dan toch voor Salcido, die heeft toch heel wat aanvallen onschadelijk gemaakt en verder goed gespeeld. Gaan we nog veel plezier aan beleven denk ik. Mendez ook zeker!quote:Op woensdag 13 september 2006 15:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Mendez was gewoon de man van de wedstrijd, althans voor PSV. Eist veel ballen op, en een paar mooie doelpogingen.
Ik ben erg benieuwd naar PSV-Feyenoord, ik hoop zo dat Kluivert dan onderhand gaat spelen!
PSV speelt zondag toch niet tegen Excelsiorquote:Op woensdag 13 september 2006 18:36 schreef slaapkamermug het volgende:
zondag moet kluivert even op wedstrijdritme komen tegen uhm.. die club uit rotterdam, niet sparta maar die andere minder goede, als onderdeel van zijn training![]()
dat was in de eerste helft dus ook een probleem, de linkerkant, Reiziger / Culina........ Liverpool kwam er ook steeds door aan die kant.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:58 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Culina vond ik inderdaad ook niet sterk.
Lamey en Ball zijn even oud en ik weet niet of Nederlands in deze selectie het grootste voordeel isquote:Op woensdag 13 september 2006 13:44 schreef slaapkamermug het volgende:
Juist daarom een Nederlander, zodat PSV weer een wat meer Nederlandse uitstraling krijgt.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lamey en Ball zijn even oud en ik weet niet of Nederlands in deze selectie het grootste voordeel is
Die sitequote:Op woensdag 13 september 2006 20:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
http://goalzzz.50webs.com/2006-2007/psv-liv.html
wedstrijd van gister in een kwartiertje
haha ja dat klonk wel grappigquote:Op woensdag 13 september 2006 20:20 schreef du_ke het volgende:
Haha Schotten die Jan VoH toezingen. Klonk best verstaanbaar.
Konden hem gister idd ZEER goed gebruikenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En vennegoor scoort weer. Blijft zonde dat ie verkocht is!
Euh de vorige keer kon ik ook gewoon binnenkomen en dat was tijdens een CL wedstrijd, had wat studieboeken en een dikke leesboek bij mij... geen probleem kon gewoon doorlopen....quote:Op woensdag 13 september 2006 23:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zondag eerste officiele wedstrijd die ik ga bezoeken. Heb dr zin in.
Weten jullie of ik een rugtas mee naar binnen krijg? Of dat ik die ergens in 't stadion veilig kwijt kan? Blijf zaterdagavond logeren in Helmond en ga na de wedstrijd terug naar Harderwijk. Moet dus wel mn spullen meenemen. 'T schiet alleen niet op als ik m'n rugtas meeneem en nergens kwijt kan...
1 van jullie een idee?![]()
Kanshebber waarop? Je bedoelt toch niet de CL mag ik hopen?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:19 schreef GoodNews het volgende:
PSV is goede kanshebber dit jaar.
twijfelachtig otreden, vaak kon hij niet kiezen tussen bijsluiten of achter blijven, gevolg verkeerde positie en gaten die daardoor vallen. Dat gesjok over het veld........ Verdedigende foutjes.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:25 schreef Ciscus het volgende:
Ik vond Reiziger helemaal niet slecht dinsdag. Kan 1 van jullie me vertellen wat jullie dan zo slecht aan hem vinden. ajb.
Koné is overigens gewoon te voetbaldom voor dit niveau, kan er niks anders van maken.
Heb je wel eens op zijn balaanname gelet? Pupillenwerk! Slordig inpassen had als bijkomend gevolg dat er van zijn kant véél balverlies werd geleden.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:25 schreef Ciscus het volgende:
Ik vond Reiziger helemaal niet slecht dinsdag. Kan 1 van jullie me vertellen wat jullie dan zo slecht aan hem vinden. ajb.
Koné is overigens gewoon te voetbaldom voor dit niveau, kan er niks anders van maken.
inderdaad, prima aanvulling.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:24 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Heb je wel eens op zijn balaanname gelet? Pupillenwerk! Slordig inpassen had als bijkomend gevolg dat er van zijn kant véél balverlies werd geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |