PSV speelt zondag toch niet tegen Excelsiorquote:Op woensdag 13 september 2006 18:36 schreef slaapkamermug het volgende:
zondag moet kluivert even op wedstrijdritme komen tegen uhm.. die club uit rotterdam, niet sparta maar die andere minder goede, als onderdeel van zijn training![]()
dat was in de eerste helft dus ook een probleem, de linkerkant, Reiziger / Culina........ Liverpool kwam er ook steeds door aan die kant.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:58 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Culina vond ik inderdaad ook niet sterk.
Lamey en Ball zijn even oud en ik weet niet of Nederlands in deze selectie het grootste voordeel isquote:Op woensdag 13 september 2006 13:44 schreef slaapkamermug het volgende:
linksback: reiziger, lamey, ball tsja ik weet eerlijk gezegd niet wie het beste is van deze drie, maar lamey is nog jong en spreekt nederlands, dus liever hem dan
Juist daarom een Nederlander, zodat PSV weer een wat meer Nederlandse uitstraling krijgt.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lamey en Ball zijn even oud en ik weet niet of Nederlands in deze selectie het grootste voordeel is
Die sitequote:Op woensdag 13 september 2006 20:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
http://goalzzz.50webs.com/2006-2007/psv-liv.html
wedstrijd van gister in een kwartiertje
haha ja dat klonk wel grappigquote:Op woensdag 13 september 2006 20:20 schreef du_ke het volgende:
Haha Schotten die Jan VoH toezingen. Klonk best verstaanbaar.
Konden hem gister idd ZEER goed gebruikenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En vennegoor scoort weer. Blijft zonde dat ie verkocht is!
Euh de vorige keer kon ik ook gewoon binnenkomen en dat was tijdens een CL wedstrijd, had wat studieboeken en een dikke leesboek bij mij... geen probleem kon gewoon doorlopen....quote:Op woensdag 13 september 2006 23:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zondag eerste officiele wedstrijd die ik ga bezoeken. Heb dr zin in.
Weten jullie of ik een rugtas mee naar binnen krijg? Of dat ik die ergens in 't stadion veilig kwijt kan? Blijf zaterdagavond logeren in Helmond en ga na de wedstrijd terug naar Harderwijk. Moet dus wel mn spullen meenemen. 'T schiet alleen niet op als ik m'n rugtas meeneem en nergens kwijt kan...
1 van jullie een idee?![]()
Kanshebber waarop? Je bedoelt toch niet de CL mag ik hopen?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:19 schreef GoodNews het volgende:
PSV is goede kanshebber dit jaar.
twijfelachtig otreden, vaak kon hij niet kiezen tussen bijsluiten of achter blijven, gevolg verkeerde positie en gaten die daardoor vallen. Dat gesjok over het veld........ Verdedigende foutjes.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:25 schreef Ciscus het volgende:
Ik vond Reiziger helemaal niet slecht dinsdag. Kan 1 van jullie me vertellen wat jullie dan zo slecht aan hem vinden. ajb.
Koné is overigens gewoon te voetbaldom voor dit niveau, kan er niks anders van maken.
Heb je wel eens op zijn balaanname gelet? Pupillenwerk! Slordig inpassen had als bijkomend gevolg dat er van zijn kant véél balverlies werd geleden.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:25 schreef Ciscus het volgende:
Ik vond Reiziger helemaal niet slecht dinsdag. Kan 1 van jullie me vertellen wat jullie dan zo slecht aan hem vinden. ajb.
Koné is overigens gewoon te voetbaldom voor dit niveau, kan er niks anders van maken.
inderdaad, prima aanvulling.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:24 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Heb je wel eens op zijn balaanname gelet? Pupillenwerk! Slordig inpassen had als bijkomend gevolg dat er van zijn kant véél balverlies werd geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |