abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41766696
Is Lamey nou oorspronkelijk een links- of rechtsback?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41766795
Rechts
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 13 september 2006 @ 12:42:15 #53
11102 knep
Mountainfreak
pi_41766925
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
Lamey op linksback
Weet je het zeker?
pi_41767092
Reiziger was inderdaad een drama. Culina kon mij ook niet bekoren. Salcido, goed. Vooral over de tweede helft ben ik tevreden. Meevoetballen lukt al aardig, nu nog toewerken dat we fases gaan krijgen van echte druk.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41767136
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:42 schreef knep het volgende:

[..]

Weet je het zeker?
beter dan reiziger
  woensdag 13 september 2006 @ 12:58:05 #56
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41767376
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
Reiziger was inderdaad een drama. Culina kon mij ook niet bekoren. Salcido, goed. Vooral over de tweede helft ben ik tevreden. Meevoetballen lukt al aardig, nu nog toewerken dat we fases gaan krijgen van echte druk.
Culina vond ik inderdaad ook niet sterk.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  woensdag 13 september 2006 @ 13:08:32 #57
11102 knep
Mountainfreak
pi_41767656
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:49 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

beter dan reiziger
Das een inkoppertje .
Ik vind het kiezen tussen 2 kwaden, zie liever een andere oplossing.
pi_41768344
Ja Culina vond ik erg zwak. Het enige wat hij doet is hard rennen.
lollig
pi_41768655
Oke, ik zie heel veel potentie in dit elftal. Zodra de spelers meer ingespeeld raken en groeien, dan kunnen we nog heel veel bereiken dit jaar.

Kromkamp: geen superwedstrijd gespeeld maar hij mist wedstrijdritme en zal spoedig weer een topper worden

Salcido: in het centrum laten samen met alex, staat als een huis

linksback: reiziger, lamey, ball tsja ik weet eerlijk gezegd niet wie het beste is van deze drie, maar lamey is nog jong en spreekt nederlands, dus liever hem dan

mendez: topper, zeer belangrijk en wat een mentaliteit, hoop dat we hem kunnen kopen

simons: zeer goede wedstrijd gespeeld, laat hem maar altijd lekker voor de centrale verdediging spelen

farfan en kone: ze hadden weinig ruimte of afspeelmogelijkheden, liverpool speelde zeer defensief, kone moet speciaal getrained worden om kouder te denken, hij mist de koelheid en slimheid van farfan zeg maar, weet eerlijk gezegd niet of dat te trainen is

kluivert; hopen en hopen, kluivert op zijn oude niveau? hebben we een elftal wat de cup kan pakken

cocu; hebben we gister wel gemist, maar toch goed staande weten te houden, dadelijk met cocu spelen we nog beter

aisatti en affelay gewoon degelijk gespeeld, van aisatti had ik meer verwacht gister

culina; ben ik geen fan van, maar wel heel handig om hem erbij te hebben aangezien hij overal kan spelen

nog iemand gemist?
pi_41768880
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:44 schreef slaapkamermug het volgende:
aisatti en affelay gewoon degelijk gespeeld, van aisatti had ik meer verwacht gister
Aissati speelde kort, maar slalomde af en toe met veel gemak langs een paar Liverpool spelers. Voor een echt oordeel had hij langer moeten spelen.

Ook Afellay vond ik prima. Hij heeft een goede pass en deed verder zijn werk. Heeft niet meer of minder balverlies geleden dan zijn teamgenoten.
We sure are cute for two ugly people.
pi_41768959
Misschien kunnen we gio halen als linksback
pi_41769189
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 13 september 2006 @ 14:19:20 #63
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41769724
quote:
Oke, ik zie heel veel potentie in dit elftal. Zodra de spelers meer ingespeeld raken en groeien, dan kunnen we nog heel veel bereiken dit jaar.

Kromkamp: geen superwedstrijd gespeeld maar hij mist wedstrijdritme en zal spoedig weer een topper worden

linksback: reiziger, lamey, ball tsja ik weet eerlijk gezegd niet wie het beste is van deze drie, maar lamey is nog jong en spreekt nederlands, dus liever hem dan

mendez: topper, zeer belangrijk en wat een mentaliteit, hoop dat we hem kunnen kopen

simons: zeer goede wedstrijd gespeeld, laat hem maar altijd lekker voor de centrale verdediging spelen

farfan en kone: ze hadden weinig ruimte of afspeelmogelijkheden, liverpool speelde zeer defensief, kone moet speciaal getrained worden om kouder te denken, hij mist de koelheid en slimheid van farfan zeg maar, weet eerlijk gezegd niet of dat te trainen is

kluivert; hopen en hopen, kluivert op zijn oude niveau? hebben we een elftal wat de cup kan pakken

cocu; hebben we gister wel gemist, maar toch goed staande weten te houden, dadelijk met cocu spelen we nog beter

culina; ben ik geen fan van, maar wel heel handig om hem erbij te hebben aangezien hij overal kan spelen

nog iemand gemist?
Goede analyse, ben het wel met je eens.
behalve Aisatti dan die vond ik toch redelijk spelen... als ik nu wat rustiger terug kijk word ik wel een beetje vrolijk van de wedstrijd
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_41770176
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Tja jammer erg jammer dat we voorin geen vuist konden maken, Farfan amper gezien en kone ook niet... we missen een Jan Vennegoor..
idd dat zag ik ook psv mistte een aanspeelpunt.
pi_41770262
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef pascalheister het volgende:
Shit kan een modje de titel even aanpassen in:

Het Officiële PSV topic # 185 - Met de eerste CL punten
Zo goed De e met de puntjes pakt hij echter niet meer om 1 of andere reden.
pi_41770301
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:37 schreef Kaap het volgende:

[..]

Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41770497
PSV speelde wel aardig mee, jammer dat ze voorin geen vuist konden maken. Overigens zijn de backs (Kromkamp en Reiziger) nog aan de zwakke kant.
pi_41770897
quote:

nog iemand gemist?
Ik mis Gomes, maar die heeft gewoon een puike wedstrijd gespeeld, zoals altijd, dus daar valt verder weinig van te zeggen . Mendez was gewoon de man van de wedstrijd, althans voor PSV. Eist veel ballen op, en een paar mooie doelpogingen.

Ik ben erg benieuwd naar PSV-Feyenoord, ik hoop zo dat Kluivert dan onderhand gaat spelen!
pi_41770963
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

Ik ben erg benieuwd naar PSV-Feyenoord, ik hoop zo dat Kluivert dan onderhand gaat spelen!
Kan inderdaad een hele leuke wedstrijd worden. Twee teams in opbouw maar ik geloof dat PSV een stuk verder is .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41771322
PSV is goede kanshebber dit jaar.

Op moment erg goede gomez en als Kluivert zijn oude niveau bereikt dan gaan we nog een heleboel technische hoogstandjes zien

Toch zonde dat Koeman gister 1 wissel onbenut liet
please?
  woensdag 13 september 2006 @ 15:44:12 #71
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41771995
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:37 schreef Kaap het volgende:

[..]

Komt door de nieuwe update
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_41772972
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:54 schreef slaapkamermug het volgende:
Misschien kunnen we gio halen als linksback
zal dan wel naar feyenoord gaan, als hij terug naar nederland gaat. Maarjah, liever PSV he!
pi_41774204
Kromkamp speelde ook goed hoor.

Aanvallen zoals hij altijd al vaker deed, maar hij kan nog beter.,
  Redactie Frontpage woensdag 13 september 2006 @ 18:28:50 #74
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_41777061
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Mendez was gewoon de man van de wedstrijd, althans voor PSV. Eist veel ballen op, en een paar mooie doelpogingen.

Ik kies dan toch voor Salcido, die heeft toch heel wat aanvallen onschadelijk gemaakt en verder goed gespeeld. Gaan we nog veel plezier aan beleven denk ik. Mendez ook zeker!

En Kluivert gaat zondag invallen, heeft Koetje beloofd
pi_41777279
zondag moet kluivert even op wedstrijdritme komen tegen uhm.. die club uit rotterdam, niet sparta maar die andere minder goede, als onderdeel van zijn training
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')