Krijg nou borsten, wat is dit voor pulpjournalistiek? We importeren 8% en we exporteren 1% van onze totale handel naar China, maar het is nog steeds GEWELDIG voor onze economie? Dan kun je het handelstekort van de VS zelfs in positief licht brengenquote:518 Teletekst wo 13 sep
Economie China goed voor Nederland
` De opkomst van China als economische
wereldmacht is gunstig voor Nederland.
Dat is de conclusie in een rapport van
het Centraal Planbureau.
Door de goedkope producten van China is
de inflatie in Nederland 0,2% per jaar
lager.Een huishouden is daardoor zo'n
300 euro per jaar goedkoper uit.Van de
import komt bijna 8% uit China.
Van onze uitvoer gaat 0,9% naar China.
Dat heeft 23.000 banen opgeleverd.Ook
komen er banen doordat Chinese firma's
zich hier vestigen.Rotterdam is een
doorvoerhaven van Chinese producten
geworden.Duizend trucks per dag brengen
die goederen naar de Europese landen.
Pure bangmakerij. Morgen zegt Jan M. misschien dat communisme moet kunnen, maar who cares?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Pberends, heb je een idee wat de sharia inhoud? Zo ja, dan begrijp je ook wel waarom er zoveel drukte om is.
Misschien hè, misschien moeten we de mogelijkheid dat fascisme de democratie insluipt ook maar verbieden.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Pberends, heb je een idee wat de sharia inhoud? Zo ja, dan begrijp je ook wel waarom er zoveel drukte om is.
Communisme moet ook verboden worden, bijna niemand die het wil, maar communisme is zo erg he! Symboolpolitiek heet dat.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Misschien hè, misschien moeten we de mogelijkheid dat fascisme de democratie insluipt ook maar verbieden.
Oh nee, wacht, dat onteemt de mogelijkheid tot het groeien van de macht van de overheid, dat doen we dan weer níet.
En het zou alleen maar wind in de zeilen zijn van communisten.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Communisme moet ook verboden worden, bijna niemand die het wil, maar communisme is zo erg he! Symboolpolitiek heet dat.
Wolfke weet je ook hoe de Nederlandse demografie er uitziet? Zo ja dan weet je ook dat het een storm in een glas water is.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dit doet mij aan mijn geniale lemming-topic denkenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:03 schreef sizzler het volgende:
Er is ook een kans dat een meerderheid van de bevolking achter de pedopartij staat. Maar dat zal je Donner wel niet zo snel horen zeggen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit doet mij aan mijn geniale lemming-topic denken
Origineel: Stel dat moslims massaal de Hitlergroet gaan uitbrengen
Mijn lemming: Stel dat Christenen massaal gaan poepen?
Gevolgd door een andere lemming: Stel dat hindoes zich massaal gaan abonneren op de Viva
2006 Loose Changequote:Op woensdag 13 september 2006 18:17 schreef Sidekick het volgende:
1943 Fascisme
1945 Nazisme
1989 Communisme
2006 Fortuynisme
Pas na de verkiezingen!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:17 schreef Sidekick het volgende:
1943 Fascisme
1945 Nazisme
1989 Communisme
2006 Fortuynisme
klopt moslims zijn gewoon een modeonderwerp zoals ik ook al aangaf in het Nederland moslimrepubliek topic. Over een paar jaar gaat het grote publieke debat weer heel ergens anders over.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:10 schreef pberends het volgende:
[..].
Precies ja.
Sharia-gezeik is gewoon een nondiscussie voor de minstens de komende 50 jaar.
Mag van mij wel opschieten, wordt er een beetje moe van.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
klopt moslims zijn gewoon een modeonderwerp zoals ik ook al aangaf in het Nederland moslimrepubliek topic. Over een paar jaar gaat het grote publieke debat weer heel ergens anders over.
Haha een jaartje of 2 zal je er nog wel aan vastzittenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mag van mij wel opschieten, wordt er een beetje moe van.
Ik vrees dat het nog wel langer gaat duren...quote:Op woensdag 13 september 2006 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha een jaartje of 2 zal je er nog wel aan vastzitten.
Oh dat kan hoor maar je merkt nu al dat het veel minder een thema is in de verkiezingen dan een paar jaar terug. De aandacht voor het onderwerp begint weer wat af te nemen volgens mij.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vrees dat het nog wel langer gaat duren...![]()
Als het langer dan 10 jaar duurt, ben ik hier weg.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vrees dat het nog wel langer gaat duren...![]()
net als veel andere hoog opgeleide jonge moslims en dat is juist wat we niet moeten hebben. 'Jullie' zullen toch echt mede de AOW van m'n ouders op moeten brengenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het langer dan 10 jaar duurt, ben ik hier weg.
Ik zou er geen problemen mee hebben om de AOW van je ouders op te brengen hoor. Of de ouders van wie dan ook. Maar als er 10 jaar lang alleen maar over moslims gepraat wordt en niet met, dan is mijn limiet ook gewoon bereikt, zoekt men het maar uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
net als veel andere hoog opgeleide jonge moslims en dat is juist wat we niet moeten hebben. 'Jullie' zullen toch echt mede de AOW van m'n ouders op moeten brengen.
Ik geef je groot gelijk. Erger me er ook kapot aan.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben om de AOW van je ouders op te brengen hoor. Of de ouders van wie dan ook. Maar als er 10 jaar lang alleen maar over moslims gepraat wordt en niet met, dan is mijn limiet ook gewoon bereikt, zoekt men het maar uit.
Die waren nog best leuk ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit doet mij aan mijn geniale lemming-topic denken
Origineel: Stel dat moslims massaal de Hitlergroet gaan uitbrengen
Mijn lemming: Stel dat Christenen massaal gaan poepen?
Gevolgd door een andere lemming: Stel dat hindoes zich massaal gaan abonneren op de Viva
Jezus -> gestorven voor onze zonden -> aan een kruis -> kruis als symbool van ons lijden en de herinnering aan christus.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom Christenen specifiek het kruis als religieus symbool gebruiken?
Veel klachten over 'keihard' housefestivalquote:Op woensdag 13 september 2006 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom Christenen specifiek het kruis als religieus symbool gebruiken?
quote:Op woensdag 13 september 2006 @ 18:51 schreef pberends het volgende:
"A lot of Christians wear crosses around their necks. You think when Jesus comes back, he ever wants to see a fucking cross?"
Of is dit een grap a la "Omdat hij gekruizigd is want als hij was verdronken dan hadden alle katholieken nu een aquarium boven hun deur!" ?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat hij gekruisigd is.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Veel klachten over 'keihard' housefestival
[..]
Haha! Zie de post van Tijgerquote:Op woensdag 13 september 2006 18:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Of is dit een grap a la "Omdat hij gekruizigd is want als hij was verdronken dan hadden alle katholieken nu een aquarium boven hun deur!" ?
Precies, op die manier gelooft de mens meer en meer in de staat.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Communisme moet ook verboden worden, bijna niemand die het wil, maar communisme is zo erg he! Symboolpolitiek heet dat.
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:57 schreef sizzler het volgende:
want bij protestanten is het weer niet toegestaan om hem af te beelden.
Hoe is hij in de koran-versie dan aan zijn eind gekomen?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
Ja maar dat snap ik dus niet he. Het is namelijk niet een al te fijne herinnering (voor de Christenen dan, want bij Moslims is Jezus nooit gestorven aan het kruis). Er gaat niets positiefs uit vanuit een kruis. Het lijkt dan net of ze het kruis eren, juist omdat Jezus eraan gestorven is.
Goed. Sinds vandaag officieel werkloos. Nog geen baan dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:04 schreef Sidekick het volgende:
Yo Sizzly wizzly! zou tvlxd zeggen, hoe gaat ie?
Natuurlijke dood.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hoe is hij in de koran-versie dan aan zijn eind gekomen?
Niet, men heeft een dubbelganger aan het hout genageld en Jezus houdt ongeschonden domicilie in de hemel, geloof ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hoe is hij in de koran-versie dan aan zijn eind gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |