abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41740423

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mensen, SPAAR JE INKT!! Het logo staat nu, maar nu komt 't erop aan om 'm ook te houden! Je hebt zoveel mogelijk inkt nodig, dus ga geen kleine tekeningetjes maken maar bewaar al je inkt tot de avond zodat we dan zo veel mogelijk reparaties uit kunnen voeren.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reparaties: In principe 'elke' avond om 21:00. Zie ook IRC (http://irc.fok.nl, #drawball)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
i Klik hier voor de locatie.

i Tools:
  • http://storage.oxle.com/files/4/Drawball.rar (5 TOOLS in 1, gebruik deze zeker!)
  • http://www.simplicity.nl/drawballtools.zip
  • http://www.simplicity.nl/vierkant.exe (Vierkant teken tool)

i Vorige Delen:
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14
    Lees bovenstaande topics goed door, daar staat veel in uitgelegd.

i FAQ:

Q: Mijn inkt is op?!
    A: Je moet (vrij lang) wachten maar langzaam neemt de inkt weer toe tot, uiteindelijk, 100%.

Q: Anderen kliederen over ons heen??!!
    A: Life is a bitch. Klieder weer over hen heen.

Q: Ik deed agree maar ik werd niet toegelaten?
    A: Klik disagree en lees voortaan.

i Belangrijke info uit andere topic:
    Hoe het werkt: Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment. Herkenningspunten: Het FOK logo, Nintendo tekst, de letters VIP, enkele vlaggen en rechts een reeds vervagend badeendje.
    Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Als je op dat moment wil tekenen moet je nog een kort puzzeltje (je kent ze wel, maar 1 keer over elk lijnstuk) oplossen. (Dit om macros te voorkomen.)

Er komt heel langzaam inkt bij dus we moeten samenwerken om het FOK logo op drawball.com te houden!

i Huisje-Kruisje Puzzle
    Voor dat je kan tekenen moet je een huisje-kruisje-puzzle oplossen om te kunnen beginnen met tekenen. Dit is een manier van hoe je hem op kan lossen:

Je moet dus eerst beginnen met de rode pijltjes, daarna verder met de blauwe en tot slot de zwarte.

i Inkt
    Het is als je nieuw bent allemaal een beetje onduidelijk hoe het zit met de inkt. Nou het gaat als volgt.
    Wanneer je voor het eerste de site bezoekt krijg je 15% inkt. Wees zuinig met deze inkt, want het gaat snel op.
    Ok, nu komt het, het aanvullen van de inkt. Er zijn twee categoriėn, mensen met een vast of mensen met een dynamisch IP-adres.
    Als je niet weet welke je hebt zul je er vanzelf achter komen als je Drawball een paar keer bezoekt.

Als je een vast IP hebt en je hebt alle inkt verbruikt zul je zien dat de inkt langzaam weer bijgevuld wordt. Dit gaat behoorlijk langzaam met 0.1% per paar minuten. Wanneer je de site vaker bezoekt zal dit wel sneller gaan totdat je uiteindelijk de maximale 100% hebt bereikt.

Wanneer je een dynamisch IP hebt zul je altijd binnenkomen met een potje van 15% inkt. Wanneer deze op is kun je je verbinding gewoon houden met het internet en zal hij opbouwen met 0.1% per paar minuten (net als met een vast IP).
    Maar wanneer je je computer uitzet, een minuutje of 10 wacht en hem weer aanzet zul je zien dat je inkt weer is aangevuld tot 15%.

De reden hiervan is dat de site kijkt naar je IP adres. Elke keer als je met je vaste IP komt zal hij je herkennen en geeft hij weer het oude inktpercentage aan.
    Wanneer je met een dynamisch IP op de site komt zul je een, voor de site, nieuw IP hebben en denken ze dus dat je er voor de eerste keer bent. Je krijgt dan dus gratis die 15%. (let op: hij geeft er niet 15% bij, je start gewoon opnieuw met 15%)

Voor beginners is het beter om een dynamisch IP te hebben, maar na een tijdje loont het wel om een statisch IP te hebben.

i De medewerkers:
    De_Loet,
    Aaipod, Angel008, Asmodean, B.A.Trix, BasEnAad, Bierbroeder, Blame, BoNi, Boy_Snakeye, brainster, Bullpit, Byte_Me, C10H14N2, Casparovvv, --Christiaan--, Dekbek, dork22, Dromer,
    droks, dubidub, EJ404, Extraordinaire, fiedel, Foeske, GekkeMat, gohan16, Hi_Flyer, IedeK., Impry, Ioko, Isabeau, Jaco90, Janteh, jna, -jos-, KaMo, Kazu, Keileweg-ethicus, Knoekie, Kwarkie, Laura 2000, Litso, Ltd., maartena, Marsepein, mberg86, Minthy, Monk, Mtijn, nipeng, NordicBlue, Nosh, NT-T.BartMan, PiRANiA, Poppetjuh, Poppetjuh, Pritt, Quannum, Quiestisia, RayMania, Repeat, roel26, RSH11, seadarius, Sheepcidus, Skorpija, SuperHarregarre, switchboy, Symer, TerroRobbie, Thieske, TwyLight, UncleSam, Webcrowler, Whizzkith, woeeiiii, yosander, Yozzz, ziggyziggyziggy, ZigoSOS, Zweefvliegje, Zyggie, C2C, mcDavid, iamredleader
    oinkoink12, oinkoink12
    NB: Bij wijzigingen in de OP: Pas ook de tekst op de Wiki aan! Wel zo handig!Moewhaha

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Drawball
  • pi_41740454
    Is trouwens bekend wie dit gedaan heeft? Moet nl wel een gecoordineerde aanval geweest zijn...
    pi_41740548
    sjezus.. of je vernueckt ff de boel..
    pi_41740575
    We hebben ergere aanvallen overleefd, toen was heel FOK gewoon zo goed als weg, nu zie je de contouren enz. nog goed. Dus komop!
    pi_41740593
    Ziet er goed uit jammergenoeg heb ik vanmorgen al m'n inkt al gebruikt
    Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
    pi_41740631
    Dezelfde kleur als de Flabber F... of niet?
    pi_41740772
    ik kom er gewoon niet tussen, tering traag, connection lost heel de tijd, nu NIET te doen, ik spaar mijn inkt wel
    pi_41740896
    Heb een heel groot stuk van de omlijning van de O herstelt, kost alleen wel heel veel inkt, dus ik ben klaar voor vandaag.
      dinsdag 12 september 2006 @ 17:09:22 #9
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_41740901
    Ik ga er "GeenStijl" van maken
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_41741065
    kheb even de linkerboven en de rechteronderhoek zwart gemaakt.. dan kun je ff zien waar je lijnen moet trekken.. ik heb bijna geen inkt meer dus probeer nog wat te sparn voor vanavond..
      dinsdag 12 september 2006 @ 17:16:31 #11
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41741147
    Ik heb maar 30% dus kan niet veel doen, maar alle beetjes helpen niet waar.
    Ze hebben het deze keer wel heel erg verkloot trouwens....
    Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
      dinsdag 12 september 2006 @ 17:21:18 #12
    45532 ziggyziggyziggy
    wisselwachter, vlaggenzwaaier
    pi_41741282
    En toen was mijn 45% (blauwe) inkt alweer op... heb de F wat gefixt.
    Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
    pi_41741483
    De hele boel is groen en paars!

Gelukkig zit ik nog op school dus ik zal ff wat computers hoppen en er flink wat inkt tegenaan gooien!
      dinsdag 12 september 2006 @ 17:27:47 #14
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_41741490
    Bloody hell. heb nog 50%, snel ff fixxen...
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      dinsdag 12 september 2006 @ 17:29:39 #15
    113173 Quannum
    Well FOK! you!
    pi_41741549
    60% gebruikt om het oranje rond en de zwarte randen van de ! te fixen.
    Jusqu'ici tout va bien
    pi_41741634
    Ik heb vandaag al het e.e.a. hersteld. Ik wacht nog even tot ik wat meer inkt heb. Nu gaan verfen is vrij nutteloos en zo te zien is dat groen ook op.
      dinsdag 12 september 2006 @ 17:34:42 #17
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41741702
    Heb de K al weer een heel stuk witter gemaakt.. Wie was met het zwart bezig??
    Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
      dinsdag 12 september 2006 @ 17:37:02 #18
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_41741758
    Heeft iemand de oorlog aan Fok! verklaard ofzo? Ik heb dingen zitten fixen, en alles is weer verpest.....

Hebben ze drawball.com losgelaten op een kleuterklas ofzo?
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_41742023
    Het logo wordt er mooier en mooier op
      dinsdag 12 september 2006 @ 17:47:31 #20
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_41742088
    Wat een zooi
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_41742277
    ben er 100% doorheen aan het jagen, vooral de randen aangeven etc
    pi_41742297
    tvp
    pi_41742356
    Ach, we hebben 10 keer erger meegemaakt

Wel jammer dat de tools die ik heb geupload op allerlei andere fora verschijnen, ik zou voor de grap de link ergens anders naar door kunnen linken
    WEB / [HaxBall #64] Jos is God
    Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
      dinsdag 12 september 2006 @ 17:56:10 #24
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_41742389
    Enorm cool om te zien dat overal mensen aan het fixen zijn, vooral de zwarte randen zien er al een stuk beter uit. 61% verf er doorheen gehaald, als het goed is heb ik nu thuis ook nog rond de 30%.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    pi_41742495
    Boven de O zat iemand al groene stipjes te zetten, dus ik denk dat er iemand door z'n inkt heen is
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')